De BESTA serie is misschien wel een mogelijkheid? Je kunt deze zo groot uitbouwen zoals je zelf graag wil. Je bepaalt zelf of je er deuren of laden in plaatst en waar en hoeveel...quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef kauwkikker het volgende:
ik ben net verhuisd en nou zoek ik een grote wandkast, met ook een paar deurtjes zodat je niet alles ziet. heeft iemand een idee? ik heb zelf al op de site gekeken maar daar staat niet alles op geloof ik.
Verse pasta met een gremolata van olijfolie, veel knoflook, peterselie, limoenrasp en een beetje limoensap. <--- Echt een aanrader!quote:Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ze komen bij jou zo de woonkamer in rijden als je niet oppast!. Die pastaborden hebben wij thuis ook (vorige foto), maar wat zit er daar nou in die kom
Ikea kasten zijn mss duur, maar de duurdere kasten zijn ook echt wel heel stevig en degelijk. Je tilt je een breuk aan de onderelen en ook na 4-5 keer uit elkaar halen blijven ze mooi en stevig.quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
De kasten beginnen anders bij ¤14,95quote:Op maandag 9 april 2007 04:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vind ikea idd errug duur wat betreft de kasten, een bedje heb je voor minder dan 60, maar een kast is gelijk 400![]()
misschien kijken voor matglas, misschien is dat wel mogelijk en zou ook redelijk passen bij de keuken die er al staat (vind ik tenminstequote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Nanook24 het volgende:
Het is Iepenhout volgens de site van de makelaar.
In elk geval bedankt. Ik denk dat we dan toch maar een nieuwe keuken in het budget gaan meenemen (of het voorlopig met deze gaan doen) want ik ben het met je eens dat zagen en breken het er niet mooier op maakt en alleen andere bovenkastjes ophangen maakt het ook geen mooier geheel.
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...quote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Nanook24 het volgende:
En nog even een foto zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.
[afbeelding]
Vind ik ook!quote:Op maandag 9 april 2007 18:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het een onwijs lelijke keuken...sorry
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb vanmiddag de rode ikea ps gekocht. Leuk kastje
![]()
Met 2 deuren, deze dusquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow de IKEA PS kast... welke? Met 1 deur op wielen, 2 deuren naast elkaar of 2 deuren boven elkaar?
bekleding dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Op de website staat bij de Ektorp-2 zitsbank dat je het zelf moet monteren... wat moet ik me hier bij voorstellen??![]()
Kan je maximaal 4 karretjes mee duwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]Wat een geniaal grappig ding is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |