Headhunterz - Rock Civilization / Speakafreakz komt de eerste tijd nog niet uitquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja i know, maar wees maar gerust hoor, alleen maar hs voor mij![]()
keejquote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef mstx het volgende:
Ik heb de OP even op mijn server gezet.
Headhunterz kennende komt 'ie dus pas volgend jaar uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
@ De_Ananas: Headhunterz - Rock Civilization / Speakafreakz komt de eerste tijd nog niet uit
ik heb niet echt veel nieuw spul wat ik mag delenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die nog een leuk rarretje heeft?![]()
helemaal topquote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef mstx het volgende:
Ik heb de OP even op mijn server gezet.
Done.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef LeonH het volgende:
tvp!
En een vermelding bij de hardstyle liefhebbers![]()
Danku!quote:
Is dat hardstyle?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef mstx het volgende:
Straks D-Tune @ Club Fresh.
Meer jumpstyle maar dat geeft niet.quote:
Ik ga 'em dus niet kopen. Een half uurtje Showtek is al saai, laat staan een hele CD. En die Puta-bagger hoef ik natuurlijk al helemaal niet te horen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef LeonH het volgende:
volgens mij ga ik ook nog eens een album daadwerkelijk kopen!
http://www.astralmusic.co(...)rrow-en/Default.aspx
En dat ze dan ook maar mooi FTS, No Harder en de 2 remixen van de Southstylers op vinyl gaan uitbrengen!
Jawel, dat klinkt nergens naar...!quote:
heb je mijn vorige PM's allemaal niet gehad?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
helemaal top
abject_-_brain_insane-(bootleg)-2007
Ook een lekker nummer
Vind dat als iemand iets nieuws heeft dan ook iedereen een PM'tje moet sturen, ik krijg namelijk nooit niks![]()
als de prijs een beetje schappelijk is, dan koop ik hem misschien ook wel, anders download ik hem welquote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef LeonH het volgende:
volgens mij ga ik ook nog eens een album daadwerkelijk kopen!
http://www.astralmusic.co(...)rrow-en/Default.aspx
En dat ze dan ook maar mooi FTS, No Harder en de 2 remixen van de Southstylers snel op vinyl gaan uitbrengen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:50 schreef Koepert het volgende:Hear this Motherfucker Gooo Insane while Pounding your Senses with Volts
Je moet toch wat als tvp
hou je wel van (dikke) hardstylequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
Oeh, weer een mooie forum erbij gevonden om mn tijd te doden met mn fav interesse; muziek @!
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te softquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hou je wel van (dikke) hardstyledan Sok41???
(ik neem aan dat je het over dit forum hebt en niet over het door-jezelf-geopende topic van Q-Base...)
neequote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te soft![]()
Op zn tijd draai ik break/darkcore, societysuckers enzo.. Sounds familiar ?
Mhm als je wil kan ik keer mixje sturen of online zetten, denk alleen dat je dan denkt dat ik gek benquote:
Breakcore is soms ook wel okay ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te soft![]()
Op zn tijd draai ik break/darkcore, societysuckers enzo.. Sounds familiar ?
We Gonna Putt The Bass, In Your Motherfucking Face!!! Dance To The Fucking Beat!!!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef renz0r het volgende:
DONKEY ROLLERS!!! HARDSTYLE SHOWTEK ROCKERS!!!
POTVERquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
We Gonna Putt The Bass, In Your Motherfucking Face!!! Dance To The Fucking Beat!!!![]()
Tssk , das nog niksquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: watte?
@ renz0r: [afbeelding] + [afbeelding]
wat dacht je van: ReMcOrE + Noisecontrollers (tijdens hun allereeste live-optreden!!!)quote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tssk , das nog niks
MissCutie4you haalde een geintje uit voor mij![]()
[afbeelding]
Ik pakte haar terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een ode aan Zany
[afbeelding]
Zo nu jullie weer![]()
nee daar red je het niet meequote:Op donderdag 5 april 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dacht je van: ReMcOrE + Noisecontrollers (tijdens hun allereeste live-optreden!!!)
[afbeelding]
je bent gewoon jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ziet er wel netjes uit, vanmiddag eens even kijken en/of luisterenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
DI radio niet bekend... Jee?!
www.di.fm
check it out!!
Ik denk dat de meesten hier naar Fear FM, Hard.FM en Fresh FM luisteren.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
www.di.fm
check it out!!
dat luister ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier naar Fear FM, Hard.FM en Fresh FM luisteren.(Ik in iedergeval wel
)
Daar luisterde ik altijd vocal trance / eurodancequote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
www.di.fm
check it out!!
als je op de wat kleinere feestjes komt waar hij moet draaien, is de kans op een foto 95%quote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef renz0r het volgende:
Vette foto's
Jullie kennen hem zeker persoonlijk en weten waar je hem kan opzoeken
Premium nodig sinds kort.. Maar wel heeeele goede sets.. <3 winamp stream ripperquote:Op donderdag 5 april 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
waar op www.di.fm kun je hardstyle luisteren eigenlijk?
Dan komt die zeker gewoon in t publiekquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je op de wat kleinere feestjes komt waar hij moet draaien, is de kans op een foto 95%
nee hoor, gewoon wachten tot hij klaar is en dan bij de DJ-booth wachten en vragen of je ff op de foto mag met hemquote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dan komt die zeker gewoon in t publiek
vaak lullen in de microfoon, handen schudden enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef renz0r het volgende:
Lijkt mij iig een hele aardige vent zonder enige kapsones. Je ziet hem ook altijd met het publiek spelen en (mits mogelijk) altijd wel naar voren komen om handen te schudden met t publiek vooraan.
The Vision @ Fear FM (02-04-2007)quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef 16meter het volgende:
Nog fijne nieuwe sets/tracks uitgekomen de laatste paar weekjes?
Jaloers ?quote:
Kapsones heeft ie niet echt, krijg van hem nog wat shirtjes van zijn XQ, hij zou ze zelfs meenemen zondag naar een discotheek hier in de buurt , maar helaas kan ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef renz0r het volgende:
Lijkt mij iig een hele aardige vent zonder enige kapsones. Je ziet hem ook altijd met het publiek spelen en (mits mogelijk) altijd wel naar voren komen om handen te schudden met t publiek vooraan.
Daar is geen hardstylequote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
www.di.fm
check it out!!
nou eigenlijk nietquote:
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed! (Shed Shaker Anthem 2007)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef Sethje het volgende:
We're gonna shake this mfcking shed.....
ken je de Mario Bonus Level Mix ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef -Blutonium- het volgende:
np: D'void - Drop the Bomb ( Zentiments remix )
Stuur bitchquote:
en bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ga lekker met de auto....
of is dat nou nutteloos om te zeggen?
[14.04.07] In Qontrol - RAI A'dam
Vind het best, donkey rollers moeten wel exclusief bljiven. Als ze overal draaien is het niet bijzonder meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was er al bang voor donkey rollers laatste tijd overal al...
Geen donkeys @ defQon...
Heel matig...![]()
Vandaar dat ik er ook al bang voor was, maar juist op dit feest horen ze zo thuis...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het best, donkey rollers moeten wel exclusief bljiven. Als ze overal draaien is het niet bijzonder meer.
Ik heb ook nog nooit van hem gehoord.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Mij hoor je niet klagen over de line-up van Defqon. Ik vind het wel leuk de Bruno Power komt. Die wil ik altijd nog eens live zien. Alleen snap ik niet waarom een ene "Mark Sherry" op mainstage gaat draaien. Ik zou echt niet weten wie dat is en als ik Partyflock mag geloven heeft hij 3 optredens in het verleden? Weet iemand hier wat meer over hem misschien?
Voor zo'n feest maak je tijd en spaar je geldquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga alleen niet omdat ik geen geld heb en geen tijd dan waarschijnlijk
Wel leuk inderdaad. Ik ben even wat nieuwe plaatjes van vandaag aan het luisteren nu;quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een heerlijk setje zeg van The Vision![]()
Ben 'm weer aan het luisteren voor de 6e keer ofzo![]()
Je weet dat die nep is he?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Showtek_-_FTS-Promo-CDS-2007-TRG
01-showtek_-_fts_(radio_edit)
Het is geen promo, hij is geript van hun nieuwe album. Het is verder wel het goede nummer enzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nope, niet van op de hoogte. Geen nummer van Showtek dan?
Ja dat hoor je ook wel inderdaad. Duurt maar 3.41 min. Dat is een beetje kort voor een vinylquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef mstx het volgende:
Het is geen promo, hij is geript van hun nieuwe album. Het is verder wel het goede nummer enzo.
Nog zoiets van die grapjassen daar... Wordt zo moe van fout gemelde platen enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wel leuk inderdaad. Ik ben even wat nieuwe plaatjes van vandaag aan het luisteren nu;
Showtek_-_Brain_Crackin-Promo-CDS-2007
01-showtek_-_brain_crackin
Helaas is de kwaliteit om te janken.quote:Op maandag 9 april 2007 04:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Staat al een deel van het Showtek album op usenet! Download dus
Edit: Helemaal binnen, morgen lekker luisteren. Eerst slapen.
mark sherry is een techtrance dj en idd nog niet zo bekend in NL. hij heeft een aantal lekkere producties op zn naam staan. hij zal wel gaan openenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Mij hoor je niet klagen over de line-up van Defqon. Ik vind het wel leuk de Bruno Power komt. Die wil ik altijd nog eens live zien. Alleen snap ik niet waarom een ene "Mark Sherry" op mainstage gaat draaien. Ik zou echt niet weten wie dat is en als ik Partyflock mag geloven heeft hij 3 optredens in het verleden? Weet iemand hier wat meer over hem misschien?
Showtekquote:Op maandag 9 april 2007 00:56 schreef DJSmiley het volgende:
Pavo & Showtek nu in Zino, Tilburg, live op fearfm.
Prima set, ook lekker de oudere tracks!
streamripper loopt
Was een vrijdag in Zalinaz ook wel grappig, met showtek en deepack o.a.quote:Op maandag 9 april 2007 15:30 schreef renz0r het volgende:
Gisteren naar Explosive car tuning geweest in Amigo's in Dordrecht
Nou inderdaad.... bahquote:
Kaartverkoop begint toch pas over paar weken van Defqon1quote:Op maandag 9 april 2007 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
deze week kaartje halen voor In Qontrol, woensdag timetable van In Qontrol bekijken, vrijdag line-up van Sensation Black bekijken, zaterdag kaartje halen voor DefQon.1 en zaterdagavond naar In Qontrol![]()
volgens http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145843&PHPSESSID=37d75c38532b2e52b46e41155f1b4bc4 is het zaterdag 14 april 18.00quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Kaartverkoop begint toch pas over paar weken van Defqon1![]()
Had ik eigenlijk wel heen willen gaanquote:Op maandag 9 april 2007 00:56 schreef DJSmiley het volgende:
Pavo & Showtek nu in Zino, Tilburg, live op fearfm.
Prima set, ook lekker de oudere tracks!
streamripper loopt
Komt U2 dan weer???quote:
exclusief is normaal toch een soort van "voorverkoop". Zullen ook genoeg mensen zijn die niet in staat zijn om kaartjes via internet te bestellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LeonH: op de site van Q-Dance staat: "Kaarten vanaf zaterdag 14 april, 18:00 uur verkrijgbaar exclusief via TicketOnline.nl"... dus niet via Ticketbox, ook niet 1 week later denk ik!
ja, dat kan natuurlijk ook, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
exclusief is normaal toch een soort van "voorverkoop". Zullen ook genoeg mensen zijn die niet in staat zijn om kaartjes via internet te bestellen.
Maja, zal nog wel meer duidelijkheid over gaan komen dan!
Ik ook asap !quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat kan natuurlijk ook, zo had ik het nog niet bekekenik ga ze zaterdag gewoon bestellen
Geen DefQon voor mij dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
het is uitsluitend via ticketonline te koop Houniet, dus je slaapzak kun je wel weer opbergenvanaf 18.00 gaat de online ticketverkoop open
@ renz0r: vorig jaar binnen 5 dagen, denk met deze gruwelijk line-up nog veel sneller
Ik ga ervan uit dat ie dit leestquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff vragen aan mstx, die heeft de OP op z'n server staan
Check hier ffquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef 16meter het volgende:
Waar stappen jullie uit zaterdag? Met de trein door naar station RAI of met de pendelbus. Zit me ook af te vragen wat het beste is.
Ik kan de OP hier niet meer editen, maar het bestandje op de server is geupdate dus bij het volgende topic sta je erin.quote:
ik heb even gekeken voor mezelf, ik ga vanaf Almelo naar Amsterdam RAI, vanaf daar is het nog maar iets van 300 meter lopenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef 16meter het volgende:
Waar stappen jullie uit zaterdag? Met de trein door naar station RAI of met de pendelbus. Zit me ook af te vragen wat het beste is.
Met dank aan alle medewerkers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kan de OP hier niet meer editen, maar het bestandje op de server is geupdate dus bij het volgende topic sta je erin.
quote:Geachte webmaster,
Wegens een misverstand is er een uitzending van Showtek en/of Pavo in de Zino op 8 April 2007 uitgezonden op fear fm.
Nu zijn deze uitzendingen opgenomen en verspreid op internet(wat uiteraard illegaal is), waarvan wij een kopie op uw website hebben aangetroffen.
Gezien deze live sessie NIET uitgezonden en al zeker niet opgenomen en verspreid had mogen worden willen wij u vragen om de links die naar deze liveset van Showtek en/of Pavo verwijzen te verwijderen. Omdat wij als organisatie daar veel problemen mee kunnen krijgen(buma/st.brein) en jullie uiteindelijk ook!!
Wij hopen op jullie medewerking.
Voor meer informatie kunt u bellen naar A. van der Heijden-0648272***
Met Vriendelijke Groet,
Antonio van der Heijden
Jaja, dat gaat ze nu zeker lukken. Die gaan nu als een lopend vuurtje rond dus ben bang dat het wat te laat isquote:
gauw ff binnenhalen via een forumquote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat ze nu zeker lukken. Die gaan nu als een lopend vuurtje rond dus ben bang dat het wat te laat is![]()
waar mstx dus dat bericht over gehad heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
lekker setje van Showtek trouwensdie hier laatst langs kwam
Gelukkig heb ik dat bericht zelf nog niet gehad, maar de admin van VMX stuurde het even door. Musicincontrol gaat voortaan trouwens ook geen Q-Dance setjes meer posten.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar mstx dus dat bericht over gehad heeft![]()
en ik weet ook al wat VMX heeft gedaanquote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat bericht zelf nog niet gehad, maar de admin van VMX stuurde het even door. Musicincontrol gaat voortaan trouwens ook geen Q-Dance setjes meer posten.
...LSD XTCquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
dance on cocaine . ... . ..
een PMquote:
overigens wel een vette trailer inclusief anthem!quote:Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
mc ruffian
Ze doen nog redelijk coulant. Met Buma/Stemra of Brein wil je niet te maken hebben denk. Kost tijd en geld met die gasten.quote:
Outblast & Promo en Angerfist (live) lijken me wel dik om te zien/horen, maar de line-up is mij geen ¤ 60,- waardquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef LeonH het volgende:
Nou... laten we sensation maar lekker overslaan dit jaar...
[..]
overigens wel een vette trailer inclusief anthem!![]()
Zeker weten. Hele vette trailer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Outblast & Promo en Angerfist (live) lijken me wel dik om te zien/horen, maar de line-up is mij geen ¤ 60,- waardzal zo even de trailer gaan kijken en ff horen of het anthem nog wat is
![]()
trailer is mooi gemaakt, anthem klinkt ook wel lekker...
ik hoorde dat anthem van The Prophet & JDX was, Blacker Than Black ofzo... maar vind ik beetje raar, dan zou het dezelfde zijn als van Belgiequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker weten. Hele vette trailer.
Anthem is het achtergrondmuziekje neem ik aan? Klinkt lekker. Even kijken of we die al ergens vandaan kunnen trekken.
Het anthem van sensation black belgië is toch: DJ Ghost - My Sensation is Black (Sensation Black België 2007 Anthem) ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde dat anthem van The Prophet & JDX was, Blacker Than Black ofzo... maar vind ik beetje raar, dan zou het dezelfde zijn als van Belgie
Als dat waar is, weten we waarschijnlijk ook meteen wie die mysterieuze live-act is lijkt mequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde dat anthem van The Prophet & JDX was, Blacker Than Black ofzo... maar vind ik beetje raar, dan zou het dezelfde zijn als van Belgie
ikke 4 !quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videosearch?q=hardstyle+shuffle
Volgens Q-Dance wel ja.quote:Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef nipeng het volgende:
Is het nu uitverkocht?
kijk en met dat probleem zit ik dus ook nu. Ik heb samen met nog een vriend kaartje kunnen bestellen. De rest had zoiets van: mwoa we bestellen zelf wel hoeft niet mee te bestellen. Zitten we dan... Kunnen ze zich blauw gaan betalen op marktplaats ofzoquote:Op zondag 15 april 2007 09:18 schreef mstx het volgende:
Godver, ik heb maar 1 kaartje gekocht omdat ik dacht dat mn vrienden zelf ook wel op tijd zouden bestellen... niet dus.
door al dat gedoe rondom defqon helemaal vergeten dat dat ook nog wasquote:
Nu wel.quote:
half 11 in bed, 17.00 ging de wekker, omdat ik anders vanavond niet meer slaapquote:
quote:
Zullen sowieso komen op dance tunes. Aangezien op de time-table die we kregen daar reclame voor werd gemaakt.quote:
er staat een code op dat blaadje met de timetable, als je die ergens invult kun je nog prijzen winnenquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zullen sowieso komen op dance tunes. Aangezien op de time-table die we kregen daar reclame voor werd gemaakt.
quote:Yeah!! I loved it, nice party!!
As almost all my favourite producerz were playing on the same stage that night, it was kinda hard to figure what to play, but fortunately, i had some new xclusive stuff
I had a great time with the guys! Tattie & Zattie
The set has been recorded this time, for exception
Grtz!!
ik ga samen met kameraad nieuw shirt ontwerpen om naar DefQon.1 aan te doenquote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef 16meter het volgende:
Op het volgende feest in Headhunterz shirt.![]()
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef 16meter het volgende:
Op het volgende feest in Headhunterz shirt.![]()
wat heb je gezegd?quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).
Heidenquote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).
Geen idee.quote:
Als er geen kaartjes voor defqon meer vrijkomen ga ik waarschijnlijk naar emporium.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal naar Emporium hier?
same here.quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Als er geen kaartjes voor defqon meer vrijkomen ga ik waarschijnlijk naar emporium.![]()
Net binnenquote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
Ja die hoorde ik in een live-setje. Echt top gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef Sethje het volgende:
DIe mash-up van our power,buzzclick en dominating van Vintage is echt koning!
gekochtquote:
nee, downloadquote:
jij ook dat linkje hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
had het laatst ook al ergens anders gepostquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef 16meter het volgende:
The dark chamber became even darker... This had to be it, the end of my existence..
tutuututututut
zal mstx blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Ik las het, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig is zijn set op IQ opgenomen
Krijg je altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
www.vmx.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Bob
waar ontwerp jij je shirts eigenlijk mee?
sorry Snakeyequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef 16meter het volgende:
Ja Remcore, ontwerp jij dan even een mooi Headhunterz shirt. Bestel er meteen ook eentje voor mij.
Gewoon met Photoshopquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry Snakeye
dus ff serieus Boy, waarme ontwerp jij je shirts?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
Zoals ik al zei, dat mailtje sturen ze altijd. ongeacht of je daadwerkelijk betaald hebt of niet....quote:
ik heb alles 192 kbps, klinkt allemaal wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:11 schreef 16meter het volgende:
Die Showtek CD's die nu te downloaden zijn klinken nergens naar, gare rips.
Waarschijnlijk bedoelt hij die versie ook, is inderdaad een gare versie ;x .quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alles 192 kbps, klinkt allemaal wel goed hoor
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij die versie ook, is inderdaad een gare versie ;x .
waarschijnlijk pas als de release geweest isquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
Is nog helemaal niet in behoorlijke kwaliteit te downloaden of wel?
Ach zal vast wel een paar dagen van te voren uitlekken en anders wachten we gewoon nog 4 dagen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarschijnlijk pas als de release geweest is
kuchquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alles 192 kbps, klinkt allemaal wel goed hoor
eens ff kijken hoe dat werktquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef mstx het volgende:Top 30 posts per topic van mstx
Positie, aantal posts, topic
01. 33 [Hardstyle #11] Bring it live, one time!
01. 33 [Hardstyle #14] Kiss the sound that pounds your senses!
03. 30 [Hardstyle #13] Throw Your Hands Up...
04. 29 Hardstyle!! It's getting bigger, better and Louder!
05. 24 [Hardstyle #12] The Bazz Keeps Pumpin'
06. 22 [25.11.2006] Qlimax - Gelredome Arnhem | De afterparty!
06. 22 X-Qlusive Zany [27.01.07 - HMH] deel 3
09. 19 [17-06-06] DefQon.1 #3 Met zon op het strand?
10. 18 [Hardstyle #10] Hardstyle aiming 4 ur brain!
10. 18 [24-02-07] Flockers!
13. 16 [Hardstyle #8] Stampend het nieuwe jaar in!
13. 16 [Hardstyle #7] Keep it coming
15. 15 [Hardstyle #5] En we stampen er lekker op los!
15. 15 Sensation Black 2006 deel 5
17. 14 [Hardstyle #6] Bouncing bouncing front 2 back !
17. 14 Sensation Black 2006 deel 6: nog meer hardrock coming
17. 14 X-Qlusive Zany [27.01.07 - HMH]
21. 13 [16.06.2007] Defqon.1
21. 13 Centraal: Jumpstyle.
21. 13 [14.04.07] In Qontrol - RAI A'dam
21. 13 [08.07.2006] Sensation Black 2006 Deel 4
28. 12 [25.11.2006] Qlimax - Gelredome Arnhem | Deel 4
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
op IQ klonk hij erg dikquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die nieuwere van zany en de beholder is in kut kwaliteit nu al een van de platen van het jaar voor mij!!![]()
![]()
komt me een beetje de strot uit nu, net als 1 2 3 stampequote:
alles met Puta komt me de strot uitquote:
net opgeknaldquote:
't Gaat opeens een stuk beter inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt als het goed is iets tegen het kuchen gekregen
ook al is de kwaliteit van de remedie niet al te geweldig, het helpt aardig goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
't Gaat opeens een stuk beter inderdaad![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
komt me een beetje de strot uit nu, net als 1 2 3 stampe
bericht in FoBo + PM voor meneerquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
nee al een tijd hoor, maar ik zeg het nu pas
Die pauper shirts.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alles met Puta komt me de strot uitvan muziek, tot shirts, tot wat dan ook
which one would that be??quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die nieuwere van zany en de beholder is in kut kwaliteit nu al een van de platen van het jaar voor mij!!![]()
![]()
Ken ik geloof ik nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The beholder meets zany - Annihilating
Die had ik ook gehoord ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Ook die nieuwe van m (I`m Techno remix) klinkt weer goed.
We Be Kickin' Bass is idd errug lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Was ik weer
Nieuwe D-Block & S-Te-Fan klinkt erg lekker... De nieuwe plaat van Philippe Rochard is ook weer heerlijk, maar ik vind Survivors of Hardstyle ook nog steeds lekker en Pirates is eigenlijk gewoon hetzelfde effect.. Heerlijk klassiek stukje gevolgd door een leuke bass..
In Qontrol:
Luna, Mondello, Vortex, Zatox en Technoboy gezien.. Was super, zeker Zatox.. Bracht/brengt dit jaar vette platen uit en heb er toch aardig wat van gehoord in zijn setje.. Ook die nieuwe van m (I`m Techno remix) klinkt weer goed.
Zeg maar gerust 95% van alle Prophet platenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:48 schreef 16meter het volgende:
Mr. Puta
De Puta Madre
Puta 69
Evenals de Cocaine Business shirts en de Tony Montana varianten.
![]()
The Prophet heeft nog nooit een plaat met Puta Madre ofzo gemaakt...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 95% van alle Prophet platen(niet de hardcore platen he, die waren top)
En Rammeluhquote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet heeft nog nooit een plaat met Puta Madre ofzo gemaakt...![]()
alleen 1,2 ....... en Cocaine Bizznizz
Filmpje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The beholder meets zany - Annihilating
Annihilating Rythmquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Filmpje!
Lekker schudden met m'n telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |