Nee, dat zou teveel van hetzelfde zijn, lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef Timo20 het volgende:"een ongeloofelijke springplaat"
ben benieuwdCharlie Lownoise & Menthal Theo wellicht?
![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat zou teveel van hetzelfde zijn, lijkt me
Dan moet ik op de gok gaan bellen, want er is geen radio daarquote:
Je kunt ook een mailtje sturen met je telefoonnummer, dan belt Maricha je (als je uitgekozen wordt) wanneer het tijd isquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet ik op de gok gaan bellen, want er is geen radio daar
Ja! dat viel mij net dus ook op.. het klinkt alsof de kwaliteit 32 KBps is ofzo..quote:"EA"]Ik hoorde vannacht Amy Winehouse en Rehab totaal in de vervorming gaan. Een plaat die het normaal gesproken best goed zou moeten doen door processing.
Ik heb 'm 4 maanden geleden nog geluisterdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
Ik luisterde vroeger ook van die cassettebandjes van bert en ernie.
...you're on cokequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Dat was het alweer voor vandaag! Time flies when...
inside information, altijd fijnquote:
Ah, het was weer eens zo ver?quote:
je verslaapt je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, ik mag vannacht weerrrrr!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
je verslaapt je niet?net zoals Giel tijdens de freaknacht
Ik check de podcast wel, maar suc6 straks!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga gewoon weer fijn muziek draaien en met luisteraars praten, denk ik! Lekker relaxt, niets aan de hand.
En ik blijf lekker wakker. Maar ik heb dan ook geen oggendprogramma
Ik hier?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef Rhanna het volgende:
Hoi Sirolf! Ook nog wakker?
Hier en daar wel ja, maar echt heel erg storend is het ook weer niet (voor mij niet althans, maar ben ook al een tijdje wakker, dus niet helemaal scherp meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Valt het iemand op dat ik een beetje technisch aan het klooien ben?
Niet op gelet, luister naar mijn eigen gekreunquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Valt het iemand op dat ik een beetje technisch aan het klooien ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |