vond t gisteren ook niet zo leuk ..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
popduel moet wel wat beter zijn dan gister eergister toen heb ik geluisterd

de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
Als we nou de beelden van de Sugababes erbij hadden....

U vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
Als we nou de beelden van de Sugababes erbij hadden....

die past er dan weer niet in! Damien Rice!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?

Damien Rice is ok!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
de muziek past wel in jouw rijtje.. Kane, Take That, Sugababes.. wat zou er volgen?

ff 45 minuutjes luisteren en dan naar huis gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ff half uurtje luisteren en dan werken.

Dinandquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef TIM-846 het volgende:
wie is die knakker die dat nr van kane zo beroerd zong?

quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef Dos37 het volgende:
de C&S show is niet zo populair als ik dit zo zie.

Als ik het shirt had..... Maar helaas, die heb ik niet en dus ook niet aanquote:

Dan wordt het vandaag toch maar De Boswachters (of één van de covers) met Het Bananenlied.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik het shirt had..... Maar helaas, die heb ik niet en dus ook niet aan![]()
Wel een banaan op mijn t-shirt

Ah jahwel johquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Wat een oorverdovende stilte hier ook vandaag weer. Ik hou m'n hart vast of dit topic in de echte zomermaanden nog wel bestaat...

Domien was op 27 januari al jarig...!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik die Giel Beelen vandaag zeggen dat Domien jarig is.. Nou, volgens zijn profiel was hij gisteren jarig! (nog) van harte gefeliciteerd Domien V !

hahahahahahah ROFL !!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien was op 27 januari al jarig...!
Ja!quote:

Maurice Verschuuren is vandaag jarig, vertelt Domien me net zelf (staat naast mequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik die Giel Beelen vandaag zeggen dat Domien jarig is.. Nou, volgens zijn profiel was hij gisteren jarig! (nog) van harte gefeliciteerd Domien V !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |