Alle 5-series op een rij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef woozi het volgende:
Vet plaatje in de OP, met al die BMW's op een rij.
"Waar autorijden nog leuk is".quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Alle 5-series op een rij.
Persfotootje van BMW zelf
De mijne staat er ook tussen
@Mar; Waar wij wel met plezier rijden.
Aan jou de eerquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"Waar autorijden nog leuk is".
Misschien moet iemand ff een report richting de mods sturen, ik kan het namelijk niet meer veranderen.
Hehe, ik ga toch voor de foto in de OPquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel grappig, maar dat kan beter!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel grappig, maar dat kan beter!
+1, Vooral die zwarte rechtsonderin.quote:
Vandaar dat ik ook zei dat het wel "goed" moet gebeuren. Tekeer gaan met een staalborstel op een boormachine totdat het echt helemaal blank is helpt, en dat is ook wat ik wil gaan doen. Als je door blijft gaan totdat je metaal ziet, zit je meestal wel goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef Catch22- het volgende:
ik ben ook niet zon fan van de e36.
Tenzij ze helemaal in kleur gespoten bumpers hebben en gewoon strak zijn, geen poespas.
En dan kan een coupe/cabrio mij zelfs nog wel warm krijgen.
Over het roestverhaal; het is erg moeilijk om het 'goed' te doen. Je weet nooit precies hoe het metaal eraan is.
Enige dat zekerheid biedt is het wegslijpen en nieuwe stukken inlassen. Maar dat kost veel tijd (dagje per wielkast).
Lapmiddelen zijn er meer, maar dan weet je nooit wanneer het terugkomt.
ik heb besloten mijn auto technisch goed en uiterlijk toonbaar te houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zei dat het wel "goed" moet gebeuren. Tekeer gaan met een staalborstel op een boormachine totdat het echt helemaal blank is helpt, en dat is ook wat ik wil gaan doen. Als je door blijft gaan totdat je metaal ziet, zit je meestal wel goed.
Komt het een jaar of wat later terug, dan heb je tot die tijd tijd om het fatsoenlijk te (laten) doen. Tot die tijd het maar laten rotten is geen optie, omdat het zich alleen maar gaat verspreiden. Ik zou het zonde vinden om het nu zo te laten, want het wordt alleen maar erger en lelijker. Een beetje strakker maken en het stoppen dan wel afremmen is altijd beter dan gewoon niks doen, onder het motto van "het is een lapmiddel" (wat het niet per sé hoeft te zijn).
Je hebt toch laatst je E34 weggedaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik wil toch een e34 over afzienbare tijd, dan ben je van de roest af (althans, met een goede)
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb besloten mijn auto technisch goed en uiterlijk toonbaar te houden
Strak houden is voor mij gewoon niet te doen. Ten eerste omdat ik het zonde van het geld vindt, ten tweede omdat hij het niet waard is, ten derde omdat ik teveel km's maak.
Ik wil toch een e34 over afzienbare tijd, dan ben je van de roest af (althans, met een goede)
mmm.quote:
Ik zie nu pas dat ie een pedaal mistquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
mmm.
Dan moet ik er maar eentje bestellen met zo´n display op de voorruit.
Dit is echt onleesbaar klein.
Hm kut, een andere oplossing buiten een nieuw stukje inlassen of dure spuitklusjes dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan gaat het er onder gewoon vrolijk verder, totdat je tectyl geen fatsoenlijke ondergrond meer heeft en afbrokkelt .
Staalborstel op boormachine, helemaal kaal maken tot op het ijzer. Dan in de roestomvormer (Qwatrol, Novorox, whatever), primer, eventueel epoxy-plamuur, weer primer en spuiten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hm kut, een andere oplossing buiten een nieuw stukje inlassen of dure spuitklusjes dan?
Zal als het weer straks beter is eens kijken hoe erg het is en overleggen wat wijsheid is. Het zit voornamelijk onder/ aan de binnenkant van de wielkas dus in kleur spuiten zou dan niet nodig zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Staalborstel op boormachine, helemaal kaal maken tot op het ijzer. Dan in de roestomvormer (Qwatrol, Novorox, whatever), primer, eventueel epoxy-plamuur, weer primer en spuiten.
Nogmaals, als je het goed doet en de roest is niet echt extensief, dan is het redelijk te behandelen. Als je niet alle roest wegkrijgt, gaat het er onder vrolijk ( maar wel afgeremd / langzamer) door. Als je dus niet alle roest weg kunt krijgen (en dat is vaak zo), dan is de beste oplossing een nieuw stuk er in lassen.
Het kan in ieder geval geen kwaad, en als je het goed doet kun je er van af zijn.
Dan kun je inderdaad staalborstelen (met een boormachine...dat werkt 100x beter) naar hartelus, roestomvormer, primer...plamuur waar nodig en nog wat primer. En als het toch aan de binnenkant van je wielkasten is, dan inderdaad zoals Catch zei tectyleren (of een lading hammerite er op).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zal als het weer straks beter is eens kijken hoe erg het is en overleggen wat wijsheid is. Het zit voornamelijk onder/ aan de binnenkant van de wielkas dus in kleur spuiten zou dan niet nodig zijn
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad staalborstelen (met een boormachine...dat werkt 100x beter) naar hartelus, roestomvormer, primer...plamuur waar nodig en nog wat primer. En als het toch aan de binnenkant van je wielkasten is, dan inderdaad zoals Catch zei tectyleren (of een lading hammerite er op).
nice!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef M.O.D het volgende:
Hey ik sta nog niet in de OP Had het volgens mij toch al in het vorige deel gemeld.
Nog maar een keer dan: E39 540
Gewoon af en toe bijhouden, niet zozeer High Maintence.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef piekartz87 het volgende:
ja ik was met 2 andere gasten en volgens hun hoorde dat erbij zodra je een sleutel in handen hebt
I agree
Net een BMW.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gewoon af en toe bijhouden, niet zozeer High Maintence.
Ik vind het fantastisch. En dat geluid is gewoon verslavend (net als de meeste 6cyls in een BMW).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Cool. En jij had een 325i toch? Lijkt me wel cool om daar in te rijden. Zelfs de 316 van m'n tante vind ik een leuk autootje en nog best snel ook, maar dat is natuurlijk NIETS vergeleken met een 2.5l.
Ja dat wel, maar ik had het meer over het geluid. Alhoewel je daar ook wel gelijk hebt, want in die nieuwere is alles wat meer gedempt....en hier schreeuwt de motor je hele cabine door met z'n race-geluid .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaa, maar bij die nieuwere BMW's rijdt alles zo "soepel". Terwijl in de E30 heb je echt nog het gevoel dat je in een autootje zit
Nee niet echt, vind het chrome randje op mijn auto juist mooi. En ik hou van comfortabel / ben luiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel mooi origineel nog alles
Zou je het zo niet mooier vinden:
[ afbeelding ]
Verzolen; kost hier nog geen ¤35,-quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef SameOldGrind het volgende:
mijn e39 verslindt mijn schoenen en dat vind ik een zware beat. Bijna al mijn schoenen verslijten aan de achterkant van mijn hiel. Matige shit. Heb automatische transmissie.
Leuk man mooie leren schoenen met gaten aan de achterkant
Net m'n schoenen inderdaad weggebracht. Laat er zo'n rubber-achtig stukje op zetten zodat 1) je niet meer schaatst als het goed glad is en 2) je lederen zool niet als een malle slijt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Verzolen; kost hier nog geen ¤35,-
Ik moest m'n lederen zolen vervangen omdat stomme steentjes en zulks
Overigens ben ik erachter waarom m'n auto vaststond en leek alsof hij permanent op de handrem stond.
Het handremsegment was vastgeroest aan de trommel
"Wat sneller" hehe. Bende slijt binnen een paar weken onder je schoen vandaan . Ik laat niet m'n hele zool verzolen, maar alleen op de voorkant dus zo'n stukje zetten waardoor je meer grip hebt en het dus minder slijt (het slijt immers voornamelijk aan de voorkant). Wat bedoel je met hipper? Over het algemeen sta ik op m'n zolen, dus je ziet niks .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik bied er ¤2,- voor
Dat kan ik er net nog voor opbrengen
@Mar, nou ja, leder slijt wel wat sneller, maar ik vind het zelf wel wat hipper. Had eerst schoenen met reliëf op m'n zolen, maar dankzij een dorp wat openligt, en niet uitkijken kreeg ik gaten in m'n zolen. Heb 'm laten verzolen gewoon met weer lederen zolen.
Ik lig nog wel eens onderuitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"Wat sneller" hehe. Bende slijt binnen een paar weken onder je schoen vandaan . Ik laat niet m'n hele zool verzolen, maar alleen op de voorkant dus zo'n stukje zetten waardoor je meer grip hebt en het dus minder slijt (het slijt immers voornamelijk aan de voorkant). Wat bedoel je met hipper? Over het algemeen sta ik op m'n zolen, dus je ziet niks .
Vrouwen vallen omdat jouw zolen door zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik lig nog wel eens onderuit
Of zit met m'n benen over elkaar. Dan kunnen (konden) mensen zien van "Hé, hij heeft hippe schoenen, ik ben jaloers...Damn, en hij heeft ook al zo'n toffe auto, ik zou willen dat ik zoals Rizzeau was."
En vrouwen: *glibber*
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vrouwen vallen omdat jouw zolen door zijn?
Ah sorry, dacht dat ik 'm niet meer kon aanpassen. Wat voor auto was 't ook alweer?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef disyn het volgende:
Sta alsnog niet in de OP..
Heb mezelf in de vorige topic gemeld met fotows
Dus..dat
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb de ideale vrouw voor Turq gevonden!!!
Geslaagdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en nieuwe foto's van de nieuwe 5-touring. De F11
Ja je kan helaas niet alles hebben, navi heb ik helaas ook niet. Gelukkig wel zonnescherm voor het achterraam dat met de druk op het knopje omhoog komt, echt ideaal als het zonnetje beetje schijnt. En de verwarmde voorstoelen zijn wel prettig. In de winter instappen en druk op het knopje en genieten maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
@ MOD; jammer dat het een pre-facelift is, maar super het lichtlederen interieur
Mooie bak, vind het alleen wel meer een doorontwikkeling van de E39 (vooral aan de voorkant) dan van het vorige model.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en nieuwe foto's van de nieuwe 5-touring. De F11
die is bijna precies t zelfde als mijn 528quote:
maar toch wel leuk gedaan moet ik zeggen. Ben geen fan van zulke overdreven afschuwelijke tuning, maar je kunt toch zien dat het geen plakwerk met karton is wat je soms nog wel eens ziet rijden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb de ideale vrouw voor Turq gevonden!!!
Leuk ding, mis alleen het chrome randje Vind de facelift stijl lichten wel mooi, heb alleen zelf geen zin om er tijd en geld aan uit te geven om het zelf ook te veranderen. Heb vanavond mijn auto nog even door de wasstraat gereden en toen ik hem parkeerde viel me 2 dingen op: 1. Hij zit er toch nog wel aardig uit ondanks zijn leeftijd. 2. Wat is hij toch een stuk groter dan het Clio'tje waar ik naast stondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:05 schreef eevebe het volgende:
[..]
die is bijna precies t zelfde als mijn 528
ik heb nu in de winter dezelfde velgen. ik heb alleen geen chrome op mn auto.
en ik heb nieuwere koplampen met angel eyes en witte knipper (ook achter)
en de mijne heeft de nieuwere grill met bredere randen
[ afbeelding ]
die van mij heb ik zo gekocht, anders weet ik ook niet of ik er het geld in zou hebben gestoken voor andere koplampen. het ziet er wel mooi uit vind ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:30 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Leuk ding, mis alleen het chrome randje Vind de facelift stijl lichten wel mooi, heb alleen zelf geen zin om er tijd en geld aan uit te geven om het zelf ook te veranderen. Heb vanavond mijn auto nog even door de wasstraat gereden en toen ik hem parkeerde viel me 2 dingen op: 1. Hij zit er toch nog wel aardig uit ondanks zijn leeftijd. 2. Wat is hij toch een stuk groter dan het Clio'tje waar ik naast stond
Chrome ftw!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Niks, zonder chrome lijsten is het veel mooier. Mijn 3-serie heeft ze ook niet en ziet er veel stoerder uit, maar met chrome lijsten ziet het er wat netter uit.
Mooie bak
Bij grotere BMW's gaat het dan imo al veel sneller lijken op een foute gangster-mobiel .quote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef eevebe het volgende:
gelukkig maar dat smaken verschillen
ik zit bij mijn auto nog eraan te denken om de ramen iets te tinten (niet pikzwart)
om de auto een nog iets donkerdere look te geven
Het liefst dan nog een vlag op de hoedenplank of een sticker van een voetbalclub op het achterraam en je kan zo verhuizen naar Polen/Albanië of 1 van de vele andere landen uit die regioquote:Op zondag 14 maart 2010 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij grotere BMW's gaat het dan imo al veel sneller lijken op een foute gangster-mobiel .
Niet dat dat je er van moet weerhouden.
*Komt uit Polenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:06 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Het liefst dan nog een vlag op de hoedenplank of een sticker van een voetbalclub op het achterraam en je kan zo verhuizen naar Polen/Albanië of 1 van de vele andere landen uit die regio
Wat wel mooi is als je je voorramen tot de wettelijke toegstaane waarde donkerder maakt en voor de zij- en achter ramen net iets donkerder gaat, dan komt dat chrome nog net wat beter uit rond je ramen Vervolgens nog een paar mooie Alpina velgen eronder en je bent weer helemaal de man.
Tuurlijk wel dat is gewoon 1 regio. Je trekt een denkbeeldige grens beginnend bij de zee bij Slovenië, dan langs Oostenrijk door naar Duitsland naar boven, dat is 1 reigio. En dan heb je een "regio" die globaal gezien bovenaan begint bij Polen en onderaan eindigd bij de bovengrens van Griekenland. Dit is dus de regio Polen -> Albanië.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
*Komt uit Polen
Hoe je overigens Polen en Albanië als "die regio" kunt bestempelen is mij een raadsel. Geografisch niet heel goed onderlegd of wel?
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dat is gewoon 1 regio. Je trekt een denkbeeldige grens beginnend bij de zee bij Slovenië, dan langs Oostenrijk door naar Duitsland naar boven, dat is 1 reigio. En dan heb je een "regio" die globaal gezien bovenaan begint bij Polen en onderaan eindigd bij de bovengrens van Griekenland. Dit is dus de regio Polen -> Albanië.
Ik neem aan dat het voorlopig nog ruim buiten budget is, dus dat is niet zo een probleem. Wat veel erger is is wanneer je auto's ziet die net buiten bereik liggen. Zonnetje begint te schijnen en je denkt dat een cabrio'tje wel leuk is. En dan zie je wat leuke auto's zoals een E46 cabrio, 350Z, Z4 of een Boxster, maar de vallen toch net buiten budget. Dat is toch net erger, of toch maar ff een lening afsluitenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb net een M3 Coupé geconfigureerd.
Slechts ¤115.000
($75.000 in Amerika dacht ik )
misschien ben ik ook wel heel gangster!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij grotere BMW's gaat het dan imo al veel sneller lijken op een foute gangster-mobiel .
Niet dat dat je er van moet weerhouden.
Gewoon cash betalen, je bent toch geen VTEC-negert.quote:
Zal ik nog wat zout in de wonden strooien en vertellen hoe enorm lekker cabrio rijden in het algemeen en Z4 rijden in het bijzonder is?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voorlopig nog ruim buiten budget is, dus dat is niet zo een probleem. Wat veel erger is is wanneer je auto's ziet die net buiten bereik liggen. Zonnetje begint te schijnen en je denkt dat een cabrio'tje wel leuk is. En dan zie je wat leuke auto's zoals een E46 cabrio, 350Z, Z4 of een Boxster, maar de vallen toch net buiten budget. Dat is toch net erger, of toch maar ff een lening afsluiten
Ja doe maar Weet eigenlijk wel zeker dat voorlopig het meeste cabrio gevoel toch zal zijn door met de raampjes open te rijdenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal ik nog wat zout in de wonden strooien en vertellen hoe enorm lekker cabrio rijden in het algemeen en Z4 rijden in het bijzonder is?
BMW E39 520i Executivequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah sorry, dacht dat ik 'm niet meer kon aanpassen. Wat voor auto was 't ook alweer?
kga morgen eens hier de garage induiken denk ik, eens kijken wat ik tegenkomquote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Damn, of anders vind je een E30 M3 in je schuur. Met 59 km op de teller!
Waarom heb ik geen schuur waarin ik zulke dingen vind?
Bron, incl. pics
het lijkt heel leuk, maar ik zou er liever 1 vinden met 50dkm hebben die gewoon onderhouden is. Vraag me af hoe goed deze auto is na zo lang stilstaan.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Damn, of anders vind je een E30 M3 in je schuur. Met 59 km op de teller!
Waarom heb ik geen schuur waarin ik zulke dingen vind?
Bron, incl. pics
Das als het goed is een Sport EVO, die gaan sowieso al voor boven de ¤30.000. Eentje met een dergelijke kilometerstand (gewoon nieuwstaat) zal ongetwijfeld voor nog veel meer gaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het lijkt heel leuk, maar ik zou er liever 1 vinden met 50dkm hebben die gewoon onderhouden is. Vraag me af hoe goed deze auto is na zo lang stilstaan.
Maarja, gooi er 4000 euro tegenaan en je hebt een auto van 30-50.000 euro
Wordt dat ineens op 6 forums tegelijk gepost of zo ?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Damn, of anders vind je een E30 M3 in je schuur. Met 59 km op de teller!
Waarom heb ik geen schuur waarin ik zulke dingen vind?
Bron, incl. pics
Wereldnieuws uiteraardquote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wordt dat ineens op 6 forums tegelijk gepost of zo ?
Zag het op BMWFan ook al zo straks
doe mij die nieuwe maar, in dat topic stond ook dattie nu bij de dealer stond voor nieuwe vloeistoffen e.d.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het lijkt heel leuk, maar ik zou er liever 1 vinden met 50dkm hebben die gewoon onderhouden is. Vraag me af hoe goed deze auto is na zo lang stilstaan.
Maarja, gooi er 4000 euro tegenaan en je hebt een auto van 30-50.000 euro
Ik heb al alles bij elkaar op het blok na. Nu pak ik de kleine dingetjes allemaal mee zodat ik daar later niet aan hoef te denken..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef Catch22- het volgende:
@turquaz ik vind het wel apart dat je je met trivialiteiten als een schakelaanwijzig bezig houdt, terwijl dat hok niet eens loopt.
Vastgelegd!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Het blok
Jezus, je had zo bij mij op de opleiding kunnen zitten, er zaten ook een paar flapdrollen die de basisschool-Nederlands nog niet eens beheerste...
Het basisschool-Nederlands...quote:Op maandag 15 maart 2010 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Het blok
Jezus, je had zo bij mij op de opleiding kunnen zitten, er zaten ook een paar flapdrollen die de basisschool-Nederlands nog niet eens beheerste...
Ach, daar geven we 'm het voordeel van de twijfel. Het hangt er immers van af waar je de nadruk op legt. Het niveau zoals op de basisschool (het basisschool-Nederlands) of Nederlands zoals ze dat op de basisschool spreken (de basisschool-Nederlands) .quote:
Dan zou je moeten spreken van de basisschool-Nederlandse taal... hahaquote:Op maandag 15 maart 2010 18:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, daar geven we 'm het voordeel van de twijfel. Het hangt er immers van af waar je de nadruk op legt. Het niveau zoals op de basisschool (het basisschool-Nederlands) of Nederlands zoals ze dat op de basisschool spreken (de basisschool-Nederlands) .
Nah, want als je zegt "Nederlands" dan is het (meestal) al in de vorm van het zelfstandignaamwoord "taal", althans in het spraakgebruik.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:09 schreef Hermannus het volgende:
[..]
Dan zou je moeten spreken van de basisschool-Nederlandse taal... haha
Nu maar weer ontopic
Ik hoop dat m'n onderdelen komende week / volgende week aankomen, dan kan ik mooi na m'n tentamens ff met iemand aan de slag en dan eindelijk uitlijnen. Geen getril en gestuur meerquote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik typte te snel
Ik haat ironie overigens
Maar OT, ik hoop dat 't niet regent aankomend weekend, ik wil m'n andere rem eraf halen en opschuren.
Fuck bochten, gewoon niet sturenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat m'n onderdelen komende week / volgende week aankomen, dan kan ik mooi na m'n tentamens ff met iemand aan de slag en dan eindelijk uitlijnen. Geen getril en gestuur meer
Dan koop ik wel zo'n oude amerikaanse bak .quote:
Whehehehehehehehehehe, zelfs een schip kan op 't droge nog beter een bocht maken dan z'n Amerikaans onding.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan koop ik wel zo'n oude amerikaanse bak .
Had nog ergens in een topic een persoon die opperde dat zijn oude Chevelle ofzo beter qua bochtenwerk was dan een E30, omdat ik zei dat het enige dat 400pk zou bereiken is dat ie sneller dan ik zou zijn in een rechte lijn
Ik ging een beetje dood van binnen.
Ik lachte luidopquote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehe, zelfs een schip kan op 't droge nog beter een bocht maken dan z'n Amerikaans onding.
E46, E90, E91 E92?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik wil misschien binnenkort een BMW 330i uit Duitsland importeren maar omdat ik helemaal geen ervaring heb met BMW's.
Hoop ik dat jullie nog iets weten waar ik speciaal op moet letten?
E36, E30, E21?quote:
Smartypantsquote:
Vreemd, wel een 335quote:
Bij de E92 335i zit het luchtfilter wel aan de binnenkant.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef justmattie het volgende:
Het is trouwens wel jammer dat ze die luchtfilter bij die 335i niet netjes aan de binnenkant hebben zitten.
Johquote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij de E92 335i zit het luchtfilter wel aan de binnenkant.
Goede keus.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik wil misschien binnenkort een BMW 330i uit Duitsland importeren maar omdat ik helemaal geen ervaring heb met BMW's.
Hoop ik dat jullie nog iets weten waar ik speciaal op moet letten?
Volgens mij is de facelift versie van 2001 of later?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Catch22- het volgende:
ik zou een Type 2 E46 nemen. Een tweaker heeft een 2000 e46 330i voor 10k gehaald uit dld (totale kosten)
Kun je wel fijn je kont laten zwieberen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef piekartz87 het volgende:
pff,, die bmw's met zelf ingebouwde een veels te grote blokken erin.
het lijkt me gaaf om een keer in te rijden maar voor de rest lijkt het me kut.
dan klopt het gewichtsverdeling toch ook niet meer of wel?
Hangt van de blokken af. De meeste nieuwere blokken zijn allemaal een stuk lichter door lichtere (en sterkere) materialen zoals aluminium en zooi. Gewicht blijft dan ongeveer hetzelfde. Bijvoorbeeld een M20B25 tegenover een M50B25 scheelt je echt misschien een kilo of 30/40.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef piekartz87 het volgende:
pff,, die bmw's met zelf ingebouwde een veels te grote blokken erin.
het lijkt me gaaf om een keer in te rijden maar voor de rest lijkt het me kut.
dan klopt het gewichtsverdeling toch ook niet meer of wel?
Als je het zelf kunt, is het nog prima te betalen. Een M50B25 (de 2.5L uit een E36 met 192pk) kun je op de kop tikken voor rond de ¤600. Alleen dat ding er in bouwen, aansluiten, kabelboom aanpassen etc..moet je kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef piekartz87 het volgende:
later, als ik groot ben (in de portemonnee)
Je bent toch geen negerin?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je wel fijn je kont laten zwieberen.
Dat heeft dus iemand hier uit Leeuwarden ook met z'n E30quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, is het nog prima te betalen. Een M50B25 (de 2.5L uit een E36 met 192pk) kun je op de kop tikken voor rond de ¤600. Alleen dat ding er in bouwen, aansluiten, kabelboom aanpassen etc..moet je kunnen.
Laat je het doen bij een garage (denk aan Offenga), dan ben je iets van ¤2500/¤3000 kwijt gok ik.
Of bij us Zjoske en Buddy .
Als ik het me goed herinner heeft die kerel met die Calypso-rode E30 (die jij zo gaaf vond) die er in gelepeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heeft dus iemand hier uit Leeuwarden ook met z'n E30
Volgens mij is dat bij Offenga gebeurd, kan het eens navragen voor jequote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft die kerel met die Calypso-rode E30 (die jij zo gaaf vond) die er in gelepeld.
Haha, je hebt je opmerking weggehaald .quote:Op maandag 15 maart 2010 23:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Offenga gebeurd, kan het eens navragen voor je
Ik las het te snel, waardoor mijn reactie niet matchte met wat jij zeiquote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, je hebt je opmerking weggehaald .
Het is Calypso-rood, en er zit een 2.7eta onderblok met een 2.5L kop in.
Klopt ja, en nog op gas ook. Heb er eens naast gezeten maar dat ding is wel retesnel trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, je hebt je opmerking weggehaald .
Het is Calypso-rood, en er zit een 2.7eta onderblok met een 2.5L kop in.
Ja, maar dat ding is helemaal aangepast. Die combi eta onderblok en 325i kop kunnen je al een kleine 190pk geven ofzo. Dan heeft hij er nog een schrik nokkenas in, dat levert ook altijd wat op, + chip + spaghetti spruitstuk etc. Dat ding zal ongetwijfeld rond de 200/210 pk zitten ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt ja, en nog op gas ook. Heb er eens naast gezeten maar dat ding is wel retesnel trouwens.
Lullig, maar moest toch wel een beetje lachenquote:
Dat geluid is pijnlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 23:59 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Lullig, maar moest toch wel een beetje lachen
Als je zondag ook komt kun je het hem vragenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding is helemaal aangepast. Die combi eta onderblok en 325i kop kunnen je al een kleine 190pk geven ofzo. Dan heeft hij er nog een schrik nokkenas in, dat levert ook altijd wat op, + chip + spaghetti spruitstuk etc. Dat ding zal ongetwijfeld rond de 200/210 pk zitten ofzo.
Voor een auto van 1165kg is dat erg leuk .
Zoiets wil ik ook wel 's in dit ding. 200/210pk is echt meer dan zat. Dan zit je al op 5/6 seconde acceleraties naar 100 .
Ik heb het echt zo verschrikkelijk druk, ik ben bang dat dat niet gaat lukken .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je zondag ook komt kun je het hem vragen
Er komen wel meer van die mini-meetsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb het echt zo verschrikkelijk druk, ik ben bang dat dat niet gaat lukken .
Maar als 't goed is ben ik binnen twee weken bij hem voor montage van spoorstangen + draagarmrubbers .
Volgens mij woont hij in Leeuwarden. Geen idee nog hoe we dat gaan doen. Spoorstangen etc. lukt me eventueel nog zelf, maar draagarmrubbers persen niet...vandaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er komen wel meer van die mini-meets
Maar je gaat naar hem toe in Bergum ? /curious mode
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij in Leeuwarden. Geen idee nog hoe we dat gaan doen. Spoorstangen etc. lukt me eventueel nog zelf, maar draagarmrubbers persen niet...vandaar.
Werkte hij niet in Bergum?Hij werkt in Bergum ja en woont in Leeuwarden. Als hij wat beunt aa mijn auto doet ie dat op zaterdag in de garage in Bergum vandaar
venlo is gelijk een uur rijden voor mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Venlo BMW Garage had direct voor mijn gele bmw een gaatje in de agenda om hem uit te lezen.
zo'n logische vraag had ik al verwachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:26 schreef k_man het volgende:
Hmm? Hoe kom je dan uit bij de dealer in Breda?
Ga dan naar een dealer in Limboland.
Dat zal het wel zijn inderdaad. Ik wil er even proberen bij te zijn, kan ik er nog wat van opsteken!quote:
U is wonend in regio Breda?quote:
Keram, Maastricht of Kera in kerkade, ik weet niet wat voor jou zuid-limburg isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:54 schreef eevebe het volgende:
[..]
venlo is gelijk een uur rijden voor mij
ik zoek eigenlijk ook een garage die op zaterdag open is...
en ergens in zuid limburg
Leuke foto's .quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik lees teveel geouwehoer dus maar paar foto's.
318ci & 318is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 cilinders
Je hebt ook wel gelijk, maar het zijn beide wel de snelste 4 cilinders van hun typequote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuke foto's .
Maar wel 2 cylinders te weinig .
Dat laatste hoeft niet. Ik vind het ook best als ze gewoon hun mond houden wanneer het over auto's gaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Maharbal het volgende:
Oftewel: al die huisvaders in Astra Stationwagens moeten eens optyfen en een echte auto rijden.
Vloeken in de kerk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:08 schreef eevebe het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
http://www.autoweek.nl/au(...)aandrijving-voor-BMW
ik vind het wel zonde omdat het een van de weinige merken is die nog rwd auto's maakte (op de sportmerken na)
ik rij nu bijna 5 jaar met rwd en als ik nu in een fwd moet rijden dan vind ik dat vaak een stuk minder leuk
Ik moet het eerst nog maar eens zien, veel praatjes weinig daden altijd van die gastquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Bak een taart, geef een feestje.
Wees er maar trots op, om een FWD BMW te rijden. En om een VW-blok in een BMW te leggen.
Ik zou me kapot schamen om maar überhaupt zoiets maar te denken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga een VR6 blok in mijn BMW gooien, eerste e36 FWD
Of je aan het trollen bent of niet, ik zie je ervoor aan om het nog te willen ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja echt, dan voor VW Logo en achter BMW omdat het zo uniek is..
Ook wil ik dan naar de VR6 Specialist gaan om een Turbokitje op te zetten. Echt vet als je steeds zo spint in de 3 of 4 met de voorwielen met een E36 of niet..?
Jweettog.
Goed verwoord. "Te doen" zou hier misstaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Of je aan het trollen bent of niet, ik zie je ervoor aan om het nog te willen ook.
Je hebt wel een bepaald verwachtingspatroon gecreëerd.
Moest wel een beetje lachenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed verwoord. "Te doen" zou hier misstaan.
Dat blok zoekt ie al maanden en heeft ie al meerdere keren gevonden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen
Maar volgens mij zocht hij toch nog een blok voor die BMW van hem, misschien is hij wel serieus
Misschien wel, maar ik vind het zo treurig voor die BMW. Die had vast en zeker niet gedacht toen hij nog een jong BMW'tje was en net de fabriek uitrolde de wijde wereld om ergens half uit elkaar getrokken naast zijn familie leden op een veldje te moeten wachten op het einde. En met een beetje pech krijgt hij dan ook nog eens een stuk VW in hem gedouwdquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat blok zoekt ie al maanden en heeft ie al meerdere keren gevonden.
Het beste kun je dat soort indianenverhalen gewoon negeren.
Zie het maar zo: nu kan Turq er tenminste niet in rijden .quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind het zo treurig voor die BMW. Die had vast en zeker niet gedacht toen hij nog een jong BMW'tje was en net de fabriek uitrolde de wijde wereld om ergens half uit elkaar getrokken naast zijn familie leden op een veldje te moeten wachten op het einde. En met een beetje pech krijgt hij dan ook nog eens een stuk VW in hem gedouwd
vet grappig.. ik heb de afgelopen weken wat op andere auto forums rondgelopen en jij bent echt overal.... en overal plaats jij van dit soort berichten maar dan toch elke keer over iets anders....quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga een VR6 blok in mijn BMW gooien, eerste e36 FWD
klopt en dan wilt ie iets voor een bepaalde prijs, dan bied je hem dat aan.. en hoor je nooit meer wat van emquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen
Maar volgens mij zocht hij toch nog een blok voor die BMW van hem, misschien is hij wel serieus
Als je het hebt over die ETA blok, uhh.. dat was voor mijn neef Ik hoor zelf ook al ruim een maand niks van hem dus tja waarom zou ik dan nog wat terug sturen na jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
klopt en dan wilt ie iets voor een bepaalde prijs, dan bied je hem dat aan.. en hoor je nooit meer wat van em
nice!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef rival het volgende:
Met een beetje mazzel kunnen we in de OP mijn '86 325 schrappen en daar '86 335 van maken
Ik heb verzekeringsgeld gekregen voor mijn 318is... maar nadat dat ongeluk is gebeurd heeft nog iemand er schade mee gereden.... die moet mij dus ook nog betalen... en ik heb de 318is verkocht (aanbetaling gekregen, auto heb ik nog tot alles is betaald)
dus ik heb wat geld te spenderen
nu ben ik eerst op zoek gegaan naar een leuke E39... maar dat wordt em toch niet...
en, aangezien ik 4 auto's heb staan ook wel wat onzinnig om er 1 weg te doen en meteen weer 1 te kopen...
ik heb ook nog 2 maal een M50B25 liggen (1 met en 1 zonder vanos)
dus ben ik gaan zoeken naar een turbo/compressor voor een M50B25... maar die prijzen, daar wordt je niet vrolijk van
Nu kreeg ik vandaag een belletje van een kennis die hoorde dat ik op zoek was naar iets snels... en die wist mij te vertelen dat zijn maat nog een 3.5 ALPINA blok had liggen (oorspronkelijk uit een 5serie E34! en helaas, geen bi-turbo )
Deze gozer belt me (hoop ik) vandaag nog op dat ik dat blok kan overkopen....
dit blok ga ik dan in de '86 E30 leggen!
help me hopen
sure....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je het hebt over die ETA blok, uhh.. dat was voor mijn neef Ik hoor zelf ook al ruim een maand niks van hem dus tja waarom zou ik dan nog wat terug sturen na jou?
En oh ja, over dat VR6 blok gaat niet door, komt een 1.3 rotatie motor in van een Mazda
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zullen we hem gewoon negeren vanaf nu
wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zullen we hem gewoon negeren vanaf nu
Joh, dat doe ik al een aantal delenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zullen we hem gewoon negeren vanaf nu
Heb je de bouten er wel uit?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Kloteauto. Krijg rechterachterwiel niet los.
Sla met hamer bijna heel de velg naar de klote
Spuit 11quote:
Serieus: ik snap niet hoe een wiel niet los wil komen. Weet je zeker dat er niet iets blijft haken?quote:
Hoe lang heeft het stilgestaan dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Corrosie. Alle buiten zijn eruit, wiel staat los van de grond, er staat ook geen dikke neger het wiel tegen de auto aan het duwen.
Het zit gewoon vastgecorrodeerd.
Open deur: heb je al geprobeerd tegen de band aan te schoppen?quote:
Ook geen tips gekregen op andere fora? Ik kan me niet voorstellen dat een wiel in 2 maanden zodanig is vastgeroest dat het niet meer los wil! Het klinkt alsof het wiel gewoon ergens achter blijft haken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Kom maar langs, dan mag je nog meehelpen ook
Whehe, andere kant zat ook best wel heel erg vast, alleen die kreeg ik nog los met de hamer (of de buurman althans )quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook geen tips gekregen op andere fora? Ik kan me niet voorstellen dat een wiel in 2 maanden zodanig is vastgeroest dat het niet meer los wil! Het klinkt alsof het wiel gewoon ergens achter blijft haken?
Weet je zeker dat je de bouten er allemaal uit hebt?
Bertje Visscher style: "Vertel Vertel"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehe, andere kant zat ook best wel heel erg vast, alleen die kreeg ik nog los met de hamer (of de buurman althans )
Ja, had ook nog tips via een ander forum.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Maharbal het volgende:
@ Rival: . Uitgebreide fotoreportage van montage s.v.p! Ik wil ooit ook nog 's een andere motor hier in. Een andere motor (M50B25 bijvoorbeeld) hoeft niet heel veel te kosten, maar ik kan zo'n ding er niet zelf in bouwen .
ik ga dit keer echt genoeg foto's maken, van aankoop blok tot aan eerste keer startenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef metallicattim het volgende:
@Rival: zeker doen, dat wordt echt een kanon! 3,5jes lenen zich prima voor een E30
VEEEL foto's maken en plaatsen bitte!
waar is dat? wat is de naam? hebben ze een site?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier @ me favo demontage bedrijf staat een 540i blok van een e34, 4.5L V8 (volgens hem). 1000euro meeneemprijs
Zal ik dat er in flikkeren?
De houder zit volgens mij ook vast met een inbus, maar die zit weer onder een rubberen dopje toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Wiel was eraf, nu zit de rest nog schurfterig vast.
Remblok kreeg ik los, alleen die "houder" niet. Zijn ook twee verschillende bouten, een 17 en een imbus
Ow, en lang leve WD40
Stfu! Ben nog steeds aan het studerenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:
Mooi weer voor een BMW mini-meet vandaag hier in Leeuwarden
thanx, maar dat is wel heel erg beknoptquote:Op zondag 21 maart 2010 15:56 schreef Hyperdude het volgende:
Hele dag zon hiero. Net een uur op de motor rondgetuft
Hier heb je al een begin: http://bmw.bazzi.biz/cd_wechsler_nachruest.htm
Ook hier wonen mensen met een BMWquote:Op zondag 21 maart 2010 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat moet je in godsnaam in Leeuwarden
En rode mazda's.quote:
O god ja, praat me niet van de LMM. ¤450 euro incl. montage voor een nieuwe LMM .quote:Op zondag 21 maart 2010 18:15 schreef Bowny het volgende:
E46 issues die regelmatig voorkomen: Draagarmen, veren achter, luchtmassameter en bij sterke motorvarianten het subframe
Ketting is "in principe" onderhoudsvrij (let op de aanhalingstekens)
Wie koopt dan die andere 5% van die auto?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik ga voor 95% een BMW kopen als mijn volgende auto.
De dag samengevat in een plaatje;quote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Hele dag zon hierrrrrrrrrrrrrrrr, lekker cruisen met ramen open.
Ik moest lachenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Wie koopt dan die andere 5% van die auto?
Z4quote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef k_man het volgende:
[..]
De dag samengevat in een plaatje;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:15 schreef Bowny het volgende:
E46 issues die regelmatig voorkomen: Draagarmen, veren achter, luchtmassameter en bij sterke motorvarianten het subframe
Ketting is "in principe" onderhoudsvrij (let op de aanhalingstekens)
Thx, mooie topic op dat forum, altijd goed om dit soort dingen te lezen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O god ja, praat me niet van de LMM. ¤450 euro incl. montage voor een nieuwe LMM .
@ Xtreme: http://www.e46zone.com/forum/index.php?showtopic=1452
Overigens goede keus, een BMW (E46) .
Totdat je er één hoort, voelt en rijdt !quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Doe dat. Blijft een hele mooie bak hoor E46 coupe en ik heb zelf ook de 318ci (143 pk ja) en rijdt prima. Je zit zo boven de 200 zonder dat je het weet. 6 cilinders zijn overrated
ik had ook veel liever een 4 cilinder e39 gehadquote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Doe dat. Blijft een hele mooie bak hoor E46 coupe en ik heb zelf ook de 318ci (143 pk ja) en rijdt prima. Je zit zo boven de 200 zonder dat je het weet. 6 cilinders zijn overrated
Ik zou het serieus overwegen om een E46 te kopen als ik daadwerkelijk aan het werk ga na m'n studie, tenzij ik natuurlijk zo'n leaseauto krijg...maar een 207 ofzo hoeft van mij niet .quote:
M44 blok, nou wat ontzettend fijn, IMO veelste nerveuze blokken en lelijk blikkerig geluid & de blokken zijn niet zo betrouwbaar. Met aanduwen brak een vriend zijn nokkenasquote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Totdat je er één hoort, voelt en rijdt !
Ik vind alle E46's ook leuk, ongeacht het aantal cylinders. Hier voor staat nog een 1.9 316 E46 wat ook ontzettend fijn rijdt. Maar dat geluid van een 6cyl overtreft alles!
dat er door klunzen/Polen "gerepareerde" in elkaar geprakte exemplaren verkocht worden.quote:
Het is een M43. En crash, burn en fail again.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
M44 blok, nou wat ontzettend fijn, IMO veelste nerveuze blokken en lelijk blikkerig geluid & de blokken zijn niet zo betrouwbaar. Met aanduwen brak een vriend zijn nokkenas
Das toch geen rijeigenschap van een auto .quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef 2cv het volgende:
Takkeherrie -> Verminderde concentratie -> Auto van de weg
.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef eevebe het volgende:
leuk ding
velgen staan hem goed!
ik heb gister bij de mijne weer de zomer bbsjes eronder gedaan. ziet er toch wat beter uit dan de standaard e39 velgen die ik voor de winter heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |