abonnement Unibet Coolblue
pi_33808099
Geachte Fokkers.

Deel 21 alweer. Robbert van den Broeke is volwassen geworden op Fok. Na dit deel heeft Genverbrander toegezegd ook de honours te willen doen wat betreft de opening. Iedereen die bijvoorbeeld een leuk plaatje kan maken, kan zich aanbieden voor de opening. Bij deze draag ik dus de fakkel over aan andere creatieve Fokkers. Dat die er volop zijn, hebben we in de afgelopen 20 delen kunnen zien. We kunnen straks een Fok foto kunstboek uitgeven met alle Robbert van den Broeke beeldbewerkingen. Misschien wil Robbert zelf ook zijn steentje bijdragen door vrijwillig een selectie van zijn enorme collectie af te staan. We zijn ook nog heel nieuwsgierig naar zijn geestfoto van de SS-er die in zijn been gehapt was, en waar Daphne Bunskoekie het over had. Kunnen we in dit deel de factor(en) benoemen die eventuele echte geestfoto's en filmpjes onderscheidt van de 'valse'?

Robbert, als je echt gewoon niets (meer) te zeggen hebt na alle reacties op jouw tv-optredens, kun je nog altijd zingen:

I Did It My Way, zoals Frank Sinatra en Elvis Presley:





Hier nog wat wetenswaardigheden:

Tekst op de site van Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20

En deze: RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 2% gewijzigd door Stenny op 07-01-2006 19:49:39 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:35:53 #2
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33808179
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Staat genoteerd, Sugar!
Je schrijft op dat we samen een lievelingsverhaal hebben?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:36:19 #3
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisĦ
pi_33808192
shiittt wat proberen jullie paranogosten nou aan te tonen dat het echt is?
maar het is op geen manier aan te tonen hoe kunnen jullie van skeptishe nou ooit verwachten dat wij jullie geloven

skeptische hebben bewijzen die aantonen dat robbert een bedrieger is echter robbert heeft geen bewijzen dat hij echt is....dat kan natuurlijk ook niet want het is niet aan te tonen

Kijk op deze aarde werkt het zo als iets werkt of er bestaat iets waardoor je beter word of wat de mensheid in welke vorm dan ook helpt dan word het bekend....en gaan mensen zoiets waarderen antibiotica bestaat en helpt nog dagelijks allerlei mensen met uiit eenlopende klachtne

het paranormale helpt niet kijk naar robbert een paar foto's bewerken en de genverbrander fout hoe willen jullie dat verklaren leg mij nou eens uit hoe kan dat? ah akelig toeval ja toeval me reed
mischien is die toevallig wel een oplichter daar wel is aangedacht
vandaag of morgen komt de waarheid naar boven en aangezien robbert aan geen onderzoek of wat dan ook wil mee werken kan je wel veronderstellen dat robbert geen behoefte heb aan echte herkenning want je zakken vullen via RTL voor een paar debiele personen is veel makkelijker

hij had het toch erover dat hij naar buiten moest treden met ze gaven
zeiden de geesten soms ook dat die niet met wetenschappers moest praten maar met de commerciele ingestelde bedrijven en dat die ze zakken moest vullen kom op zeg als je hier in geloofd ben je echt vergezocht

mischien is er wel meer mischien ook niet...denk aan voor dat je geboren was wat was er toen.................Juist niks..........hoeso zal er na zo nutteloos bestaan op de planeet aarde opeens van alles zoals een hemel zijn??????????? en geesten die niet weten waar ze terecht moeten en naar de commerciele zenders gaan om hun boodschap door tegeven
pi_33808216
First TVP

net de Nieuwe Revu gelezen overigens. Die vader wordt wel erg slecht afgeschilderd door een of andere vage natuurgenezeres:"Ik weet dat hij daar geestdodende medicijnen kreeg, dat wilde Peter" Wat een onzin. Alsof die vader in een inrichting medicijnen kan voorschrijven! (Alsof een natuurgenezeres iets van medicijnen weet, maar dat terzijde.)
Het lijkt me iets te makkelijk om in die vader de kwade kracht te zien die alles bestierd en in Robbert een totaal onschuldig slachtoffer, omdat hij zo 'eenvoudig' uit zijn ogen kijkt.
Het is teveel een cliche: een koude berekende en ambiteuze man waar iedereen in zijn omgeving bang voor is en die over lijken gaat. Ik persoonlijk vermoed dat de werkelijkheid zich niet helemaal aan dit goed-fout schema conformeert.

[ Bericht 35% gewijzigd door NoSigar op 07-01-2006 19:52:35 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33808394
Iedereen die gelooft in Mediums en paranormale zaken moet maar eens de volgende DVD's van Derren Brown bekijken:

Messiah en Seance. Je meteen overtuigd dat alle mediums trucjes doen.

Die Derren Brown is trouwens beter dan Char en Robbert met namen en dingen van overledenen. Hoe hij het doet weet ik niet maar paranormale instanties waar hij met een schuilnaam in Amerika naar toe ging kwalificeerden hem allemaal als een uitzonderlijk goed medium. Alleen niemand wist dat hij gewoon een illusionist is.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:44:13 #6
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33808491
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Iedereen die gelooft in Mediums en paranormale zaken moet maar eens de volgende DVD's van Derren Brown bekijken:

Messiah en Seance. Je meteen overtuigd dat alle mediums trucjes doen.

Die Derren Brown is trouwens beter dan Char en Robbert met namen en dingen van overledenen. Hoe hij het doet weet ik niet maar paranormale instanties waar hij met een schuilnaam in Amerika naar toe ging kwalificeerden hem allemaal als een uitzonderlijk goed medium. Alleen niemand wist dat hij gewoon een illusionist is.
"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33808545
Op de tros :Hans Kazan .........mmmmmhh..
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33808549
Ladies and Gentlemen: you can ignore the blinking spotlights, Elvis has just left the building...

Nog even het Jensen filmpje bekeken (kan helaas niet heen en weer spoelen). De reactie van Robbert is ongelooflijk als hij zegt dat ie op commando de lichten kan laten knipperen. Hij zit overduidelijk te wachten tot iemand iets met de lampen doet en stamelt wat euh's om tijd te winnen.
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:47:29 #9
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_33808623
@Stenny
Nog een linkje van een topic uit 2004 over van den Broeke: RTL boulevard spoken foto's
pi_33808682
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef NewOrder het volgende:
@Stenny
Nog een linkje van een topic uit 2004 over van den Broeke: RTL boulevard spoken foto's
Is goed.
pi_33808817
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"

Robbert is zowieso nep. Maar dat iemand het na kan doen betekend voor mij wel degelijk dat ze nep zijn. Hij doet precies hetzelfde. Ik denk overigens dat veel van die mediums zelf zijn gaan geloven dat ze met geesten praten. Terwijl ze gewoon een trucje uitvoeren zoals Derren doet. Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:59:04 #12
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33809042
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Iedereen die gelooft in Mediums en paranormale zaken moet maar eens de volgende DVD's van Derren Brown bekijken:

Messiah en Seance. Je meteen overtuigd dat alle mediums trucjes doen.

Die Derren Brown is trouwens beter dan Char en Robbert met namen en dingen van overledenen. Hoe hij het doet weet ik niet maar paranormale instanties waar hij met een schuilnaam in Amerika naar toe ging kwalificeerden hem allemaal als een uitzonderlijk goed medium. Alleen niemand wist dat hij gewoon een illusionist is.

Die Derren Brown is echt geweldig, maar om dan gelijk te concluderen dat alles te verklaren is met het talent en de kennis van manipulatie van Derren is ook een verkeerde conclusie.
daarbij maakt Derren ook gebruik van illusie, en legt niet uit hoe hij het doet.
Het is een artiest met een enorme gave. Die veel verklaart hoe je via je onderbewuste zaken in kan prenten en daarnaar te handelen, maar hij niet alles.

[ Bericht 2% gewijzigd door soulsurvivor op 07-01-2006 20:16:54 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:00:52 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33809113
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".
Precies, zielig eigenlijk....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33809123
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:52 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Robbert is zowieso nep. Maar dat iemand het na kan doen betekend voor mij wel degelijk dat ze nep zijn. Hij doet precies hetzelfde. Ik denk overigens dat veel van die mediums zelf zijn gaan geloven dat ze met geesten praten. Terwijl ze gewoon een trucje uitvoeren zoals Derren doet. Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".
Met dit verschil dat Robbert de verleiding niet heeft kunnen weerstaan om concreet te worden om sceptici te overtuigen. Als je zoals Char of Yomanda (uitgezonderd haar advies aan Sylvia) in het grijze gebied van vage taal blijft hangen en je doet dit een beetje slim, dan val je nooit door de mand. Ik denk dat deze groep inderdaad na een tijdje echt gaat geloven in eigen gaven (een self fulfilling prophecy), bij Robbert geloof ik dat absoluut niet omdat hij zo nadrukkelijk en bewijsbaar de zaak bedonderd. Bewust drie keer een foto deleten om een fake non te laten zien hoe rijm je dat met een gave waarin je zelf bent gaan geloven? Ik vind zoiets gewoon fraude
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33809214
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"

ga naar Randi.org en lees over de technieken van Char.. bekijk dan een uitzending en je ziet meteen dat ze de boel bedonderd. Ook leuk zijn de stukken van een of andere show (check de site maar ff voor de naam) waar ze mensen telefonisch moest helpen en volledig de mist in ging.
pi_33809579
Hier een foto met twee spiegelingen. De foto is geen trucage maar toeval.

Wat zien jullie in die spiegelingen?

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:17:41 #17
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33809760
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Tulio het volgende:
Hier een foto met twee spiegelingen. De foto is geen trucage maar toeval.

Wat zien jullie in die spiegelingen?

Tulio.
een spiegeling
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33809872
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:59 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]


Die Derren Brown is echt geweldig, maar om dan gelijk te concluderen dat alles te verklaren is met het talent en de kennis van manipulatie van Derren is ook een verkeerde conclusie.
daarbij maakt Derren ook gebruik van illusie, en legt niet uit hoe hij het doet.
Het is een artiest met een enorme gave. Die veel verklaart hoe je via je onderbewuste zaken in kan prenten en daarnaar te handelen, maar hij niet alles.
Als je terugleest, dan weet je dat Derren Brown wél uitlegt hoe hij zijn truukjes doet
pi_33810125
Hier nog een filmpje, die al eerder is gepost, maar blijkbaar door niemand is gezien:

http://www.xenutv.com/cults/hibelief3.rm

"Er zijn twee dingen oneindig: het heelal en de menselijke domheid, van de eerste ben ik niet zeker".
Albert Einstein

pi_33810196
Voor Tulio en Stenny:


Zie onderstaande filmpjes, het tweede filmpje daar zie je ook een orb in de verte, je moet GOED kijken en een paar keer. Als je goed kijkt zie je dat de orb van links bovenaf naar beneden gaat, achter voorwerpen langs. GOED kijken dus, dit KAN geen lichtreflectie van een zaklantaarn zijn!

http://www.theghosthunter.nl/geltoren.htm

Ik heb gesproken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:29:47 #21
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisĦ
pi_33810264
hahaha
op die site van randi.org word zelfs aandacht geschonken aan ons medium
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:32:59 #22
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisĦ
pi_33810389
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Voor Tulio en Stenny:


Zie onderstaande filmpjes, het tweede filmpje daar zie je ook een orb in de verte, je moet GOED kijken en een paar keer. Als je goed kijkt zie je dat de orb van links bovenaf naar beneden gaat, achter voorwerpen langs. GOED kijken dus, dit KAN geen lichtreflectie van een zaklantaarn zijn!

http://www.theghosthunter.nl/geltoren.htm

Ik heb gesproken
wow je foto's hebben me echt overtuigd shit die kan iedereen tegenwoordig maken

moeten we nu heilig overtuigd zijn van die zogenaamde Orbs ooeeeh vette shit


oeeeh vete orbs nee dat is echt toffe shit daar moet je echt geen grpajes mee maken
die zijn zo gevaarlijk en ze zijn overaal aaah wat een vette shit wooo jijn bent echt fucking paranormaal oowwowow jij hebt echte krachtne
pi_33810427
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

wow je foto's hebben me echt overtuigd shit die kan iedereen tegenwoordig maken

moeten we nu heilig overtuigd zijn van die zogenaamde Orbs ooeeeh vette shit


oeeeh vete orbs nee dat is echt toffe shit daar moet je echt geen grpajes mee maken
die zijn zo gevaarlijk en ze zijn overaal aaah wat een vette shit wooo jijn bent echt fucking paranormaal oowwowow jij hebt echte krachtne
Moet ik hier nu echt serieus op in gaan
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33810475
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Tulio het volgende:
Hier een foto met twee spiegelingen. De foto is geen trucage maar toeval.

Wat zien jullie in die spiegelingen?

Tulio.
een vuilnisbak?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33810504
Stenny, leuke feauteaufuck! Haha, Robbert als Elvis...

Misschien heeft hij wel contact met Elvis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')