door al dat gedoe rondom defqon helemaal vergeten dat dat ook nog wasquote:
Nu wel.quote:
half 11 in bed, 17.00 ging de wekker, omdat ik anders vanavond niet meer slaapquote:
quote:
Zullen sowieso komen op dance tunes. Aangezien op de time-table die we kregen daar reclame voor werd gemaakt.quote:
er staat een code op dat blaadje met de timetable, als je die ergens invult kun je nog prijzen winnenquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zullen sowieso komen op dance tunes. Aangezien op de time-table die we kregen daar reclame voor werd gemaakt.
quote:Yeah!! I loved it, nice party!!
As almost all my favourite producerz were playing on the same stage that night, it was kinda hard to figure what to play, but fortunately, i had some new xclusive stuff
I had a great time with the guys! Tattie & Zattie
The set has been recorded this time, for exception
Grtz!!
ik ga samen met kameraad nieuw shirt ontwerpen om naar DefQon.1 aan te doenquote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef 16meter het volgende:
Op het volgende feest in Headhunterz shirt.![]()
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef 16meter het volgende:
Op het volgende feest in Headhunterz shirt.![]()
wat heb je gezegd?quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).
Heidenquote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz vroeg op InQontrol nog aan mij waarom ik zijn shirt niet aan had. Hij herkende mij nog van Speakerfreaxz (toen had ik wel een hhz shirt aan).
Geen idee.quote:
Als er geen kaartjes voor defqon meer vrijkomen ga ik waarschijnlijk naar emporium.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal naar Emporium hier?
same here.quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Als er geen kaartjes voor defqon meer vrijkomen ga ik waarschijnlijk naar emporium.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |