quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, mijn bestelling is al onderwegDa's snel.
Te voorbarig, manco
Geniaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend heeft voor 1000 euro aan speakers besteld, dus ik kan weer even vooruit. Bij commentaar:
"Ja maar JIJ dan? Mijn pakket was maar 199 euro!"
Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
oeh, mijn pakje is binnen hoorde ik net.
Dingen die nog moeten komen worden toch kosteloos nagestuurd?
Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoopquote:
Hahahaha geweldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoop![]()
Ik wil ook nog een Wii namelijk
nou ja, de dingen van MM moeten geleverd worden en die kosten sowieso 7.90. En nog een hempjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..
Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling is al onderweg
Zending gesorteerd in sorteercentrum.
Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijken
Oh en ik hou niets trouwens, die portomonnee was buttugly en veel groter dan ik had gedacht (niet naar de afmetingen gekeken, beutje dom) en de broek vond ik niet mooi aan de onderkant. Nou nog wachten op het andere deel van mijn bestelling en er even een paar dingen bijgooien want ik heb zin om geld uit te geven
Deze gooi ik er dus maar even bij voordat ze weer uitverkocht zijn:
[ afbeelding ]
![]()
Mja ik was ook bh-loos, in een thermoshirt met een sjaal om en een mannenboxer aan, vet haar en een slaaphoofd. Gelukkig was het niet een of ander vies mannetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtop
(wel snel een vest aangeschoten en dat dan angstvallig vasthouden zodat de postbode mijn BH-loze voorgevel niet ziet).
Hoe groot was die portemonnee dan, want die heb ik ook besteld...en idd niet gekeken naar de afmetingenIk heb nu wel goeie hoop dat mijn pakket morgen komt. Moet ik wel naar m'n ouders om 't op te halen.
Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder merkte zojuist op dat ik een acceptgiro op een verkeerde naam had bij mijn bestelling. Lekker briljant, nu heb ik haar pincode, adres, klantnummer, weet ik wat ze besteld heeft.. Serieus wat een debielen. De rest (afleveringsbewijs) was wel goed. Iemand dit eerder gehad die weet wat ik hiermee moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |