Ja, ze gaat sowieso niet uit met zulke dingen, het is meer voor onder leuke jurkjes of iets dergelijks voor verjaardagen bijvoorbeeld of in de zomer. (:quote:Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Zijn geen extreem smalle hakken, maar ze hadden van mij wel pietsie breder gemogen. Het zijn - wat mij betreft - geen schoenen om langere stukken op te lopen. Dus ik bedenk van te voren wel voor welke gelegenheid ik ze aandoe. Zorgen dat je niet teveel moet lopen en/of trappen af moet.
![]()
Ik heb vandaag na mijn werk snel nog een jeans model Star gehaald (lang leve de H&M; open tot 18:30!)quote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.
Ik heb nooit problemen met ze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef alors het volgende:
communiceren met h&m, dat is hetzelfde als praten tegen een muur
Dat bedacht ik me vandaag ook opeens toen ik zat te klooien met mijn enorme bestelling en de retourenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met ze.
Ze reageren snel en zijn tot nu toe altijd vriendelijk en erg behulpzaam geweest.
Denk ook dat veel foutieve leveringen misgaan doordat mensen kleding retourneren in de verkeerde 'plastic zakjes'. Daar zitten stickers op met inleescodes en ik denk dat de boel machinaal wordt ingelezen en dat er soort sorteringsfouten ontstaan. Groen shirtje beland in een zakje van een rok en dan gaat het verkeerd. Zoiets DENK ik hoor, weten doe ik niet zeker!
Ik wist helemaal niet dat dat de bedoeling was, maar deed het puur uit netheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me vandaag ook opeens toen ik zat te klooien met mijn enorme bestelling en de retouren.
Die had ik ook besteld.. Hij zit echt heel erg hoog en heel strak, en hij is donkergrijs/zwart gestreept in plaats van zwart/wit.. Toen ik hem aanhad had ik het idee dat ik vastzat in een soort dwangbuisquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
wat is er mis met dit rokje?
[ afbeelding ]
er zijn er nog zoveel van elke keer.
Dus theoretisch gezien zou je dan allemaal goedkope hemdjes in zakjes van dure jurken kunnen doen, en dan heel veel geld terugkrijgen? Of controleren ze dat vervolgens alsnog handmatig?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met ze.
Ze reageren snel en zijn tot nu toe altijd vriendelijk en erg behulpzaam geweest.
Denk ook dat veel foutieve leveringen misgaan doordat mensen kleding retourneren in de verkeerde 'plastic zakjes'. Daar zitten stickers op met inleescodes en ik denk dat de boel machinaal wordt ingelezen en dat er soort sorteringsfouten ontstaan. Groen shirtje beland in een zakje van een rok en dan gaat het verkeerd. Zoiets DENK ik hoor, weten doe ik niet zeker!
Hmm je stuurt zelf nog een formulier mee waarop je schrijft wat je retourneert....misschien als je die ook fout invult? Het zou mij niks verbazen als een hoop mensen te weinig betalen. Ik heb van de week een factuur gehad waar te veel opstond dus waarom niet. Het is ook maar een hersenspinsel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dus theoretisch gezien zou je dan allemaal goedkope hemdjes in zakjes van dure jurken kunnen doen, en dan heel veel geld terugkrijgen? Of controleren ze dat vervolgens alsnog handmatig?
oke dat had ik beter niet kunnen doen dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld.. Hij zit echt heel erg hoog en heel strak, en hij is donkergrijs/zwart gestreept in plaats van zwart/wit.. Toen ik hem aanhad had ik het idee dat ik vastzat in een soort dwangbuis
Je kunt het altijd proberen toch? Voor dat geld (2,90) kan dat nog welquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
oke dat had ik beter niet kunnen doen dusnogwel 2 maten besteld ook. naja is al in behandeling
niks meer aan te doen.
hmm? 2,90?quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen toch? Voor dat geld (2,90) kan dat nog wel![]()
Mijn ding was het niet
Volgens mij heb ik 'm voor 2,90.. Zal eens kijken op de factuur straksquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
hmm? 2,90?die van mij zegt 9,90
jep, dan mag dat gewoonquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef everlast08 het volgende:
Ook mn verlanglijst puilt weer helemaal uit. Maar ja, ben verslaafd he
Ja he!quote:
Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Sjeetje! Is er ook een foto MET model? Ik wil weten hoe die valt!
WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Dingen die op mijn verlanglijstje komen:
[ afbeelding ]
¤ 24,90.. Voor een KETTING!![]()
Ik vind hem zo lelijk dattie tof is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
WTF... Zelden zo'n gedrocht gezien, ik zou nog eerder met dat 1-delige zebrapak lopen.
Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.quote:
Waarom is carnaval nou net voorbijquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ruimvallend model."
Deze?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die hangen in de winkel! Vandaag gezien. Maar de kleur staat me voor geen meter, dus niet gepast.
Ik heb wel DE schoenen gezien, maar een pop had ze aan, ze lagen niet los in de winkel. Ze waren ook niet wit maar creme, en zagen er nogal cheap uitEn de hak echt enorm. Dus ik wacht 't maar af, maar ik denk dat ze retour gaan.
Ja die En die lichtbeige hadden de poppen aan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zo ja; op de site staat ook gewoon 'lichtbeige', geen wit.
Ze zijn er ook in het rood/roze zie ik ineens.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
[ afbeelding ]
Haar naam is Jordan Dunnquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina man, die modellen worden ook steeds dunner volgens mij![]()
Feed me!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |