abonnement Unibet Coolblue
pi_66336862



Vervolg van:
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8226 - 25% korting op een artikel

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
  • erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66336873
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef pinquit het volgende:
    ohja er is dus nogsteeds een open bestelling op mijn pagina zo'n kledingstuk dat dan later geleverd moet worden. blijf bezig zo he
    passen is leuk toch
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66336904
    Ik hoop ook een beetje dat er wat dingen uit mijn bestelling tegen gaan vallen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66336922
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 12:39 schreef pinquit het volgende:
    nee t was allemaal uit de sale, maarja veel kleine bedragen bij elkaar opgeteld is toch best veel ik kom uit op 95,- en er gaat voor 81,- terug kan erger toch?
    Ja kan inderdaad erger

    Mijn grote bestelling was 140 euro en daar gaat voor zeker 75 euro terug (jas 25 euro is twijfelgeval) van van het kleine pakketje van 30 euro hou ik een jurkje van 17

    En over het passen: passen is leuk tot op zekere hoogte Een grote chaos met die plastic zakjes, mijn factuur en alle kledingstukken die erin hadden gezeten Er lag een enorme hoop op het bed van mijn ouders (zij hebben zo'n grote spiegel) en na het passen moest ik alles weer terugstoppen in de plastic zakjes om het weer in de doos te doen voor retoursturen
    pi_66337028
    Bij mij veel tegen
    - Schoenen. Lelijk en ik kan er niet op lopen
    - Linnen broek 2. Beetje tuttig
    - Hemdje van Divided, ik leek er dik in
    - De portemonnee. Veel te groot
    - Nachthemd. Katoen, staat bol, je lijkt er zwanger in

    Ik hou:
    - de flipflops, al zijn ze exact hetzelfde als het paar dat ik al heb
    - andere linnen broek
    - hemdje van Divided. De zwarte leek ik iets minder dik in
    - trui voor de boyfriend

    Ik krijg zo bezoek, anders hadden jullie een paint gekregen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66337048
    hahaaa ja, dat had ik dus ook dinsdag. het was heel erg gehaast, want ik moest heel veel doen die ochtend, dus ik elke keer *rats* zakje open en weggesmeten het was echt 1 dikke puinhoop hele hoop op mn bed. en daarnaast dan neergesmeten kleren heb net pas de retour dingen terug in de zakjes gedaan wat een puzzel!
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66337267
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 12:50 schreef pinquit het volgende:
    hahaaa ja, dat had ik dus ook dinsdag. het was heel erg gehaast, want ik moest heel veel doen die ochtend, dus ik elke keer *rats* zakje open en weggesmeten het was echt 1 dikke puinhoop hele hoop op mn bed. en daarnaast dan neergesmeten kleren heb net pas de retour dingen terug in de zakjes gedaan wat een puzzel!
    Leuk altijd he Tip voor de toekomst; stop het gelijk terug in de zakjes, dat scheelt je zoeken

    Mijn kleine pakketje staat klaar voor retour, die grote moet het formulier nog in Die doos is echt een meter bij een meter groot ongeveer dus hij staat nogal in de weg
    pi_66337434
    Waarom stop je dat kleine pakketje niet in de grote doos??
    Of ben je dat ook van plan..

    Ik twijfel nog altijd over mijn jurkje Het is los niet zo geweldig maar met een blazertje erover wel....en kost maar 12.90 (Sale)
    pi_66337475
    Nieuwste bestelling:



    Zwarte blouse 2x

    Nu moet ik me ook wel aan deze bestelling houden
    pi_66337494
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:03 schreef Linnie20v het volgende:
    Waarom stop je dat kleine pakketje niet in de grote doos??
    Of ben je dat ook van plan..

    Ik twijfel nog altijd over mijn jurkje Het is los niet zo geweldig maar met een blazertje erover wel....en kost maar 12.90 (Sale)
    Dat kleine pakketje is ongeveer zo groot als een a4tje dus dat valt wel mee Mja mijn zusje zit een film te kijken dus die heeft nu geen aandacht voor mijn jassentwijfelprobleem
    pi_66337579
    Wat een kutmaten hebben die dekbedovertrekken van Home zeg, 140x220 en 240x220 Mijn dekbed is 200x200 en bed is 160x200

    En ik vind deze zo leuk

    pi_66337627
    @ Daph_ : Ik doelde meer op het slechts een keer betalen van retourkosten
    Als ik 2 pakketjes samenvoeg doe ik ook maar een keer betalen...en meestal zeggen ze daar niks van. En je krijgt maar een bewijs-bonnetje (ik ben een ramp met die krengen bewaren en raak ze ook vaker kwijt)

    Gewoon voor de tv gaan staan!!!
      zondag 22 februari 2009 @ 13:11:23 #13
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66337642
    Nice Daph! Mooie blousjes!

    Ik ben altijd heel gestructureerd in het passen Ik pas 1 ding, kijk of ik het leuk vind, zo niet, gaat het terug in het zakje en op de hoop wat teruggestuurd moet worden. Vind ik het wel leuk leg ik het ergens anders en gooi ik het zakje op de grond zodat ik het niet kan verwisselen met een ander zakje

    En er komt voor mij ook nog een bestelling aan
    Ik moet echt heel erg gaan ophouden met bestellen nu.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66337720
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
    Nieuwste bestelling:

    [ afbeelding ]

    Zwarte blouse 2x

    Nu moet ik me ook wel aan deze bestelling houden
    Die blousjes heb ik ook in verschillende kleuren (vind ze geweldig), en die broek is leuk

    [ Bericht 1% gewijzigd door Miracle_Drug op 22-02-2009 13:22:37 ]
    pi_66337900
    tvp
      zondag 22 februari 2009 @ 13:20:20 #16
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66337915
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
    Wat een kutmaten hebben die dekbedovertrekken van Home zeg, 140x220 en 240x220 Mijn dekbed is 200x200 en bed is 160x200

    En ik vind deze zo leuk

    [ afbeelding ]
    Jouw maten zijn ook mijn maten dus dan houd het voor mij ook op!

    *edit*

    Ik vind niks echt mooi van die Home collection. Die dekbedovertrekken zijn ook maar middelmatig vergelijken bij die van de Wehkamp.

    [ Bericht 7% gewijzigd door Psych-case op 22-02-2009 13:54:44 ]
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66337972
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Daph_ : Ik doelde meer op het slechts een keer betalen van retourkosten
    Als ik 2 pakketjes samenvoeg doe ik ook maar een keer betalen...en meestal zeggen ze daar niks van. En je krijgt maar een bewijs-bonnetje (ik ben een ramp met die krengen bewaren en raak ze ook vaker kwijt)

    Gewoon voor de tv gaan staan!!!
    Ah, slim! Dat ga ik inderdaad maar doen.. Volgens mij heb ik trouwens de vorige keer gewoon helemaal geen retourkosten betaald
    pi_66338010
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef Enfermera het volgende:
    Nice Daph! Mooie blousjes!

    Ik ben altijd heel gestructureerd in het passen Ik pas 1 ding, kijk of ik het leuk vind, zo niet, gaat het terug in het zakje en op de hoop wat teruggestuurd moet worden. Vind ik het wel leuk leg ik het ergens anders en gooi ik het zakje op de grond zodat ik het niet kan verwisselen met een ander zakje

    En er komt voor mij ook nog een bestelling aan
    Ik moet echt heel erg gaan ophouden met bestellen nu.
    Thanks!

    Ja zo was mijn opzet gisteren ook, maar er lagen toch wat dingen door elkaar dus het was niet zoals ik het wilde Ik wil ook gelijk op mijn factuur zetten wat er retour gaat, dus ik stond zo'n beetje na ieder item "retour" op te schrijven

    Haha join the club..
    pi_66338053
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Die blousjes heb ik ook in verschillende kleuren (vind ze geweldig), en die broek is leuk
    Uhu me too.. Heb er een heleboel, alleen zijn die 1-2 maten te groot dus heb nieuwe nodig

    Ik heb nog nooit eerder zo'n model broek gehad, ben dan ook heel benieuwd of ie staat.. Kan ook wel voor 2,90
      zondag 22 februari 2009 @ 13:26:30 #20
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66338132
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Thanks!

    Ja zo was mijn opzet gisteren ook, maar er lagen toch wat dingen door elkaar dus het was niet zoals ik het wilde Ik wil ook gelijk op mijn factuur zetten wat er retour gaat, dus ik stond zo'n beetje na ieder item "retour" op te schrijven

    Haha join the club..
    Haha Echt he. Mja, valse hoop gok ik.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66338221
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Haha Echt he. Mja, valse hoop gok ik.
    Hihi.. *aai* Het posten van mijn bestelling is mijn laatste hoop, zo kan ik mezelf eraan houden dat ik niet meer bestel Maar nu zullen ze natuurlijk niet zo snel zijn met het verwerken van die bestelling, zul je net zien
      zondag 22 februari 2009 @ 13:51:57 #22
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66338953
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Hihi.. *aai* Het posten van mijn bestelling is mijn laatste hoop, zo kan ik mezelf eraan houden dat ik niet meer bestel Maar nu zullen ze natuurlijk niet zo snel zijn met het verwerken van die bestelling, zul je net zien
    Haha Echt he, soort (pseudo-)zelfbescherming XD
    Ik heb ook dingen die zelfs pas eind mei geleverd wordt, ik heb nu wel ingesteld dat ik alles in 1 pakket wil anders blijf ik er ook dingen bijgooien. Het enige wat ik nog wil doen is donderdag (dan ben ik vrij) even 's ochtends vroeg kijken of er nog leuke dingen bij de sale zitten.. Maar verder. Echt niet. Niks meer kopen. Voorlopig.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66339362
    Is 'Goodbye' al gesignaleerd hier? Hoe was je pakketje?
    Noot noot.
    pi_66339386
    Home is nogal basic.
    pi_66339664
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 13:20 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Jouw maten zijn ook mijn maten dus dan houd het voor mij ook op!

    *edit*

    Ik vind niks echt mooi van die Home collection. Die dekbedovertrekken zijn ook maar middelmatig vergelijken bij die van de Wehkamp.
    Stomme Zweden met hun idiote maten En inderdaad erg basic, HEEL weinig kleuren en variatie.
    pi_66340498
    tvp
      zondag 22 februari 2009 @ 14:58:02 #27
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_66340883
    Ik vond de home producten ook echt tegenvallen! En duur.
    I'm just a girl in the world.
    pi_66343805
    Ik vind ze wel leuk, maar sommige dingen zijn wel duur idd..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66343970
    Saaie kleuren van de Homeproducten
    Noot noot.
    pi_66344297
    Mijn vriend slaapt onder een dekbed van 240 bij 220. En het is echt zowat onmogelijk om daar betaalbare overtrekken voor te vinden, dus ik denk dat ik 'm de site wel ff laat zien.

    Hij houdt wel van die aardetinten enzo.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      zondag 22 februari 2009 @ 16:52:14 #31
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66344846
    Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.



    Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:



    Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
    pi_66346022
    Oeh, ik was vanmiddag bij mijn schoonmoeder en was daar de libelle aan het lezen. En daar stonden toch leuke pumps in van de H&M. Een veels te hoge hak, maar oh zo leuk. Van een soort slangenprint met roze en blauw.. Weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand deze al gespot in de shop?
    Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
    pi_66346206
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 17:27 schreef Abigail_Virginia het volgende:
    Oeh, ik was vanmiddag bij mijn schoonmoeder en was daar de libelle aan het lezen. En daar stonden toch leuke pumps in van de H&M. Een veels te hoge hak, maar oh zo leuk. Van een soort slangenprint met roze en blauw.. Weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand deze al gespot in de shop?
    JAAA die heb ik ook gezien! Maar 30 euro! Helaas nog niet gespot in de shop
    Noot noot.
    pi_66346216
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
    Is 'Goodbye' al gesignaleerd hier? Hoe was je pakketje?


    Pakketje vrijdag binnengekregen, maar ik heb nog niks gepast Het ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit though Waar ben je nieuwsgierig naar?
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66346286
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:

    [..]



    Pakketje vrijdag binnengekregen, maar ik heb nog niks gepast Het ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit though Waar ben je nieuwsgierig naar?


    Naar hoe deze zit
    Noot noot.
    pi_66346391
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
    pi_66346414
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Naar hoe deze zit
    Dacht ik al Ik kom het gelijk even melden als ik gepast heb!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zondag 22 februari 2009 @ 18:14:37 #38
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66347426
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
    Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.

    [ afbeelding ]

    Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

    [ afbeelding ]

    Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
    Die spijkerbroek ziet er MOOI uit!
    Het is dat ik zaterdag al een spijkerbroek gekocht heb.....
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66348320
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
    Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.

    [ afbeelding ]

    Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

    [ afbeelding ]

    Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
    Ik heb twee broeken in zo'n model, maar ik weet niet of dat ook Star is.. Ook lage taille, bootcut en kontzakken. Naar mijn idee zitten ze goed, bij mij sluiten ze goed aan bij m'n benen, alleen is de pijp ietwat lang (ik heb lengtemaat 32 normaal gesproken). De stof is wel iets dunner dan bij gewone spijkerbroeken zoals van de Only ofzo
    pi_66366463
    Ik bedenk me net iets.. Ik heb dat kleine pakketje van de H&M in de grote doos gedaan, maar ze staan op verschillende accounts en adressen. Kan dat dan wel samen of kan ik dat beter apart sturen (ook aangezien ik op die ene wel kortingen gebruik en op die andere niet)? Ik was eigenlijk toch al niet van plan om retourkosten te betalen aangezien ik er niks aan kan doen dat zij dingen op de site zetten die er heel anders uit zien dan in het echt of wanneer de modellen zo mismaakt zijn dat je die niet normaal kan aandoen
    pi_66366676
    Ik zou ze dan apart sturen, denk dat de kans groot is dat ze het anders daar niet snappen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66366966



    ik heb net besteld!
    pi_66367315
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Naar hoe deze zit
    En hij zit geweldig Ik was van tevoren bang dat de tietvakjes ( ) wat te klein zouden zijn omdat H&M meestal uitgaat van een Cup A bij maat 36 ofzo Maar hij zit echt super!

    Rest van m'n pakketje blijft ook
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66367411
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef Addict89 het volgende:
    Ik zou ze dan apart sturen, denk dat de kans groot is dat ze het anders daar niet snappen .
    Hmm dan doe ik dat maar, just to be sure
    pi_66367507
    Als je alles terugstuurt, hoef je dat geen verzendkosten te betalen of hoe zat dat ook alweer?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 23 februari 2009 @ 11:29:44 #46
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_66367937


    bij mij zit ie echt super!
    pi_66368956
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
    Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.

    [ afbeelding ]

    Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

    [ afbeelding ]

    Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
    Ik heb drie (?) van die Star broeken thuis en zitten prima!! De eigen maat past goed dus je hoeft in principe niet meerdere maten te nemen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De schoenen zitten mooi, (ziet er in het kastanje ook niet cheapass uit) Ik liep echter in mn eigen maat (39) steeds met de hak eruit, net of ze iets te groot waren. Dus teruggestuurd en het is de bedoeling dat ik ze kleiner ga bestellen. ooit...
    pi_66371215
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 11:10 schreef Goodbye het volgende:

    [..]

    En hij zit geweldig Ik was van tevoren bang dat de tietvakjes ( ) wat te klein zouden zijn omdat H&M meestal uitgaat van een Cup A bij maat 36 ofzo Maar hij zit echt super!

    Rest van m'n pakketje blijft ook
    En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?
    Noot noot.
    pi_66371314
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?
    Nee, hij sluit gewoon mooi aan!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66371549
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Goodbye het volgende:

    [..]

    Nee, hij sluit gewoon mooi aan!
    Ok En hoe is de lengte eigenlijk? Ben je een lange vrouw?
    Noot noot.
    pi_66371836
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:

    Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

    [ afbeelding ]

    Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?

    Ik had hier vorige keer ook al op gereageerd, maar die schoenen zijn ook in real life FAB! Meestal zijn de schoenen van de H&M van crapkwaliteit (van die gelijmde plastic zolen met overal bobbels e.d.), maar deze zijn mooi afgewerkt. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. In ieder geval met het kwalitatieve en esthestische aspect. Looptechnisch is het voor mij wel even wennen (mijn hakken zijn meestal <10 cm).
    pi_66375262

    Zeau, dit heb ik gehouden + een donkergrijze broek van 9,90 en een truitje met bruin bloemendessin en diepe v-hals van 6 euro ofzo.

    De schoenen vallen klein zeg, ik heb meestal ruimte over in 38, maar deze waren toch echt te krap. Jammer.
    pi_66375610
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef SiTuSavais het volgende:
    [ afbeelding ]
    Zeau, dit heb ik gehouden + een donkergrijze broek van 9,90 en een truitje met bruin bloemendessin en diepe v-hals van 6 euro ofzo.

    De schoenen vallen klein zeg, ik heb meestal ruimte over in 38, maar deze waren toch echt te krap. Jammer.
    Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leuk Heb 'm zelf ook, maar dan in het roze
    pi_66375687
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leuk Heb 'm zelf ook, maar dan in het roze
    Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofje
    pi_66375773
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef SiTuSavais het volgende:

    [..]

    Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofje
    True! Ik kan niet wachten tot het zomer is, dan kan ik hem aan met mijn superfabuleuze rok
    pi_66375960
    Dat vestje in de winter? Met een berenvel eronder of niet

    Vorig winter heb ik me nog wel eens aan driekwartmouwen gewaagd, maar het is nu steeds zo koud dat ik daar niet aan begin.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66376080
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef alors het volgende:
    Dat vestje in de winter? Met een berenvel eronder of niet

    Vorig winter heb ik me nog wel eens aan driekwartmouwen gewaagd, maar het is nu steeds zo koud dat ik daar niet aan begin.
    Nee, met een shirt met lange mouwen eronder. Maar dan ook niet met -10
    pi_66376168
    Mijn enorme bestelling komt morgen .

    Wel suf, had voor de zekerheid ook wat dingen dubbel besteld op mijn andere account, omdat ze vaak opeens achteraf iets uit je bestelling gooien. Maar nu zijn beide bestelling dus tegelijk in behandeling genomen en krijg ik morgen 2 grote dozen. De bezorger moet wel denken..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66377853
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Addict89 het volgende:
    Mijn enorme bestelling komt morgen .

    Wel suf, had voor de zekerheid ook wat dingen dubbel besteld op mijn andere account, omdat ze vaak opeens achteraf iets uit je bestelling gooien. Maar nu zijn beide bestelling dus tegelijk in behandeling genomen en krijg ik morgen 2 grote dozen. De bezorger moet wel denken..
    Ik moest lachen .
    pi_66377997
    Altijd voordelig toch, als zus, moeder enz of vrienden toevallig hetzelfde willen hebben.
      maandag 23 februari 2009 @ 17:17:17 #61
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66379312
    Bedankt voor de reacties aangaande de jeans en de hakken. Ik ga die spijkerbroek iig bestellen, ik denk wel te weten dat zo'n model mij goed staat. Ik had altijd auto low van Only die er precies op lijkt, maar die is uit productie Die pumps ga ik er gewoon bij bestellen. Pas weer 5 paar 'net niet'- zomerschoenen naar de Humana gebracht, dus ik mag weer!
    pi_66380367
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?
    Nee, in Almere.
    pi_66380501
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 10:57 schreef Zonnebril het volgende:
    [ afbeelding ]


    ik heb net besteld!
    Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.

    Edit: Ik zie hem zo snel niet, heb je toevallig een artikelnummer ervan?


    Deze wil ik ook nog steeds heul heul graag, maar ik wacht tot hij in de sale komt. Hopelijk is hij dan niet uitverkocht.

    [ Bericht 23% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 23-02-2009 17:59:29 ]
    pi_66383293
    Die top staat bij de organic cotton top 5 geloof ik...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 23 februari 2009 @ 19:23:12 #65
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66383446
    Weetje, ik heb nu al zin om donderdag, terwijl ik kan uitslapen, om half 8 eruit te gaan om in de sale te kijken wat er nog allemaal is
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 23 februari 2009 @ 19:25:22 #66
    180965 MarkM
    Always keep pushing!
    pi_66383527
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef bluejean het volgende:

    [..]

    Ik had hier vorige keer ook al op gereageerd, maar die schoenen zijn ook in real life FAB! Meestal zijn de schoenen van de H&M van crapkwaliteit (van die gelijmde plastic zolen met overal bobbels e.d.), maar deze zijn mooi afgewerkt. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. In ieder geval met het kwalitatieve en esthestische aspect. Looptechnisch is het voor mij wel even wennen (mijn hakken zijn meestal <10 cm).
    Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?
    pi_66383654
    Ik ga morgenvroeg even vroeg kijken. Vanmorgen heb ik om half 9 gekeken maar toen had ik het idee dat er al heel veel weg was. Maar maandags zijn ze meestal wat later en ze waren de laatste tijd al niet vroeg.. Maar nu misschien wel weer dan

    Ik heb iets gezien wat ik vorige week heb laten gaan, maar achteraf dacht ik ooooh wat dom dat ik het niet heb gekocht Dus nu heb ik een nieuwe missie, HET te pakken krijgen
    Plus er is nog een shirt wat ik heel tof vind, die uit mijn bestelling is gekickt en die ik dus weer wil hebben.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 23 februari 2009 @ 20:07:36 #68
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_66385148


    Besteld voor [zijn kinderbroeken maar maat 170 dus even afwachten of het past].
    En een simpel shirt voor mn lief.
    Totaal ¤23,60
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_66385844
    Dat gilet wilde ik eerst ook bestellen, maar had hem toch maar van mijn verlanglijstje gegooid, kom ik zaterdag in de H&M en zie ik hem hangen.. Jezus wat een afschuwelijk ding is dat zeg in het echt Sterkte.
    pi_66386388
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 17:53 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.

    Edit: Ik zie hem zo snel niet, heb je toevallig een artikelnummer ervan?

    [ afbeelding ]
    Deze wil ik ook nog steeds heul heul graag, maar ik wacht tot hij in de sale komt. Hopelijk is hij dan niet uitverkocht.
    besteld met kortingscode's ging 15 euro vanaf
    en hij is zoooo mooi! echt lekker stofje
    pi_66386733
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef miss-piggy het volgende:

    [..]

    besteld met kortingscode's ging 15 euro vanaf
    en hij is zoooo mooi! echt lekker stofje
    Nice!

    Jaaa hij is echt geweldig! Staat me denk ik ook wel goed, ben vrij lang en heb niet al te kleine ronde vormen.
    Maargoed, ik kan niet meer met kortingscodes bestellen.
    pi_66387427
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Nice!

    Jaaa hij is echt geweldig! Staat me denk ik ook wel goed, ben vrij lang en heb niet al te kleine ronde vormen.
    Maargoed, ik kan niet meer met kortingscodes bestellen.
    ik ben dus niet zo heel erg lang (1.68) en ben bijna koos tietloos heb alleen heupen. En hij staat mij ook erg goed Ik dacht dat je er echt een heus decolleté (of hoe je dat ook maar mag schrijven) voor moest hebben, maar dat valt best mee
    pi_66387626
    Het is volgens mij ook een heel diep decollete, wat ik altijd mooier vind met kleine borsten, met grote lijkt het sneller ordinair...

    kijk, zelfde model



    Die kleur vind ik wel supermooi, maar ik doe zulks toch nooit aan
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66388714
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef alors het volgende:
    Het is volgens mij ook een heel diep decollete, wat ik altijd mooier vind met kleine borsten, met grote lijkt het sneller ordinair...

    kijk, zelfde model

    [ afbeelding ]

    Die kleur vind ik wel supermooi, maar ik doe zulks toch nooit aan
    Ik heb rood haar (geverfd) dus dat vloekt echt als de tyfus erbij.

    Je hebt trouwens wel gelijk dat dat vaak mooier is bij kleinere borsten, vind ik ook. Maar zolang ze niet enorm zijn..
      maandag 23 februari 2009 @ 21:43:56 #75
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_66388761
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
    Dat gilet wilde ik eerst ook bestellen, maar had hem toch maar van mijn verlanglijstje gegooid, kom ik zaterdag in de H&M en zie ik hem hangen.. Jezus wat een afschuwelijk ding is dat zeg in het echt Sterkte.
    Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_66389008
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:

    [..]

    Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
    Ja ik vond de kleur niet mooi en de kwaliteit viel ook nogal tegen imo, terwijl ik het normaal andersom heb (dat ik slechte kwaliteit verwacht maar het irl veel beter blijkt te zijn). Maar inderdaad, je moet maar even zien.

    Moahhhh ik zit te twijfelen over die jurk, ik wil hem echt heul graag, maar op het moment wil ik die schoenen liever en ik kan eigenlijk niet allebei veroorloven, maar straks is die jurk uitverkocht.
    pi_66389323
    Allebei bestellen en dan thuis kiezen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66389360
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 21:59 schreef Addict89 het volgende:
    Allebei bestellen en dan thuis kiezen .
    Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?
      maandag 23 februari 2009 @ 22:07:55 #79
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66389605
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:

    [..]

    Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
    Ja hij is lelijk! Ik vond hem ook leuk tot ik hem in de winkel zag. Qua kleur issie ook een stuk vaaler dan hier op de foto.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      maandag 23 februari 2009 @ 22:10:23 #80
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_66389679
    Jammer zeg want hij ziet er zo leuk uit!
    Hopelijk pas ik wel in die broeken want anders kan de hele bestelling meteen terug.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_66391685
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 19:25 schreef MarkM het volgende:

    [..]

    Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?
    Zijn geen extreem smalle hakken, maar ze hadden van mij wel pietsie breder gemogen. Het zijn - wat mij betreft - geen schoenen om langere stukken op te lopen. Dus ik bedenk van te voren wel voor welke gelegenheid ik ze aandoe . Zorgen dat je niet teveel moet lopen en/of trappen af moet.
    pi_66397531
    Mijn pakketje is in behandeling genomen

    En ik heb er niks meer bijgegooid sinds ik mijn bestelling hier op pagina 1 geplaatst heb *is trots op zichzelf*
    pi_66399217
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?
    gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66399366
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalen
    Whehehe
      dinsdag 24 februari 2009 @ 10:12:07 #85
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66400007
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef Aventura het volgende:
    Bedankt voor de reacties aangaande de jeans en de hakken. Ik ga die spijkerbroek iig bestellen, ik denk wel te weten dat zo'n model mij goed staat. Ik had altijd auto low van Only die er precies op lijkt, maar die is uit productie Die pumps ga ik er gewoon bij bestellen. Pas weer 5 paar 'net niet'- zomerschoenen naar de Humana gebracht, dus ik mag weer!
    De auto low is heul niet uit de productie .

    Ik vind de dekbedden trouwens best mooi hoor, van de Home collection! Misschien over een tijdje wel eens wat bestellen .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_66400182
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef alors het volgende:
    Als je alles terugstuurt, hoef je dan geen verzendkosten te betalen of hoe zat dat ook alweer?
    ?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 10:26:31 #87
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66400340
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef alors het volgende:

    [..]

    ?
    Alleen die ene euro toch?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_66401273
    Ik hoop het, ik heb namelijk zo'n flutpakketje met 2 dingen en dan bestel ik die artikelen liever alsnog bij een ander groter pakket, maarja als ik die 4,90 sowieso moet betalen dan maakt het niet uit....
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66401485
    quote:
    De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.
    Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66401617
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
    Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzo

    Maar ze namen de laatste tijd echt steeds ongewild pakketjes in behandeling, terwijl ik levering zelf later had aangegeven. En dan 2 artikelen in een pakje proppen en opsturen à 4,90 verzendkosten. Tot 2 keer toe, daar heb ik dus geen zin in...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66401879
    Heb je ze daar niet op aangesproken dan? Je kunt het altijd proberen

    Ik heb overigens besloten de winterjas te houden, dus van mijn pakket van 140 euro blijft er 60 euro over en de rest gaat terug Alleen is het postkantoor open van 09.00 - 17.00 en ik werk van 07.30 - 17.30 Kan dus pas met koopavond!
    pi_66402025
    communiceren met h&m, dat is hetzelfde als praten tegen een muur
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66403085
    Nwah de laatste keer dat ik ze mailde gingen er wat euro's van mijn factuur af.. Dat was al verwerkt in mijn saldo toen ik gelijk daarna bij mijn pagina keek
    pi_66403795
    Ik krijg ALTIJD mails met:


    Beste ...,

    Bedankt voor je mail,

    dit is je bestelling:


    We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.

    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66404017
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef alors het volgende:
    Ik krijg ALTIJD mails met:


    Beste ...,

    Bedankt voor je mail,

    dit is je bestelling:


    We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.


    Hmmpf
    Dat heb ik echt nog nooit gehad! En als je dan terugmailt dat je hiermee niet voldoende geholpen bent? Dan moeten ze toch wel weer reageren?
      dinsdag 24 februari 2009 @ 12:42:41 #96
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66404875
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzo

    Maar ze namen de laatste tijd echt steeds ongewild pakketjes in behandeling, terwijl ik levering zelf later had aangegeven. En dan 2 artikelen in een pakje proppen en opsturen à 4,90 verzendkosten. Tot 2 keer toe, daar heb ik dus geen zin in...
    Dat doen ze dus als je bepaalde producten uit de sale hebt, en bepaalde producten uit de huidige catalogus. Dat ziet "hun kompjoeter" als verschillende bestellingen, die haalt jouw ene bestelling dus doodleuk uit elkaar en maakt er twee pakketjes van.
    Aldus de klantenservice tegen mij, toen ik hetzelfde vroeg .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66405810
    Beide pakketjes had één sale artikel en één artikel uit de nieuwe collectie...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 13:12:12 #98
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66405838
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef alors het volgende:
    Beide pakketjes had één sale artikel en één artikel uit de nieuwe collectie...
    Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen ruk
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66406348
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 13:12 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen ruk
    Ze hebben volgens mij zelf ook geen idee wat ze aan het doen zijn
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66408889
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
    Vandaar dat ik laatst nog geld tegoed had!

    Eén van de broeken die ik had besteld (ik had er één maar in twee verschillende maten) kan ineens begin maart ipv begin mei geleverd worden!
      dinsdag 24 februari 2009 @ 15:06:04 #101
    180965 MarkM
    Always keep pushing!
    pi_66409900
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef bluejean het volgende:

    [..]

    Zijn geen extreem smalle hakken, maar ze hadden van mij wel pietsie breder gemogen. Het zijn - wat mij betreft - geen schoenen om langere stukken op te lopen. Dus ik bedenk van te voren wel voor welke gelegenheid ik ze aandoe . Zorgen dat je niet teveel moet lopen en/of trappen af moet.
    Ja, ze gaat sowieso niet uit met zulke dingen, het is meer voor onder leuke jurkjes of iets dergelijks voor verjaardagen bijvoorbeeld of in de zomer. (:
    Maar je staat er dus vrij stabiel op?
      dinsdag 24 februari 2009 @ 18:49:42 #102
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66417332
    Bestelling die vandaag was binnengekomen:

    Ook nog een leuk beige shirtje met pinokkio erop, maar die kon ik niet meer terugvinden op de site als plaatje.
    Ik hou 't allemaal De broek is wel wat te lang, maar dat heb ik altijd met lengtemaat 32. Dus die maak ik gewoon zelf korter. Verder zit ie super
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 21:13:18 #103
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66422025
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
    Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.




    Ik heb vandaag na mijn werk snel nog een jeans model Star gehaald (lang leve de H&M; open tot 18:30!)
    Zojuist hier thuis gepast en..hij staat me heel goed. Ik ben hier heel blij mee! Dit is DE broek als je een kont en heupen hebt maar wel een smal middel. Het is een ander model dan op de foto, de zakken zijn heel leuk vind ik:

      dinsdag 24 februari 2009 @ 21:24:28 #104
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66422432
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef alors het volgende:
    communiceren met h&m, dat is hetzelfde als praten tegen een muur
    Ik heb nooit problemen met ze.
    Ze reageren snel en zijn tot nu toe altijd vriendelijk en erg behulpzaam geweest.

    Denk ook dat veel foutieve leveringen misgaan doordat mensen kleding retourneren in de verkeerde 'plastic zakjes'. Daar zitten stickers op met inleescodes en ik denk dat de boel machinaal wordt ingelezen en dat er soort sorteringsfouten ontstaan. Groen shirtje beland in een zakje van een rok en dan gaat het verkeerd. Zoiets DENK ik hoor, weten doe ik niet zeker!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66422763
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Ik heb nooit problemen met ze.
    Ze reageren snel en zijn tot nu toe altijd vriendelijk en erg behulpzaam geweest.

    Denk ook dat veel foutieve leveringen misgaan doordat mensen kleding retourneren in de verkeerde 'plastic zakjes'. Daar zitten stickers op met inleescodes en ik denk dat de boel machinaal wordt ingelezen en dat er soort sorteringsfouten ontstaan. Groen shirtje beland in een zakje van een rok en dan gaat het verkeerd. Zoiets DENK ik hoor, weten doe ik niet zeker!
    Dat bedacht ik me vandaag ook opeens toen ik zat te klooien met mijn enorme bestelling en de retouren .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66424296
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Dat bedacht ik me vandaag ook opeens toen ik zat te klooien met mijn enorme bestelling en de retouren .
    Ik wist helemaal niet dat dat de bedoeling was, maar deed het puur uit netheid.
    pi_66434970
    wat is er mis met dit rokje?


    er zijn er nog zoveel van elke keer.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      woensdag 25 februari 2009 @ 11:20:40 #108
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_66438021
    Je moet er heel dun voor zijn
    I'm just a girl in the world.
    pi_66438359
    ai.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66448344
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
    wat is er mis met dit rokje?
    [ afbeelding ]

    er zijn er nog zoveel van elke keer.
    Die had ik ook besteld.. Hij zit echt heel erg hoog en heel strak, en hij is donkergrijs/zwart gestreept in plaats van zwart/wit.. Toen ik hem aanhad had ik het idee dat ik vastzat in een soort dwangbuis
    pi_66450652
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Ik heb nooit problemen met ze.
    Ze reageren snel en zijn tot nu toe altijd vriendelijk en erg behulpzaam geweest.

    Denk ook dat veel foutieve leveringen misgaan doordat mensen kleding retourneren in de verkeerde 'plastic zakjes'. Daar zitten stickers op met inleescodes en ik denk dat de boel machinaal wordt ingelezen en dat er soort sorteringsfouten ontstaan. Groen shirtje beland in een zakje van een rok en dan gaat het verkeerd. Zoiets DENK ik hoor, weten doe ik niet zeker!
    Dus theoretisch gezien zou je dan allemaal goedkope hemdjes in zakjes van dure jurken kunnen doen, en dan heel veel geld terugkrijgen? Of controleren ze dat vervolgens alsnog handmatig?
      woensdag 25 februari 2009 @ 18:18:18 #112
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66454125
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Merel1808 het volgende:

    [..]

    Dus theoretisch gezien zou je dan allemaal goedkope hemdjes in zakjes van dure jurken kunnen doen, en dan heel veel geld terugkrijgen? Of controleren ze dat vervolgens alsnog handmatig?
    Hmm je stuurt zelf nog een formulier mee waarop je schrijft wat je retourneert....misschien als je die ook fout invult? Het zou mij niks verbazen als een hoop mensen te weinig betalen. Ik heb van de week een factuur gehad waar te veel opstond dus waarom niet. Het is ook maar een hersenspinsel.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66455690
    tvp, binnenkort weer even wat bestellen
    pi_66461040
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Die had ik ook besteld.. Hij zit echt heel erg hoog en heel strak, en hij is donkergrijs/zwart gestreept in plaats van zwart/wit.. Toen ik hem aanhad had ik het idee dat ik vastzat in een soort dwangbuis
    oke dat had ik beter niet kunnen doen dus nogwel 2 maten besteld ook. naja is al in behandeling niks meer aan te doen.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66461374
    Vandaag twee pakjes binnen. Alles gaat denk ik terug.

    Mede omdat ik vandaag bij die andere Zweedse gigant ettelijke euro's besteed heb, beetje veel meer dan ik gedacht had
    Maar het was ook niet veel soeps, een satijnen shirt wat transparanter was dan menig huishoudfolie Een zwart vest, beetje matig, een blazer die niets was, en een top die eigenlijk ook tegenviel. Alleen dat witte 5 euro vest was leuk, maar om daar nu 4,90 verzendkosten voor te betalen..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66469693
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    oke dat had ik beter niet kunnen doen dus nogwel 2 maten besteld ook. naja is al in behandeling niks meer aan te doen.
    Je kunt het altijd proberen toch? Voor dat geld (2,90) kan dat nog wel
    Mijn ding was het niet
    pi_66471528
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 07:55 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Je kunt het altijd proberen toch? Voor dat geld (2,90) kan dat nog wel
    Mijn ding was het niet
    hmm? 2,90? die van mij zegt 9,90
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66472191
    Eindelijk die zebra jurk op de shop!
    pi_66472518
    wat een debiele nieuwe dingen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      donderdag 26 februari 2009 @ 10:44:26 #120
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66472910

    Maar in maat 36 al gelijk uitverkocht natuurlijk ... Ik ga morgenochtend nog wel even kijken.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66473588
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    hmm? 2,90? die van mij zegt 9,90
    Volgens mij heb ik 'm voor 2,90.. Zal eens kijken op de factuur straks (kan eigenlijk niet anders, zat in een bestelling van 30 euro inclusief verzendkosten waar ook een jurkje van 17 in zat.. ) I'll let you know
    pi_66476697
    Nog een H&M verslaafde meldt zich

    Wacht nu al ff op pakje (ook weer veel te veel besteld). 'Zending niet aangetroffen' staat er al dagen
    Ben bijna vergeten wat ik had besteld
    Ook mn verlanglijst puilt weer helemaal uit. Maar ja, ben verslaafd he
    Float like a butterfly, sting like a bee.
    pi_66479887
    Gister weer 3 dingen gescoord waarvan 1 met 50% korting.
    pi_66479941
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef everlast08 het volgende:

    Ook mn verlanglijst puilt weer helemaal uit. Maar ja, ben verslaafd he
    jep, dan mag dat gewoon
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66489200
    Vandaag nog ff in de winkel geweest en een enkellange spijkerrok gescoord! Ik weet alleen niet wat voor schoenen ik eronder moet doen

    Oja, en op het derde goedkoopste artikel 50% korting! Dus voor mijn vriend een zwart shirtje meegenomen. Was ie blij mee, en al helemaal met de prijs (5 euro ).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66489601
    Megapakket (+kleintje) is eindelijk naar het postkantoor gebracht
    pi_66489654
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:
    wat een debiele nieuwe dingen
    Zeg dat wel

      donderdag 26 februari 2009 @ 18:52:06 #128
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66490146
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      donderdag 26 februari 2009 @ 18:53:02 #129
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66490189
    Ik wilde nog een korte spijkerbroek, van die shorts, en toen kwam ik deze tegen:

    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66490389
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef Psych-case het volgende:
    [ afbeelding ]
    Wauw
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:06:49 #131
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66490738
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Wauw
    Ja he! Ik ga deze keer eens NIET voor zwart. Ik ga nl. meestal voor zwart.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:11:24 #132
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66490880
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Zeg dat wel

    [ afbeelding ]
    Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66490990
    dat ding is juist gruwelijk!
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66491290
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Zeg dat wel

    [ afbeelding ]
    Wtf
    pi_66491340
    Dingen die op mijn verlanglijstje komen:

    ¤ 24,90.. Voor een KETTING!




    ¤ 29,90


    ¤ 34,90

    [ Bericht 11% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 26-02-2009 19:27:40 ]
    pi_66491361
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!


    "Ruimvallend model."

    [ Bericht 1% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 26-02-2009 19:26:10 ]
    pi_66491416
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
    Dingen die op mijn verlanglijstje komen:
    [ afbeelding ]
    ¤ 24,90.. Voor een KETTING!
    WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.
    pi_66491460
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.
    Ik vind hem zo lelijk dattie tof is.
    pi_66491507
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef Psych-case het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.

    Ik heb wel DE schoenen gezien, maar een pop had ze aan, ze lagen niet los in de winkel. Ze waren ook niet wit maar creme, en zagen er nogal cheap uit En de hak echt enorm. Dus ik wacht 't maar af, maar ik denk dat ze retour gaan.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:31:05 #140
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66491556
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    "Ruimvallend model."
    Waarom is carnaval nou net voorbij
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66491661
    ik heb em besteld, ik moet zulks even passen en in Amsterdam kon ik hem niet vinden. Alleen de enkeljurk versie ervan.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66491678
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:29 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.

    Ik heb wel DE schoenen gezien, maar een pop had ze aan, ze lagen niet los in de winkel. Ze waren ook niet wit maar creme, en zagen er nogal cheap uit En de hak echt enorm. Dus ik wacht 't maar af, maar ik denk dat ze retour gaan.
    Deze?


    Zo ja; op de site staat ook gewoon 'lichtbeige', geen wit.

    Ze zijn er ook in het rood/roze zie ik ineens.

    pi_66491737
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:34 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Deze?
    [ afbeelding ]

    Zo ja; op de site staat ook gewoon 'lichtbeige', geen wit.

    Ze zijn er ook in het rood/roze zie ik ineens.
    [ afbeelding ]
    Ja die En die lichtbeige hadden de poppen aan.
    Ik had kunnen zweren dat ze wit waren
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:36:23 #144
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66491752
    Ooh ja die zag ik ook in het oranje, of wat is het errrg jammer. Die witte en zwarte zijn opzich gaaf, maar ik ga daar echt niet op leren lopen. Echt veel te hoog voor mij
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66491987
    Jezusmina man, die modellen worden ook steeds dunner volgens mij

    Feed me!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66492023
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Zeg dat wel

    [ afbeelding ]


    Dat jasje dat Psych-case postte is wel heel leuk
    pi_66492036
    Ik verveel me dus ga even een outfit samenstellen hoor..










    of


    En om het af te maken:
    pi_66492098
    De onderkant van de hak is nog geen 0.5² cm dat vind ik nog een groter bezwaar dan de hoogte, die ook gigantisch is trouwens.

    rood/roze het is toch oranje?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66492234
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Syrena het volgende:
    Jezusmina man, die modellen worden ook steeds dunner volgens mij

    Feed me!
    [ afbeelding ]
    Haar naam is Jordan Dunn

    Ja verschrikkelijk dat blonde wijf staat voorop het nieuwe magazine in badpak, totaal vormloos Kinderlichaampje

    Die rozige broek is trouwens ook supervet, maar ik heb al zoveel broeken en een koopverbod....
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66492362
    Die zebra/ tijgerprint kleding is echt not done! Je hebt genoeg andere veel leukere kleding bij H&M helemaal voor vrouwen.
    pi_66492424
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:35 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ja die En die lichtbeige hadden de poppen aan.
    Ik had kunnen zweren dat ze wit waren
    Aight! Op die foto van de oranje versie zie je pas hoe hoog de hak is.. Kut
    pi_66492528
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:33 schreef alors het volgende:
    ik heb em besteld, ik moet zulks even passen en in Amsterdam kon ik hem niet vinden. Alleen de enkeljurk versie ervan.
    Die lange jurk is echt fab, ik zag 'm hangen in Den Haag. Ik ga zoiets alleen echt nooit dragen dus ik heb 'm ook niet gepast.
    pi_66492580
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef alors het volgende:
    De onderkant van de hak is nog geen 0.5² cm dat vind ik nog een groter bezwaar dan de hoogte, die ook gigantisch is trouwens.

    rood/roze het is toch oranje?
    Nog erger
    Ik had niet goed gekeken
    pi_66493281


    Jezus, die kop ziet er ook lekker gezond uit (zo'n hoofd heb ik als ik net wakker ben )
    pi_66493394
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef Noisiv het volgende:
    Die zebra/ tijgerprint kleding is echt not done! Je hebt genoeg andere veel leukere kleding bij H&M helemaal voor vrouwen.
    En jij bent?

    Dierenprintjes
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66493732


    Gooi ik net dat jack wat Psych-Case postte bij m'n bestelling, die ik dat m'n gympies nu een levertijd hebben van begin maart ipv eind maart

    Edit: En nu staat er alsnog boven m'n afgeronde bestelling: Wordt geleverd eind maart
      donderdag 26 februari 2009 @ 20:52:09 #157
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_66494833
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Jezus, die kop ziet er ook lekker gezond uit (zo'n hoofd heb ik als ik net wakker ben )
    Heel tof blazertje trouwens!
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
      donderdag 26 februari 2009 @ 21:04:24 #158
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66495468
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    "Ruimvallend model."
    Hahaha zelfs het model kijkt bedenkelijk.
    Die ketting is mij ook te tuttig, niet mijn stijl.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      donderdag 26 februari 2009 @ 21:06:10 #159
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66495552
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef Chanty87 het volgende:


    Gooi ik net dat jack wat Psych-Case postte bij m'n bestelling, die ik dat m'n gympies nu een levertijd hebben van begin maart ipv eind maart

    Edit: En nu staat er alsnog boven m'n afgeronde bestelling: Wordt geleverd eind maart
    RAAR!
    Want mijn jack staat op levering begin maart!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66495783
    Heb ook weer een bestelling gedaan van bijna 200,-
      donderdag 26 februari 2009 @ 21:11:39 #161
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66495923
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Rekkof het volgende:
    Heb ook weer een bestelling gedaan van bijna 200,-
    Een echte H&M-man!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66497103
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    RAAR!
    Want mijn jack staat op levering begin maart!
    Die gympies hadden eerst een levertijd van eind maart dus zal daar wel door komen Morgen kijken of het dan nog zo is, zo ja, dan ga ik wel even mailen ofzo.

    Edit; al gefixt Heb gewoon een artikel met een levertijd van begin mei (:')!) erbij gegooid, toen kon ik wel de levertijd naar begin maart zetten en toen dat artikel er weer uitgedonderd

    [ Bericht 19% gewijzigd door Chanty87 op 26-02-2009 21:38:42 ]
    pi_66497382
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Hahaha zelfs het model kijkt bedenkelijk.
    Die ketting is mij ook te tuttig, niet mijn stijl.
    Ik vind die ketting echt verschrikkelijk.
    pi_66500638
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Een echte H&M-man!
    pi_66502040
    Tweede levering van m'n bestelling is binnen, behalve wat basic truitjes en een hempje gaat alles terug . De lieve roze bloesjes zaten heel raar; de één was heel lang en praktisch doorzichtig, de ander was met een touwtje om het middel en daardoor werd ik echt een prupke. En het setje van vest + hempje voor 5 euro viel weer best groot, dus daar is m'n moeder weer blij mee, al ziet het er een beetje pyjama-achtig uit.
    Ik had gister allemaal leuke shirtjes gezien in de winkel zelf, maar m'n kop stond/staat er niet echt naar dus heb ik niks gepast en op de website staan ze niet, wel jammer.
    Tap tap tap
    pi_66502840
    Morgen komt mijn bestelling vol met Sale spulletjes binnen
    pi_66505330
    Bestelling:
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_66506498
    Oh, ik vind dat zebrabroekpak juist gaaf! Vooral op de manier waarop die chick hem draagt, inclusief de pumps én ketting dus. Alleen zou ik hem niet kopen omdat ik er dan uiteindelijk toch niet mee de straat op durf.
    pi_66508614
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef GLITCH. het volgende:
    Bestelling:
    [ afbeelding ]
    die bikini is leuk!
    pi_66508638
    Pakket staat eindelijk manco in Zwolle
      vrijdag 27 februari 2009 @ 10:49:52 #171
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66512150
    hey mijne ook
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66512220
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 10:49 schreef pinquit het volgende:
    hey mijne ook
    Whoehoe Het wordt nog eens wat met het verzenden bij de H&M
      vrijdag 27 februari 2009 @ 11:08:13 #173
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66512670
    ja, maargoed, kan nu nog een week duren geloof ik, of niet?
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66512915
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
    ja, maargoed, kan nu nog een week duren geloof ik, of niet?
    Langer nog

    Ik heb het een keer gehad toen stond ie 2,5 week manco in Zwolle
      vrijdag 27 februari 2009 @ 11:17:37 #175
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66512948


    mn vorige bestelling: 14-2 manco, 16-2 gesorteerd zwolle, 17-2 arrived
    dus laten we daarop hopen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66513222
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef pinquit het volgende:


    mn vorige bestelling: 14-2 manco, 16-2 gesorteerd zwolle, 17-2 arrived
    dus laten we daarop hopen
    Let's hope so
    pi_66513609
    Die van mij is 3 dagen geleden al gearriveerd op het sorteercentrum in Zwolle.. Hoop dat hij vandaag nog bij het Kiala punt bezorgt word
    pi_66515526
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

      vrijdag 27 februari 2009 @ 12:39:35 #179
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66515628
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

    [ afbeelding ]
    Oh my ..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_66517356
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

    [ afbeelding ]
    Omg
    pi_66517593
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

    [ afbeelding ]
    pi_66519895
    Mijn bestelling staat nog niet eens manco en hij moet begin maart komen .
    pi_66520270
    Ik kan de mijne afhalen bij mijn Kiala-punt! Jippie...
    pi_66520338
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
    Ik kan de mijne afhalen bij mijn Kiala-punt! Jippie...
    Ik wil ook
    pi_66525678
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

    [ afbeelding ]
    Dat is gewoon het thema van de shoot, The Outsiders, op de volgende foto is hij een gevaarlijk stoere kill, daarna weer een nerd, dan weer een hete bouwvakker
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66530033
    Ik heb al twee weken lang een lege 'nog niet geleverde bestellingen' pagina .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66533238
    Nice!!

    Ik wacht op een pakketje, gelukkig zit er meer voor mijn broertje in dan voor mezelf
      vrijdag 27 februari 2009 @ 20:49:55 #188
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66533628
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

    [ afbeelding ]
    Whaha!

    Deze is wel !



    De rechtse he!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66533772
    Ik vind het maar een skinny-bones typje
      vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:58 #190
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66534177
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
    Ik vind het maar een skinny-bones typje
    Skinny hoe?
    Ach van mij hoeft een man niet overdreven gespierd te zijn.
    't Is maar een foto, een look, zie mezelf niet met zo'n man.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Psych-case op 27-02-2009 21:12:19 ]
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66535330
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Skinny hoe?
    Ach van mij hoeft een man niet overdreven gespierd te zijn.
    't Is maar een foto, een look, zie mezelf niet met zo'n man.
    Ik ook niet, maar het oog wil ook wat
    pi_66535438
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Whaha!

    Deze is wel !

    [ afbeelding ]

    De rechtse he!
    Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66536432
    okay....ik heb nu dus dit:
    Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling) 24.02.2009, ¤ -9,

    Ik heb al honderd x besteld maar dit nog nooit gehad
    Er is iets uit mijn pakketje gehaald ofzo?
    Er staat bij mijn kiala-zoek-waar-je-pakketje-is-pagina ook 2 x iets onderweg?
    pi_66536624
    Jaa dan is er iets uit je pakje gehaald
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66536709
    Shit, ik weet niet wat! Ik zie de bui al hangen
    Ik ga mijn mail maar eens opzoeken....
      vrijdag 27 februari 2009 @ 21:58:43 #196
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66536769
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Langer nog

    Ik heb het een keer gehad toen stond ie 2,5 week manco in Zwolle
    hij is gesorteerd
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 27 februari 2009 @ 22:10:55 #197
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66537313
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.
    Weet ik.

    [ Bericht 11% gewijzigd door Psych-case op 28-02-2009 14:06:49 ]
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66537560
    Het is óf een van de twee spijkerbroeken óf een zwart vest uit de sale....
    Spijkerbroeken heb ik laatst nog genoeg gekocht, dus ik ben bang dat met mijn geluk het zwarte vest er uit is gemieterd....
    pi_66546478
    Ik mocht m'n twee grote dozen ophalen bij Kiala.. Zegt die vrouw 'zo jij kan weer vooruit'. Ik heb maar niet gezegd dat er weer een pakket aankomt volgende maand

    Wat dingen uit 'home' besteld en ik hou het allemaal denk ik. Ik heb alleen wat twijfels over het tafelkleed, ik vermoed dat die vaal word in de was. Maar de kussentjes zijn



    badmat




    Het zwarte jurkje dat ik eerder postte past, ¤16,90 En nog wat blousjes, bikini.. En alles past. Mijn arme portomonee
      zaterdag 28 februari 2009 @ 14:08:02 #200
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66551170
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Aight! Op die foto van de oranje versie zie je pas hoe hoog de hak is.. Kut
    Dat noemen ze volgensmij bij de H&M 'koraal'.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66554740
    Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza



    Deze dus

    [ Bericht 39% gewijzigd door Daph_ op 28-02-2009 16:23:30 ]
    pi_66555199
    Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
    pi_66555267
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef StrawberryFields het volgende:
    Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
    Hmm, vreemd.. Die van mij is vandaag afgeleverd

    Jammer alleen dat ik pas maandagavond weer thuis ben
    pi_66555402
    Jeej h&m topic
    ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
    http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
    die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..
    pi_66555585
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Kleintje19 het volgende:
    Jeej h&m topic
    ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
    http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
    die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..

    Volgens mij vallen die blousejes wel mooi, ik heb in ieder geval genoeg blouses van H&M en omdat ze stretch zijn valt het ook mooi Ik heb ook een grote cup en bij mij zitten ze prima Hoewel ik deze natuurlijk nog moet proberen, maar ik denk dat ze hetzelfde vallen als de rest van de blouses die ik heb

    De broek stond trouwens in de sale, dus ik denk dat je morgen- of maandagochtend rond een uur of 7 de meeste kans maakt (alstie er nog is)
    pi_66555677
    ik zelf ben gek op blousjes van de h&m, staat heel chique met een gilletje (uiteraard ook van de h&m) en dat kan je dan combineren met of een nette broek of spijkerbroek, t staat toch altijd leuk, als hij bevalt, dan bestel ik de andere kleuren ook ik ga eens voor de broek kijken thanks! betalen jullie trouwens met een acceptgiro? zag namelijk ook maandfactuur, iemand ervaringen daarmee?

    ik heb trouwens nog nooit bij de sale gekeken, is me nooit opgevallen
    pi_66555929
    Thanks voor de tip, die broek was er niet meer maar heb wel lekker 2 andere besteld!

    edit: in een ander topic zag ik dit:
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladysusy het volgende:
    Ik heb net even gebeld met H&M met de vraag wanneer mijn bestelling (van zaterdag) in behandeling wordt genomen en waarom deze pas half februari wordt bezorgd (nu bijna alles wat ik had besteld op voorraad is) en toen kreeg ik dus de vraag hoe ik aan die kortingscodes kwam. Ik had gezegd dat ik deze van iemand heb gekregen, maar dat mag natuurlijk niet en komt eigenlijk neer op fraude zei die mevrouw. Dit mag dus niet want het zijn persoonlijke codes, en dit wordt volgens haar wel degelijk onderzocht. Dit kan ook een reden zijn waarom een bestelling (nog) niet in behandeling is genomen. Ik hield me maar van de domme en zei dat ik wist dat dit veel vaker gebeurde met die codes en dat het ook vaak goed ging, en dat ze dan het systeem misschien wat beter moeten beveiligen, maar volgens haar wordt er wel degelijk op gecontroleerd (misschien A-select of misschien heb ik nu mijn eigen glazen wel ingegooid door te bellen, wie zal het zeggen) maargoed ik kreeg wel een waarschuwing, want als ze dit vaker zien dan loop je de kans dat je account wordt geblokkeerd.
    ik las het al vaker, ik heb ze alleen op de schoenen gebruikt die ik heb besteld ik hoop heel erg dat het toch nog verzonden word..

    [ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 28-02-2009 18:00:50 ]
    pi_66563240
    Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
    http://link.marktplaats.nl/233098085
    deze dus...
    pi_66564044
    Vandaag in een H&M in Den haag goed geslaagd;
    *leuk zwart lang shirtje korte mouw met koord wat je kunt strikken onder borsten (zie ik niet online staan)
    *stretch rokje wit met paarse bloemfiguren (staat ook online)
    *2x een hele fijne linnen broek met band aan de bovenkant en koordjes onderaan van de Divided met een verticaal streepje in de print ,eentje donkergrijs en andere legergroen. Zie ik niet online staan en ik had hem nog wel willen hebben in andere kleuren, jammer!

    en net online ook nog even geshopt
    Blondie




    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_66566989
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:
    Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
    http://link.marktplaats.nl/233098085
    deze dus...
    Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66567329
    Maar lopen wel lekker , tenminste in de winkel wel...
    Ik wacht nog altijd op mijn pakketje waar de schoenen inzitten!!!!
    pi_66567868
    Probeer de Dam er eens mee over te lopen

    Als de bodem overal egaal zou zijn, had ik het nog overwogen, maar ik heb geen zin om elke 5 minuten m'n schoen uit de straat te trekken
    Bovendien heb ik al andere op het oog, met een minder hoge en dikkere hak.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66568048
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Daph_ het volgende:
    Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza

    [ afbeelding ]

    Deze dus
    Oh dan zullen ze in andere filialen ook wel binnen zijn inmiddels. Maandag/dinsdag even loeren
    pi_66568057
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
    *morgen toch maar ff stad in dan*
    hoe hoger hoe beter, ik ben inimini klein dus ik mag het
    pi_66573504
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef alors het volgende:
    Probeer de Dam er eens mee over te lopen

    Als de bodem overal egaal zou zijn, had ik het nog overwogen, maar ik heb geen zin om elke 5 minuten m'n schoen uit de straat te trekken
    Bovendien heb ik al andere op het oog, met een minder hoge en dikkere hak.
    Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring* maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
    http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
    dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor

    anyway mijn order:

    mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer heb dus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
      zondag 1 maart 2009 @ 11:41:04 #216
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_66575654
    Iemand enig idee waar deze schoenen te koop zijn.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_66575730
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:

    [..]

    Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring* maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
    http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
    dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor

    anyway mijn order:
    [ afbeelding ]
    mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer heb dus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
    Op de schoenen na heb ik alles ook in bestelling staan
      zondag 1 maart 2009 @ 12:00:26 #218
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66576133
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:

    [..]

    Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring* maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
    http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
    dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor

    anyway mijn order:
    [ afbeelding ]
    mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer heb dus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk


    Die veterpumps hebben net zo'n dunne hak als bv deze



    alleen omdat ie afloopt valt het wat minder op.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66582012
    net met moeders gezocht maar helaas, (wonder boven wonder ging ze mee) ze gaat nu in amsterdam kijken

    ik persoonlijk vind hoge hakken ideaal, je sloft namelijk nooit je moet je voeten optillen anders breek je je nek
    @ Miracle_Drug: ik heb dat roze blousje volgens mij net zien hangen, de kleur komt niet eens in de buurt
    hoop dat het echt knalroze is..
    pi_66586559
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Kleintje19 het volgende:
    net met moeders gezocht maar helaas, (wonder boven wonder ging ze mee) ze gaat nu in amsterdam kijken

    ik persoonlijk vind hoge hakken ideaal, je sloft namelijk nooit je moet je voeten optillen anders breek je je nek
    @ Miracle_Drug: ik heb dat roze blousje volgens mij net zien hangen, de kleur komt niet eens in de buurt
    hoop dat het echt knalroze is..
    Ik zal het morgen even laten weten als ik mijn pakket geopend heb
    pi_66588247
    graag! mocht iemand een specifieke h&m tegen komen waar dus de veterschoenen nog volop zijn en in maat 36/37 meld het me, ik heb een OV dus ik reis overal heen
    pi_66593244
    Op aanraden van een vriendin mijn eerste online order gedaan.
    Ik kan eigenlijk al jaren niet meer zo goed slagen bij de H&M en zweer bij de Zara, maar ik heb zo'n hekel aan winkelen.

    Ik moet een compleet nieuwe 'vakantie garderobe' hebben. Op foto's van de afgelopen jaren sta ik steeds met dezelfde kleding op de foto. In totaal voor 100 euro (dakzij de kortingscode uit dit topic) besteld, levering begin maart, ik ben benieuwd!
      zondag 1 maart 2009 @ 20:41:31 #223
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66593852


    Hier zat ik tot 3 weken geleden op te wachten!!! Nu heb ik hem al ergens anders gekocht. Pech H&M!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      zondag 1 maart 2009 @ 21:16:37 #224
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66595401
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef Psych-case het volgende:
    [ afbeelding ]

    Hier zat ik tot 3 weken geleden op te wachten!!! Nu heb ik hem al ergens anders gekocht. Pech H&M!
    Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaald
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 1 maart 2009 @ 21:19:40 #225
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66595541
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaald
    Hmm en nu zit ie weer bij 'nieuw'! Eigenlijk moeten ze dan neerzetten 'terug van weggeweest'!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2009 @ 22:57:07 #226
    163650 Greys
    pi_66599831
    Lieve H&M addicts,

    Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:



    Past die ook als je een flinke boezem hebt?
    Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66599964
    WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS
    Kan hem niet vinden op de site???
    Noot noot.
      zondag 1 maart 2009 @ 23:03:32 #228
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_66600116
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
    WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS
    Kan hem niet vinden op de site???
    Het is ook deze:



    Op pagina 3 van de jurken!
    I'm just a girl in the world.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2009 @ 23:13:09 #229
    163650 Greys
    pi_66600578
    Ja, gewoon bij 'jurken/rokken' en dan 'toon alle'. Dan zie je hem vanzelf langskomen!
    Maar nou weet ik nog niet of hij past met ietwat big boobies
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 1 maart 2009 @ 23:24:45 #230
    331 Merel
    Be here now.
    pi_66601113
    Ja verdorie, ben ik net druk online aan het shoppen, gaan ze onderhoud houden en zijn ze "om uur" weer online. Daar mist dus een tijdstip
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_66601404
    Superleuk jurkje. Jammer dat het geen v-hals heeft
    Noot noot.
      maandag 2 maart 2009 @ 07:28:25 #232
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66605621
    Godverdomme, ga ik er vroeg uit om een superleuk rokje te scoren, is ie ALWEEEER uitverkocht.... Pffff.
    Morgen maar weer een poging wagen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66605678
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
    Lieve H&M addicts,

    Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:

    [ afbeelding ]

    Past die ook als je een flinke boezem hebt?
    Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
    Love that dress in pink though

    Ik wil het ook graag weten! Zoals ik hem in de winkel zag hangen (op een paspop in het roze - onvindbaar in de winkel natuurlijk en in het zwart wit) zag hij er wel redelijk ruim uit aan de bovenkant.. Volgens mij moet het lukken, maar mocht iemand ervaring hebben..?
      maandag 2 maart 2009 @ 09:59:19 #234
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66608002
    Ik heb om iets voor zessen mijn buit binnengehaald

    Nu kan ik voortaan lekker uitslapen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 2 maart 2009 @ 10:49:36 #235
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_66609367
    Ik heb dat jurkje in het zwart.

    Normaal gesproken heb ik een maat 36, maar van deze zat de 36 bij de borst vrij ruim. Ik heb dus weinig boezem, dus heb hem teruggestuurd en een maat kleiner genomen. Die zat veel mooier bij de borst/schouders, alleen wat strakker bij de taille. .maar goed, dat valt minder op omdat de onderkant vrij uitloopt.
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_66612219
    dames, ik snap er niks van
    ik had zoveel zooi besteld dat het in een doos kwam maar nu moet een deel terug (verkeerde maten en zo) maar het is toch niet de bedoeling dat ik met die doos op de fiets ga hoop ik?
    hoe moet dat dan?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66612294
    Je kan het natuurlijk ook in een andere doos versturen, of in een tas, als je de retoursticker er maar op doet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66612546
    ah tnx dat is een stuk makkelijker ja
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 2 maart 2009 @ 12:28:50 #239
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_66612687
    Ik vind het altijd lastig om de kleding weer net zo netjes terug in de verpakking te krijgen. Dan wordt het bij mij altijd ineens een heel dik pakket. Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam, onmogelijk om deze weer zonder kreuken goed in dat zakje te krijgen.
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
      maandag 2 maart 2009 @ 12:31:32 #240
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66612788
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Qarinx het volgende:
    Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66613699
    Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
    pi_66616390
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
    Ja, gewoon bij 'jurken/rokken' en dan 'toon alle'. Dan zie je hem vanzelf langskomen!
    Maar nou weet ik nog niet of hij past met ietwat big boobies

    Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt (uit 2004 en het is mijn lievelingsjurkje!) Ook van de H&M en je kent mijn bescheiden boezem en ik zou zeggen dat het met de jouwe moeilijk wordt. Maar je kan misschien een maat te groot bestellen en dan de taille weer innemen??
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 14:27:46 #243
    163650 Greys
    pi_66616697
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef conleche het volgende:

    [..]

    Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt (uit 2004 en het is mijn lievelingsjurkje!) Ook van de H&M en je kent mijn bescheiden boezem en ik zou zeggen dat het met de jouwe moeilijk wordt. Maar je kan misschien een maat te groot bestellen en dan de taille weer innemen??
    Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
    Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies

    Of wel? Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks... ) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66617013
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:

    [..]

    Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
    Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies

    Of wel? Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks... ) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
    Ik vind het moeilijk in te schatten. 42 gaat in ieder geval te groot zijn bij de taille, maar als je wat handig bent kan je gewoon wat coupenaadjes maken of vermaken en dan zittie goed. De lengte van het jurkje is ook niet zo'n probleem, want op de knie is het ook leuk (die van mij is bv ook op de knie).

    Het enige waar ik aan twijfel, is of het wel bij je passen zal, maar ik zou het gewoon proberen! (De zwart witte) en als het niks is stuur je het gewoon weer terug!!

    O en voor de meelezers: Greys in d'r nakie is geen straf om naar te kijken!!
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 14:44:26 #245
    163650 Greys
    pi_66617323
    Over het nakie en het kijken: right back atcha!
    Troela


    En ik ga het idd maar gewoon proberen! Vanavond even een bestellijstje invullen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 2 maart 2009 @ 14:52:17 #246
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66617596
    Greys, wat handig, je eigen modeadviseur
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 15:07:18 #247
    163650 Greys
    pi_66618148
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:52 schreef MaLo het volgende:
    Greys, wat handig, je eigen modeadviseur
    Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.
    Dus ik laat me gráág door haar adviseren!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66618341
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

    [..]

    Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.
    Dus ik laat me gráág door haar adviseren!

    So not waar!!!!!


    Wat dat lomperikje betreft dan hè....dat ik stijl heb, da's wel waar.


    Zo, nu weer genoeg veren in elkaars aars gestoken. Ik ga de keuken soppen. Met m'n stylish schortje voor.....
    pi_66618986
    hoe werkt dat terug sturen?
    gewoon via elk random postkantoor?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      maandag 2 maart 2009 @ 15:29:01 #250
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_66619018
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
    hoe werkt dat terug sturen?
    gewoon via elk random postkantoor?
    Yup.
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_66619077
    ow das wel handig!
    komt goed dan vandaag
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66619306
    Ik mag bijna mijn pakketje open maken
    pi_66619376
    ben ik weer hoor t word mn eerste keer wat terug sturen
    zo'n tnt in een kantoorboekhandel is dat ook goed om dingen terug te sturen?
    of moet het echt zo'n zeldzaam postkantoor zijn
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66620431
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
    ben ik weer hoor t word mn eerste keer wat terug sturen
    zo'n tnt in een kantoorboekhandel is dat ook goed om dingen terug te sturen?
    of moet het echt zo'n zeldzaam postkantoor zijn
    Die in een kantoorboekhandel gaat prima
    Ik heb het zelfs al eens bij een postbalie in de C1000 afgegeven.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66620461
    Oja, en als het niet kan, dan zullen ze je dat wel zeggen denk ik.
    (Of niet en dan met je spullies aan de haal gaan )(Grapje!)
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66621358
    ja oke maar ik heb ze vandaag 13 dagen geleden gehad dus het moet eigenlijk wel vandaag de deur uit geloof ik haha dus als het niet kan dan is er geen tijd om nog naar een andere te gaan vandaag
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66621849
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 07:41 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Love that dress in pink though

    Ik wil het ook graag weten! Zoals ik hem in de winkel zag hangen (op een paspop in het roze - onvindbaar in de winkel natuurlijk en in het zwart wit) zag hij er wel redelijk ruim uit aan de bovenkant.. Volgens mij moet het lukken, maar mocht iemand ervaring hebben..?
    ik heb hem gepast met mn cup e, ik zelf vind het niet van je het, als hij een V hals had gehad wel.
    pi_66622011
    zou het ook morgen kunnen? heb het op dinsdag gehad en als ik het dan 2 dinsdagen verder terug stuur is dat 14 dagen toch? of moet het dan binnen zijn?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66622655
    Ik had hem besteld, in maat 42. Ik ben 1.73 en heb cup D/E.
    Hij paste overal perfect, behalve bij de borsten helaas...Ik kreeg hem echt niet dicht. Het was denk ik toch geen jurkje voor mij geweest (inderdaad..mensen met een Audrey Hepburnfiguurtje zal dit ongetwijfeld fantastisch staan) maar jammer is het wel.
    Ik zou zeggen: in geval van grote borsten, reken er maar niet op. Zoals bij H&M helaas wel vaker het geval is
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:

    [..]

    Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
    Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies

    Of wel? Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks... ) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
      maandag 2 maart 2009 @ 17:25:44 #260
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_66623398
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Kleintje19 het volgende:
    ik heb hem gepast met mn cup e, ik zelf vind het niet van je het, als hij een V hals had gehad wel.
    Ik denk idd wel dat het een jurk is wat veel accent legt op de borst.
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
      maandag 2 maart 2009 @ 17:29:49 #261
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_66623542
    Vandaag in H&M filialen gezocht naar de rode plimsoll tevergeefs.

    [ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 02-03-2009 18:05:23 ]
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_66624459
    Mijn roze blouseje is wel knalroze hoor, alleen niet zo fuchsia als op de site staat.. Wel mooi

    Hier in de winkels hangen lichtroze blouses, die zijn het in ieder geval niet
    pi_66625174
    De blauwe blouse en de broek gaan retour De kleur blauw staat me niet en de broek zit heel vreemd Het voelt ook alsof ik in een soort gymbroek sta ofzo

    Ik twijfel nog of ik de blouse moet ruilen voor een roze, want die is wel erg leuk
      maandag 2 maart 2009 @ 18:21:12 #264
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_66625223
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco, 28-02-2009, Zwolle , intern transport pakketten
    duurt lang
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_66626139
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Daph_ het volgende:
    Mijn roze blouseje is wel knalroze hoor, alleen niet zo fuchsia als op de site staat.. Wel mooi

    Hier in de winkels hangen lichtroze blouses, die zijn het in ieder geval niet
    THANK GOD!! of nouja, thank you

    bestelling is in behandelng genomen, ben benieuwd!
    pi_66626839
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Kleintje19 het volgende:

    [..]

    THANK GOD!! of nouja, thank you

    bestelling is in behandelng genomen, ben benieuwd!
    Haha you're welcome hoor

    Hopen dat het een beetje opschiet met je bestelling !
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 19:20:05 #267
    163650 Greys
    pi_66627063
    Dank jullie, lieve dames met de wat grotere boobies!
    Ik ga het jurkje toch maar aan me voorbij laten gaan dan.
    Dan maar wat anders moois zoeken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66627224
    ik zag de jurkjes ook al idd maar ik durf het niet want hij is niet gemaakt voor mijn oer hollandse figuur
    misschien zo'n rok....
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66627513
    ik had gister een rok aan, maar ik ben maar 1.49, dus ik kom naar buiten en me moeder schiet in de lach was geen succes haha, ik ga nu 2 mooie pakken aanschaffen bij de sps superstar, je merkt wel heel veel verschil hoor tussen nette kleding h&m en sps...
      maandag 2 maart 2009 @ 19:38:54 #270
    331 Merel
    Be here now.
    pi_66627695
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
    Dank jullie, lieve dames met de wat grotere boobies!
    Ik ga het jurkje toch maar aan me voorbij laten gaan dan.
    Dan maar wat anders moois zoeken!
    Zag ik op de foto's van Miss_S in het slanktopic nou niet dat zij hetzelfde jurkje heeft? Die is toch ook geen tenger poppetje. Misschien haar nog eens vragen hoe het jurkje zit?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_66627818
    heb je een linkje?
    ik ben wel benieuwd
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66629535
    t ligt niet echt of je fors bent maar aan je borsten, bij mij werd het helemaal gesquasd en dan lijkt t net of ze op half 7 hangen..
    pi_66629929
    ow nou die zijn zeker fors
    maar daarom dacht ik dat zo'n rok wel leuk zou zijn die heb je ook
    met een leuk topje er op met een v hals idd
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66630061
    zulke jurkjes zijn ideaal om buikjes te verbergen en forse benen maar wel met een V hals!
    pi_66641477
    Hmm, misschien moet ik hem dan ook uit mijn hoofd zetten..

    Die effen truitjes voor 2,90 (één per klant) zitten trouwens wel erg lekker, ze zijn wat langer dan normaal
    pi_66642067
    truitjeS?


    Mijn nalevering is pleite... althans.... ze hem eruit gehaald???
    Zouden ze hem er dan ook weer indoen, of is weg ook echt weg...

    Hoop het laatste, zou hem net annuleren
      dinsdag 3 maart 2009 @ 08:49:21 #277
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66642136
    Ik ga morgen weer eens naar een H&M winkel, kijken wat ik aan voorjaarskleding kan scoren.
    Mijn bestellijst op H&M online is al ruim een maand leeg . Ben zo trots op mezelf
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66642473
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef MaLo het volgende:
    Ik ga morgen weer eens naar een H&M winkel, kijken wat ik aan voorjaarskleding kan scoren.
    Mijn bestellijst op H&M online is al ruim een maand leeg . Ben zo trots op mezelf
    Respect!

    Mijn bestellijst is sinds vorige week leeg, ik ga ook voor minstens een maand

    Ik zit nog wel met een tegoedkaart dus ik vrees dat ik wel binnenkort nog naar de winkel toe moet..
      dinsdag 3 maart 2009 @ 11:43:05 #279
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66646913
    Ik ga in ieder geval (als ze er zijn ) een zwart giletje en een mooi bloesje scoren, heb ik mezelf voorgenomen .

    Daph, succes
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66647663
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef Merel het volgende:

    [..]

    Zag ik op de foto's van Miss_S in het slanktopic nou niet dat zij hetzelfde jurkje heeft? Die is toch ook geen tenger poppetje. Misschien haar nog eens vragen hoe het jurkje zit?
    En bedankt
    Maar nee ben inderdaad niet tenger en heb 75E en bij mij past een maat 42 goed.
    Oke hij doet niet veel voor je borsten, ze lijken niet groter ofzo maar dat is dan ook niet echt nodig als je grote borsten hebt.
    Hij gaat ook gewoon dicht, dus misschien een grotere maat proberen als je hem niet dicht kreeg?

    Ik vind hem wel echt heel leuk
    pi_66647784
    heb je een pic miss?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66648617
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
    heb je een pic miss?
    pi_66649038
    slim met zo'n bolerotje er over!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66649186
    ook van de H&M trouwens
    pi_66649231
    ik herkende m
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66649556
    Juist jammer van het bolerotje Daar wordt het geheel veel te druk van
    Noot noot.
    pi_66649687
    Ik heb ook weer geshopt ben erg blij met dit topic, want ik vergeet die kortingscodes altijd. Heeft iemand deze jas?



    Ik wil graag weten hoe warm die is, ik ben een beetje vergeten daar naar te kijken toen ik m in mn winkelmandje gooide
    pi_66649906
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb ook weer geshopt ben erg blij met dit topic, want ik vergeet die kortingscodes altijd. Heeft iemand deze jas?

    [ afbeelding ]

    Ik wil graag weten hoe warm die is, ik ben een beetje vergeten daar naar te kijken toen ik m in mn winkelmandje gooide
    Ik heb die ook gescored bij mijn laatste bunkerjacht in de sale

    Die van mij is erg warm, en doordat ie zo hoog sluit hoef ik niet eens een sjaal om Ik had vandaag mijn andere H&M jas aan, maar die was toch beduidend kouder
    pi_66650193
    Mijn bestelling is in behandeling. Of nou ja, half. Eén van de twee maten schoenen, en één van de twee maten broek is onderweg. En de schoenen zijn zeer waarschijnlijk te groot dus da's weer jammer. Maar kan ik wel meteen zien of ik ooit in staat zal zijn op ze te lopen.
    pi_66653360
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
    Juist jammer van het bolerotje Daar wordt het geheel veel te druk van
    Ik vond het nog wel meevallen, maar goed ik had niets anders voor handen
    pi_66654573
    het is idd wat druk maar het breekt het vierkant dat je anders door de boobies krijgt zeg maar
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_66657715
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb ook weer geshopt ben erg blij met dit topic, want ik vergeet die kortingscodes altijd. Heeft iemand deze jas?

    [ afbeelding ]

    Ik wil graag weten hoe warm die is, ik ben een beetje vergeten daar naar te kijken toen ik m in mn winkelmandje gooide
    Die heb ik! Lekkere warme jas. Doe er altijd wel 2 sjaals bij om
    Noot noot.
    pi_66661194
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Respect!

    Mijn bestellijst is sinds vorige week leeg, ik ga ook voor minstens een maand

    Ik zit nog wel met een tegoedkaart dus ik vrees dat ik wel binnenkort nog naar de winkel toe moet..
    Ik heb nog 1 bestelling staan, maar ik doe met je mee. Mijn maand gaat vandaag in
    pi_66661537
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Ik heb nog 1 bestelling staan, maar ik doe met je mee. Mijn maand gaat vandaag in
    Whehe H&M-Addicts Anonymus

    Succes trouwens
      dinsdag 3 maart 2009 @ 18:52:17 #295
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66661840
    Wow, dat vind ik echt knap, als je een maand niks in je bestellijst hebt staan Mij lukt het denk echt niet Er staan sowieso nog dingen in die pas eind mei ofzo geleverd worden.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66662414
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Whehe H&M-Addicts Anonymus

    Succes trouwens
    Eigenlijk moet daar een apart topic voor geopend worden hé Ik had een week ofzo niets in behandeling/onderweg toen ik in dit topic keek en wat leuks zag

    Jij ook succes
    pi_66662429
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:52 schreef Enfermera het volgende:
    Wow, dat vind ik echt knap, als je een maand niks in je bestellijst hebt staan Mij lukt het denk echt niet Er staan sowieso nog dingen in die pas eind mei ofzo geleverd worden.
    Maar dat is bij voorbaat al een verloren zaak.. Als je het op moet nemen tegen een bestellijst die tot mei nog vol staat Dat zou ik ook niet kunnen weerstaan..

    Mijn laatste heb ik gister gepast, gaat donderdag retour en dan liggen er geloof ik nog 3 facturen op betaling te wachten
      dinsdag 3 maart 2009 @ 19:10:17 #298
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66662589
    Ik kan het zelf ook bijna niet geloven, dat ik al zo lang niks besteld heb .
    Succes mede-afkickers
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      dinsdag 3 maart 2009 @ 19:12:47 #299
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66662692
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Maar dat is bij voorbaat al een verloren zaak.. Als je het op moet nemen tegen een bestellijst die tot mei nog vol staat Dat zou ik ook niet kunnen weerstaan..

    Mijn laatste heb ik gister gepast, gaat donderdag retour en dan liggen er geloof ik nog 3 facturen op betaling te wachten
    Echt he.. Nouja, daarom. Misschien dat ik het daarna gewoon maar 's waag om een maand niets te kopen Ik hou jullie iig wel op de hoogte
    Haha ja precies.. Je blijft bezig zo
    Idd, succes afkickers!! Ik duim voor jullie!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66663175
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Die heb ik! Lekkere warme jas. Doe er altijd wel 2 sjaals bij om
    wil die jas ook gaan bestellen
    hoe valt die?? twijfel over welke maat ik moet nemen
      dinsdag 3 maart 2009 @ 20:09:55 #301
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66665120
    Er komt weer nieuw spul aan, in de nieuwe glamour staan al campagneplaatjes. Dus jullie zullen wederom zwichten!
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')