Dat ik ook de enige plek waar ik ze zou kunnen plaatsenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef Adelante het volgende:
Ik zag die torim lamp al in wat etalages staan inderdaad
Ze deden me een beetje denken aan de eerste home alone moviequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:34 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat ik ook de enige plek waar ik ze zou kunnen plaatsen. Om nou thuis zo'n ding te hebben
!
Owkej nummer 1 voor IKEA zakelijk straks?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:23 schreef WebForce het volgende:
Trouwens ook op de verlichting afdeling te vinden:
TORIM lamp, mannelijk & vrouwelijk
Die vind ik echt onwijs leuk!quote:
MAREK staande lamp/wand 14.95 div kleuren
¤14.95 p/st.
ik vind ze inderdaad erg lelijk ook jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej nummer 1 voor IKEA zakelijk straks?
best een vreemd artikel inderdaad... Gaat heel wat plundra budget kosten
[..]
Die vind ik echt onwijs leuk!
Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die dat vind...
Wel goed uitgeslapen zijn dan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef E.T. het volgende:
oe! die Marek is leuk!![]()
Ik heb trouwens vandaag m'n Family Pas ontvangen. De begleidende brief was gedateerd op 27 februariDe pas was aangevraagd in augustus
![]()
En benieuwd of ik vanaf nu ook post krijg![]()
Eerst binnenkort maar eens proefliggen en wat bedden uittesten. Ik moet hoognodig een nieuw bed![]()
Ik zou het niet zo snel doen, klein tv-tje of flatscreen misschien maar zo'n bakbeest gaat ie echt niet kunnen dragen en hij steekt ook nog eens zo ver uit dat je tv niet meer stabiel staatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil er een tv op zetten. Het is alleen zo'n erg grote breedbeeld, nog zo'n ouderwets ding van +/- 30 kilo...
Had je dan FAMILY korting gehad anders?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ging vanmorgen voor een 'mission impossible' .. en het is me gelukt!
Een peuter van 3, een baby en dan een bed kopenGelukkig heeft een aardige ikea-medwerster me geholpen in het magazijn. Twee karren, een kinderwagen en een peuter heb je dan op een gegeven moment (en een waanzinnig bloedende vinger
)
Kinderwagen ingeklapt en boven op een kar met dozen gezet, peuter werkte waanzinnig mee. Geen mensen achter me bij de kassa (om 11 uur was het daar gelukkig nog niet druk) en vanaf de buitendeur tot het sneltransport hulp gehad van een aardige meneer die een kar van me overnam (nogmaals, heel erg bedankt!).
Voor iedereen die een vrouw zag klooien met twee karren en twee kinderen... Dat was ik dus!(heb alleen volgens mij m'n family-card vergeten bij de kassa
.. en ik had 'm pas net
)
Ik denk dat E.T. bedoelt dat ze 'm heeft laten liggen bij kassa. Net gekregen en dus nu alweer kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:51 schreef WebForce het volgende:
[..]
Had je dan FAMILY korting gehad anders?
Hmm... klinkt als een nieuw op te zetten afdeling... naja best een idee...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik denk dat E.T. bedoelt dat ze 'm heeft laten liggen bij kassa. Net gekregen en dus nu alweer kwijt.
IKEA heeft daar vast een opspeur-en-nazend-service voor.
Goed idee van mij, he.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... klinkt als een nieuw op te zetten afdeling... naja best een idee...
wat ze in ieder geval natuurlijk kan doen is IKEA een mailtje sturen met de vraag of de kaart uberhaubt gevonden is en of die dan opgestuurd kan worden.
nou ik voel me bijna heel speciaalquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goed idee van mij, he.Mag je van me pikken, omdat jij het bent.
Ga je morgen op de grote IKEA-der-Zuidelijke-Provinciën-toer?
Oow onze storemanager heeft bedacht dat IEDEREEN zich altijd in het geel moet kleden... dus ook wanneer je een opleiding hebt en zo...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef Allan24 het volgende:
Breda is leuk!
Ik heb morgen IKEA Way, dus niet in het geel.
Je gaat 't vast wel tof vinden, met al die zuiderlijke IKEAnen en andere mensen hier.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nou ik voel me bijna heel speciaalmaar toch aardig van je hoor... ik zal het opperen...
ik ga morgen inderdaad op de grote IKEA-der-Zuidelijke-Provinciën-toer... ik heb er alleen oven totaal geen zin in... maar goed, zodra ik maar op weg ben, dan zal het wel goed komen... ben erg benieuwd naar de vestigingen daar...
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je gaat 't vast wel tof vinden, met al die zuiderlijke IKEAnen en andere mensen hier.
Kun je misschien vier BESTA-plankdragertjes voor me meebrengen? Die ben ik vergeten de laatste keer dat ik er was..
TSN/TSSquote:Op maandag 26 maart 2007 13:41 schreef Adelante het volgende:
zondag gekocht en zondag geleverd?dan ben je zeker in Delft geweest
de rest van de transporten worden namelijk bijna allemaal uitgevoerd door TSN/TSS en die mogen niet werken op zondag (hardinxveld-giessendam)
Die is daar onderdeel vanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef WebForce het volgende:
[..]
TSN/TSSWij hebben Jos Dusseldorp in de winkel staan
![]()
.
Ik zag hem van het weekend nog staanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef kauwkikker het volgende:
had al een eigen topic geopend, maar weet iemand toevallig of ikea dat ronde tweepersoonsbed nog verkoopt?
ja dat is eigenlijk ook weer zo, of je moet heel handig en crea zijn met de hoeken die "open" blijven.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Adelante het volgende:
SULTAN SANDANE
zit nog in het assortiment, kost geloof ik 699 inclusief dekmatras. alleen praktisch als je te veel ruimte hebt
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef Spookje81 het volgende:
Die naaimachine zie ik er niet tussen staan.
Zie: ikea.se > Kies een vestiging > 'Nya produkter!' > 'Textil & mattor'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Koningin het volgende:
Hoeveel moet die naaimachine kosten?
Das de TIRUP, kost in Nederland volgens mij 299.- en is ook verkrijgbaar in een geelgroene stof...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef Cyan het volgende:
Die bovenste stoel vind ik leuk!
Althans het model, de kleur van het stofje is wat minder
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de TIRUP, kost in Nederland volgens mij 299.- en is ook verkrijgbaar in een geelgroene stof...
Dit is trouwens ook een super stoeltje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |