Oja, verder lezen dan m'n neus lang isquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Die code is wel leuk inderdaad, alleen moet je drie artikelen kopen en daarbij krijg je dan op de goedkoopste 50% korting.. Just so you know
Ja stond trouwens in een algemene mail
Die van mij is 900 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik weet eigenlijk niet eens wat m'n limiet is
Teeeeringquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die van mij is 900 euro![]()
Die jurkjes van gisteren zijn al in behandelingWel jammer want ik wilde een tafelkleed en kussentjes erbij gooien, nu wacht ik nog maar even
Die krijg ik morgen in mijn pakketje als het goed isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al in de winkels gespot?![]()
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef alors het volgende:
Misschien moeten we een praatgroep oprichtenSoort AA maar dan voor h&m verslaafden.
9,90 -> 21-7653quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand trouwens of deze in het zilvergrijs ook in de sale komt:
[ afbeelding ]
De paarse en goudgeel/zwart gestreepte jurken zijn al in de sale, maar de zilveren niet
Pakketje al gekregen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die krijg ik morgen in mijn pakketje als het goed isMaar nee, niet in de winkel gespot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |