Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Hrvat het volgende:
Dat zijn meer kandidaten voor de poedelprijs dan de gewone prijs!![]()
Exactlyquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.
Dan mag het wel? Mij goed hoor, ik lust die sneijdergrapjes wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder staat gewoon op de foto hè, dat je het even weet. Dus t zijn niet doorsnee Sneijder-grappen.
verkapte Sneijdergrap?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:23 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate: "Op deze manier communiceren wij tenminste op gelijke hoogte met elkaar"
Ben er vanavond niet
nee die poedel had ik vrijdag in het gelredroom na die schwalbe van lazeromvichquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
en voor gebruikersnaam , ik had jou niet de poedel gegeven hoor, (maar dat zal je zelf ook wel weten)
Ajax op zoek naar dure punten.
Tussen 18.00 en 20.00 hèquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Hrvat het volgende:
Ten laatste om 20u volgt de uitslag...
quote:HPayne
Sneijder kijkt nog eens op zijn kompas; "hmm Mekka ligt toch echt deze kant op"
quote:BonJovi
Sneijder heeft te korten armen om zich normaal te kunnen opdrukken
quote:Paaskonijn
Sneijder: Ten Cate! Ten Cate! Volgens mij heb ik een lieveheersbeestje gevonden!
-2ptquote:TheVulture
Sneijder als eerste klaar bij spelletje "lijn snuiven"
Aparte denkwijzes heb jijquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Hrvat het volgende:
Lijnsnuifgrapjes zijn altijd de grapjes waar ik eerst aan denk als er ene op de grond ligt, daarom de poedel...![]()
In de TT staat toch echt: overal Sneijder!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
Is dit iets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb btw geen leuke foto..
Als iemand anders een leuke vind, post hem maar ik vind alles goed
leuk een gele kikkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Is dit iets?
[afbeelding]
Heb alleen geen flauw idee wie/wat het is![]()
Sneijder en carnavalquote:
Dat is hem jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Is dat Jacek Krzynowek niet?
Enjoy it while it lastsquote:
Mijn Sneijder grap was te moeilijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Had ik nu maar ipv Wesley mijn zin met Sneijder begonnen als ik zo naar de winnende onderschriften kijk.![]()
edit: De poedel evenzo![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Beschouw het volgende:
Vulture poedel. Dat moet vaker gebeuren.![]()
T was ook ni simpel, vond ze allemaal leuk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
Frapante uitslag
wel precies op tijd
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...quote:Aparte denkwijzes heb jij![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:41 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik weet het zelf gelukkig ook. Het zal nooit meer gebeuren...
Het is alvast niks persoonlijks. [afbeelding]
Hoort dat er ook bij?quote:
serieus?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij?
Ik vond m best grappig....![]()
Alleen ik doe de jurering nietquote:
yesquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Chrishop het volgende:
Die geel blauwe is toch equador ?
quote:
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
edison mendez is zijn naam, en is lid van PSV
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...
Ja, je moet tussen 18.00 en 20.00 de uitslag doenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uurquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uur
Murphy's quiz?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.
Als Paaskonijn dus niet met een uitslag komtquote:
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |