Ja he!quote:
Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!
WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Dingen die op mijn verlanglijstje komen:
[ afbeelding ]
¤ 24,90.. Voor een KETTING!![]()
Ik vind hem zo lelijk dattie tof is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.
Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.quote:
Waarom is carnaval nou net voorbijquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ruimvallend model."
Deze?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.
Ik heb wel DE schoenen gezien, maar een pop had ze aan, ze lagen niet los in de winkel. Ze waren ook niet wit maar creme, en zagen er nogal cheap uitEn de hak echt enorm. Dus ik wacht 't maar af, maar ik denk dat ze retour gaan.
Ja die En die lichtbeige hadden de poppen aan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zo ja; op de site staat ook gewoon 'lichtbeige', geen wit.
Ze zijn er ook in het rood/roze zie ik ineens.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
Haar naam is Jordan Dunnquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina man, die modellen worden ook steeds dunner volgens mij![]()
Feed me!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |