dat luister ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier naar Fear FM, Hard.FM en Fresh FM luisteren.(Ik in iedergeval wel
)
Daar luisterde ik altijd vocal trance / eurodancequote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
DI radio niet bekend... Jee?!
www.di.fm
check it out!!
als je op de wat kleinere feestjes komt waar hij moet draaien, is de kans op een foto 95%quote:Op donderdag 5 april 2007 15:47 schreef renz0r het volgende:
Vette foto's
Jullie kennen hem zeker persoonlijk en weten waar je hem kan opzoeken
Premium nodig sinds kort.. Maar wel heeeele goede sets.. <3 winamp stream ripperquote:Op donderdag 5 april 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
waar op www.di.fm kun je hardstyle luisteren eigenlijk?
Dan komt die zeker gewoon in t publiekquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je op de wat kleinere feestjes komt waar hij moet draaien, is de kans op een foto 95%
nee hoor, gewoon wachten tot hij klaar is en dan bij de DJ-booth wachten en vragen of je ff op de foto mag met hemquote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dan komt die zeker gewoon in t publiek
vaak lullen in de microfoon, handen schudden enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef renz0r het volgende:
Lijkt mij iig een hele aardige vent zonder enige kapsones. Je ziet hem ook altijd met het publiek spelen en (mits mogelijk) altijd wel naar voren komen om handen te schudden met t publiek vooraan.
The Vision @ Fear FM (02-04-2007)quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef 16meter het volgende:
Nog fijne nieuwe sets/tracks uitgekomen de laatste paar weekjes?
Jaloers ?quote:
Kapsones heeft ie niet echt, krijg van hem nog wat shirtjes van zijn XQ, hij zou ze zelfs meenemen zondag naar een discotheek hier in de buurt , maar helaas kan ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef renz0r het volgende:
Lijkt mij iig een hele aardige vent zonder enige kapsones. Je ziet hem ook altijd met het publiek spelen en (mits mogelijk) altijd wel naar voren komen om handen te schudden met t publiek vooraan.
Daar is geen hardstylequote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
DI radio niet bekend... Jee?!
www.di.fm
check it out!!
nou eigenlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |