Aaaaaaaaah wat erg is dit! * -Hans- gaat maar even een break nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maurice Verschuuren is vandaag jarig, verteld Domien me net zelf (staat naast me)
Ah, dat verklaart inderdaad een hoop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maurice Verschuuren is vandaag jarig, verteld Domien me net zelf (staat naast me)
In de podcast zegt Giel gewoon "Maurice Verschuuren, ex 3FM-dj". Het is jouw fout dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik die Giel Beelen vandaag zeggen dat Domien jarig is.. Nou, volgens zijn profiel was hij gisteren jarig! (nog) van harte gefeliciteerd Domien V !
Ik ben van pure ellende huiswerk gaan makenquote:
Hej man, sorry mijn fout maar graag gedaan..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
Haaay!
Maurice jarig vandaag inderdaad. Toch bedankt voor de felicitaties!
</Domien onder account van M'richa>
Springen doe ik niet aan, maar ikquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
In de podcast zegt Giel gewoon "Maurice Verschuuren, ex 3FM-dj". Het is jouw fout dus.![]()
Precies, en ik ben van nature al geen ochtendmens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Och, het was vroeg vanochtend.
Ja, en dan krijg ik weer een nieuwe, en waarschijnlijk nog kloterige opdracht.quote:
Thanks, tof van je!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Het is je vergeven Hans.
Goed punt, dat kan ik niet enigszins goed pratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg ik weer een nieuwe, en waarschijnlijk nog kloterige opdracht.![]()
Vast wel..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel de megahit voor volgende week hè?
Althans, dat hoop ik.
Qua singlestrijd heb ik gekozen voor de underdog.
Dammit je hebt me door!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Eerst New Radicals, vervolgens John Mayer en nu weer The Feeling. Dit doe je expres Michiel. Je wilt gewoon dat ik niet leer en bij je blijf.
Dan geef je Michiel de schuld als je een onvoldoende haaltquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Eerst New Radicals, vervolgens John Mayer en nu weer The Feeling. Dit doe je expres Michiel. Je wilt gewoon dat ik niet leer en bij je blijf.
Hoi Domien!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts! Ghosts!
Als je blijft zitten hierdoor stuur je de rekening maar naar Postbus 29160 te Hilversum t.a.v. MetMichiel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan geef je Michiel de schuld als je een onvoldoende haalt
Rock jij niet non-stop dan...?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh, productiviteit gaat ineens met rassenschreden omhoog
Nah stiekem was dat een leugen. Ik doe niet zoveel op het momentquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rock jij niet non-stop dan...?
Ik vind 'm op zich niet eens zo heel erg, is weer eens wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |