Erg vermakelijk om naar te luisteren en te kijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:48 schreef MissHobje het volgende:
Whahha die gasten zijn lekker gekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel mijn opdrachten goed uitgevoerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja was kei leukquote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Erg vermakelijk om naar te luisteren en te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze stoppen nu helaasquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja was kei leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vette echo alleen in het gesprekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maargoed ook dat moet kunnen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwd of ze het gaan redden in die kou!
Ja idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze stoppen nu helaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ZOVEELquote:Top 50 aantal posts per user per dag
Positie, aantal posts, datum, user
01. 1600 2006-06-30 D.Rose
02. 1598 2001-04-08 Bazyx
03. 1426 2001-06-01 scarefreak
04. 1404 2005-07-06 Zebbie
05. 1372 2005-07-07 Zebbie
quote:42. 0766 2002-10-09 Roel_Jewel
Ik had eigenlijk mezelf ook wel verwachtquote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een werktijdenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
Druk hier enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gerard nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga zo naar bed en zet hem nog even aan om bij in slaap te vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ook alweer even binnen. Verder niemand op de afdelingquote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een werktijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik zit net drie kwartier op kantoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, had wat tijd overquote:Op woensdag 11 april 2007 07:41 schreef DaMook het volgende:
D.Roseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoogst aantal posts per dag?
[..]
ZOVEELom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op een dagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's een mooi complimentquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo naar bed en zet hem nog even aan om bij in slaap te vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
45. 0758 2005-08-01 Dos37quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gerard was sowieso wat warrig tijdens dat gesprek, net of hij het niet helemaal goed kon volgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
Nieuwe single?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is dat Read my mind.
Gerard maakt een foutquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
Killersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal wel door DAT LICHT komen in de studio (de zon).quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gerard maakt een foutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij zei dat deze plaat van The Killers de nieuwe single gaat wordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen is When you where young vorig jaar herfst al uitgebracht, zeldzame fout van de manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeik dan terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Toad het volgende:
Claudiaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n huisgenote zit ook al te zeiken op Claudia.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je vond dat grapje met Pierre Kartner en Paul McCartney serieus grappig?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Toad het volgende:
Claudiaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je iemandquote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je vond dat grapje met Pierre Kartner en Paul McCartney serieus grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop