Hoort dat er ook bij?quote:
serieus?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij?
Ik vond m best grappig....![]()
Alleen ik doe de jurering nietquote:
yesquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Chrishop het volgende:
Die geel blauwe is toch equador ?
quote:
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
edison mendez is zijn naam, en is lid van PSV
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ziet Sneijder er raar uit...
Ja, je moet tussen 18.00 en 20.00 de uitslag doenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uurquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik btw de uitslag doen?
Vanavond ben ik er wss niet..
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja , en anders de nummer 2 (bon jovi) of nr 3 . is er echt niemand anders te vinden dan doet beschouw hem rond 23:00 uur
Murphy's quiz?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw doet vanavond niks geen uitslag. Naar de kroeg straks en bij terugkomst waarschijnlijk te blauw om te jureren.
Als Paaskonijn dus niet met een uitslag komtquote:
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.quote:
Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.Daarbij is de helft van mijn team op vakantie momenteel weer. Maar zal binnenkort eens op de woensdag komen met team Otje.
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beachquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.
[afbeelding]quote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef SuperRogier het volgende:
Mendez laat met zijn linkerhand subtiel zien dat hij eigelijk een mietje is
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jumpstyle-hype treft voetballers
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Falend Polen kiest voor rigoureus ingrijpen en haalt Beenhakker
-2ptquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef waterreus23 het volgende:
Mendez: Laat ik maar een normaal gezicht trekken tijdens de balaaname anders word er nog een foto van gemaakt en gebruikt op het Fok Forum
Pool: 'Geen nood Mendez, tegenwoordig gaat het daar alleen nog maar om Wesley Sneijder'
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
is marco Hiernaar aan het kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |