Heb het inderdaad direct aangepast! Komt door die gasten van de Kaiser Chiefsquote:
En zo strak mogelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Leuke TT...kom maar op met die shirt (wel graag model vrouw)
Tot morgen!
Sorry, ik zie inderdaad spoken! hahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef JeroenV het volgende:
Je ziet spoken
Ik heb net wel de drie versies van die remixen gedownload, dat kan het zijn
Ja,verander je post ff...![]()
WTF Ik zit echt op hetzelfde moment dezelfde drie nummers te downloaden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nu de PSB radio remix, de PSB Stars are blazin remix en de PSB instrumental remix![]()
soulseek
Azureus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat ik het net heb afgesloten, anders kon jij best na mij aan de beurt zijn bij die download
Zo veel users hadden die nummers niet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEJ!!! Ghosts - Stay the Night!
Ze hebben een paar (erg) leuke nummers, maar het meeste verveelt ook nogal snel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Glacier het volgende:
* Glacier vindt Racoon geweldig
Theatertour was ook geweldig, heb me geen seconde verveeld
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef Sirolf het volgende:
Jammer, ik had de NoordpoolFM-vraag van vandaag fout...![]()
Volgende keer toch maar eerst Wikipedia erbij pakken.
heb dat nr ondertussen wel een beetje gehad ..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Wachten tot de wereld veranderd.. lalala.
Blijft zo in je hoofd hangen dat nummer.
Hier, heb je nu je zin? Take Thatquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef ruud.nl het volgende:
FLIKKER NOU EENS OP MET JE KUTKANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vond t gisteren ook niet zo leuk ..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
popduel moet wel wat beter zijn dan gister eergister toen heb ik geluisterd
de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
Als we nou de beelden van de Sugababes erbij hadden....
U vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
Als we nou de beelden van de Sugababes erbij hadden....
die past er dan weer niet in! Damien Rice!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?
Damien Rice is ok!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?
ff 45 minuutjes luisteren en dan naar huis gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ff half uurtje luisteren en dan werken.
Dinandquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef TIM-846 het volgende:
wie is die knakker die dat nr van kane zo beroerd zong?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef Dos37 het volgende:
de C&S show is niet zo populair als ik dit zo zie.
Als ik het shirt had..... Maar helaas, die heb ik niet en dus ook niet aanquote:
Dan wordt het vandaag toch maar De Boswachters (of één van de covers) met Het Bananenlied.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik het shirt had..... Maar helaas, die heb ik niet en dus ook niet aan![]()
Wel een banaan op mijn t-shirt
Ah jahwel johquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Wat een oorverdovende stilte hier ook vandaag weer. Ik hou m'n hart vast of dit topic in de echte zomermaanden nog wel bestaat...
Domien was op 27 januari al jarig...!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik die Giel Beelen vandaag zeggen dat Domien jarig is.. Nou, volgens zijn profiel was hij gisteren jarig! (nog) van harte gefeliciteerd Domien V !
hahahahahahah ROFL !!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien was op 27 januari al jarig...!
Ja!quote:
Maurice Verschuuren is vandaag jarig, vertelt Domien me net zelf (staat naast mequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik die Giel Beelen vandaag zeggen dat Domien jarig is.. Nou, volgens zijn profiel was hij gisteren jarig! (nog) van harte gefeliciteerd Domien V !
Aaaaaaaaah wat erg is dit! * -Hans- gaat maar even een break nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maurice Verschuuren is vandaag jarig, verteld Domien me net zelf (staat naast me)
Ah, dat verklaart inderdaad een hoop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maurice Verschuuren is vandaag jarig, verteld Domien me net zelf (staat naast me)
In de podcast zegt Giel gewoon "Maurice Verschuuren, ex 3FM-dj". Het is jouw fout dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben van pure ellende huiswerk gaan makenquote:
Hej man, sorry mijn fout maar graag gedaan..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
Haaay!
Maurice jarig vandaag inderdaad. Toch bedankt voor de felicitaties!
</Domien onder account van M'richa>
Springen doe ik niet aan, maar ikquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
In de podcast zegt Giel gewoon "Maurice Verschuuren, ex 3FM-dj". Het is jouw fout dus.![]()
Precies, en ik ben van nature al geen ochtendmens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Och, het was vroeg vanochtend.
Ja, en dan krijg ik weer een nieuwe, en waarschijnlijk nog kloterige opdracht.quote:
Thanks, tof van je!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Het is je vergeven Hans.
Goed punt, dat kan ik niet enigszins goed pratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg ik weer een nieuwe, en waarschijnlijk nog kloterige opdracht.![]()
Vast wel..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de megahit voor volgende week hè?
Althans, dat hoop ik.
Qua singlestrijd heb ik gekozen voor de underdog.
Dammit je hebt me door!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Eerst New Radicals, vervolgens John Mayer en nu weer The Feeling. Dit doe je expres Michiel. Je wilt gewoon dat ik niet leer en bij je blijf.
Dan geef je Michiel de schuld als je een onvoldoende haaltquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Eerst New Radicals, vervolgens John Mayer en nu weer The Feeling. Dit doe je expres Michiel. Je wilt gewoon dat ik niet leer en bij je blijf.
Hoi Domien!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts!
Als je blijft zitten hierdoor stuur je de rekening maar naar Postbus 29160 te Hilversum t.a.v. MetMichiel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan geef je Michiel de schuld als je een onvoldoende haalt
Rock jij niet non-stop dan...?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh, productiviteit gaat ineens met rassenschreden omhoog
Nah stiekem was dat een leugen. Ik doe niet zoveel op het momentquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rock jij niet non-stop dan...?
Ik vind 'm op zich niet eens zo heel erg, is weer eens wat anders.
Non Stopquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef JeroenV het volgende:
Welke single van Brainpower?
quote:
quote:"Aangezien de single strijd is gewonnen door 'Ghosts' en ik de plaat van The Killers - Read My Mind echt helemaal super vind zou ik deze graag requesten.
Wel graag de remix van The Pet Shop Boys.. "
quote:
jaja! die is super!!! Heb de remix weken geleden voor het eerst bij Beelen gehoord en gisteren bij Rudy, en het klonk nog steeds prima! Jammer dat Michiel en de andere 3FM Dj's de remix niet vaker hebben gedraaid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu de remix van Junkie XL van JT - What goes around te luisteren. Die is ook erg lekker zeg! JT heeft ook echt de perfecte stem voor housemixen van zijn nummers.
't is een andere geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef JeroenV het volgende:
Request hem zou ik zeggen
Ik zit nu iets meer voetbal te kijken dan echt te luisteren.
Ik ben ook een van de weinigenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die Coldplay echt niks aan vind?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die Coldplay echt niks aan vind?
Hebben we toch iets gemeenquote:
We luisteren ook allebei naar 3FMquote:
Mss maandagavond eens proberenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tijd om er eentje te gaan winnen dan
heel erg fout foutquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt goed fout, en fout fout, en dit is fout fout
Omdat ik dan niet thuis ben.quote:
Nee, dat zou teveel van hetzelfde zijn, lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef Timo20 het volgende:"een ongeloofelijke springplaat"
ben benieuwdCharlie Lownoise & Menthal Theo wellicht?
![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat zou teveel van hetzelfde zijn, lijkt me
Dan moet ik op de gok gaan bellen, want er is geen radio daarquote:
Je kunt ook een mailtje sturen met je telefoonnummer, dan belt Maricha je (als je uitgekozen wordt) wanneer het tijd isquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet ik op de gok gaan bellen, want er is geen radio daar
Ja! dat viel mij net dus ook op.. het klinkt alsof de kwaliteit 32 KBps is ofzo..quote:"EA"]Ik hoorde vannacht Amy Winehouse en Rehab totaal in de vervorming gaan. Een plaat die het normaal gesproken best goed zou moeten doen door processing.
Ik heb 'm 4 maanden geleden nog geluisterdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
Ik luisterde vroeger ook van die cassettebandjes van bert en ernie.
...you're on cokequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Dat was het alweer voor vandaag! Time flies when...
inside information, altijd fijnquote:
Ah, het was weer eens zo ver?quote:
je verslaapt je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, ik mag vannacht weerrrrr!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
je verslaapt je niet?net zoals Giel tijdens de freaknacht
Ik check de podcast wel, maar suc6 straks!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga gewoon weer fijn muziek draaien en met luisteraars praten, denk ik! Lekker relaxt, niets aan de hand.
En ik blijf lekker wakker. Maar ik heb dan ook geen oggendprogramma
Ik hier?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef Rhanna het volgende:
Hoi Sirolf! Ook nog wakker?
Hier en daar wel ja, maar echt heel erg storend is het ook weer niet (voor mij niet althans, maar ben ook al een tijdje wakker, dus niet helemaal scherp meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Valt het iemand op dat ik een beetje technisch aan het klooien ben?
Niet op gelet, luister naar mijn eigen gekreunquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Valt het iemand op dat ik een beetje technisch aan het klooien ben?
Ik zou zeggen, bel even naar 0909-1336. Misschien heeft Domien nog een albumpje van Mika slingeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Niet op gelet, luister naar mijn eigen gekreun
2.57
3.43
En dan kreun ik nog eens : De bilt3.49
Echt onvervalste spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |