haha!quote:
quote:Een bijzondere aflevering vanavond van MetMichiel: we gaan uitzenden vanuit Snowworld om te wennen aan radiomaken in de kou. Het is slechts een begin want slechts 5 graden onder nul tegenover mogelijk min 35 op de Noordpool, maar soit. Na de reguliere uitzending gaan we, net als een maand geleden bij de ijsberen, door met een internet-uitzending op Noordpool.FM met beeld en geluid tot een uurtje of twee vannacht.
Meer Noordpool: in TC Tubantia stond gisteren een mooi interview.
Aldus de weblog van Michiel V.
Het stukje waar het voor een paar seconden stil valt om vervolgens keihard verder te gaan vind ik erg goed. Vette plaat hoor.quote:
Die is idd best stoer!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het stukje waar het voor een paar seconden stil valt om vervolgens keihard verder te gaan vind ik erg goed. Vette plaat hoor.![]()
Dit weekend is het toch de weer van de Nederlandse popmuziek? Hopelijk kiezen ze daarom C-Mon & Kypski - Make My Day als 3FM Megahit, die gasten komen nml. uit Nederland.![]()
quote:
Amen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef MutZ het volgende:
En die nieuwe krezip vind ik echt niets...
Ik vind dat ze hun eigen sound totaal verloren zijn... Geef mij maar de oude Krezip...quote:
you're not the only onequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Scofield het volgende:
ik moet die liesbeth niet...steek nog een sigaret op... lol
51quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef Scofield het volgende:wat een praat...hoe oud is dat wijf ...80? hihihi
Het klinkt hier inderdaad ook erg 'hol'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf ligt dat aan bij, op de radio is het ook kut ?
En dik ingepaktquote:
Inderdaad, eigenlijk was het pas echt leuk geweest als het vandaag buiten 25 graden zou zijn. Dan zaten wij buiten met een laptopje in de achtertuin/balkon en zij met een sjaal om in de sneeuw.quote:
Zou een claxon het bij -25 graden eigenlijk nog wel doen?quote:
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
(maricha) KOUD hier.....bbrrrr
eerder onderkoeld jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Ik denk dat het qua telefoon wel moeilijker zal worden. We zullen zien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Is het laatste uurtje wel gewoon request-uurtje ondanks dat Michiel op locatie zit? Ik wil weer een poging wagen
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Koffie? Mij lijkt icetea me toch toepasselijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)
hier te zitten, Michiel veel langer
En nu wil ik koffie!
Michiel zit er nu nog niet, maar gaat zometeen op de piste zitten tot een uur of 2 vannacht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe lang zit michiel er dan al
Even googelen op een aantal steekwoorden uit de vraag helpt vaak veel hoor, zo heb ik al veel vragen juist beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Ik had hem goedquote:
Ja maar ik doe ze nie telke dagquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Waar staat die bonusvraag dan? Kan hem nergens vinden?
Oh, ja zo vaak doe ik die vragen niet dus lama.... om nu zo'n 40 vragen te moeten gaan beantwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebt
Okay dan!quote:
Toch nog 30 punten erbij dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vraag van gister en vandaag had ik fout, maar de bonus vraag had ik goed
ff scrollen naar obvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
![]()
[..]
Toch nog 30 punten erbij dus.![]()
Iemand een link van een wat grotere versie van de webcam? Op Noordpool FM staat zo'n klein schermpje daar zie je amper wat op.
Maikel Steur volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie is die groene nou?
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
wat een studio trouwens, ik zie niet eens een mengpaneel en de gebruikelijke pc's enzo
.
Ik zou zo geen andere reden kunnen verzinnen, behalve dan dat ze misschien een andere afspraak had die belangrijker was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Froukje de Both vandaag niet bij C&S was, ze zou komen vanwege dat datingprogramma maar had afgezegd... ik hoop dat dat was omdat C&S vorige week zo neerbuigend over d'r deden... krijgen ze eindelijke eens het deksel op de neus voor hun gezeik
Wordt nog wat op de noordpool danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.
Dat kastje (of iig datzelfde type) heeft 'ie normaal gesproken in de studio ook daarvoor. Is volgens mij een MD-speler (die staat daar ook op tafel).quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt nog wat op de noordpool dan.
Ik zie nu trouwens dat ie wel een paar knopjes heeft voor geluidjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |