Die ga ik ook ff halen zoquote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: Ernestoow - Hardstyle Mix 22-03-2007![]()
Naar mijn smaak weer een Lekkere Mix![]()
2 Thumbs Up hoor, ik waardeer de stijl van draaien wel
Dankjequote:
hij is binnen, luister hem vanmiddag wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Erik T - Punk Madafakerz
Jammer van de kuttitel, maar zeker een lekkere nu-hardstyle plaat
Vind die andere beterquote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Erik T - Punk Madafakerz
Jammer van de kuttitel, maar zeker een lekkere nu-hardstyle plaat
quote:Op zondag 1 april 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
wat was die site ook alweer waar je die hardstyle shirts kon bestellen
dat is de website van Fusionquote:Op maandag 2 april 2007 20:34 schreef Houniet het volgende:
volgens mij heb ik hem
http://www.freaky.nl/
nou ja lekker belangrijk, het is de site die ik bedoeldequote:Op maandag 2 april 2007 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is de website van Fusionwaar alle platen van dat label altijd als 1e te verkrijgen zijn, zeg maar waar Zany voor werkt
dacht dat Jones ook in die winkel werkte
koop daar ook wel eens vinyl, soms net ietsje goedkoper dan Recessquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou ja lekker belangrijk, het is de site die ik bedoelde
Nosferatuquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel misschien zaterdag toch naar de matrixx.... kameraad wil mijn entree wel betalen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel misschien zaterdag toch naar de matrixx.... kameraad wil mijn entree wel betalen
We are the ook?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand Noisecontrollers - we are the ook?
A-Ha - Take on Me ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef mstx het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het origineel van Unknown – Take on my bootleg ( Original edit ) (#3 in het setje van The Vision) ookalweer heet?
Waarom rammen ze er nou niet gewoon FTS dan ook even bij..... Wel gaaf dat No Harder dan nu eindelijk uitkomt en ook nog eens geremixt door meester Brennan Heart!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef -Blutonium- het volgende:
Showtek - Album Sampler
Label: DMW
Catalog Number: [DMW 014]
Release Date: 2007, 30th of April
Format: Vinyl, 12"
A1 Early Sounds
A2 Brain Cracking (Album Mix)
B1 No Harder (Brennan heart rmx)
B2 Seid ihr bereit 2007
Thanks!quote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: Ernestoow - Hardstyle Mix 22-03-2007![]()
Naar mijn smaak weer een Lekkere Mix![]()
2 Thumbs Up hoor, ik waardeer de stijl van draaien wel
Laat me raden, jij hebt de promo en die mag je niet doorsturen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Noisecontrollers - Creatures / Against All Odd's op Fusion 37-5![]()
wat geweldig voor Bas en Arjan
ik heb wel de promo van Faces Of Creations en die mag ik idd niet doorsturenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt de promo en die mag je niet doorsturen?Ohnee, anders had je dat natuurlijk wel even verteld.
FTS komt na deze vinyl stond op Showtek.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waarom rammen ze er nou niet gewoon FTS dan ook even bij..... Wel gaaf dat No Harder dan nu eindelijk uitkomt en ook nog eens geremixt door meester Brennan Heart!
wat moet jij in een HS-topic met je user-icon?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
En daar hebben we weer eens voor de verandering een remix;
VA_-_Titanic_Remix_Collection_Vol_4_Part_2_(TTC036)-Vinyl-2007
01-the_hose_-_my_little_stalker_(technoboy_opera_mix)
02-the_hose_-_my_little_stalker_(live_on_stage_at_tby_solo_09.12.2006)
Omdat ik er niet een kan vinden die stamptquote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat moet jij in een HS-topic met je user-icon?
het ging niet om je user-icon zelf, maar om de muzieksoort die daarbij hoortquote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Omdat ik er niet een kan vinden die stampt![]()
Maar wat heeft twente dan met hs te maken?
Ja i know, maar wees maar gerust hoor, alleen maar hs voor mijquote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging niet om je user-icon zelf, maar om de muzieksoort die daarbij hoortjumpstyle in een hardstyle topic, zoiets was de gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |