abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66274270
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, mijn bestelling is al onderweg Da's snel.
Te voorbarig, manco
Kan gebeuren

Die van mij staat nu twee dagen manco.. Hoop eerlijk gezegd niet dat ik hem morgen krijg, gisteren een pakket van Esprit op mijn bureau gevonden en vriendje komt vandaag met een wat hij noemt "Megapakket dat amper in de kofferbak past" .

En dan te bedenken dat er ná dat pakketje wat nog moet komen nóg een pakketje komt.. Godzijdank zijn de twee pakketjes 35-40 per stuk dus dat scheelt.. Tweede pakket is budgetshoppen Zeven items voor 40 euro
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:49:45 #277
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_66280760
ik vandaag gebeld met een vraag of ik twee accounts kon samenvoegen zodat het één rekening werd..

zegt ze :

"ja maar op je eigen account word je in de gaten gebruikt dat je geen kortingen meer gebruikt.. "
pi_66280920
Mijn vriend heeft voor 1000 euro aan speakers besteld, dus ik kan weer even vooruit. Bij commentaar:
"Ja maar JIJ dan? Mijn pakket was maar 199 euro!"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:55:55 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66280985
oeh, mijn pakje is binnen hoorde ik net.

Dingen die nog moeten komen worden toch kosteloos nagestuurd?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66281880
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend heeft voor 1000 euro aan speakers besteld, dus ik kan weer even vooruit. Bij commentaar:
"Ja maar JIJ dan? Mijn pakket was maar 199 euro!"
Geniaal !
pi_66281897
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
oeh, mijn pakje is binnen hoorde ik net.

Dingen die nog moeten komen worden toch kosteloos nagestuurd?
Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..
pi_66282218
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Geniaal !
Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoop
Ik wil ook nog een Wii namelijk
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66282355
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoop
Ik wil ook nog een Wii namelijk
Hahahaha geweldig

Ik moet dit onthouden voor wanneer ik ook samenwoon
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:55:44 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66283289
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..
nou ja, de dingen van MM moeten geleverd worden en die kosten sowieso 7.90. En nog een hempje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66291440
Ik ben gesorteerd!!!! Ik ben in Zwolle!! Whoooooo!
Komt het dan morgen???
pi_66291814
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling is al onderweg

Zending gesorteerd in sorteercentrum.
Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijken

Oh en ik hou niets trouwens, die portomonnee was buttugly en veel groter dan ik had gedacht (niet naar de afmetingen gekeken, beutje dom ) en de broek vond ik niet mooi aan de onderkant. Nou nog wachten op het andere deel van mijn bestelling en er even een paar dingen bijgooien want ik heb zin om geld uit te geven

Deze gooi ik er dus maar even bij voordat ze weer uitverkocht zijn:

[ Bericht 9% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 20-02-2009 21:14:07 ]
pi_66293528
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijken

Oh en ik hou niets trouwens, die portomonnee was buttugly en veel groter dan ik had gedacht (niet naar de afmetingen gekeken, beutje dom ) en de broek vond ik niet mooi aan de onderkant. Nou nog wachten op het andere deel van mijn bestelling en er even een paar dingen bijgooien want ik heb zin om geld uit te geven

Deze gooi ik er dus maar even bij voordat ze weer uitverkocht zijn:

[ afbeelding ]
Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtop
(wel snel een vest aangeschoten en dat dan angstvallig vasthouden zodat de postbode mijn BH-loze voorgevel niet ziet ).

Hoe groot was die portemonnee dan, want die heb ik ook besteld...en idd niet gekeken naar de afmetingen Ik heb nu wel goeie hoop dat mijn pakket morgen komt. Moet ik wel naar m'n ouders om 't op te halen.
pi_66294101
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtop
(wel snel een vest aangeschoten en dat dan angstvallig vasthouden zodat de postbode mijn BH-loze voorgevel niet ziet ).

Hoe groot was die portemonnee dan, want die heb ik ook besteld...en idd niet gekeken naar de afmetingen Ik heb nu wel goeie hoop dat mijn pakket morgen komt. Moet ik wel naar m'n ouders om 't op te halen.
Mja ik was ook bh-loos, in een thermoshirt met een sjaal om en een mannenboxer aan, vet haar en een slaaphoofd. Gelukkig was het niet een of ander vies mannetje.

Ik weet niet precies, maar ik had iets verwacht als degene die ik nu heb (die is zegmaar formaat creditcard), alleen hij was toch zeker twee keer zo groot. Ik vond hem ook iets te plastic, op de foto leek het nog vrij 'echt' leer imo. Binnenkant vond ik ook irritant, maar ik ben dan ook een compact portomonneetje gewend.
pi_66295198
Hoe kan je zien wat je limiet is?
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
pi_66295777
Staat in een brief die je soms krijgt, en je kan het vast ook wel opvragen. Of gewoon kijken hoeveel je kan bestellen natuurlijk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66302005
Iemand enig idee of de schoenen die ik hierboven heb gepost oko in de winkel te koop zijn? Ga morgen namelijk naar Arnhem
pi_66306573
Wie weet hoe lang het duurt voordat je bestelling te track en tracen is?
Sinds woensdag is mijn bestelling (18 stuks voor 95 euro, dus lekker veel sale haha) al in behandeling genomen! Maar ik kan nog steeds niet track en tracen :-(
Het is nu al zaterdag!!!
"You can change religions, wives or political ideas, but you can never change the team you support!"
pi_66308738
Mijne die de 17e in behandeling is genomen is nu te tracen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66308871
Mijne komt vandaag! Chauffeur is onderweg
pi_66310491
Mijn moeder merkte zojuist op dat ik een acceptgiro op een verkeerde naam had bij mijn bestelling. Lekker briljant, nu heb ik haar pincode, adres, klantnummer, weet ik wat ze besteld heeft.. Serieus wat een debielen. De rest (afleveringsbewijs) was wel goed. Iemand dit eerder gehad die weet wat ik hiermee moet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 21-02-2009 12:43:59 ]
pi_66311338
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder merkte zojuist op dat ik een acceptgiro op een verkeerde naam had bij mijn bestelling. Lekker briljant, nu heb ik haar pincode, adres, klantnummer, weet ik wat ze besteld heeft.. Serieus wat een debielen. De rest (afleveringsbewijs) was wel goed. Iemand dit eerder gehad die weet wat ik hiermee moet?
Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?
pi_66336155
Nou mijn megapakket was dus eigenlijk één groot fiasco

Van de 12 items gaan er sowieso 8 terug. Had ik eindelijk de zwarte pumps die ik wilde hebben.. Ze zijn echt super, killerheels Alleen de maat klopt echt niet Ik heb normaal 40, ik heb 41 besteld en die knelt zelfs nog Die gaan dus ook terug..
Ik hou een spijkerbroek, een vestje en de bruine pumps (die zijn in het echt mooier dan in de webshop!). Over de winterjas twijfel ik een beetje, dus ik ga zo even de deskundige mening van mijn zusje vragen

Mijn andere pakketje was gisteren ook binnen gekomen.. . Daar zaten een rok, truitje en jurkje in. De rok léék niet eens op de afbeelding in de webshop dus die is linea recta weer terug de zak in gegaan. Het truitje zat voor geen meter maar het jurkje is geweldig

Bij het grote pakket viel veel tegen; het leek niet op de afbeelding of het zat voor geen meter De geruite rok die ik zo geweldig vond (en waar de bestelling om draaide) was zo klein, dat wanneer je me had verteld dat ik me in maat 34 probeerde te proppen ik je ook geloofd had Zonde!

Maargoed, het scheelt me wel weer wat geld
  zondag 22 februari 2009 @ 12:25:29 #298
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66336444
ja, van mijn gigamega pakket gaan van de 21 artikelen 11 terug. dat lijkt veel, maar ik geloof dat het bedrag dat ik ga betalen toch huge is jammerdebammer. maar ook weer jeeej heel veel nieuwe kleren
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66336756
Haha typisch weer he
Nwah, 50/50 toch? Zal je wel een groot deel op je factuur schelen (tenzij het 11 items waren van 2,90 en de rest uit de gewone collectie komt )

Ik heb net mijn laatste pakketje voor een maand tijd (ik moet echt afkicken ) even aangevuld met vier blouses/overhemden, die heb ik wel echt nodig voor stage. Verder wel een aantal dingen uit mijn bestelling gegooid omdat ik denk dat ik het toch niet nodig heb of niet ga dragen.. Heb gisteren een uur staan passen enzo en daar heb ik eigenlijk niet nog een keer zin in
  zondag 22 februari 2009 @ 12:39:48 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66336779
nee t was allemaal uit de sale, maarja veel kleine bedragen bij elkaar opgeteld is toch best veel ik kom uit op 95,- en er gaat voor 81,- terug kan erger toch?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')