quote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:
[ afbeelding ]
Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leukquote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau, dit heb ik gehouden + een donkergrijze broek van 9,90 en een truitje met bruin bloemendessin en diepe v-hals van 6 euro ofzo.
De schoenen vallen klein zeg, ik heb meestal ruimte over in 38, maar deze waren toch echt te krap. Jammer.
Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofjequote:Op maandag 23 februari 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leukHeb 'm zelf ook, maar dan in het roze
True! Ik kan niet wachten tot het zomer is, dan kan ik hem aan met mijn superfabuleuze rokquote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofje
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef alors het volgende:
Dat vestje in de winter? Met een berenvel eronder of niet
Vorig winter heb ik me nog wel eens aan driekwartmouwen gewaagd, maar het is nu steeds zo koud dat ik daar niet aan begin.
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijn enorme bestelling komt morgen![]()
.
Wel suf, had voor de zekerheid ook wat dingen dubbel besteld op mijn andere account, omdat ze vaak opeens achteraf iets uit je bestelling gooien. Maar nu zijn beide bestelling dus tegelijk in behandeling genomen en krijg ik morgen 2 grote dozen. De bezorger moet wel denken..![]()
Nee, in Almere.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?
Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.quote:
Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik had hier vorige keer ook al op gereageerd, maar die schoenen zijn ook in real life FAB! Meestal zijn de schoenen van de H&M van crapkwaliteit (van die gelijmde plastic zolen met overal bobbels e.d.), maar deze zijn mooi afgewerkt. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. In ieder geval met het kwalitatieve en esthestische aspect. Looptechnisch is het voor mij wel even wennen (mijn hakken zijn meestal <10 cm).
besteld met kortingscode'squote:Op maandag 23 februari 2009 17:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.
Edit: Ik zie hem zo snel niet, heb je toevallig een artikelnummer ervan?
[ afbeelding ]
Deze wil ik ook nog steeds heul heul graag, maar ik wacht tot hij in de sale komt. Hopelijk is hij dan niet uitverkocht.![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
besteld met kortingscode'sging 15 euro vanaf
en hij is zoooo mooi! echt lekker stofje
ik ben dus niet zo heel erg lang (1.68) en ben bijna koos tietloosquote:Op maandag 23 februari 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nice!
Jaaa hij is echt geweldig! Staat me denk ik ook wel goed, ben vrij lang en heb niet al te kleine ronde vormen.
Maargoed, ik kan niet meer met kortingscodes bestellen.
Ik heb rood haar (geverfd) dus dat vloekt echt als de tyfus erbij.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Het is volgens mij ook een heel diep decollete, wat ik altijd mooier vind met kleine borsten, met grote lijkt het sneller ordinair...
kijk, zelfde model
[ afbeelding ]
Die kleur vind ik wel supermooi, maar ik doe zulks toch nooit aan
Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Dat gilet wilde ik eerst ook bestellen, maar had hem toch maar van mijn verlanglijstje gegooid, kom ik zaterdag in de H&M en zie ik hem hangen.. Jezus wat een afschuwelijk ding is dat zeg in het echtSterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |