quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXVI - Tijd voor de tuin...
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:IKEA FAMILYWord nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
Korting op geselecteerde IKEA producten Korting op IKEA FAMILY producten GRATIS woonmagazine Speciale activiteiten en workshops Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
Kijk op de IKEA FAMILY pagina
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, kun je het vragen aan de volgende medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ik vind ze allebei niet op de website van Ikea. Zou je misschien een linkje voor me kunnen plaatsen?quote:
Ik weet niet of je ze kan kopen maar raar is het niet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Knoekie het volgende:
Even een vraagje, kan ik ook die gele tassen van de IKEA kopen?
En is het uberhaupt raar als ik alleen maar 2 van die tassen koop![]()
Euhm... ja dat kan ik wel, alleen staan ze dan op de Zweedse site...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet op de website van Ikea. Zou je misschien een linkje voor me kunnen plaatsen?![]()
Alvast bedankt!![]()
Nee de gele tassen zijn niet te koop. Dezelfde tassen in het blauw wel... 1.- per tasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Knoekie het volgende:
Even een vraagje, kan ik ook die gele tassen van de IKEA kopen?
En is het uberhaupt raar als ik alleen maar 2 van die tassen koop![]()
Hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ja dat kan ik wel, alleen staan ze dan op de Zweedse site...
Ow de KARLSTAD op de Engelse site...
KARLSTAD
Gaat volgens mij in Nederland 299.- kosten en komt ook in het oranje
En de TIRUP dus op de Zweedse site
TIRUP
Kost volgens mij ook 299.-
Maar goed, van bovenstaande prijzen ben ik niet geheel zeker
Euhm in Hengelo hebben we de TIRUP al staan en de KARLSTAD komt wel, is alleen nog niet te bestellen volgens mij...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt!
Maar ze komen hier dus ook in het assortiment?
Vind dit een goede reden om naar Ikea te gaan!
Weet jij dan ook misschien of die gordijnen van ribstof met metalen ringen nog in het assortiment zijn? En als dingen uit het assortiment gaan, worden ze dan naar een outlet gestuurd ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm in Hengelo hebben we de TIRUP al staan en de KARLSTAD komt wel, is alleen nog niet te bestellen volgens mij...
Eerst moet ik mijn vriend zijn handleiding en het hoofdstuk: "Wanneer ben ik bereid om mee te gaan naar Ikea en al die spullen te kopen waar mijn vriendin op loopt te kwijlen" nog vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow en die mengkraan kun je volgens mij gewoon in je keukentje monteren
Ja maar ik moet die gele hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de gele tassen zijn niet te koop. Dezelfde tassen in het blauw wel... 1.- per tas
Waarom specifiek de gele?quote:
Nee die zijn er niet meer... sorry...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Weet jij dan ook misschien of die gordijnen van ribstof met metalen ringen nog in het assortiment zijn? En als dingen uit het assortiment gaan, worden ze dan naar een outlet gestuurd ofzo?
tja... sorry...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb het nodig voor een schoolopdracht
Ik ga het vrijdag ochtend wel even vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
tja... sorry...
of je moet met WebForce mee gaan en overspuiten. Al lijkt me dat niet erg praktisch... maar proberen kun je het altijd...
Zo, die stoelen zien er cool uit zeg. Hopelijk zijn ze dat in het echt ook. Alhoewel, dat is dan weer niet zo goed voor m'n IKEA-tic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KARLSTAD
TIRUP
Ik vind het een ontzettend leuk design-achtig slaapbankje. De slaapkwaliteit echter bepaal je toch gedeeltelijk zelf door de keuze van je matras. Je kunt namelijk uit drie matrassen kiezen. Verder lijkt het me dat je, vooral op de wat betere matras, goed kunt slapen. Al is een slaapbank zeker niet voor elke dag...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:39 schreef af het volgende:
Wat vinden jullie van de
IKEA PS LÖVÅS
[afbeelding]
zit/slaapt het lekker of valt het wel erg mee.. en hoe is buildquality e.d.?
Het ziet er uit als BESTAquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef cursive het volgende:
Hoi allemaal,
ben vandaag bij de ikea in Heerlen geweest en heb dit kastje gezien:
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00059.jpg
maar ik kan het nergens op de site vinden.
Weten jullie "ikeafielen" misschien hoe hij heet?
edit: andere label is niet te lezen. Maar volgens mij zijn die handgrepen idd van de Besta-seriequote:
ligt wel lekker, maar het nadeel is dat elke kussensloop die ik heb te groot is voor dat dingquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er ervaring met het ergonomische kussen van de Ikea?
Mijn man vond het wel prettig liggen toen we voor matrassen gingen kijken.
[afbeelding]
Ik heb begrepen dat er een hoes om heen zit, die gewassen kan worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ligt wel lekker, maar het nadeel is dat elke kussensloop die ik heb te groot is voor dat ding
ja dat is die hoes zoals je ook ziet op je plaatje, de meeste mensen willen er wel een kussensloop met een kleurtje/motiefje overheen hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoes om heen zit, die gewassen kan worden?
Handgrepen zijn BITNIK. Kan een kastje van EFFECTIV zijn (kantoormeubelen), met CAPITA pootjes eronder. Of een keukenkastje (FAKTUM) met deurtjes (ABSTRAKT wit) en die CAPITA pootjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
edit: andere label is niet te lezen. Maar volgens mij zijn die handgrepen idd van de Besta-serie
Ik heb laatst het ergonomisch kussen van 39 euro gekocht. Echt heeeerlijk kussen. Voor 2 euro heb je 2 hoezen die passen om dit ding.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er ervaring met het ergonomische kussen van de Ikea?
Mijn man vond het wel prettig liggen toen we voor matrassen gingen kijken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KARLSTAD
TIRUP
ik lees dit en krijg zin om te slapenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ik heb laatst het ergonomisch kussen van 39 euro gekocht. Echt heeeerlijk kussen. Voor 2 euro heb je 2 hoezen die passen om dit ding.
Nou, dat hoef ik niet persé.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja dat is die hoes zoals je ook ziet op je plaatje, de meeste mensen willen er wel een kussensloop met een kleurtje/motiefje overheen hebben
Die is het BESTA kastje van 120*64*40 met 2 deuren van BESTA NORUM (hoogglans wit) en de INREDA pootjes, handgrepen liggen op de keuken afdeling, je kan zelf kiezen welke je wilt hebben. Ik weet even zo snel niet welke dit zijn....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef cursive het volgende:
Hoi allemaal,
ben vandaag bij de ikea in Heerlen geweest en heb dit kastje gezien:
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00059.jpg
maar ik kan het nergens op de site vinden.
Weten jullie "ikeafielen" misschien hoe hij heet?
Ik kom op 147.-quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef WebForce het volgende:
Had ik alleen de handgrpen goed. Wist niet dat dat we ook INREDA pootjes hebben...
Dus even voor de prijs (en ik verveel me)
[afbeelding]
BESTÅ Basiselement, 120x40x64 (BXDXH) ¤59.00
[afbeelding]
BESTÅ NORUM deurtje, 60X64 (BXH), ¤35.00
[afbeelding]
INREDA pootjes, max. 10cm hoog, ¤4.00 p/2 st.
[afbeelding]
BITNIK handgreep, 19cm land, ¤5.00 p/ 2st.
¤107.00 voor dat kastje dus.
Nog even geduld. Nieuwe collectie gaat pas 1 april in. In Groningen hebben we al een nieuwe HAMRA bank in geel en blauw/groen staan. Erg heftige kleuren. En die KARLSTAD hebben we in oranje en donkergrijs/zwart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet op de website van Ikea. Zou je misschien een linkje voor me kunnen plaatsen?![]()
Alvast bedankt!![]()
Is is zelfs 142, je hebt maar 1 set handgrepen nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kom op 147.-
59.- + 70.- + 8.- + 10.- = 147.-
Thanks voor de hulp!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kom op 147.-
59.- + 70.- + 8.- + 10.- = 147.-
goede score, welke store is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:08 schreef JC-Rags het volgende:
VOICE: samenwerking: 600 punten!!
Die prijs is zonder de handgrepen... het uiteindelijke bedrag is 142, zoals webforce al aangaf...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef cursive het volgende:
[..]
Thanks voor de hulp!!
Ben vandaag even terug geweest en heb veel te veel geld uitgegeven.
Zal ff een foto schieten als ik de zooi in elkaar heb geschroeft.
het antwoord is trouwens
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00070.jpg
sorry voor de slechte kwaliteit pic.
Wanneer wordt de afdeling bij jullie weer verbouwd? Hoorde dat er plannen waren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:35 schreef WebForce het volgende:
WebForce ja! Voor keukens komt u allen tot 20 uur naar IKEA Duiven!
Zéér binnenkort. We kunnen alles niet kwijtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer wordt de afdeling bij jullie weer verbouwd? Hoorde dat er plannen waren?
Is het daar nog steeds zo vreselijk koud?quote:Op zondag 1 april 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Koopzondag in Utrecht morgen/vandaag, en ik mag werkennouja vrijwillig en omdat er tekort was, mensen die iets komen afhalen in het externe magazijn zeg gerust hoi
erg aangenaam is het er niet in de winter maar dat is het bij ons in het kinderparadijs ook nietquote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het daar nog steeds zo vreselijk koud?
hahahaha das al een jaar of 4 zo nu...quote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
erg aangenaam is het er niet in de winter maar dat is het bij ons in het kinderparadijs ook nietals je daar ene tijdje gestaan hebt in de winter brrrr
ik sta er erg weinig maar morgen dus en volgende week maandag (2e paasdag ook) vind het met die drukke dagen net ff iets beter dan aan de baliequote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha das al een jaar of 4 zo nu...
Ik heb 4 jaar terug in Utrecht een maand klantenservice gedraaid en daarom ook in het Extern Talon gestaan...
GU is best leuk als het druk is inderdaad... aan de balie is altijd wat te doen, dat vond ik dan wel weer lekker... al sta ik al meer dan 3 jaar niet meer bij de klantenservicequote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta er erg weinig maar morgen dus en volgende week maandag (2e paasdag ook) vind het met die drukke dagen net ff iets beter dan aan de balie
Ik ben net begonnen en dus bij kassa/sevicequote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GU is best leuk als het druk is inderdaad... aan de balie is altijd wat te doen, dat vond ik dan wel weer lekker... al sta ik al meer dan 3 jaar niet meer bij de klantenservice
ahahahaha maar die heb je op rustige dagen ookquote:Op zondag 1 april 2007 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen en dus bij kassa/sevicenet waar ze me nodig hebben
en met contract van 8uur kan ika ltijd wanneer ik wil wel extra aan de slag
en tis wle druk morgen, begin om 12 dus kan meteen aan de slag
op die drukke dagen vind ik de balie niets, komen ook altijd de deelruilingen, mensen met lastig beslag, mensen zonder bon, keukenproblemen, ,matrasomtuilingen etc etc
op drukke dagen meer, omdat dan de werkende mens ook tijd en zin heeft om langs te komen en dan heb je er de tijd gewoon ff niet voor. "ja ik heb ene kast en ik mis de schroeven" welke kast? "ja nou gewoon zo'n houten van jullie"quote:Op zondag 1 april 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ahahahaha maar die heb je op rustige dagen ook
Hahahaha zo te horen is het maar goed ook dat je morgen GU staatquote:Op zondag 1 april 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op drukke dagen meer, omdat dan de werkende mens ook tijd en zin heeft om langs te komen en dan heb je er de tijd gewoon ff niet voor. "ja ik heb ene kast en ik mis de schroeven" welke kast? "ja nou gewoon zo'n houten van jullie"
sommige mensen zijn gewoon vermoeiednquote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha zo te horen is het maar goed ook dat je morgen GU staat
werk ze morgen!
quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef -Banaan- het volgende:
Is de Ikea (Delft) ook open 2e paasdag?
Weet je zeker dat je een Aneboda hebt meegenomen? Naar mijn weten zit die ook niet in de nieuwe collectie. Misschien dat een collega dat kan zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Ozziecar het volgende:
Hoi allemaal!
Een vraagje: bestaat de Aneboda kastenserie al lang in de kleur wit?
Ik heb er een paar staan in houtmotief en heb er gisteren eentje bijgehaald. Kom ik thuis, zit er een witte kast in de verpakking!
'k Wist helemaal niet dat deze bestonden, zijn ze er al lang?
Nee wit is behoorlijk nieuw en volgens mij pas sinds een maand verkrijgbaarquote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Ozziecar het volgende:
Hoi allemaal!
Een vraagje: bestaat de Aneboda kastenserie al lang in de kleur wit?
Ik heb er een paar staan in houtmotief en heb er gisteren eentje bijgehaald. Kom ik thuis, zit er een witte kast in de verpakking!
'k Wist helemaal niet dat deze bestonden, zijn ze er al lang?
Hahaha naja niet iedere vestiging is al zo ver om al het nieuwe assortiment op de verkoopvloer te inplementeren. vandaar dat je het niet op de showroom hebt zien staan...quote:Op zondag 1 april 2007 19:55 schreef Ozziecar het volgende:
Aha, bedankt Bart!
Ik had ze in de winkel ook helemaal niet gezien.
Toen ik thuis kwam en de doos uitpakte, was ik dan ook nogal verrast!
Ik vind ze eigenlijk mooier dan de berkenkleurige, alleen jammer dat ik m'n andere kasten nu al in een andere kleur heb........
Is dit iets voor je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef mrien het volgende:
Ik zit toch zwaar te denken aan de PAX Stordal kast..wil hem al een tijdje hebben..maar hij is zo duur
Denk dat ik m'n vriend toch maar even ga overhalen binnenkort
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb een kast van Ikea uit de Magiker reeks en wilde eigenlijk het bijpassende tv-meubel gaan halen. Maar op de site kom ik hem niet meer tegen. Betekent dat dat hij ook niet meer te koop is? Of staat niet het hele assortiment op de site? Alvast bedankt voor het antwoord
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.
Er staat er hier een op ik2a.nl.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.
Helaas de verkeerde kleur en nog steeds akelig ver weg (ik woon zelf in Nijmegen). Maar toch bedankt, die site kende ik nog niet. Zal daar ook eens wat vaker rond kijkenquote:
Het staat altijd op 'het' begin scherm van de site, onder openingstijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef wendywendy het volgende:
Goed. Dat was dus zelf ook wel na te zoeken geweest. Had bij ikea a'foort gekeken, daar staat het dus niet zo duidelijk als bij delft. En de volgende keer zal ik eerst ff onder Anna kijken.
Maar bedankt!
Je moet dit ook niet per vestiging bekijken, maar in het algemeen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef wendywendy het volgende:
ja, dat wist ik. Maar bij het Amersfoort gedeelte staat niet dat de ikea as vrijdag maar tot 18:00 open is. Natuurlijk heb ik eerst onder openingstijden gekeken.
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesquote:
Als we werker zoeken staat dat daar vermeld. Ook intern moeten we via de site solliciteren!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesik dacht: misschien weten ze zelf wel andere vacatures die daar of nog niet op staan, of gemeld is: als iemand weet die werk zoekt, wij zoeken nog wel.
quote:Open sollicitatie versturen
Je kunt deze functie gebruiken om je CV te versturen zonder op een specifieke vacature te solliciteren.
Het betalen is het probleem niet, maar meer dat we hem gewoon wel duur vinden..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit iets voor je?
IKEA card
Ow mensen uit het onderwijs hebben goede smaak
de hbo'ersquote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:
wat zijn "hoge" vacatures? mdw'ers die een traplift kunnen bedienen? of mdw'ers die op de 2e verdieping werken?
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:
voor fulltime?
tip: reageer eens als vakantiekracht, de kans om na de vakantie er vast binnen te rollen (bij gebleken geschiktheid)
LACK kast is dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje, deze kast
[afbeelding]
is ook dwars op te hangen, wordt daar ophangmateriaal voor bijgeleverd? Of op z'n minst een instructie?
en dat net op de dag dat ik er niet wasquote:Op donderdag 5 april 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net nog even op en neer naar Utrecht gesjeesd en de doos staat in de gang.
In principe wordt het alleen een flatscreen een ministereo torentje en een HDD DVD recorder.
Volgens mij moet dat wel kunnen zonder extra steun, maar idd gaan we het wel even in de gaten houden.
Mwh dat kan ook snel, voorbij de kassa het magazijn in, opzoeken/navragen, ophalen, kassa en klaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb idd nog even naar binnen gespiekt bij de klantenservice, maar daar was het sowieso vrij rustig. Ik was echt om 10 over half 9 binnen en 5 voor 9 weer buiten.
Bij ons wordt het juist tegen die tijd 'drukker'...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwh dat kan ook snel, voorbij de kassa het magazijn in, opzoeken/navragen, ophalen, kassa en klaar
en van ahlf 9 tot 9uur is er idd bij ons niks meer te doen meestal/
bij de klantenservicebalie? bij ons niet maar bij de kassa is het dan wel druk jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij ons wordt het juist tegen die tijd 'drukker'...
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij de klantenservicebalie? bij ons niet maar bij de kassa is het dan wel druk jameestal zit ik daar dan ook laatste half uur.
klantenservice niks csquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassa
servicebalie is altijd uitgestorven na 20.30 uur, toch? kassa en uitgifte en daarna karretjes verzamelen, zo zag ik het altijd als ik jour hadquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassa
en toch moeten we altijd tot het laatst wachtenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
servicebalie is altijd uitgestorven na 20.30 uur, toch? kassa en uitgifte en daarna karretjes verzamelen, zo zag ik het altijd als ik jour had
morgen zullen er wel weer om 18 uur mensen bij de deur moeten gaan staan om klanten te vertellen dat het goede vrijdag is
Hej hangt mooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Lack a la BE&stinkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met-zonder 2 tussen balkjes dus.
Die boxjes eronder gaan dus nog weg, het lijkt nu alsof hij daarop staat, maar dat is niet zo.
Naja ziet er goed uit in ieder geval!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, maar die hebben we gewoon onderin gedaan bij de buitenste steunen, dus hij zit alsnog op 4 (ja, het zakje bevatte maar 4 schroeven en pluggen, dus niet in het midden) punten vast.
Volgens ons zit het goed vast en meer dan wat er nu in en op staat komt er ook niet in of op. Hooguit dus nog 2 kleine boxjes, maar die zullen het geheel ook niet topzwaar maken.
Volgens mij bedoel je:quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer eens jullie hulp nodig
Een tijd geleden zag ik in de ikea een zeer mooi systeem, wat bestond uit twee buizen tot aan je plafond, en daartussen enkele witte planken. Op de website kan ik het niet terugvinden, weet iemand wat ik bedoel? Alvast bedankt
Edit: Zoals de Broder, maar dan met een mooier design, bredere ronde buizen en strakke witte planken.
Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Tipje, vrienden van ons hebben het systeem gebruikt maar wel gewoon bij de bouwmarkt hout/planken gehaald, scheelde een boel geld.
En nog even voor Adelante, de versie van vandaag met nieuwe geluidsinstallatie en dus de boxen die op de grond stonden weg.
[afbeelding]
Lekker clean!
De BESTA serie is misschien wel een mogelijkheid? Je kunt deze zo groot uitbouwen zoals je zelf graag wil. Je bepaalt zelf of je er deuren of laden in plaatst en waar en hoeveel...quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef kauwkikker het volgende:
ik ben net verhuisd en nou zoek ik een grote wandkast, met ook een paar deurtjes zodat je niet alles ziet. heeft iemand een idee? ik heb zelf al op de site gekeken maar daar staat niet alles op geloof ik.
Verse pasta met een gremolata van olijfolie, veel knoflook, peterselie, limoenrasp en een beetje limoensap. <--- Echt een aanrader!quote:Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast!. Die pastaborden hebben wij thuis ook (vorige foto), maar wat zit er daar nou in die kom
Ikea kasten zijn mss duur, maar de duurdere kasten zijn ook echt wel heel stevig en degelijk. Je tilt je een breuk aan de onderelen en ook na 4-5 keer uit elkaar halen blijven ze mooi en stevig.quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
De kasten beginnen anders bij ¤14,95quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
misschien kijken voor matglas, misschien is dat wel mogelijk en zou ook redelijk passen bij de keuken die er al staat (vind ik tenminstequote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Nanook24 het volgende:
Het is Iepenhout volgens de site van de makelaar.
In elk geval bedankt. Ik denk dat we dan toch maar een nieuwe keuken in het budget gaan meenemen (of het voorlopig met deze gaan doen) want ik ben het met je eens dat zagen en breken het er niet mooier op maakt en alleen andere bovenkastjes ophangen maakt het ook geen mooier geheel.
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...quote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Nanook24 het volgende:
En nog even een foto zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.
[afbeelding]
Vind ik ook!quote:Op maandag 9 april 2007 18:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...sorry
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb vanmiddag de rode ikea ps gekocht. Leuk kastje
![]()
Met 2 deuren, deze dusquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?
bekleding dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Op de website staat bij de Ektorp-2 zitsbank dat je het zelf moet monteren... wat moet ik me hier bij voorstellen??![]()
Kan je maximaal 4 karretjes mee duwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]Wat een geniaal grappig ding is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |