Aight! Op die foto van de oranje versie zie je pas hoe hoog de hak is.. Kutquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die En die lichtbeige hadden de poppen aan.
Ik had kunnen zweren dat ze wit waren
Die lange jurk is echt fab, ik zag 'm hangen in Den Haag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:33 schreef alors het volgende:
ik heb em besteld, ik moet zulks even passen en in Amsterdam kon ik hem niet vinden. Alleen de enkeljurk versie ervan.
Nog ergerquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef alors het volgende:
De onderkant van de hak is nog geen 0.5² cm dat vind ik nog een groter bezwaar dan de hoogte, die ook gigantisch is trouwens.
rood/rozehet is toch oranje?
En jij bent?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef Noisiv het volgende:
Die zebra/ tijgerprint kleding is echt not done! Je hebt genoeg andere veel leukere kleding bij H&M helemaal voor vrouwen.
Heel tof blazertje trouwens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, die kop ziet er ook lekker gezond uit(zo'n hoofd heb ik als ik net wakker ben
![]()
)
Hahaha zelfs het model kijkt bedenkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ruimvallend model."
RAAR!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
Gooi ik net dat jack wat Psych-Case postte bij m'n bestelling, die ik dat m'n gympies nu een levertijd hebben van begin maart ipv eind maart![]()
Edit: En nu staat er alsnog boven m'n afgeronde bestelling: Wordt geleverd eind maart![]()
![]()
Een echte H&M-man!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Rekkof het volgende:
Heb ook weer een bestelling gedaan van bijna 200,-
Die gympies hadden eerst een levertijd van eind maart dus zal daar wel door komenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
RAAR!
Want mijn jack staat op levering begin maart!
Ik vind die ketting echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hahaha zelfs het model kijkt bedenkelijk.
Die ketting is mij ook te tuttig, niet mijn stijl.
Langer nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
ja, maargoed, kan nu nog een week duren geloof ik, of niet?
Let's hope soquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef pinquit het volgende:![]()
![]()
![]()
mn vorige bestelling: 14-2 manco, 16-2 gesorteerd zwolle, 17-2 arrived
dus laten we daarop hopen
Oh myquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|