abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48128414
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef kauwkikker het volgende:
ik ben net verhuisd en nou zoek ik een grote wandkast, met ook een paar deurtjes zodat je niet alles ziet. heeft iemand een idee? ik heb zelf al op de site gekeken maar daar staat niet alles op geloof ik.
De BESTA serie is misschien wel een mogelijkheid? Je kunt deze zo groot uitbouwen zoals je zelf graag wil. Je bepaalt zelf of je er deuren of laden in plaatst en waar en hoeveel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48136899
word dat niet erg duur dan? als ik op de site kijk moet je in ieder geval 3 delen kopen om tot een complete kast te komen.
pi_48136973
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400
Flauw he?
  maandag 9 april 2007 @ 10:14:44 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48138311
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast! . Die pastaborden hebben wij thuis ook (vorige foto), maar wat zit er daar nou in die kom
Verse pasta met een gremolata van olijfolie, veel knoflook, peterselie, limoenrasp en een beetje limoensap. <--- Echt een aanrader!
En gehaktballetjes in tomatensaus.
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400
Ikea kasten zijn mss duur, maar de duurdere kasten zijn ook echt wel heel stevig en degelijk. Je tilt je een breuk aan de onderelen en ook na 4-5 keer uit elkaar halen blijven ze mooi en stevig.
pi_48145436
Wat een leuke nieuwe oplossing is er voor de Expedit boekenkast! Die deurtjes en lades, precies wat ik zocht En ik heb ook de nieuwe sticker-wandversiering, met zwarte bloemen gekocht
amokaapjeeh O+
pi_48145479
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De kasten beginnen anders bij ¤14,95
pi_48147559
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Geqxon het volgende:

[..]

De kasten beginnen anders bij ¤14,95
haha maar niet die ik wil
pi_48148223
Vraagje:

Kan iemand mij vertellen of ze bij Ikea ook losse keukendeurtjes verkopen?

We zijn op zoek naar een ander huis en in het huis dat we nu op het oog hebben zit op zich een mooie (handgemaakte) keuken maar de bovenkastjes hebben geen deurtjes en aangezien ik geen zin heb in vette bekers en borden moet daar als het allemaal door gaat dus een oplossing voor komen...
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_48148330
En nog even een foto zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.

"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 9 april 2007 @ 16:46:07 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_48148554
IKEA verkoopt losse keukendeurtjes, maar alles is zo gemaakt dat het alleen werkt met IKEA scharnieren en IKEA bovenkastjes. Als je wat anders wilt moet je gaan zagen en breken en daar wordt het vaak niet mooier op.

Plus zo te zien is het een grenen keuken en die kleur heeft IKEA niet in het assortiment.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48148766
Het is Iepenhout volgens de site van de makelaar.

In elk geval bedankt. Ik denk dat we dan toch maar een nieuwe keuken in het budget gaan meenemen (of het voorlopig met deze gaan doen) want ik ben het met je eens dat zagen en breken het er niet mooier op maakt en alleen andere bovenkastjes ophangen maakt het ook geen mooier geheel.
pi_48150516
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Nanook24 het volgende:
Het is Iepenhout volgens de site van de makelaar.

In elk geval bedankt. Ik denk dat we dan toch maar een nieuwe keuken in het budget gaan meenemen (of het voorlopig met deze gaan doen) want ik ben het met je eens dat zagen en breken het er niet mooier op maakt en alleen andere bovenkastjes ophangen maakt het ook geen mooier geheel.
misschien kijken voor matglas, misschien is dat wel mogelijk en zou ook redelijk passen bij de keuken die er al staat (vind ik tenminste )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48151199
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Nanook24 het volgende:
En nog even een foto zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.

[afbeelding]
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 april 2007 @ 18:30:10 #139
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48151429
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken... sorry
Vind ik ook!
pi_48153053
Haha, ik zou er ook absoluut niet voor kiezen maarja je koopt en huis en dan krijg je dat er gratis bij hè. Vervangen staat ook wel op het verlanglijstje maar dan moeten we eerst maar eens afwachten voor welke prijs we het kunnen kopen. Een dakkapel op de zolder heeft in elk geval prioriteit nr. 1 en dan moeten we dus even zien of er nog geld overblijft voor een nieuwe keuken. Matglas zou in elk geval wel een goede optie zijn als vervangen niet mogelijk is.
pi_48162662
Ik heb vanmiddag de rode ikea ps gekocht . Leuk kastje
pi_48162909
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb vanmiddag de rode ikea ps gekocht . Leuk kastje
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?
pi_48186646
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?
Met 2 deuren, deze dus

Ook heb ik dit:

En nog wat kleine dingetjes
pi_48188722
Op de website staat bij de Ektorp-2 zitsbank dat je het zelf moet monteren... wat moet ik me hier bij voorstellen??
pi_48198671
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Op de website staat bij de Ektorp-2 zitsbank dat je het zelf moet monteren... wat moet ik me hier bij voorstellen??
bekleding dacht ik
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:15:52 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_48198753
en poten er onder draaien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48198809
Wat een geniaal grappig ding is dat zeg
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:18:42 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_48198878
hebben jullie er ook een met afstandsbediening en die op afstand kan claxoneren
pi_48199045
Claxoneren? damn dat ga ik er maar es op zetten dan. Wel met afstandsbediening

heb er heel de avond klanten mee gek gemaakt steeds voor en achteruit gassen wanneer er een klant liep en ik eregns 40 meter verderop zat
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:23:20 #150
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48199053
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding] Wat een geniaal grappig ding is dat zeg
Kan je maximaal 4 karretjes mee duwen . Die van ons was binnen een dag kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: