Net binnenquote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
Ja die hoorde ik in een live-setje. Echt top gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef Sethje het volgende:
DIe mash-up van our power,buzzclick en dominating van Vintage is echt koning!
gekochtquote:
nee, downloadquote:
jij ook dat linkje hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
had het laatst ook al ergens anders gepostquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef 16meter het volgende:
The dark chamber became even darker... This had to be it, the end of my existence..
tutuututututut
zal mstx blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Ik las het, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig is zijn set op IQ opgenomen
Krijg je altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
www.vmx.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Bob
waar ontwerp jij je shirts eigenlijk mee?
sorry Snakeyequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef 16meter het volgende:
Ja Remcore, ontwerp jij dan even een mooi Headhunterz shirt. Bestel er meteen ook eentje voor mij.
Gewoon met Photoshopquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry Snakeye
dus ff serieus Boy, waarme ontwerp jij je shirts?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |