quote:Op maandag 9 april 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, er ging veel fout, maar nu klopt het.
Die staan ook niet op fokwikiquote:Op maandag 9 april 2007 17:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]je mist 4 delen van de vorige topics
*snak*quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef existenz het volgende:
bier.
Tssk! Een paaseidieet voor jou, mevrouw! Niks bier!quote:
Dan pas je ze aanquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 18:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
leuk om te vermeldien dat deze reeks vandaag 2 jaar oud is
dan heeft beschouw het dus al 63 jaar zonder dit topic volgehouden ?quote:Op maandag 9 april 2007 18:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
leuk om te vermeldien dat deze reeks vandaag 2 jaar oud is
blijkbaarquote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan heeft beschouw het dus al 63 jaar zonder dit topic volgehouden ?
quote:Beschouw
Sneijder zal zeggen dat AZ-spelers hun blikveld moeten verruimen
quote:existenz
Zie jij ookal die kampioensschapsschaal langzaam naar het noorden komen?
quote:Deoxyribonucleic
Boukhari en Jenner denken er anders over, het had 3-0 moeten worden
quote:Bayswater
Jenner:"Iets over zijn hond ofzo, ik versta hem niet"
Boukhari: "Achter je oren versta je hem beter"
quote:Mwanatabu
Boukhari: "Ik zei: "MOET JE EEN BOOT KOPEN?!?!?!"
Jenner: "Wie is daar?"
Sneijder: "Hij is ook nog blind, Nordin..."
quote:gebruikersnaam
Zo'n bril? , Ja echt waar bij ajax heben ze een voetballer die met een duikbril op het veld loopt
quote:Maikalo
Kijk daar, achter op de ranglijst kan je nog net Feyenoord zien.
quote:TheVulture
Boukhari: "Julian, je bent toch ook echt een jenner ook he, wacht ik doe met je mee"
quote:EnGCatjuh
"Zolang wij Van Gaal niet zien, ziet hij ons ook niet. Toch?"
quote:ruud_fr
Boukhari: "Jullie Nederlanders doen altijd kijken, kijken, niet kopen".
Jenner: "Jullie Marokkanen doen altijd kijken, kijken, dan stelen".
quote:vrolijke-frits
AZ komt zienderogen dichterbij PSV
quote:SuperHarregarre
Kiekeboukhari!
quote:Paaskonijn
Krijg jij die eieren van PaasKonijn dit jaar ook zo moeilijk gevonden?
quote:BonJovi
Boukhari: Ik zag dat je scoorden maar eigenlijk buitenspel stond maar niemand zeggen.
Jenner: dat heb je goed gezien,ssst
quote:Hrvat
Veni Vidi Vici
quote:Op maandag 9 april 2007 18:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi werk Maikalo!! ja ja, dit keer schrijf ik je naam wel goed!!!
Die zin mag echt wel uit OPquote:De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan sowieso niet meedoen en dus misschien twee keer achter elkaar winnen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. (Beklag hierover kan gedaan worden bij de niet-jurerende winnaar en niet in het topic zelf.)De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Dat mag er zeker uit ja! En ik denk dat je nog een keer moet trompetteren Beschouw, vitessezuid is er nog niet!quote:
quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Wie met een sneijder grap komt krijgt de poedelprijs , bij meerdere de minst leuke sneijder grap.
game on![]()
3 tochquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef Beschouw het volgende:
Er staan 2 Sneijdergrappen hoor!
ik ben nooit boos op mensen, mensen wel altijd op mijquote:Op maandag 9 april 2007 18:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
blijkbaar
ben je nog boos op mij?![]()
Wat jij wilquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef Beschouw het volgende:
Er staan 2 Sneijdergrappen hoor!
Anders ik wel, maar volgens mij zijn we al weer een half uur over tijdquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als nr 2 en 3 niet opdagen, dan meot de poedel de uitslag doen vindt ik
Ja ach, over de Nederlandsche spelling zullen we het maar niet hebben in deze topic. Ik heb verwoede pogingen gedaan, maar het wil maar niet lukken. Laat het op z'n beloop, lach er om en ga verder...quote:
ik huil met je meequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef existenz het volgende:
Zeg ruud, behalve tvpen. Doe ook ff de uitslag.
Ik lees er meestal overheen, ik vind het een beetje ver gaan om iedereen steeds op de kleinste foutjes te wijzen, maar dit is toch wel heel extreemquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, over de Nederlandsche spelling zullen we het maar niet hebben in deze topic. Ik heb verwoede pogingen gedaan, maar het wil maar niet lukken. Laat het op z'n beloop, lach er om en ga verder...
Ja om die laatste fouten kan ik me ook mateloos ergeren!quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik lees er meestal overheen, ik vind het een beetje ver gaan om iedereen steeds op de kleinste foutjes te wijzen, maar dit is toch wel heel extreem
hetzelfde voor enigste, zowiezo etc. etc.
YEUH EEN UITSLAGquote:
goh mischien dat je jou hier ook aan er gertquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja om die laatste fouten kan ik me ook mateloos ergeren!
Verder kijk ik er ook niet meer naar.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef Maikalo het volgende:
[..]
goh mischien dat je jou hier ook aan er gert![]()
quote:vrolijke-frits
AZ komt zienderogen dichterbij PSV
quote:gebruikersnaam
Zo'n bril? , Ja echt waar bij ajax heben ze een voetballer die met een duikbril op het veld loopt
quote:Hrvat
Veni Vidi Vici
-2ptquote:SuperHarregarre
Kiekeboukhari!
En dan zeuren over het nederlands van de usersquote:
Hehe! ja goed zo, ik houd je scherp en alert!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En dan zeuren over het nederlands van de users![]()
Sorry, kon het niet laten![]()
Rustig maar met die olifant, voor je het weet ben je al je porselein aan het lijmenquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh enne... kom er maar in Beschouw!
dat is dan de tweede ontrechte poedel op rij in dit topicquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
terechte winnaars, de poedel vind ik niet echt terecht, het is wel een leuke woordspeling, maarja, ieder zijn smaak
quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat is dan de tweede ontrechte poedel op rij in dit topic
Dan hoop ik meer dan 20 punten te halen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
1 juli beginnen we met een nieuwe stand allemaal weer op nul
Ik wel. Van de Ajaxtraining van vanochtend.:quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef existenz het volgende:
Ik heb overigens even geen leuke foto's.
heheh dat wist ik helemaal nietquote:
Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Hrvat het volgende:
Dat zijn meer kandidaten voor de poedelprijs dan de gewone prijs!![]()
Exactlyquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.
Dan mag het wel? Mij goed hoor, ik lust die sneijdergrapjes wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.
verkapte Sneijdergrap?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:23 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate: "Op deze manier communiceren wij tenminste op gelijke hoogte met elkaar"
Ben er vanavond niet
nee die poedel had ik vrijdag in het gelredroom na die schwalbe van lazeromvichquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
en voor gebruikersnaam , ik had jou niet de poedel gegeven hoor, (maar dat zal je zelf ook wel weten)
Ajax op zoek naar dure punten.
Tussen 18.00 en 20.00 hèquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Hrvat het volgende:
Ten laatste om 20u volgt de uitslag...
quote:HPayne
Sneijder kijkt nog eens op zijn kompas; "hmm Mekka ligt toch echt deze kant op"
quote:BonJovi
Sneijder heeft te korten armen om zich normaal te kunnen opdrukken
quote:Paaskonijn
Sneijder: Ten Cate! Ten Cate! Volgens mij heb ik een lieveheersbeestje gevonden!
-2ptquote:TheVulture
Sneijder als eerste klaar bij spelletje "lijn snuiven"
Aparte denkwijzes heb jijquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Hrvat het volgende:
Lijnsnuifgrapjes zijn altijd de grapjes waar ik eerst aan denk als er ene op de grond ligt, daarom de poedel...![]()
In de TT staat toch echt: overal Sneijder!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
Is dit iets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb btw geen leuke foto..
Als iemand anders een leuke vind, post hem maar ik vind alles goed
leuk een gele kikkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Is dit iets?
[afbeelding]
Heb alleen geen flauw idee wie/wat het is![]()
Sneijder en carnavalquote:
Dat is hem jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Is dat Jacek Krzynowek niet?
Enjoy it while it lastsquote:
Mijn Sneijder grap was te moeilijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Beschouw het volgende:
Vulture poedel. Dat moet vaker gebeuren.![]()
T was ook ni simpel, vond ze allemaal leuk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
Frapante uitslag
wel precies op tijd
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...quote:Aparte denkwijzes heb jij![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:41 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...
Het is alvast niks persoonlijks. [afbeelding]
Hoort dat er ook bij?quote:
serieus?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij?
Ik vond m best grappig....![]()
Alleen ik doe de jurering nietquote:
yesquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Chrishop het volgende:
Die geel blauwe is toch equador ?
quote:
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
edison mendez is zijn naam, en is lid van PSV
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...
Ja, je moet tussen 18.00 en 20.00 de uitslag doenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uurquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uur
Murphy's quiz?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.
Als Paaskonijn dus niet met een uitslag komtquote:
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.quote:
Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.Daarbij is de helft van mijn team op vakantie momenteel weer. Maar zal binnenkort eens op de woensdag komen met team Otje.
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beachquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.
[afbeelding]quote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef SuperRogier het volgende:
Mendez laat met zijn linkerhand subtiel zien dat hij eigelijk een mietje is
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jumpstyle-hype treft voetballers
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Falend Polen kiest voor rigoureus ingrijpen en haalt Beenhakker
-2ptquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef waterreus23 het volgende:
Mendez: Laat ik maar een normaal gezicht trekken tijdens de balaaname anders word er nog een foto van gemaakt en gebruikt op het Fok Forum
Pool: 'Geen nood Mendez, tegenwoordig gaat het daar alleen nog maar om Wesley Sneijder'
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
is marco Hiernaar aan het kijken ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Van Basten says hello to his little friend
Thanks ja last friend zou ook wel goed zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef Hrvat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is alvast mijn favoriet.
Je had 'little' eigenlijk evengoed kunnen vervangen door 'last', maar het blijft mijn favoriet!!!
Waar zie je die?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Verwoede poging Christiano Ronaldo af te leiden, mislukt jammerlijk.
C. Ronaldo is toch zo homo as wat. Dus zal wel dat MvB klaarstaat voor C.Ronaldo om hem erin te schuiven..quote:
Het is Sneijder niet, potverdrie...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Linksonderin, rechts voor de kijkers thuis
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Jongens, hoe vaak moet ik het nog zeggenGebruik de opmaak voor de uitslag uit de OP. Anders krijg je weer dat de afbeeldingen het niet doen
![]()
Hij doet het (nu nog) wel, daar niet vanquote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:~Paaskonijn~
~Haha, Ja natuurlijk sta je weer in de basis Sneijder~
quote:~gebruikersnaam~
~bondscoach nu echt de kluts kwijt.Na de sterkste opstelling kan die ook de bal al niet meer vinden~
quote:~TheVulture~
~v. Basten: "Kom er maar in Johan, ik verwachtte je al"~
-2ptquote:Zjakkie
~Van Basten denkt er zichtbaar over na om ook Postma te selecteren~
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef dramslag het volgende:
Eindelijk weer een punt gepakt!
quote:Meedoen is belangrijker dan winnen!
quote:
Deze foto dan maar doen , de nummer 2/3 mag het zeggen , als er na 10 uur geen nieuwe foto staatquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
is deze al geweest?
[afbeelding]
Ben e ook geen fan vanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal jullie vast waarschuwen, ik ben GEEN fan van Sneijder-grappen of usernames in het onderschrift
Braaf aangepastquote:
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beach?
Trouwkaartje heeft nog een tijd achter de bar gehangen.
Scherp.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:35 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift postenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Effe een schopje... er mogen nog wel wat leuke onderschriften bij
Die haalt het gemiddelde naar beneden, wou je zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift posten
tis veel te mooi weer op achter je pc te zitenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef TheVulture het volgende:
8 inzendingen pas.... beetje karige ronde of krijgen we nog een vrijdagmiddagboost
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor mequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
tis veel te mooi weer op achter je pc te ziten
![]()
daar heb ik op dit moment ook super veel last vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor me
Zorg je wel voor een Bob dan? Ik heb geen zin in een dronken olifant op de weg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Er staat al een aantal van onderstaande jongens op mij te wachten![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Beschouw
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
quote:EnGCatjuh
"Ik wil je best zoenen omdat je gescoord hebt, maar dan wel zonder tong"
quote:SuperHarreGarre
Zeg eens AAAAAAAAAAA-Z.
-2ptquote:BonJovi
Arveladze zegt WOEF KOEF kom eens naar het baasje
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet bepaald een superronde vondquote:
Gelukkig, dan was die van mij niet opvallend genoeg om eruit te springen als poedelquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet bepaald een superronde vond
Die foto is al geweest hequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef toma het volgende:
hij lijkt eerder op Louis van Gaal tijdens zijn Sparta periode
Je deed niet eens meequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Bayswater het volgende:
Die laat ik dus ook nooit meer winnen, wat een droeftoeteruitslag![]()
Kijk, dat bedoel ik nouquote:
Ik had je wel gezien, maar ik vond hem iets te ver gezochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nouGewoon voor joker mijn hersens laten kraken voor een onderschrift.
Tegen zijn neus wordt dichtgesmeten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Jehova getuigen verontwaardigd dat de deur weer voor zijn neus wordt dichtgesmeten
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tegen zijn neus wordt dichtgesmeten toch?
Met zijn hoofd wordt het ook nóg leuker dan bij Johan der Kaiser met zijn gewauwel van "elk nadeel hep se voordeel"quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
"Ja, het scoreverloop was gewoon niet in het voordeel van AZ!"
ik vond het zo'n gortdroge uitspraak van hem net de wedstrijd tegen Werder![]()
Volgens mij doe je niet anders als flauwe Sneijder grappen maken en bier drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weer niet thuis. Opnieuw naar Brabant. Bier was niet allemaal opgegaan gisteren.
Als je door de week hard werkt, mag je in het weekend toch wel de best uithangen? En met mijn Sneijdergrappen zijn trouwens al aardig wat punten verdiend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgens mij doe je niet anders als flauwe Sneijder grappen maken en bier drinken![]()
Had ik maar zo'n leven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
*Op de achtergrond "A la tuhuelpa legria macarena eeh, macarena aaight " *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |