abonnement Unibet Coolblue
pi_77420844


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53




Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat




De OP is hier te vinden.
pi_77420902
Laatste berichten:
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef Deezertje het volgende:
Morgen alleen C1000 als HAH toch?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Die collectie doet je ook niet veel goed zo

Hoewel ik zelf ook nooit zin heb om te fietsen (en het dus ook nooit doe buiten het heen en terug naar het sorteercentrum), één keer een brommer, altijd een brommer
pi_77421921
Ik zet hier een tvp neer
pi_77422447
Welk bedrag op de jaaropgaaf kan je nou terug krijgen? Ingehouden loonheffing / premie volksverz.?
pi_77422503
tvp
pi_77422845
Te volgen post
Out for my own, to live my own way...
pi_77423119
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ohrpolster. het volgende:
Welk bedrag op de jaaropgaaf kan je nou terug krijgen? Ingehouden loonheffing / premie volksverz.?
Ingehouden loonheffing, aangenomen dat je niet te veel hebt verdient.
pi_77423222
aha hier waren jullie gebleven, dus ook maar ff een tvp.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:16:19 #9
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77423446
Deze verzopen kat tvp'ed ook maar even, ben rond 3 uur pas m'n middagronde gaan doen zodat ik grotendeels droog zou kunnen lopen, lang leve de buienradar die een keertje echt klopt
pi_77424733
Ik heb vandaag een uitnodiging gekregen voor een presentatie over iets.. Maar ga even bellen of ik daar ook naar toe moet als zaterdagbesteller.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_77425793
ik ben er ook weer wat een takkeweer vandaag! had een wijkje dat ik normaal nooit heb, toch altijd weer even zoeken. Heb volgens mij 1 bundel op sorteercentrum laten liggen, heel mijn tas overhoop gehaald, zat ie er niet in. Lekker handig! Wij hadden vandaag overheids-HAH van plastic Jack En de makro ook al, dus die is er morgen ook niet dan. Volgens mij weinig post morgen...

Vandaag ook een wijk ingegooid en gezet met bijna huis aan huis van essent (meterstanden). Wat een rottige blaadjes waren dat zeg... en moest ze eerst allemaal ingooien vwant ze zaten toch stiekem een beetje door elkaar, en daarna met zetten weer... niet makkelijk..

Morgen weer, vanavond lekker binnen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  FOK!fotograaf vrijdag 29 januari 2010 @ 18:42:28 #12
73911 ultra_ivo
pi_77425856
Scenario Normaal is zowat een uitzondering tegenwoordig
pi_77426380
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef sbientje het volgende:
ik ben er ook weer wat een takkeweer vandaag! had een wijkje dat ik normaal nooit heb, toch altijd weer even zoeken. Heb volgens mij 1 bundel op sorteercentrum laten liggen, heel mijn tas overhoop gehaald, zat ie er niet in. Lekker handig! Wij hadden vandaag overheids-HAH van plastic Jack En de makro ook al, dus die is er morgen ook niet dan. Volgens mij weinig post morgen...

Vandaag ook een wijk ingegooid en gezet met bijna huis aan huis van essent (meterstanden). Wat een rottige blaadjes waren dat zeg... en moest ze eerst allemaal ingooien vwant ze zaten toch stiekem een beetje door elkaar, en daarna met zetten weer... niet makkelijk..

Morgen weer, vanavond lekker binnen
En je Netwerk VSP?
pi_77426692
Wat voor HAH morgen?
Out for my own, to live my own way...
pi_77427219
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef blckbb het volgende:

[..]

En je Netwerk VSP?
Ja dat heb ik ook al gedaan, was kwart over drie klaar bij tnt.. Daarna netwerkVSP..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77427249
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook al gedaan, was kwart over drie klaar bij tnt.. Daarna netwerkVSP..
Voor volgende week sta ik tot nu toe al op 250 poststukken
Verdient een stuk lekkerder in ieder geval
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 19:34:27 #17
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77427320
nog 2 zaterdagen vrij en dan ga ik weer aan de slag. Heb fijn ff wat weekjes vrij gehad
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77427708
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef blckbb het volgende:

[..]

Voor volgende week sta ik tot nu toe al op 250 poststukken
Verdient een stuk lekkerder in ieder geval
ik 353 is idd beter
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77428208
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Scenario Normaal is zowat een uitzondering tegenwoordig
De eerste keer dat we hier met normale bezetting werkten was met de kerstweek. Er waren dan ook veel mensen pas na 8 uur klaar met hun wijk.
pi_77433155
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Die collectie doet je ook niet veel goed zo

Hoewel ik zelf ook nooit zin heb om te fietsen (en het dus ook nooit doe buiten het heen en terug naar het sorteercentrum), één keer een brommer, altijd een brommer
True!

Ben nog nooit met de auto gegaan naar het werk, maar mijn fiets is kut Heeele gladde bandjes waar geen profiel meer op zit, echt helemaal versleten!
Noot noot.
pi_77433206
Er ligt hier al weer sneeuw. Dat wordt wat met mijn bestelrit op het platteland morgen.

Spekglad op die dijken etc.
pi_77434009
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

True!

Ben nog nooit met de auto gegaan naar het werk, maar mijn fiets is kut Heeele gladde bandjes waar geen profiel meer op zit, echt helemaal versleten!
het allerergste vind ik als je vanuit het sorteercentrum naar je wijk moet... zit bij mij ook nog een viaduct tussen, nou dan kom ik boven en met een beetje pech zit ik helemaal te puffen Maar ik ga wel altijd dapper op de fiets.. behalve 2 weken geleden, toen had ik geen zin om door de blubber te fietsen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77436415
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef rub3n het volgende:
Er ligt hier al weer sneeuw. Dat wordt wat met mijn bestelrit op het platteland morgen.

Spekglad op die dijken etc.
Als ik de weersverwachting mag geloven gaat het komende dagen weer lekker sneeuwen. Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe auto ophalen dus hopen dat het een beetje rustig blijft, ik heb geen zin om meteen schade te rijden.

Gisteren heb ik trouwens een aanrijding gehad. Ik remde voor een oranje verkeerslicht en een achteropkomende vrachtwagen had dat niet verwacht. Deze moest uitwijken en ramde vervolgens met zijn aanhanger tegen mijn busje aan. Als je het mij vraagt hoor je met zo`n gevaarte ruim voldoende afstand te houden en er nooit maar gewoon van uit te gaan dat iemand anders wel een bepaalde actie zal gaan maken. In principe is iemand die je van achteren raakt bijna altijd fout maar bij een oranje verkeerslicht kan het verhaal weleens een ander staartje krijgen. Gelukkig was de schade niet heel groot maar de reparatie zal toch niet goedkoop zijn denk ik. Normaal rijd ik trouwens meestal wel door oranje heen maar helaas staat daar een roodlicht flitser langs de kant van de weg. Ze zouden er moeten staan voor de veiligheid maar in dit geval zorgt het alleen maar voor ellende.
Tok.
pi_77436475
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Scenario Normaal is zowat een uitzondering tegenwoordig
Hier niet. We kregen vandaag als vestiging nog een compliment van de teamcoach dat het hier zo goed gaat in vergelijking met andere vestigingen. De scenario's kloppen dus ook grotendeels tegenwoordig (in tegenstelling tot een halfjaar terug).

Hopelijk valt het morgen mee met de regen. Moet sowieso om 6.15 uur aanwezig zijn om de postbussen in te gooien, vind ik altijd wel leuk.
pi_77436663
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als ik de weersverwachting mag geloven gaat het komende dagen weer lekker sneeuwen. Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe auto ophalen dus hopen dat het een beetje rustig blijft, ik heb geen zin om meteen schade te rijden.

Gisteren heb ik trouwens een aanrijding gehad. Ik remde voor een oranje verkeerslicht en een achteropkomende vrachtwagen had dat niet verwacht. Deze moest uitwijken en ramde vervolgens met zijn aanhanger tegen mijn busje aan. Als je het mij vraagt hoor je met zo`n gevaarte ruim voldoende afstand te houden en er nooit maar gewoon van uit te gaan dat iemand anders wel een bepaalde actie zal gaan maken. In principe is iemand die je van achteren raakt bijna altijd fout maar bij een oranje verkeerslicht kan het verhaal weleens een ander staartje krijgen. Gelukkig was de schade niet heel groot maar de reparatie zal toch niet goedkoop zijn denk ik. Normaal rijd ik trouwens meestal wel door oranje heen maar helaas staat daar een roodlicht flitser langs de kant van de weg. Ze zouden er moeten staan voor de veiligheid maar in dit geval zorgt het alleen maar voor ellende.
Jemig, je zou inderdaad van vrachtwagenchauffeurs wel mogen verwachten dat ze afstand houden ja, die kunnen namelijk met zo'n gevaarte behoorlijk veel schade aanrichten. Maar ja, die mensen zijn natuurlijk ook altijd op de weg en als normaal iedereen door het oranje licht rijdt dan kan het dat hij uit gewoonte verwachtte dat jij dat ook zou doen. Ik weet nog dat me met rijlessen echt aangeleerd werd dat je nooit uit gewoonte mag handelen in het verkeer, ook al is de weg zo vertrouwd. Lijkt me behoorlijk schrikken, zo'n klap tegen je bus. Gelukkig heb je er zelf lichamelijk niks aan over gehouden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')