Doe de volgende keer maar wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
Boodschappen gedaan!
Gewinkeld met de dochter van een vriendin!
Te veel geld uitgegeven!
Nu lekker verse soep aan het maken!
(ik heb geen pilletje geslikt hoor)
Waarom murp~murp~murp~ ect en je avatar weg?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:39 schreef Piovan het volgende:
TEZZ!
Ik zet net de pc aan om te kijken of hier wat te doen is
wil een anderequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom murp~murp~murp~ ect en je avatar weg?
EL CORNHOLIO1!!11!111!:1D1:1;d;d;1:D1:D1quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
waar is je op ludo
nee heb al meerdere andere accounts
Kun je wel lekker meebleren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik raad echt de 2 CD's van Rodrigo y Gabriela te kopen/downloaden.
Schit-te-ren-de nummers!!![]()
Allemaal acoustisch, op spaanse gitaar, het drummen doen ze met de hand op de gitaar.![]()
Echt, als je je extra blij/zomers wilt voelen, uit een dip moet, deze muziek moet je horen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, zit geen tekst in, is helemaal acoustisch, maar zo superleuk!!quote:
Ik wil wel mee kunnen blerenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee joh, zit geen tekst in, is helemaal acoustisch, maar zo superleuk!!![]()
![]()
pieeuw piellelellelleleeliiieeuuwwwquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jengelen op de gitaren gaat ook lukken.![]()
Met drank op word dat lachen geblazen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
pieeuw piellelellelleleeliiieeuuwww
hahahaa ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met drank op word dat lachen geblazen.![]()
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 22 april 2007 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is zondag, word is wat later wakker.![]()
Hebben we nou nog geen nieuwe OP?quote:Op zondag 22 april 2007 10:59 schreef Piovan het volgende:
Zal ik nog een OP maken, alleen geheel transparent?
wetogquote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hebben we nou nog geen nieuwe OP?![]()
tis frisjes hierquote:Op zondag 22 april 2007 11:52 schreef Tezz het volgende:
Veel te mooi weer om te computeren zegt mijn dochter.
Gelijk heeft ze eigenlijk.
Dan moet je een kilometer of 40 naar het noorden rijden Pio, want hier is het heerlijK!quote:
Jij moet binnenblijven Tezz! Het schijnt gevaarlijk te zijn in Eindhoven!quote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan moet je een kilometer of 40 naar het noorden rijden Pio, want hier is het heerlijK!
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.quote:Op zondag 22 april 2007 12:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij moet binnenblijven Tezz! Het schijnt gevaarlijk te zijn in Eindhoven!
En als ze zich verveelt mag ze hier wel even 10.000 enveloppen uit Geldrop brengen, hier is het wel veilig!quote:Op zondag 22 april 2007 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.![]()
![]()
wat is er aan de hand in eindhoven? ik zie/vind niets schokkends? Of mis ik weer wereldnieuws.....quote:Op zondag 22 april 2007 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, sluit deuren en ramen, ga nooit meer naar buiten, bestel boodschappen, kleding etc allemaal via internet, neem een paar thuiswerkbanen en je zit goed.![]()
![]()
Ach, het wordt weer beter weer enzo he, dan heeft iedereen andere dingen te doen waarschijnlijk. Ik ben werkelijk al de hele avond naar Derren Brown aan het kijken, facinerend !quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
hey!
nee, was even een andere film aan het bekijken op dvd, die ik nog moest afkijken
Rokershoekje ten dode opgeschreven nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |