en dat net op de dag dat ik er niet wasquote:Op donderdag 5 april 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net nog even op en neer naar Utrecht gesjeesd en de doos staat in de gang.
In principe wordt het alleen een flatscreen een ministereo torentje en een HDD DVD recorder.
Volgens mij moet dat wel kunnen zonder extra steun, maar idd gaan we het wel even in de gaten houden.
Mwh dat kan ook snel, voorbij de kassa het magazijn in, opzoeken/navragen, ophalen, kassa en klaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb idd nog even naar binnen gespiekt bij de klantenservice, maar daar was het sowieso vrij rustig. Ik was echt om 10 over half 9 binnen en 5 voor 9 weer buiten.
Bij ons wordt het juist tegen die tijd 'drukker'...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwh dat kan ook snel, voorbij de kassa het magazijn in, opzoeken/navragen, ophalen, kassa en klaar
en van ahlf 9 tot 9uur is er idd bij ons niks meer te doen meestal/
bij de klantenservicebalie? bij ons niet maar bij de kassa is het dan wel druk jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij ons wordt het juist tegen die tijd 'drukker'...
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij de klantenservicebalie? bij ons niet maar bij de kassa is het dan wel druk jameestal zit ik daar dan ook laatste half uur.
klantenservice niks csquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassa
servicebalie is altijd uitgestorven na 20.30 uur, toch? kassa en uitgifte en daarna karretjes verzamelen, zo zag ik het altijd als ik jour hadquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij ons zowel op CS, GU als kassa
en toch moeten we altijd tot het laatst wachtenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
servicebalie is altijd uitgestorven na 20.30 uur, toch? kassa en uitgifte en daarna karretjes verzamelen, zo zag ik het altijd als ik jour had
morgen zullen er wel weer om 18 uur mensen bij de deur moeten gaan staan om klanten te vertellen dat het goede vrijdag is
Hej hangt mooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Lack a la BE&stinkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met-zonder 2 tussen balkjes dus.
Die boxjes eronder gaan dus nog weg, het lijkt nu alsof hij daarop staat, maar dat is niet zo.
Naja ziet er goed uit in ieder geval!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, maar die hebben we gewoon onderin gedaan bij de buitenste steunen, dus hij zit alsnog op 4 (ja, het zakje bevatte maar 4 schroeven en pluggen, dus niet in het midden) punten vast.
Volgens ons zit het goed vast en meer dan wat er nu in en op staat komt er ook niet in of op. Hooguit dus nog 2 kleine boxjes, maar die zullen het geheel ook niet topzwaar maken.
Volgens mij bedoel je:quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer eens jullie hulp nodig
Een tijd geleden zag ik in de ikea een zeer mooi systeem, wat bestond uit twee buizen tot aan je plafond, en daartussen enkele witte planken. Op de website kan ik het niet terugvinden, weet iemand wat ik bedoel? Alvast bedankt
Edit: Zoals de Broder, maar dan met een mooier design, bredere ronde buizen en strakke witte planken.
Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Tipje, vrienden van ons hebben het systeem gebruikt maar wel gewoon bij de bouwmarkt hout/planken gehaald, scheelde een boel geld.
En nog even voor Adelante, de versie van vandaag met nieuwe geluidsinstallatie en dus de boxen die op de grond stonden weg.
[afbeelding]
Lekker clean!
De BESTA serie is misschien wel een mogelijkheid? Je kunt deze zo groot uitbouwen zoals je zelf graag wil. Je bepaalt zelf of je er deuren of laden in plaatst en waar en hoeveel...quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef kauwkikker het volgende:
ik ben net verhuisd en nou zoek ik een grote wandkast, met ook een paar deurtjes zodat je niet alles ziet. heeft iemand een idee? ik heb zelf al op de site gekeken maar daar staat niet alles op geloof ik.
Verse pasta met een gremolata van olijfolie, veel knoflook, peterselie, limoenrasp en een beetje limoensap. <--- Echt een aanrader!quote:Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast!. Die pastaborden hebben wij thuis ook (vorige foto), maar wat zit er daar nou in die kom
Ikea kasten zijn mss duur, maar de duurdere kasten zijn ook echt wel heel stevig en degelijk. Je tilt je een breuk aan de onderelen en ook na 4-5 keer uit elkaar halen blijven ze mooi en stevig.quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
De kasten beginnen anders bij ¤14,95quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
misschien kijken voor matglas, misschien is dat wel mogelijk en zou ook redelijk passen bij de keuken die er al staat (vind ik tenminstequote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Nanook24 het volgende:
Het is Iepenhout volgens de site van de makelaar.
In elk geval bedankt. Ik denk dat we dan toch maar een nieuwe keuken in het budget gaan meenemen (of het voorlopig met deze gaan doen) want ik ben het met je eens dat zagen en breken het er niet mooier op maakt en alleen andere bovenkastjes ophangen maakt het ook geen mooier geheel.
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...quote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Nanook24 het volgende:
En nog even een foto zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.
[afbeelding]
Vind ik ook!quote:Op maandag 9 april 2007 18:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...sorry
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb vanmiddag de rode ikea ps gekocht. Leuk kastje
![]()
Met 2 deuren, deze dusquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?
bekleding dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Op de website staat bij de Ektorp-2 zitsbank dat je het zelf moet monteren... wat moet ik me hier bij voorstellen??![]()
Kan je maximaal 4 karretjes mee duwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]Wat een geniaal grappig ding is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |