nice!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef rival het volgende:
Met een beetje mazzel kunnen we in de OP mijn '86 325 schrappen en daar '86 335 van maken
Ik heb verzekeringsgeld gekregen voor mijn 318is... maar nadat dat ongeluk is gebeurd heeft nog iemand er schade mee gereden.... die moet mij dus ook nog betalen... en ik heb de 318is verkocht (aanbetaling gekregen, auto heb ik nog tot alles is betaald)
dus ik heb wat geld te spenderen
nu ben ik eerst op zoek gegaan naar een leuke E39... maar dat wordt em toch niet...
en, aangezien ik 4 auto's heb staan ook wel wat onzinnig om er 1 weg te doen en meteen weer 1 te kopen...
ik heb ook nog 2 maal een M50B25 liggen (1 met en 1 zonder vanos)
dus ben ik gaan zoeken naar een turbo/compressor voor een M50B25... maar die prijzen, daar wordt je niet vrolijk van
Nu kreeg ik vandaag een belletje van een kennis die hoorde dat ik op zoek was naar iets snels... en die wist mij te vertelen dat zijn maat nog een 3.5 ALPINA blok had liggen (oorspronkelijk uit een 5serie E34! en helaas, geen bi-turbo)
Deze gozer belt me (hoop ik) vandaag nog op dat ik dat blok kan overkopen....
dit blok ga ik dan in de '86 E30 leggen!
help me hopen
sure....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je het hebt over die ETA blok, uhh.. dat was voor mijn neefIk hoor zelf ook al ruim een maand niks van hem dus tja waarom zou ik dan nog wat terug sturen na jou?
![]()
En oh ja, over dat VR6 blok gaat niet door, komt een 1.3 rotatie motor in van een Mazda
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zullen we hem gewoon negeren vanaf nu
wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Joh, dat doe ik al een aantal delenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb je de bouten er wel uit?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Kloteauto. Krijg rechterachterwiel niet los.
Sla met hamer bijna heel de velg naar de klote
Serieus: ik snap niet hoe een wiel niet los wil komen. Weet je zeker dat er niet iets blijft haken?quote:
Hoe lang heeft het stilgestaan dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Corrosie. Alle buiten zijn eruit, wiel staat los van de grond, er staat ook geen dikke neger het wiel tegen de auto aan het duwen.
Het zit gewoon vastgecorrodeerd.
Ook geen tips gekregen op andere fora? Ik kan me niet voorstellen dat een wiel in 2 maanden zodanig is vastgeroest dat het niet meer los wil! Het klinkt alsof het wiel gewoon ergens achter blijft haken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Kom maar langs, dan mag je nog meehelpen ook
Whehe, andere kant zat ook best wel heel erg vast, alleen die kreeg ik nog los met de hamer (of de buurman althansquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook geen tips gekregen op andere fora? Ik kan me niet voorstellen dat een wiel in 2 maanden zodanig is vastgeroest dat het niet meer los wil! Het klinkt alsof het wiel gewoon ergens achter blijft haken?
Weet je zeker dat je de bouten er allemaal uit hebt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |