haha!quote:
quote:Een bijzondere aflevering vanavond van MetMichiel: we gaan uitzenden vanuit Snowworld om te wennen aan radiomaken in de kou. Het is slechts een begin want slechts 5 graden onder nul tegenover mogelijk min 35 op de Noordpool, maar soit. Na de reguliere uitzending gaan we, net als een maand geleden bij de ijsberen, door met een internet-uitzending op Noordpool.FM met beeld en geluid tot een uurtje of twee vannacht.
Meer Noordpool: in TC Tubantia stond gisteren een mooi interview.
Aldus de weblog van Michiel V.
Het stukje waar het voor een paar seconden stil valt om vervolgens keihard verder te gaan vind ik erg goed. Vette plaat hoor.quote:
Die is idd best stoer!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het stukje waar het voor een paar seconden stil valt om vervolgens keihard verder te gaan vind ik erg goed. Vette plaat hoor.![]()
Dit weekend is het toch de weer van de Nederlandse popmuziek? Hopelijk kiezen ze daarom C-Mon & Kypski - Make My Day als 3FM Megahit, die gasten komen nml. uit Nederland.![]()
quote:
Amen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef MutZ het volgende:
En die nieuwe krezip vind ik echt niets...
Ik vind dat ze hun eigen sound totaal verloren zijn... Geef mij maar de oude Krezip...quote:
you're not the only onequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Scofield het volgende:
ik moet die liesbeth niet...steek nog een sigaret op... lol
51quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef Scofield het volgende:wat een praat...hoe oud is dat wijf ...80? hihihi
Het klinkt hier inderdaad ook erg 'hol'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf ligt dat aan bij, op de radio is het ook kut ?
En dik ingepaktquote:
Inderdaad, eigenlijk was het pas echt leuk geweest als het vandaag buiten 25 graden zou zijn. Dan zaten wij buiten met een laptopje in de achtertuin/balkon en zij met een sjaal om in de sneeuw.quote:
Zou een claxon het bij -25 graden eigenlijk nog wel doen?quote:
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
(maricha) KOUD hier.....bbrrrr
eerder onderkoeld jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Ik denk dat het qua telefoon wel moeilijker zal worden. We zullen zien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Is het laatste uurtje wel gewoon request-uurtje ondanks dat Michiel op locatie zit? Ik wil weer een poging wagen
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Koffie? Mij lijkt icetea me toch toepasselijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)
hier te zitten, Michiel veel langer
En nu wil ik koffie!
Michiel zit er nu nog niet, maar gaat zometeen op de piste zitten tot een uur of 2 vannacht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe lang zit michiel er dan al
Even googelen op een aantal steekwoorden uit de vraag helpt vaak veel hoor, zo heb ik al veel vragen juist beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Ik had hem goedquote:
Ja maar ik doe ze nie telke dagquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Waar staat die bonusvraag dan? Kan hem nergens vinden?
Oh, ja zo vaak doe ik die vragen niet dus lama.... om nu zo'n 40 vragen te moeten gaan beantwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebt
Okay dan!quote:
Toch nog 30 punten erbij dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vraag van gister en vandaag had ik fout, maar de bonus vraag had ik goed
ff scrollen naar obvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
![]()
[..]
Toch nog 30 punten erbij dus.![]()
Iemand een link van een wat grotere versie van de webcam? Op Noordpool FM staat zo'n klein schermpje daar zie je amper wat op.
Maikel Steur volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie is die groene nou?
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
wat een studio trouwens, ik zie niet eens een mengpaneel en de gebruikelijke pc's enzo
.
Ik zou zo geen andere reden kunnen verzinnen, behalve dan dat ze misschien een andere afspraak had die belangrijker was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Froukje de Both vandaag niet bij C&S was, ze zou komen vanwege dat datingprogramma maar had afgezegd... ik hoop dat dat was omdat C&S vorige week zo neerbuigend over d'r deden... krijgen ze eindelijke eens het deksel op de neus voor hun gezeik
Wordt nog wat op de noordpool danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.
Dat kastje (of iig datzelfde type) heeft 'ie normaal gesproken in de studio ook daarvoor. Is volgens mij een MD-speler (die staat daar ook op tafel).quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt nog wat op de noordpool dan.
Ik zie nu trouwens dat ie wel een paar knopjes heeft voor geluidjes.
ja maar ze zaten haar vorige week zo ongenadig af te zeiken toen die andere Froukje in de studio was... heel neerbuigend dat ze eigenlijk geen kwaliteiten had... snap heel goed dat ze dan ook niet in dat programma gaat zitten... las op de weblog van Coen dat ze had afgezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Froukjezou ze komen
beter dan die liesbeth
Nope, en ook niet op de skiesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we Maricha en Michiel vandaag nog op een snowboard zien?![]()
Ik denk dat het eerder 'What's that coming over the hill? Is it a snowboarder?' zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuk hoor zo in de sneeuw
Door de topic titel krijg ik helemaal zin in 'is it a badeend'. Iemand een neerlaadplaatsje?
Ik denk dat ik even een uurtje de gezusters over de vloer op tien ga kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga voetbal kijken
hoe slecht ook, dat is wel tofquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een uurtje de gezusters over de vloer op tien ga kijken.
Jammerquote:
Leek mij wel wat voor Michiel.quote:Disneyland zoekt entertainers met goede dans- en acteerkwaliteiten die Disney-karakters kunnen spelen en parades kunnen lopen. Men is ook op zoek naar mensen die in vaardigheden zoals goochelen en steltlopen getraind kunnen worden. Enthousiaste en energieke kandidaten, die deel uit willen maken van de magie van Disneyland, worden uitgenodigd om te reageren via een CWI-vestiging bij hen in de buurt. Ze kunnen zich ook op de auditiedag zelf melden bij het Dance Centre 'Olympia'.
Nee, je hebt tot een uur of 02:00 de tijd om de bonus vraag voor 50 extra poolpunten te beantwoorden. Maar Michiel geeft het antwoord om een uur of 22:00.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef IedeK. het volgende:
Ik snap het effe niet op NoordpoolFM, krijg je nou meer punten als je hem na 10 uur beantwoord?
(Maricha) is het zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef Impry het volgende:
Wat is het geluid toch ruk hè bij die uitzendingen op locatie...
Ik luister via de radio en dat is wel beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Impry het volgende:
Ja, heel veel wisselingen in volume, beller van net was erg slecht te verstaan. Nieuwsblokken zijn weer harder, net als de geluidseffecten, beetje op die manier. Microfoon en muziek is wel gewoon helder.
Luister trouwens mee via webcam, misschien dat dat ook wat uitmaakt ipv via 96.8FM.
Spraak wel goed? ik kan Michiel Veenstra amper verstaan en de andere geluidseffectjes (poing, mail, sms etc) knallen er keihard door. Geluid van de liedjes is bijvoorbeeld wel okay..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Had ik inderdaad ook al gemerkt. Vorige keer bij de ijsberen was het nog erger qua geluidsverschillen. Ik zat echt elke minuut aan m'n volumeknop te draaien omdat het geluid plotseling harder of zachter ging. Nu is de muziek en spraak wel goed, maar andere dingen zoals nieuws en effectjes zijn een stuk harder.
Merk je dus toch dat processing e.d. best belangrijk is.
Het geluidsniveau van muziek en spraak is min of meer gelijk. Daar heb ik niet zulke problemen mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spraak wel goed? ik kan Michiel Veenstra amper verstaan en de andere geluidseffectjes (poing, mail, sms etc) knallen er keihard door.
Nu is het weer wat beter (geluid van de stem dus).quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het geluidsniveau van muziek en spraak is min of meer gelijk. Daar heb ik niet zulke problemen mee.
Of ik zet onbewust het geluid steeds harder/zachter, kan ook.
Ik heb zo'n vermoeden dat Maricha vandaag in tegenstelling tot de ijsbeer-uitzending niet zo lang blijft hangen bij Michiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu is het weer wat beter (geluid van de stem dus).
Straks Rudy! maar ik blijf nog wel even naar Noordpool FM luisteren. Maricha jij mag zometeen de warmte in? buiten schijnt het 11 graden te zijn, dat is bijna 20 graden warmer dan op de locatie waar je nu zit!
haha! ik geef haar groot gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Maricha vandaag in tegenstelling tot de ijsbeer-uitzending niet zo lang blijft hangen bij Michiel.
Maikel zegt Haaaaaaaaaj.quote:
Vindt het wel grappig zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Het is na 22 uur en het is meteen een chaos met Michiel, Maikel en Sybrand.
En Maricha verzorgt de catering nog even.
Michiel, nog nooit gevraagd voor een programma op KX trouwens?
En dat tijdens werktijd. Het zou overal eens moeten mogenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/10/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Ben jij nou FlorisD die vaak reageert op de weblog van Michiel? Het avatar van die persoon is gelijk aan de avatar die je voor Fok! gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Bonusvraag = NIET WAAR
Ik heb nog 5 puntjes te gaan tot de 500.
Ik nog 5 punten te gaan tot de 400quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Bonusvraag = NIET WAAR
Ik heb nog 5 puntjes te gaan tot de 500.
Jep, that's me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij nou FlorisD die vaak reageert op de weblog van Michiel? Het avatar van die persoon is gelijk aan de avatar die je voor Fok! gebruikt.
Oja! hij linkt inderdaad door naar je site! had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, that's me.
Als je in m'n profiel hier kijkt zie je ook een website-link staan met diezelfde naam.
ja, ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Loopt daar niet een topic in NWS ofzo voor?
Ik krijg net een SMS binnen dat Maxima is bevallen.quote:
Me2quote:
Nu al naar bed? Da's vroeg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en co suc6 met de show!!!
Fok!kers veel luisterplezier.![]()
Slaapzequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en co suc6 met de show!!!
Fok!kers, nog veel luisterplezier.![]()
Goed dat je het zegt anders was ik het weer vergeten. Maar had het weer foutquote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef Sirolf het volgende:
En weer een nieuwe vraag @ Noordpool.FM. Ik heb nu 505 punten.
Ik had Google er even bijgepakt, wat trefwoorden ingevuld en ik vond in no-time het antwoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders was ik het weer vergeten. Maar had het weer foutgaat bagger de afgelopen 3 normale vragen
Ik hoorde je nick al diverse keren langskomen.quote:
Toch apart, dat het heerlijk is om naar BUITEN te stappen, meestal is het toch andersom, vooral in dit jaargetijde.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Maricha het volgende:
Zo, heerlijk om weer warm thuis te zijn! Het was al heerlijk om naar buiten te stappen, zo veel warmer dan in de hal!
Wtf ???quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat had ik in de gaten. Je naam was al een paar keer voorbij gekomen
Nou meestal is het geen -8 in april.....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde je nick al diverse keren langskomen.
[..]
Toch apart, dat het heerlijk is om naar BUITEN te stappen, meestal is het toch andersom, vooral in dit jaargetijde.
En dan meteen ook weer in de warme 3FM-FOK!community terecht te komen!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Maricha het volgende:
Zo, heerlijk om weer warm thuis te zijn! Het was al heerlijk om naar buiten te stappen, zo veel warmer dan in de hal!
Michiel vertelde ff dat ze zo nog met jou gingen bellen, dacht ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wtf ???
dat mis ik dan weer!
Vertel
O.a. over een verloren wachtwoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wtf ???
dat mis ik dan weer!
Vertel
Klopt, maar normaal gesproken sta je ook niet in een skihal waar het -10 is.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou meestal is het geen -8 in april.....
Wat een warm bad!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan meteen ook weer in de warme 3FM-FOK!community terecht te komen!
Erg vermakelijk om naar te luisteren en te kijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:48 schreef MissHobje het volgende:
Whahha die gasten zijn lekker gek
Wel mijn opdrachten goed uitgevoerd
Ja was kei leukquote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Erg vermakelijk om naar te luisteren en te kijken.
![]()
Ze stoppen nu helaasquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja was kei leuk![]()
vette echo alleen in het gesprekmaargoed ook dat moet kunnen!
Ben benieuwd of ze het gaan redden in die kou!
ZOVEELquote:Top 50 aantal posts per user per dag
Positie, aantal posts, datum, user
01. 1600 2006-06-30 D.Rose
02. 1598 2001-04-08 Bazyx
03. 1426 2001-06-01 scarefreak
04. 1404 2005-07-06 Zebbie
05. 1372 2005-07-07 Zebbie
Ik had eigenlijk mezelf ook wel verwachtquote:
Wat een werktijdenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
Druk hier enzo.
Gerard nu.
Ik ga zo naar bed en zet hem nog even aan om bij in slaap te vallen.
Ben ook alweer even binnen. Verder niemand op de afdelingquote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een werktijden. Ik zit net drie kwartier op kantoor
.
ja, had wat tijd overquote:Op woensdag 11 april 2007 07:41 schreef DaMook het volgende:
D.Rose
hoogst aantal posts per dag?
[..]
ZOVEELOp een dag
![]()
![]()
![]()
Da's een mooi complimentquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo naar bed en zet hem nog even aan om bij in slaap te vallen.
45. 0758 2005-08-01 Dos37quote:
Gerard was sowieso wat warrig tijdens dat gesprek, net of hij het niet helemaal goed kon volgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
Nieuwe single?
Volgens mij is dat Read my mind.
Gerard maakt een foutquote:
Het zal wel door DAT LICHT komen in de studio (de zon).quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gerard maakt een foutHij zei dat deze plaat van The Killers de nieuwe single gaat worden
![]()
Alleen is When you where young vorig jaar herfst al uitgebracht, zeldzame fout van de man![]()
Zeik dan terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Toad het volgende:
Claudia.
M'n huisgenote zit ook al te zeiken op Claudia.![]()
Als je iemandquote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je vond dat grapje met Pierre Kartner en Paul McCartney serieus grappig?
Ik vind dat geslijm met dat Krezip door Radio 3 (en vooral door Rabbering) misschien nog wel ergerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
Vreselijk nummer.
Ja ze worden lekker opgehyped. Hetzelfde met Van Velzenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat geslijm met dat Krezip door Radio 3 (en vooral door Rabbering) misschien nog wel erger![]()
Remember Directquote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ze worden lekker opgehyped. Hetzelfde met Van Velzen
Ja vreselijk.quote:
http://frontpage.fok.nl/video/11941quote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
Johnny Cash!
Nou als je goed geluisterd hebt, is het niet echt de nieuwe van Henk Westbroek...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Toad het volgende:
O o o, de nieuwe van Henk Westbroek.
Nah, nee. Ze kapte zo wel het nummer van Direct af.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Nou als je goed geluisterd hebt, is het niet echt de nieuwe van Henk Westbroek...
Ik wou het net postenquote:
Jij balen, ik ben gewoon lekker vrijquote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Toad het volgende:
trommel.
Das waar, ik heb straks nog college.![]()
Ik hoop van niet neequote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef borisz het volgende:
ze gaan toch niet op slamfm lijken he?
ik doel dan meer op de hitfrequentiequote:
Ja, dat snap ik... Ik vind dat 3FM steeds meer mainstream gaat draaien... Van mij mag het best wat alternatiever...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef borisz het volgende:
[..]
ik doel dan meer op de hitfrequentieDie is soms erg hoog, kan best wat naar beneden
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... Ik vind dat 3FM steeds meer mainstream gaat draaien... Van mij mag het best wat alternatiever...
niet alleen van Beyoncéquote:Op woensdag 11 april 2007 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]en platen van Beonce(ofzo) mogen ze ook weg laten
Ik had 5 ook nog... Maar met 6 haakte ik ook af...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef RayMania het volgende:
1. Lion King
2. Tarzan
3. Gavin DeGraw
4. Daniel Powter
5. -
6. -
Vier goed.
Die eerste vier wist ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef RayMania het volgende:
1. Lion King
2. Tarzan
3. Gavin DeGraw
4. Daniel Powter
5. -
6. -
Vier goed.
Ik vind ze wisselend leuk... Gisteren bijv vond ik er weinig aan...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Vinden jullie die C&S dan nou zo leuk?
Ik nog 40quote:
Ik vind het bij vlagen wel geinig, maar vooral erg flauw.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind ze wisselend leuk... Gisteren bijv vond ik er weinig aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |