net opgeknaldquote:
't Gaat opeens een stuk beter inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt als het goed is iets tegen het kuchen gekregen
ook al is de kwaliteit van de remedie niet al te geweldig, het helpt aardig goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
't Gaat opeens een stuk beter inderdaad![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
komt me een beetje de strot uit nu, net als 1 2 3 stampe
bericht in FoBo + PM voor meneerquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
nee al een tijd hoor, maar ik zeg het nu pas
Die pauper shirts.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alles met Puta komt me de strot uitvan muziek, tot shirts, tot wat dan ook
which one would that be??quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die nieuwere van zany en de beholder is in kut kwaliteit nu al een van de platen van het jaar voor mij!!![]()
![]()
Ken ik geloof ik nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The beholder meets zany - Annihilating
Die had ik ook gehoord ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Ook die nieuwe van m (I`m Techno remix) klinkt weer goed.
We Be Kickin' Bass is idd errug lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Was ik weer
Nieuwe D-Block & S-Te-Fan klinkt erg lekker... De nieuwe plaat van Philippe Rochard is ook weer heerlijk, maar ik vind Survivors of Hardstyle ook nog steeds lekker en Pirates is eigenlijk gewoon hetzelfde effect.. Heerlijk klassiek stukje gevolgd door een leuke bass..
In Qontrol:
Luna, Mondello, Vortex, Zatox en Technoboy gezien.. Was super, zeker Zatox.. Bracht/brengt dit jaar vette platen uit en heb er toch aardig wat van gehoord in zijn setje.. Ook die nieuwe van m (I`m Techno remix) klinkt weer goed.
Zeg maar gerust 95% van alle Prophet platenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:48 schreef 16meter het volgende:
Mr. Puta
De Puta Madre
Puta 69
Evenals de Cocaine Business shirts en de Tony Montana varianten.
![]()
The Prophet heeft nog nooit een plaat met Puta Madre ofzo gemaakt...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 95% van alle Prophet platen(niet de hardcore platen he, die waren top)
En Rammeluhquote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet heeft nog nooit een plaat met Puta Madre ofzo gemaakt...![]()
alleen 1,2 ....... en Cocaine Bizznizz
Filmpje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The beholder meets zany - Annihilating
Annihilating Rythmquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Filmpje!
Lekker schudden met m'n telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |