abonnement Unibet Coolblue
pi_31183715


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Dit is versie 1.02 van de patch. EA hoopt begin oktober een nieuwe patch uit te brengen die het een en ander aan gameplay gaat veranderen, bv aan de BlackHawk. Daarnaast wordt het mogelijk om een prefix aan je naam toe te voegen. Meer informatie over de nieuwe patch kan je onder ander hier vinden.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Als het patchen dan nog niet helpt kan je altijd hier kijken.

    Mocht de pagina niet meer werken dan klik dan hier. Er is al veel geschreven over geschreven en met Google moet het lukken om een werkende link te achterhalen. Hopelijk werkt alles weer normaal bij de nieuwe patch.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard! Op dit moment spelen 46 mensen van FOK!, Battlefield 2 online. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

    Is er al een Fok! Clan ?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

    De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

    Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

    Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

    Xfire?

    Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is hier onder te vinden:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy- - - nlboy
  • Sickert.nl - - - niveklaams
  • Silver_Shark - - - foksilver
  • Ash - - - leenart
  • Jazza - - - rudycarell
  • Escape_nl - - - escapenl
  • Morpheus2002 - - - morpheus211983
  • BMH - - - bmh
  • Kievit19 - - - kievit1983
  • Cyberrobin -- cyberrobin
  • Frenkyboy - - sickmyduck76
  • PirE - - - pejastojakovic
  • Razorback -- azorback5000
  • Droopie - - - johan5324
  • MarkXL - - - markvanholstein
  • Fillipe - - - fillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal
  • dekkered - - - kogelvoer


    Teamspeak ?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in z’n geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op “band” zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

    De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

    Wie is momenteel de beste van BoF!?

    We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

    Volgens de ranglijst is Escape_nl nog steeds de schutter met de meeste punten. De verwachting is echter dat Domo hier over heen komt, mits hij z’n signature post uiteraard.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

    Openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • pi_31183772
    Let's continue
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:47:52 #3
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31183802
    Zit er nog een nieuw level in de patch? Ik hoorde iets over een remake van Wake?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_31183822
    Ja, Wake zit erin!
    pi_31183823
    Hehe dat rangsysteem klopt idd voor geen donder. Ik geloof dat iedereen nu minimaal sergeant is. Sommige zijn al bijna Generaal ofzo, allemaal andere icoontjes

    Wat erg leuk is dat je kunt zien wie er bij jouw in een voertuig zitten. Verder zijn de guns niet zwakker geworden van de BH en kun je blijven repairen in de lucht. Alleen kun je geen vlaggen meer veroveren, dus zou je even uit de BH moeten en er vervolgens weer in.

    Maar EA heeft nog een hoop werk te doen denk ik.
    BF2: Diamond3d
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:49:31 #6
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31183845
    Is er ook al een server patch?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:52:56 #7
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31183942
    Ik ga voorlopig niet updaten, aangezien ik van het weekend eerst een LAN heb en daar vast niet iedereen de patch heeft en als nu al blijkt dat ze de ergste bug niet eens hebben opgelost dan wacht ik wel weer op 1.11
    En de patch is nu ook net binnen, misschien toch even stiekem kijken...
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31183978
    Ik ben 2 rangen gestegen maarre helaas mag ik maar 1 wapen unlocken (als ik het goed heb) zit te twijfelen tussen de G3 en de M95, iemand tips??
    BF2: Diamond3d
    pi_31184048
    nu aan het patchen
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_31184067
    Hier een screen, ik ben opper sergeant en een navy cross erbij en ik mocht 3 bonussen unlocken, lol

    pi_31184152
    o, verrekt, ik heb de M95 gekozen en nu mag ik nog een wapen kiezen.
    BF2: Diamond3d
    pi_31184166
    Hmm..komt iemand 't volgende bekend voor :
    There is a problem with your connection
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:02:20 #13
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_31184236
    ben nu gunnery sergeant met 4 unlocks erbij
    pi_31184367
    wtf :s ziek dit, ik download de patch zo!
    pi_31184467
    Ben nu ook even de patch aan het downloaden en kijk vanavond wel of ik nog meespeel,
    Morgen moet ik erg vroeg opstaan alweer

    Maar tot nu toe ben ik nog niks gestegen of komt dat pas na de patch
    pi_31184971
    Leuk om Wake in de nieuwe engine te zien! dat was mijn favoriete map in 1942
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:40:48 #17
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_31185469
    Het ranking systeem..
    pi_31185815
    mja ranking gaat nu te snel, dat is wel jammer..
    Wake vond ik altijd een fantastische map, maar nu hebben de helis en straaljagers veelste veel overmacht, te weinig anti aircraft, balen
    Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
    http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
    Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
    http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
    pi_31185969
    is Gunnery Sergeant...4 unlocks erbij
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:58:38 #20
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31186017
    w00t de patch

    Downloading met 1 mb/s

    LoL klaar in 3 min. Heerlijk Versatel!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:00:00 #21
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31186065
    Dat is een van de zwakste punten van EA, ze hebben altijd een onbalans wat betreft de vliegers vs grondtroepen.
    Als ze op mashuur city 1 of 2 extra stingers hadden geplaatst vanaf het begin dan hoorde je niemand zeuren over die BH. In vientam was het zo dat de VC een overmacht hadden tov de US, ach we zullen wel zien hoe ze alles hebben aangepakt, misschien valt het allemaal wel mee.
    Ik zal er in ieder geval niet minder om spelen.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:02:57 #22
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_31186150
    Ik mocht zo 2 unlocks doen
    pi_31186289
    kutzooi bf2 klapt er constant uit :S

    naja maar weer met de instellingen kloten
    Narf!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:09:37 #24
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_31186324
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:

    [..]

    ROG! Kunnen we straks weer samen op de slachtvelden de tegenpartij vernederen! Top dat je BF2 gaat spelen! Spreek je snel pik!
    That's a roger baby!
    pi_31186482
    kut trage download.. tegen de tijd dat ik klaar ben is die bug al opgelost
    "I don't know quotes" -Quoteless
    pi_31188382
    vind die patch niet echt boeiend heb nogsteeds TK's aan mn broek van mensen die over mn mijnen heen rijden.. heb nu veel unlocks maar het normale wapen van de spec ops vind ik nogsteeds het beste
    en wake island vind ik niet bijzonder... tenminste in de 64 map vind ik dat je teveel moet lopen
    het is wel een hele mooie map

    [ Bericht 12% gewijzigd door Sickert op 04-10-2005 22:23:15 ]
    Narf!
    pi_31188524
    Global Admin
    ***

    Group: Administrators
    Posts: 34
    Joined: 14-September 05
    From: NL
    Member No.: 1



    Maandag: BoF's Flight Day
    - Dragon Valley 32
    - Zatar Wetlands 32
    - Daqing OilFields 32
    - Dalian Plant 32
    - Clean Sweep 32

    Dinsdag: Battlefield 2 Day
    - Alle mappen in 32 player formaat

    Woensdag: Big Urban day
    - Strike At Karkand 64
    - Mashtuur City 64
    - Sharqi Peninsula 64
    - Dalian Plant 64


    Donderdag: Battlefield Little Night
    - Alle mappen in 16 player formaat.

    Vrijdag: Be Quick Day
    - Alle mappen in 32 player formaat, 1 round per map.

    Zaterdag: Urban Night
    - Strike At Karkand 32
    - Mashtuur City 32
    - Sharqi Peninsula 32
    - Dalian Plant 32

    Zondag: Battlefield 2 Day
    - Alle mappen in 32 player formaat
    - Het kan voorkomen dat de 16 player maps staan ingesteld, dit betekent dat er een clantraining gaande is. niet-BoF leden worden verzocht om niet bij BoF leden in het team te zitten maar te switchen naar de tegenpartij.


    als dit de rotation is hoe kan het dan dat er vanmiddag 64 plyr maps in stonden?....

    welke pannelap heeft er met zn tengels aan de maps gezeten?....

    [ Bericht 96% gewijzigd door Sickert op 04-10-2005 22:28:55 (bewerkt) ]
    Narf!
    pi_31189664
    Gepromoveerd, maar stats zijn nog niet bijgewerkt....
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:16:11 #29
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_31190365
    nieuwe patch zorgt voor een hoop vreugde hier, performance is toegenomen, AA is beter, 3 ranks gestegen.. M95, PKM en G3 zijn nu unlocked, lekker lekker...
    en het beste, geen supersnel vlaggenveroveren meer met de heli.


    Waarom ik die special forces toch als eerste heb gedaan, mag joost weten.. die G3 en PKM zijn echt geniaal..
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:21:56 #30
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31190563
    Heb toch ff geupdate, kon het niet laten. geen problemen met updaten, daarna geen verschil gemerkt met spelen, behalve dat ik nu de G3, PKM en G36C erbij heb, nu kan ik alleen nog maar de DOA-12 en de M95 unlocken, maar goed, volgens mij hoeft dat niet eens veel tijd te kosten.
    Verder blijf ik het jammer vinden van de aanpassing voor het cappen van de vlaggen, ze verneuken gewoon een stuk teamplay (in mijn ogen). Dat ze de BH aanpakken kan ik nog enigszins begrijpen, maar waarom ook alle andere voertuigen. Ach ja dat is EA.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:25:40 #31
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_31190700
    dat wel weer zo, alleen cappen met BH hadden ze uit moeten schakelen, voertuigen zijn eenvoudig te vernietigen..
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:31:00 #32
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_31190902
    kwas net ff op de server die draaide toen operation cleansweep, de zuig mappen zitten er dus nog steeds in helaas
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_31191119
    lol ben nu sergeant major met alle weapons unlocked.. wat is nu nog mijn voordeel om verder te ranken vraag ik me af anders dan de welbekende "mijn stats zijn hoger dan de jouwe nananananana"
    pi_31191149
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Heb toch ff geupdate, kon het niet laten. geen problemen met updaten, daarna geen verschil gemerkt met spelen, behalve dat ik nu de G3, PKM en G36C erbij heb, nu kan ik alleen nog maar de DOA-12 en de M95 unlocken, maar goed, volgens mij hoeft dat niet eens veel tijd te kosten.
    Verder blijf ik het jammer vinden van de aanpassing voor het cappen van de vlaggen, ze verneuken gewoon een stuk teamplay (in mijn ogen). Dat ze de BH aanpakken kan ik nog enigszins begrijpen, maar waarom ook alle andere voertuigen. Ach ja dat is EA.
    Als gunner van tank moet je ook uitstappen als je een flag wilt cappen.. zo irri
    pi_31191177
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef Prosac het volgende:
    nieuwe patch zorgt voor een hoop vreugde hier, performance is toegenomen, AA is beter, 3 ranks gestegen.. M95, PKM en G3 zijn nu unlocked, lekker lekker...
    en het beste, geen supersnel vlaggenveroveren meer met de heli.


    Waarom ik die special forces toch als eerste heb gedaan, mag joost weten.. die G3 en PKM zijn echt geniaal..
    AA zuigt nog steeds... clear locks op vliegtuigen.. geen flares.. en poef mis mis mis mis mis
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:45:23 #36
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_31191424
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef domolanglekker het volgende:
    lol ben nu sergeant major met alle weapons unlocked.. wat is nu nog mijn voordeel om verder te ranken vraag ik me af anders dan de welbekende "mijn stats zijn hoger dan de jouwe nananananana"
    ik heb nog steeds het idee, dat er nieuwe wapens bij gaan komen.. w'rom? beats me, in principe heeft EA de zak met geld binnen natuurlijk
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:50:00 #37
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31191578
    De patch komt hier snel binnen via http://www.fragland.be/downloads.php?id=14997
    The Internets, I needs it..
    pi_31191627
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    ik heb nog steeds het idee, dat er nieuwe wapens bij gaan komen.. w'rom? beats me, in principe heeft EA de zak met geld binnen natuurlijk
    uiteraard na een add-on krijg je allemaal nieuwe gadgets maar we zien wel
    pi_31191917
    GVD

    Patch mislukt en 2 seconden later krijg ik patch gelukt...

    Resultaat: BF2 start niet meer op...
    pi_31192431
    pi_31192555
    en de rustige domo tours zijn over helaas.. vanaf nu wordt het aanvliegen.. het gebied bestoken.. eruit springen de flag cappen en weer foetsie.. na wat oefening moet dat best lukken mannen.. van dat stilhangen gaan we toch alleen maar dood
    pi_31192592
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
    De patch komt hier snel binnen via http://www.fragland.be/downloads.php?id=14997
    hmm de abrams tanks klinkt weer als vanouds zoals in Desert combat.. eindelijk het gevoel dat je in een gasturbine aangedreven tank rijdt
    pi_31192603
    quote:
    Op woensdag 5 oktober 2005 00:01 schreef jpjedi het volgende:
    GVD

    Patch mislukt en 2 seconden later krijg ik patch gelukt...

    Resultaat: BF2 start niet meer op...
    erg irritant dat ik 1.6 gig vrij moest hebben op me HD, dat had ik uiteraard niet
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_31194005
    gunnery sergeant
    pi_31194213
    Master Sergeant. Alle unlocks behalve de mech. Sweet!

    Wat vinden jullie van Wake Island trouwens? Het is een erg trouwe kopie; zelfs de gebouwen staan min of meer hetzelfde als in BF1942. Hij speelt wel lekker weg, maar ik had toch liever een echte nieuwe map gezien.
      woensdag 5 oktober 2005 @ 02:22:34 #46
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31194922
    Erg vreemd: 1.3 patch is geïnstalleerd, maar in het spel is het nog steeds 1.121111.111131etc. Dus kan ik de BoF server niet vinden als ik de zoekoptie 'Same Version Only' aangevinkt heb staan. Maar het werkt wel.

    En dan speel ik een potje en blijkt dat ik ben gepromoveerd tot Private First Class ofzo, maar in BFHQ weer niet, gewoon weer Private.

    Het spel is verslavend, ik start het nu elke avond weer op. Maar godverdomme zeg, wat is het enorm frustrerend als je als n00b een beetje je best doet en dan toch 70% van je schoten missen en andere gevorderde of gefarmde spelers 'gewoon' ff op je af rennen of bunnyhoppen, waarvan elk schot raakt. Of dat een APC keihard aankomt rijden en tijdens het remmen ff 90 graden draait en je meteen overhoopt schiet, ook al sta je net om de hoek. Echt dingen waarvan ik denk, hoe kan dát nou weer.
    Of omdraaien en zonder te horen dat ik een shotgun hoor, meteen mij neerknallen met 1 fucking schot terwijl ik zelf de grootste moeite heb om met 2 kogels iemand goed en wel te doden, want ze lopen vrolijk door.

    Echt raar, kon in DC altijd wel in de top 5-10 komen.
    The Internets, I needs it..
    pi_31195401
    Misschien staan je graphics wat te hoog waardoor je een vertraging in je gameplay hebt Crouton

    Ik baal trouwens, want volgens mij hebben ze de damage assist eruit gesloopt Raak je 2 keer een tank, en de derde is van iemand anders en je krijgt totaal geen credit meer.. Heb t een paar keer gemerkt vanavond.
    Where facts are few, experts are many.
      woensdag 5 oktober 2005 @ 07:19:47 #48
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_31195895
    Na de patch ben ik opeens First Seargant en heb ik er 3 unlocks bij gekregen. Vind het wel flauw eigenlijk een beetje,
    ok sommige dingen waren heel moeilijk te halen, maar dan nog....
    Daar moest je je best een beetje vor doen.... Nu krijgt iedere No-no gewoon al zijn badges wel, en hoef je er geen moeite meer voor te doen :S

    Heeft er iemand toevallig al een lijstje met hou je bepaalde dingen haalt?
    (Na de patch dan wel te verstaan) en soort nieuwe ubar bedoel ik...
    -- ViPeRII --
    pi_31195958
    Er zal wel snel een hotfix komen, wat een kutpatch zeg.
    Ik heb nu nog meer random disconnects .
    -
    pi_31196335
    alles opnieuw geinstalleerd en na twee keer patchen (eerste liep vast) is het dan gelukt! Wel het huis omgekeerd om te zoeken naar dat fucking boekje met de code..

    Nog geen Wake gespeeld maar wel een berg promoties na 10 minuten Karkand...Eigenlijk niet zo leuk nu iedereen bergen strepen erbij heeft. Ik kan begrijpen dat mensen zoals DOMO'nu denken dat alles voor niks is geweest.

    Domo wat heb je nu voor rang? met balken-sterren enz...?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')