Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed! (Shed Shaker Anthem 2007)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef Sethje het volgende:
We're gonna shake this mfcking shed.....
ken je de Mario Bonus Level Mix ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef -Blutonium- het volgende:
np: D'void - Drop the Bomb ( Zentiments remix )
Stuur bitchquote:
en bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ga lekker met de auto....
of is dat nou nutteloos om te zeggen?
[14.04.07] In Qontrol - RAI A'dam
Vind het best, donkey rollers moeten wel exclusief bljiven. Als ze overal draaien is het niet bijzonder meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was er al bang voor donkey rollers laatste tijd overal al...
Geen donkeys @ defQon...
Heel matig...![]()
Vandaar dat ik er ook al bang voor was, maar juist op dit feest horen ze zo thuis...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het best, donkey rollers moeten wel exclusief bljiven. Als ze overal draaien is het niet bijzonder meer.
Ik heb ook nog nooit van hem gehoord.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Mij hoor je niet klagen over de line-up van Defqon. Ik vind het wel leuk de Bruno Power komt. Die wil ik altijd nog eens live zien. Alleen snap ik niet waarom een ene "Mark Sherry" op mainstage gaat draaien. Ik zou echt niet weten wie dat is en als ik Partyflock mag geloven heeft hij 3 optredens in het verleden? Weet iemand hier wat meer over hem misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |