Was een vrijdag in Zalinaz ook wel grappig, met showtek en deepack o.a.quote:Op maandag 9 april 2007 15:30 schreef renz0r het volgende:
Gisteren naar Explosive car tuning geweest in Amigo's in Dordrecht
Nou inderdaad.... bahquote:
Kaartverkoop begint toch pas over paar weken van Defqon1quote:Op maandag 9 april 2007 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
deze week kaartje halen voor In Qontrol, woensdag timetable van In Qontrol bekijken, vrijdag line-up van Sensation Black bekijken, zaterdag kaartje halen voor DefQon.1 en zaterdagavond naar In Qontrol![]()
volgens http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145843&PHPSESSID=37d75c38532b2e52b46e41155f1b4bc4 is het zaterdag 14 april 18.00quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Kaartverkoop begint toch pas over paar weken van Defqon1![]()
Had ik eigenlijk wel heen willen gaanquote:Op maandag 9 april 2007 00:56 schreef DJSmiley het volgende:
Pavo & Showtek nu in Zino, Tilburg, live op fearfm.
Prima set, ook lekker de oudere tracks!
streamripper loopt
Komt U2 dan weer???quote:
exclusief is normaal toch een soort van "voorverkoop". Zullen ook genoeg mensen zijn die niet in staat zijn om kaartjes via internet te bestellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LeonH: op de site van Q-Dance staat: "Kaarten vanaf zaterdag 14 april, 18:00 uur verkrijgbaar exclusief via TicketOnline.nl"... dus niet via Ticketbox, ook niet 1 week later denk ik!
ja, dat kan natuurlijk ook, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
exclusief is normaal toch een soort van "voorverkoop". Zullen ook genoeg mensen zijn die niet in staat zijn om kaartjes via internet te bestellen.
Maja, zal nog wel meer duidelijkheid over gaan komen dan!
Ik ook asap !quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat kan natuurlijk ook, zo had ik het nog niet bekekenik ga ze zaterdag gewoon bestellen
Geen DefQon voor mij dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
het is uitsluitend via ticketonline te koop Houniet, dus je slaapzak kun je wel weer opbergenvanaf 18.00 gaat de online ticketverkoop open
@ renz0r: vorig jaar binnen 5 dagen, denk met deze gruwelijk line-up nog veel sneller
Ik ga ervan uit dat ie dit leestquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff vragen aan mstx, die heeft de OP op z'n server staan
Check hier ffquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef 16meter het volgende:
Waar stappen jullie uit zaterdag? Met de trein door naar station RAI of met de pendelbus. Zit me ook af te vragen wat het beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |