quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Van Basten says hello to his little friend
Thanks ja last friend zou ook wel goed zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef Hrvat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is alvast mijn favoriet.
Je had 'little' eigenlijk evengoed kunnen vervangen door 'last', maar het blijft mijn favoriet!!!
Waar zie je die?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Verwoede poging Christiano Ronaldo af te leiden, mislukt jammerlijk.
C. Ronaldo is toch zo homo as wat. Dus zal wel dat MvB klaarstaat voor C.Ronaldo om hem erin te schuiven..quote:
Het is Sneijder niet, potverdrie...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Linksonderin, rechts voor de kijkers thuis
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Jongens, hoe vaak moet ik het nog zeggenGebruik de opmaak voor de uitslag uit de OP. Anders krijg je weer dat de afbeeldingen het niet doen
![]()
Hij doet het (nu nog) wel, daar niet vanquote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:~Paaskonijn~
~Haha, Ja natuurlijk sta je weer in de basis Sneijder~
quote:~gebruikersnaam~
~bondscoach nu echt de kluts kwijt.Na de sterkste opstelling kan die ook de bal al niet meer vinden~
quote:~TheVulture~
~v. Basten: "Kom er maar in Johan, ik verwachtte je al"~
-2ptquote:Zjakkie
~Van Basten denkt er zichtbaar over na om ook Postma te selecteren~
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef dramslag het volgende:
Eindelijk weer een punt gepakt!
quote:Meedoen is belangrijker dan winnen!
quote:
Deze foto dan maar doen , de nummer 2/3 mag het zeggen , als er na 10 uur geen nieuwe foto staatquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
is deze al geweest?
[afbeelding]
Ben e ook geen fan vanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal jullie vast waarschuwen, ik ben GEEN fan van Sneijder-grappen of usernames in het onderschrift
Braaf aangepastquote:
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de dinsdag. Je zit toch niet in Einstein on the Beach?
Trouwkaartje heeft nog een tijd achter de bar gehangen.
Scherp.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei je bij mij ook, maar toen deed ie het gewoon
Beschouw, in de tussenstand staat RayMania 2x (40e en 53e)
volgens mij de enige die er dubbel in staat
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vroeg gebruikersnaam ook al. Waar zien jullie mij voor aan? Die gasten komen uit Brielle en zijn niet normaal. Ib ben gewoon een simpele import-Spijkenisser en zit met m'n team bijna altijd op iets meer dan 50% goede antwoorden. Kleurloze muizen dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:35 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Arveladze: "Koef, zie ik nou schaamhaar tussen je tanden zitten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |