abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66371836
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:

Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

[ afbeelding ]

Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?

Ik had hier vorige keer ook al op gereageerd, maar die schoenen zijn ook in real life FAB! Meestal zijn de schoenen van de H&M van crapkwaliteit (van die gelijmde plastic zolen met overal bobbels e.d.), maar deze zijn mooi afgewerkt. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. In ieder geval met het kwalitatieve en esthestische aspect. Looptechnisch is het voor mij wel even wennen (mijn hakken zijn meestal <10 cm).
pi_66375262

Zeau, dit heb ik gehouden + een donkergrijze broek van 9,90 en een truitje met bruin bloemendessin en diepe v-hals van 6 euro ofzo.

De schoenen vallen klein zeg, ik heb meestal ruimte over in 38, maar deze waren toch echt te krap. Jammer.
pi_66375610
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau, dit heb ik gehouden + een donkergrijze broek van 9,90 en een truitje met bruin bloemendessin en diepe v-hals van 6 euro ofzo.

De schoenen vallen klein zeg, ik heb meestal ruimte over in 38, maar deze waren toch echt te krap. Jammer.
Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leuk Heb 'm zelf ook, maar dan in het roze
pi_66375687
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die vestjes zoals bij jou rechtsonder zijn zooo leuk Heb 'm zelf ook, maar dan in het roze
Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofje
pi_66375773
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ja, kan zowel in zomer als winter en het is zo'n lekker zacht stofje
True! Ik kan niet wachten tot het zomer is, dan kan ik hem aan met mijn superfabuleuze rok
pi_66375960
Dat vestje in de winter? Met een berenvel eronder of niet

Vorig winter heb ik me nog wel eens aan driekwartmouwen gewaagd, maar het is nu steeds zo koud dat ik daar niet aan begin.
know'm sayin?
word? word.
pi_66376080
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef alors het volgende:
Dat vestje in de winter? Met een berenvel eronder of niet

Vorig winter heb ik me nog wel eens aan driekwartmouwen gewaagd, maar het is nu steeds zo koud dat ik daar niet aan begin.
Nee, met een shirt met lange mouwen eronder. Maar dan ook niet met -10
pi_66376168
Mijn enorme bestelling komt morgen .

Wel suf, had voor de zekerheid ook wat dingen dubbel besteld op mijn andere account, omdat ze vaak opeens achteraf iets uit je bestelling gooien. Maar nu zijn beide bestelling dus tegelijk in behandeling genomen en krijg ik morgen 2 grote dozen. De bezorger moet wel denken..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66377853
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijn enorme bestelling komt morgen .

Wel suf, had voor de zekerheid ook wat dingen dubbel besteld op mijn andere account, omdat ze vaak opeens achteraf iets uit je bestelling gooien. Maar nu zijn beide bestelling dus tegelijk in behandeling genomen en krijg ik morgen 2 grote dozen. De bezorger moet wel denken..
Ik moest lachen .
pi_66377997
Altijd voordelig toch, als zus, moeder enz of vrienden toevallig hetzelfde willen hebben.
  maandag 23 februari 2009 @ 17:17:17 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66379312
Bedankt voor de reacties aangaande de jeans en de hakken. Ik ga die spijkerbroek iig bestellen, ik denk wel te weten dat zo'n model mij goed staat. Ik had altijd auto low van Only die er precies op lijkt, maar die is uit productie Die pumps ga ik er gewoon bij bestellen. Pas weer 5 paar 'net niet'- zomerschoenen naar de Humana gebracht, dus ik mag weer!
pi_66380367
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?
Nee, in Almere.
pi_66380501
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:57 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb net besteld!
Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.

Edit: Ik zie hem zo snel niet, heb je toevallig een artikelnummer ervan?

Deze wil ik ook nog steeds heul heul graag, maar ik wacht tot hij in de sale komt. Hopelijk is hij dan niet uitverkocht.

[ Bericht 23% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 23-02-2009 17:59:29 ]
pi_66383293
Die top staat bij de organic cotton top 5 geloof ik...
know'm sayin?
word? word.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:23:12 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66383446
Weetje, ik heb nu al zin om donderdag, terwijl ik kan uitslapen, om half 8 eruit te gaan om in de sale te kijken wat er nog allemaal is
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:25:22 #66
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_66383527
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ik had hier vorige keer ook al op gereageerd, maar die schoenen zijn ook in real life FAB! Meestal zijn de schoenen van de H&M van crapkwaliteit (van die gelijmde plastic zolen met overal bobbels e.d.), maar deze zijn mooi afgewerkt. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. In ieder geval met het kwalitatieve en esthestische aspect. Looptechnisch is het voor mij wel even wennen (mijn hakken zijn meestal <10 cm).
Mijn vriendin heeft ze ook besteld, maar loopt nooit op echt hoge hakken. Zijn het erg smalle hakken of valt dat wel mee?
pi_66383654
Ik ga morgenvroeg even vroeg kijken. Vanmorgen heb ik om half 9 gekeken maar toen had ik het idee dat er al heel veel weg was. Maar maandags zijn ze meestal wat later en ze waren de laatste tijd al niet vroeg.. Maar nu misschien wel weer dan

Ik heb iets gezien wat ik vorige week heb laten gaan, maar achteraf dacht ik ooooh wat dom dat ik het niet heb gekocht Dus nu heb ik een nieuwe missie, HET te pakken krijgen
Plus er is nog een shirt wat ik heel tof vind, die uit mijn bestelling is gekickt en die ik dus weer wil hebben.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:07:36 #68
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66385148

Besteld voor [zijn kinderbroeken maar maat 170 dus even afwachten of het past].
En een simpel shirt voor mn lief.
Totaal ¤23,60
an urge to help mankind overcomes me
pi_66385844
Dat gilet wilde ik eerst ook bestellen, maar had hem toch maar van mijn verlanglijstje gegooid, kom ik zaterdag in de H&M en zie ik hem hangen.. Jezus wat een afschuwelijk ding is dat zeg in het echt Sterkte.
pi_66386388
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:53 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Suuuuperleuk dat singletding rechtsboven. Misschien bestel ik die ook maar.

Edit: Ik zie hem zo snel niet, heb je toevallig een artikelnummer ervan?

[ afbeelding ]
Deze wil ik ook nog steeds heul heul graag, maar ik wacht tot hij in de sale komt. Hopelijk is hij dan niet uitverkocht.
besteld met kortingscode's ging 15 euro vanaf
en hij is zoooo mooi! echt lekker stofje
pi_66386733
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

besteld met kortingscode's ging 15 euro vanaf
en hij is zoooo mooi! echt lekker stofje
Nice!

Jaaa hij is echt geweldig! Staat me denk ik ook wel goed, ben vrij lang en heb niet al te kleine ronde vormen.
Maargoed, ik kan niet meer met kortingscodes bestellen.
pi_66387427
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Nice!

Jaaa hij is echt geweldig! Staat me denk ik ook wel goed, ben vrij lang en heb niet al te kleine ronde vormen.
Maargoed, ik kan niet meer met kortingscodes bestellen.
ik ben dus niet zo heel erg lang (1.68) en ben bijna koos tietloos heb alleen heupen. En hij staat mij ook erg goed Ik dacht dat je er echt een heus decolleté (of hoe je dat ook maar mag schrijven) voor moest hebben, maar dat valt best mee
pi_66387626
Het is volgens mij ook een heel diep decollete, wat ik altijd mooier vind met kleine borsten, met grote lijkt het sneller ordinair...

kijk, zelfde model

Die kleur vind ik wel supermooi, maar ik doe zulks toch nooit aan
know'm sayin?
word? word.
pi_66388714
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef alors het volgende:
Het is volgens mij ook een heel diep decollete, wat ik altijd mooier vind met kleine borsten, met grote lijkt het sneller ordinair...

kijk, zelfde model

[ afbeelding ]

Die kleur vind ik wel supermooi, maar ik doe zulks toch nooit aan
Ik heb rood haar (geverfd) dus dat vloekt echt als de tyfus erbij.

Je hebt trouwens wel gelijk dat dat vaak mooier is bij kleinere borsten, vind ik ook. Maar zolang ze niet enorm zijn..
  maandag 23 februari 2009 @ 21:43:56 #75
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66388761
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Dat gilet wilde ik eerst ook bestellen, maar had hem toch maar van mijn verlanglijstje gegooid, kom ik zaterdag in de H&M en zie ik hem hangen.. Jezus wat een afschuwelijk ding is dat zeg in het echt Sterkte.
Oh jee echt? Nja ik merk het wel en anders breng ik hem terug.
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')