Ja ik vond de kleur niet mooi en de kwaliteit viel ook nogal tegen imo, terwijl ik het normaal andersom heb (dat ik slechte kwaliteit verwacht maar het irl veel beter blijkt te zijn). Maar inderdaad, je moet maar even zien.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:59 schreef Addict89 het volgende:
Allebei bestellen en dan thuis kiezen.
Ja hij is lelijk! Ik vond hem ook leuk tot ik hem in de winkel zag. Qua kleur issie ook een stuk vaaler dan hier op de foto.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
Zijn geen extreem smalle hakken, maar ze hadden van mij wel pietsie breder gemogen. Het zijn - wat mij betreft - geen schoenen om langere stukken op te lopen. Dus ik bedenk van te voren wel voor welke gelegenheid ik ze aandoequote:Op maandag 23 februari 2009 19:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?
gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?
Whehehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalen
De auto low is heul niet uit de productiequote:Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef Aventura het volgende:
Bedankt voor de reacties aangaande de jeans en de hakken. Ik ga die spijkerbroek iig bestellen, ik denk wel te weten dat zo'n model mij goed staat. Ik had altijd auto low van Only die er precies op lijkt, maar die is uit productieDie pumps ga ik er gewoon bij bestellen. Pas weer 5 paar 'net niet'- zomerschoenen naar de Humana gebracht, dus ik mag weer!
?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef alors het volgende:
Als je alles terugstuurt, hoef je dan geen verzendkosten te betalen of hoe zat dat ook alweer?
Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.quote:De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.
Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
Hmmpfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef alors het volgende:
Ik krijg ALTIJD mails met:
Beste ...,
Bedankt voor je mail,
dit is je bestelling:
We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.
Dat doen ze dus als je bepaalde producten uit de sale hebt, en bepaalde producten uit de huidige catalogus. Dat ziet "hun kompjoeter" als verschillende bestellingen, die haalt jouw ene bestelling dus doodleuk uit elkaar en maakt er twee pakketjes van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzo
Maar ze namen de laatste tijd echt steeds ongewild pakketjes in behandeling, terwijl ik levering zelf later had aangegeven. En dan 2 artikelen in een pakje proppen en opsturen à 4,90 verzendkosten. Tot 2 keer toe, daar heb ik dus geen zin in...
Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen rukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef alors het volgende:
Beide pakketjes had één sale artikel en één artikel uit de nieuwe collectie...
Ze hebben volgens mij zelf ook geen idee wat ze aan het doen zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen ruk
Vandaar dat ik laatst nog geld tegoed had!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |