Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zat meestal op de dinsdag, maar sinds ik getrouwd ben niet meer aan toegekomen.Daarbij is de helft van mijn team op vakantie momenteel weer. Maar zal binnenkort eens op de woensdag komen met team Otje.
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beachquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je wel een tafel reserveren. Op woensdag is het stampvol.
[afbeelding]quote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef SuperRogier het volgende:
Mendez laat met zijn linkerhand subtiel zien dat hij eigelijk een mietje is
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jumpstyle-hype treft voetballers
[afbeelding]quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Falend Polen kiest voor rigoureus ingrijpen en haalt Beenhakker
-2ptquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef waterreus23 het volgende:
Mendez: Laat ik maar een normaal gezicht trekken tijdens de balaaname anders word er nog een foto van gemaakt en gebruikt op het Fok Forum
Pool: 'Geen nood Mendez, tegenwoordig gaat het daar alleen nog maar om Wesley Sneijder'
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
is marco Hiernaar aan het kijken ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Van Basten says hello to his little friend
Thanks ja last friend zou ook wel goed zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef Hrvat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is alvast mijn favoriet.
Je had 'little' eigenlijk evengoed kunnen vervangen door 'last', maar het blijft mijn favoriet!!!
Waar zie je die?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Verwoede poging Christiano Ronaldo af te leiden, mislukt jammerlijk.
C. Ronaldo is toch zo homo as wat. Dus zal wel dat MvB klaarstaat voor C.Ronaldo om hem erin te schuiven..quote:
Het is Sneijder niet, potverdrie...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Linksonderin, rechts voor de kijkers thuis
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Jongens, hoe vaak moet ik het nog zeggenGebruik de opmaak voor de uitslag uit de OP. Anders krijg je weer dat de afbeeldingen het niet doen
![]()
Hij doet het (nu nog) wel, daar niet vanquote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:~Paaskonijn~
~Haha, Ja natuurlijk sta je weer in de basis Sneijder~
quote:~gebruikersnaam~
~bondscoach nu echt de kluts kwijt.Na de sterkste opstelling kan die ook de bal al niet meer vinden~
quote:~TheVulture~
~v. Basten: "Kom er maar in Johan, ik verwachtte je al"~
-2ptquote:Zjakkie
~Van Basten denkt er zichtbaar over na om ook Postma te selecteren~
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef dramslag het volgende:
Eindelijk weer een punt gepakt!
quote:Meedoen is belangrijker dan winnen!
quote:
Deze foto dan maar doen , de nummer 2/3 mag het zeggen , als er na 10 uur geen nieuwe foto staatquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
is deze al geweest?
[afbeelding]
Ben e ook geen fan vanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal jullie vast waarschuwen, ik ben GEEN fan van Sneijder-grappen of usernames in het onderschrift
Braaf aangepastquote:
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beach?
Trouwkaartje heeft nog een tijd achter de bar gehangen.
Scherp.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:35 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift postenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Effe een schopje... er mogen nog wel wat leuke onderschriften bij
Die haalt het gemiddelde naar beneden, wou je zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift posten
tis veel te mooi weer op achter je pc te zitenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef TheVulture het volgende:
8 inzendingen pas.... beetje karige ronde of krijgen we nog een vrijdagmiddagboost
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor mequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
tis veel te mooi weer op achter je pc te ziten
![]()
daar heb ik op dit moment ook super veel last vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor me
Zorg je wel voor een Bob dan? Ik heb geen zin in een dronken olifant op de weg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Er staat al een aantal van onderstaande jongens op mij te wachten![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Beschouw
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
quote:EnGCatjuh
"Ik wil je best zoenen omdat je gescoord hebt, maar dan wel zonder tong"
quote:SuperHarreGarre
Zeg eens AAAAAAAAAAA-Z.
-2ptquote:BonJovi
Arveladze zegt WOEF KOEF kom eens naar het baasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |