Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift postenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Effe een schopje... er mogen nog wel wat leuke onderschriften bij
Die haalt het gemiddelde naar beneden, wou je zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, want vitessezuid moet ook nog een onderschrift posten
tis veel te mooi weer op achter je pc te zitenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef TheVulture het volgende:
8 inzendingen pas.... beetje karige ronde of krijgen we nog een vrijdagmiddagboost
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor mequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
tis veel te mooi weer op achter je pc te ziten
![]()
daar heb ik op dit moment ook super veel last vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar maar ik heb zoveel last van hooikoorts dat het buiten ook niet echt aangenaam is voor me
Zorg je wel voor een Bob dan? Ik heb geen zin in een dronken olifant op de weg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Er staat al een aantal van onderstaande jongens op mij te wachten![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Beschouw
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
quote:EnGCatjuh
"Ik wil je best zoenen omdat je gescoord hebt, maar dan wel zonder tong"
quote:SuperHarreGarre
Zeg eens AAAAAAAAAAA-Z.
-2ptquote:BonJovi
Arveladze zegt WOEF KOEF kom eens naar het baasje
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet bepaald een superronde vondquote:
Gelukkig, dan was die van mij niet opvallend genoeg om eruit te springen als poedelquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet bepaald een superronde vond
Die foto is al geweest hequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef toma het volgende:
hij lijkt eerder op Louis van Gaal tijdens zijn Sparta periode
Je deed niet eens meequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Bayswater het volgende:
Die laat ik dus ook nooit meer winnen, wat een droeftoeteruitslag![]()
Kijk, dat bedoel ik nouquote:
Ik had je wel gezien, maar ik vond hem iets te ver gezochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nouGewoon voor joker mijn hersens laten kraken voor een onderschrift.
Tegen zijn neus wordt dichtgesmeten toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Jehova getuigen verontwaardigd dat de deur weer voor zijn neus wordt dichtgesmeten
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tegen zijn neus wordt dichtgesmeten toch?
Met zijn hoofd wordt het ook nóg leuker dan bij Johan der Kaiser met zijn gewauwel van "elk nadeel hep se voordeel"quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
"Ja, het scoreverloop was gewoon niet in het voordeel van AZ!"
ik vond het zo'n gortdroge uitspraak van hem net de wedstrijd tegen Werder![]()
Volgens mij doe je niet anders als flauwe Sneijder grappen maken en bier drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weer niet thuis. Opnieuw naar Brabant. Bier was niet allemaal opgegaan gisteren.
Als je door de week hard werkt, mag je in het weekend toch wel de best uithangen? En met mijn Sneijdergrappen zijn trouwens al aardig wat punten verdiend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgens mij doe je niet anders als flauwe Sneijder grappen maken en bier drinken![]()
Had ik maar zo'n leven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
*Op de achtergrond "A la tuhuelpa legria macarena eeh, macarena aaight " *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |