Is dit iets voor je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef mrien het volgende:
Ik zit toch zwaar te denken aan de PAX Stordal kast..wil hem al een tijdje hebben..maar hij is zo duur
Denk dat ik m'n vriend toch maar even ga overhalen binnenkort
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb een kast van Ikea uit de Magiker reeks en wilde eigenlijk het bijpassende tv-meubel gaan halen. Maar op de site kom ik hem niet meer tegen. Betekent dat dat hij ook niet meer te koop is? Of staat niet het hele assortiment op de site? Alvast bedankt voor het antwoord
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.
Er staat er hier een op ik2a.nl.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.
Helaas de verkeerde kleur en nog steeds akelig ver weg (ik woon zelf in Nijmegen). Maar toch bedankt, die site kende ik nog niet. Zal daar ook eens wat vaker rond kijkenquote:
Het staat altijd op 'het' begin scherm van de site, onder openingstijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef wendywendy het volgende:
Goed. Dat was dus zelf ook wel na te zoeken geweest. Had bij ikea a'foort gekeken, daar staat het dus niet zo duidelijk als bij delft. En de volgende keer zal ik eerst ff onder Anna kijken.
Maar bedankt!
Je moet dit ook niet per vestiging bekijken, maar in het algemeen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef wendywendy het volgende:
ja, dat wist ik. Maar bij het Amersfoort gedeelte staat niet dat de ikea as vrijdag maar tot 18:00 open is. Natuurlijk heb ik eerst onder openingstijden gekeken.
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesquote:
Als we werker zoeken staat dat daar vermeld. Ook intern moeten we via de site solliciteren!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesik dacht: misschien weten ze zelf wel andere vacatures die daar of nog niet op staan, of gemeld is: als iemand weet die werk zoekt, wij zoeken nog wel.
quote:Open sollicitatie versturen
Je kunt deze functie gebruiken om je CV te versturen zonder op een specifieke vacature te solliciteren.
Het betalen is het probleem niet, maar meer dat we hem gewoon wel duur vinden..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit iets voor je?
IKEA card
Ow mensen uit het onderwijs hebben goede smaak
de hbo'ersquote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:
wat zijn "hoge" vacatures? mdw'ers die een traplift kunnen bedienen? of mdw'ers die op de 2e verdieping werken?
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:
voor fulltime?
tip: reageer eens als vakantiekracht, de kans om na de vakantie er vast binnen te rollen (bij gebleken geschiktheid)
LACK kast is dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje, deze kast
[afbeelding]
is ook dwars op te hangen, wordt daar ophangmateriaal voor bijgeleverd? Of op z'n minst een instructie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |