nee die poedel had ik vrijdag in het gelredroom na die schwalbe van lazeromvichquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
en voor gebruikersnaam , ik had jou niet de poedel gegeven hoor, (maar dat zal je zelf ook wel weten)
Ajax op zoek naar dure punten.
Tussen 18.00 en 20.00 hèquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Hrvat het volgende:
Ten laatste om 20u volgt de uitslag...
quote:HPayne
Sneijder kijkt nog eens op zijn kompas; "hmm Mekka ligt toch echt deze kant op"
quote:BonJovi
Sneijder heeft te korten armen om zich normaal te kunnen opdrukken
quote:Paaskonijn
Sneijder: Ten Cate! Ten Cate! Volgens mij heb ik een lieveheersbeestje gevonden!
-2ptquote:TheVulture
Sneijder als eerste klaar bij spelletje "lijn snuiven"
Aparte denkwijzes heb jijquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Hrvat het volgende:
Lijnsnuifgrapjes zijn altijd de grapjes waar ik eerst aan denk als er ene op de grond ligt, daarom de poedel...![]()
In de TT staat toch echt: overal Sneijder!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
Is dit iets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb btw geen leuke foto..
Als iemand anders een leuke vind, post hem maar ik vind alles goed
leuk een gele kikkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Is dit iets?
[afbeelding]
Heb alleen geen flauw idee wie/wat het is![]()
Sneijder en carnavalquote:
Dat is hem jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Is dat Jacek Krzynowek niet?
Enjoy it while it lastsquote:
Mijn Sneijder grap was te moeilijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Beschouw het volgende:
Vulture poedel. Dat moet vaker gebeuren.![]()
T was ook ni simpel, vond ze allemaal leuk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
Frapante uitslag
wel precies op tijd
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...quote:Aparte denkwijzes heb jij![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:41 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...
Het is alvast niks persoonlijks. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |