hou je wel van (dikke) hardstylequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
Oeh, weer een mooie forum erbij gevonden om mn tijd te doden met mn fav interesse; muziek @!
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te softquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hou je wel van (dikke) hardstyledan Sok41???
(ik neem aan dat je het over dit forum hebt en niet over het door-jezelf-geopende topic van Q-Base...)
neequote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te soft![]()
Op zn tijd draai ik break/darkcore, societysuckers enzo.. Sounds familiar ?
Mhm als je wil kan ik keer mixje sturen of online zetten, denk alleen dat je dan denkt dat ik gek benquote:
Breakcore is soms ook wel okay ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, hardstyle vind ik vaak nog te soft![]()
Op zn tijd draai ik break/darkcore, societysuckers enzo.. Sounds familiar ?
We Gonna Putt The Bass, In Your Motherfucking Face!!! Dance To The Fucking Beat!!!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef renz0r het volgende:
DONKEY ROLLERS!!! HARDSTYLE SHOWTEK ROCKERS!!!
POTVERquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
We Gonna Putt The Bass, In Your Motherfucking Face!!! Dance To The Fucking Beat!!!![]()
Tssk , das nog niksquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: watte?
@ renz0r: [afbeelding] + [afbeelding]
wat dacht je van: ReMcOrE + Noisecontrollers (tijdens hun allereeste live-optreden!!!)quote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tssk , das nog niks
MissCutie4you haalde een geintje uit voor mij![]()
[afbeelding]
Ik pakte haar terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een ode aan Zany
[afbeelding]
Zo nu jullie weer![]()
nee daar red je het niet meequote:Op donderdag 5 april 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dacht je van: ReMcOrE + Noisecontrollers (tijdens hun allereeste live-optreden!!!)
[afbeelding]
je bent gewoon jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ziet er wel netjes uit, vanmiddag eens even kijken en/of luisterenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
DI radio niet bekend... Jee?!
www.di.fm
check it out!!
Ik denk dat de meesten hier naar Fear FM, Hard.FM en Fresh FM luisteren.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
DI radio niet bekend... Jee?!
www.di.fm
check it out!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |