abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66389008
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:

[..]

Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
Ja ik vond de kleur niet mooi en de kwaliteit viel ook nogal tegen imo, terwijl ik het normaal andersom heb (dat ik slechte kwaliteit verwacht maar het irl veel beter blijkt te zijn). Maar inderdaad, je moet maar even zien.

Moahhhh ik zit te twijfelen over die jurk, ik wil hem echt heul graag, maar op het moment wil ik die schoenen liever en ik kan eigenlijk niet allebei veroorloven, maar straks is die jurk uitverkocht.
pi_66389323
Allebei bestellen en dan thuis kiezen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66389360
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:59 schreef Addict89 het volgende:
Allebei bestellen en dan thuis kiezen .
Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?
  maandag 23 februari 2009 @ 22:07:55 #79
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66389605
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef saaw het volgende:

[..]

Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
Ja hij is lelijk! Ik vond hem ook leuk tot ik hem in de winkel zag. Qua kleur issie ook een stuk vaaler dan hier op de foto.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 23 februari 2009 @ 22:10:23 #80
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66389679
Jammer zeg want hij ziet er zo leuk uit!
Hopelijk pas ik wel in die broeken want anders kan de hele bestelling meteen terug.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66391685
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:25 schreef MarkM het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?
Zijn geen extreem smalle hakken, maar ze hadden van mij wel pietsie breder gemogen. Het zijn - wat mij betreft - geen schoenen om langere stukken op te lopen. Dus ik bedenk van te voren wel voor welke gelegenheid ik ze aandoe . Zorgen dat je niet teveel moet lopen en/of trappen af moet.
pi_66397531
Mijn pakketje is in behandeling genomen

En ik heb er niks meer bijgegooid sinds ik mijn bestelling hier op pagina 1 geplaatst heb *is trots op zichzelf*
pi_66399217
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar wat nou als ze beiden mooi zijn?
gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66399366
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:

[..]

gewoon wachten met betalen totdat je volgende maand mag betalen
Whehehe
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:12:07 #85
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66400007
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef Aventura het volgende:
Bedankt voor de reacties aangaande de jeans en de hakken. Ik ga die spijkerbroek iig bestellen, ik denk wel te weten dat zo'n model mij goed staat. Ik had altijd auto low van Only die er precies op lijkt, maar die is uit productie Die pumps ga ik er gewoon bij bestellen. Pas weer 5 paar 'net niet'- zomerschoenen naar de Humana gebracht, dus ik mag weer!
De auto low is heul niet uit de productie .

Ik vind de dekbedden trouwens best mooi hoor, van de Home collection! Misschien over een tijdje wel eens wat bestellen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66400182
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef alors het volgende:
Als je alles terugstuurt, hoef je dan geen verzendkosten te betalen of hoe zat dat ook alweer?
?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:26:31 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66400340
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef alors het volgende:

[..]

?
Alleen die ene euro toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66401273
Ik hoop het, ik heb namelijk zo'n flutpakketje met 2 dingen en dan bestel ik die artikelen liever alsnog bij een ander groter pakket, maarja als ik die 4,90 sowieso moet betalen dan maakt het niet uit....
know'm sayin?
word? word.
pi_66401485
quote:
De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.
Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66401617
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat staat op de site, niet echt duidelijk, maar daar haal ik uit dat als je alles terugstuurt de verzendkosten wel vergoed worden.
Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzo

Maar ze namen de laatste tijd echt steeds ongewild pakketjes in behandeling, terwijl ik levering zelf later had aangegeven. En dan 2 artikelen in een pakje proppen en opsturen à 4,90 verzendkosten. Tot 2 keer toe, daar heb ik dus geen zin in...
know'm sayin?
word? word.
pi_66401879
Heb je ze daar niet op aangesproken dan? Je kunt het altijd proberen

Ik heb overigens besloten de winterjas te houden, dus van mijn pakket van 140 euro blijft er 60 euro over en de rest gaat terug Alleen is het postkantoor open van 09.00 - 17.00 en ik werk van 07.30 - 17.30 Kan dus pas met koopavond!
pi_66402025
communiceren met h&m, dat is hetzelfde als praten tegen een muur
know'm sayin?
word? word.
pi_66403085
Nwah de laatste keer dat ik ze mailde gingen er wat euro's van mijn factuur af.. Dat was al verwerkt in mijn saldo toen ik gelijk daarna bij mijn pagina keek
pi_66403795
Ik krijg ALTIJD mails met:

Beste ...,

Bedankt voor je mail,

dit is je bestelling:

We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.

know'm sayin?
word? word.
pi_66404017
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef alors het volgende:
Ik krijg ALTIJD mails met:

Beste ...,

Bedankt voor je mail,

dit is je bestelling:

We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.

Hmmpf
Dat heb ik echt nog nooit gehad! En als je dan terugmailt dat je hiermee niet voldoende geholpen bent? Dan moeten ze toch wel weer reageren?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:42:41 #96
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66404875
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef alors het volgende:

[..]

Ja tis idd wat vaag omschreven, maar het lijkt er wel op. Ik meende ook één keer slecht een heel pakket terug te hebben gestuurd, en toen kostte het meende ik ook 1 euro. Maar dat is echt 2 jaar geleden ofzo

Maar ze namen de laatste tijd echt steeds ongewild pakketjes in behandeling, terwijl ik levering zelf later had aangegeven. En dan 2 artikelen in een pakje proppen en opsturen à 4,90 verzendkosten. Tot 2 keer toe, daar heb ik dus geen zin in...
Dat doen ze dus als je bepaalde producten uit de sale hebt, en bepaalde producten uit de huidige catalogus. Dat ziet "hun kompjoeter" als verschillende bestellingen, die haalt jouw ene bestelling dus doodleuk uit elkaar en maakt er twee pakketjes van.
Aldus de klantenservice tegen mij, toen ik hetzelfde vroeg .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66405810
Beide pakketjes had één sale artikel en één artikel uit de nieuwe collectie...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:12:12 #98
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66405838
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef alors het volgende:
Beide pakketjes had één sale artikel en één artikel uit de nieuwe collectie...
Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen ruk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66406348
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dan klopt er van hun uitleg aan mij dus ook weer geen ruk
Ze hebben volgens mij zelf ook geen idee wat ze aan het doen zijn
know'm sayin?
word? word.
pi_66408889
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik laatst nog geld tegoed had!

Eén van de broeken die ik had besteld (ik had er één maar in twee verschillende maten) kan ineens begin maart ipv begin mei geleverd worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')