Net binnenquote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
Ja die hoorde ik in een live-setje. Echt top gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef Sethje het volgende:
DIe mash-up van our power,buzzclick en dominating van Vintage is echt koning!
gekochtquote:
nee, downloadquote:
jij ook dat linkje hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
ik wacht op de CD van Showtek
had het laatst ook al ergens anders gepostquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef 16meter het volgende:
The dark chamber became even darker... This had to be it, the end of my existence..
tutuututututut
zal mstx blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Ik las het, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig is zijn set op IQ opgenomen
Krijg je altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
www.vmx.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef thewishmaster het volgende:
Waar halen jullie je livesets vandaan eigenlijk. Ik kijk altijd op www.lsdb.nl, maar daar kun je lang niet alles vinden.
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Bob
waar ontwerp jij je shirts eigenlijk mee?
sorry Snakeyequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij wil serieus antwoord als je me Bob noemt?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef 16meter het volgende:
Ja Remcore, ontwerp jij dan even een mooi Headhunterz shirt. Bestel er meteen ook eentje voor mij.
Gewoon met Photoshopquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry Snakeye
dus ff serieus Boy, waarme ontwerp jij je shirts?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mailtje van ticketonline, over dat ik nog niet had betaald ofzo...
Terwijl ik dat direct heb gedaan en het geld er dan ook al vanaf die dag af is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |