abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66554740
Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza

Deze dus

[ Bericht 39% gewijzigd door Daph_ op 28-02-2009 16:23:30 ]
pi_66555199
Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
pi_66555267
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef StrawberryFields het volgende:
Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
Hmm, vreemd.. Die van mij is vandaag afgeleverd

Jammer alleen dat ik pas maandagavond weer thuis ben
pi_66555402
Jeej h&m topic
ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..
pi_66555585
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Kleintje19 het volgende:
Jeej h&m topic
ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..

Volgens mij vallen die blousejes wel mooi, ik heb in ieder geval genoeg blouses van H&M en omdat ze stretch zijn valt het ook mooi Ik heb ook een grote cup en bij mij zitten ze prima Hoewel ik deze natuurlijk nog moet proberen, maar ik denk dat ze hetzelfde vallen als de rest van de blouses die ik heb

De broek stond trouwens in de sale, dus ik denk dat je morgen- of maandagochtend rond een uur of 7 de meeste kans maakt (alstie er nog is)
pi_66555677
ik zelf ben gek op blousjes van de h&m, staat heel chique met een gilletje (uiteraard ook van de h&m) en dat kan je dan combineren met of een nette broek of spijkerbroek, t staat toch altijd leuk, als hij bevalt, dan bestel ik de andere kleuren ook ik ga eens voor de broek kijken thanks! betalen jullie trouwens met een acceptgiro? zag namelijk ook maandfactuur, iemand ervaringen daarmee?

ik heb trouwens nog nooit bij de sale gekeken, is me nooit opgevallen
pi_66555929
Thanks voor de tip, die broek was er niet meer maar heb wel lekker 2 andere besteld!

edit: in een ander topic zag ik dit:
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladysusy het volgende:
Ik heb net even gebeld met H&M met de vraag wanneer mijn bestelling (van zaterdag) in behandeling wordt genomen en waarom deze pas half februari wordt bezorgd (nu bijna alles wat ik had besteld op voorraad is) en toen kreeg ik dus de vraag hoe ik aan die kortingscodes kwam. Ik had gezegd dat ik deze van iemand heb gekregen, maar dat mag natuurlijk niet en komt eigenlijk neer op fraude zei die mevrouw. Dit mag dus niet want het zijn persoonlijke codes, en dit wordt volgens haar wel degelijk onderzocht. Dit kan ook een reden zijn waarom een bestelling (nog) niet in behandeling is genomen. Ik hield me maar van de domme en zei dat ik wist dat dit veel vaker gebeurde met die codes en dat het ook vaak goed ging, en dat ze dan het systeem misschien wat beter moeten beveiligen, maar volgens haar wordt er wel degelijk op gecontroleerd (misschien A-select of misschien heb ik nu mijn eigen glazen wel ingegooid door te bellen, wie zal het zeggen) maargoed ik kreeg wel een waarschuwing, want als ze dit vaker zien dan loop je de kans dat je account wordt geblokkeerd.
ik las het al vaker, ik heb ze alleen op de schoenen gebruikt die ik heb besteld ik hoop heel erg dat het toch nog verzonden word..

[ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 28-02-2009 18:00:50 ]
pi_66563240
Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
http://link.marktplaats.nl/233098085
deze dus...
pi_66564044
Vandaag in een H&M in Den haag goed geslaagd;
*leuk zwart lang shirtje korte mouw met koord wat je kunt strikken onder borsten (zie ik niet online staan)
*stretch rokje wit met paarse bloemfiguren (staat ook online)
*2x een hele fijne linnen broek met band aan de bovenkant en koordjes onderaan van de Divided met een verticaal streepje in de print ,eentje donkergrijs en andere legergroen. Zie ik niet online staan en ik had hem nog wel willen hebben in andere kleuren, jammer!

en net online ook nog even geshopt
Blondie

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66566989
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
http://link.marktplaats.nl/233098085
deze dus...
Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
know'm sayin?
word? word.
pi_66567329
Maar lopen wel lekker , tenminste in de winkel wel...
Ik wacht nog altijd op mijn pakketje waar de schoenen inzitten!!!!
pi_66567868
Probeer de Dam er eens mee over te lopen

Als de bodem overal egaal zou zijn, had ik het nog overwogen, maar ik heb geen zin om elke 5 minuten m'n schoen uit de straat te trekken
Bovendien heb ik al andere op het oog, met een minder hoge en dikkere hak.
know'm sayin?
word? word.
pi_66568048
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Daph_ het volgende:
Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza

[ afbeelding ]

Deze dus
Oh dan zullen ze in andere filialen ook wel binnen zijn inmiddels. Maandag/dinsdag even loeren
pi_66568057
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
*morgen toch maar ff stad in dan*
hoe hoger hoe beter, ik ben inimini klein dus ik mag het
pi_66573504
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef alors het volgende:
Probeer de Dam er eens mee over te lopen

Als de bodem overal egaal zou zijn, had ik het nog overwogen, maar ik heb geen zin om elke 5 minuten m'n schoen uit de straat te trekken
Bovendien heb ik al andere op het oog, met een minder hoge en dikkere hak.
Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring* maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor

anyway mijn order:

mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer heb dus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
  zondag 1 maart 2009 @ 11:41:04 #216
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_66575654
Iemand enig idee waar deze schoenen te koop zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_66575730
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring* maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0

anyway mijn order:
[ afbeelding ]
mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer heb dus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
Op de schoenen na heb ik alles ook in bestelling staan
  zondag 1 maart 2009 @ 12:00:26 #218
123170 alors
zlata1234
pi_66576133
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

anyway mijn order:
[ afbeelding ]

Die veterpumps hebben net zo'n dunne hak als bv deze

alleen omdat ie afloopt valt het wat minder op.
know'm sayin?
word? word.
pi_66582012
net met moeders gezocht maar helaas, (wonder boven wonder ging ze mee) ze gaat nu in amsterdam kijken

ik persoonlijk vind hoge hakken ideaal, je sloft namelijk nooit je moet je voeten optillen anders breek je je nek
@ Miracle_Drug: ik heb dat roze blousje volgens mij net zien hangen, de kleur komt niet eens in de buurt
hoop dat het echt knalroze is..
pi_66586559
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Kleintje19 het volgende:
net met moeders gezocht maar helaas, (wonder boven wonder ging ze mee) ze gaat nu in amsterdam kijken

ik persoonlijk vind hoge hakken ideaal, je sloft namelijk nooit je moet je voeten optillen anders breek je je nek
@ Miracle_Drug: ik heb dat roze blousje volgens mij net zien hangen, de kleur komt niet eens in de buurt
hoop dat het echt knalroze is..
Ik zal het morgen even laten weten als ik mijn pakket geopend heb
pi_66588247
graag! mocht iemand een specifieke h&m tegen komen waar dus de veterschoenen nog volop zijn en in maat 36/37 meld het me, ik heb een OV dus ik reis overal heen
pi_66593244
Op aanraden van een vriendin mijn eerste online order gedaan.
Ik kan eigenlijk al jaren niet meer zo goed slagen bij de H&M en zweer bij de Zara, maar ik heb zo'n hekel aan winkelen.

Ik moet een compleet nieuwe 'vakantie garderobe' hebben. Op foto's van de afgelopen jaren sta ik steeds met dezelfde kleding op de foto. In totaal voor 100 euro (dakzij de kortingscode uit dit topic) besteld, levering begin maart, ik ben benieuwd!
  zondag 1 maart 2009 @ 20:41:31 #223
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66593852

Hier zat ik tot 3 weken geleden op te wachten!!! Nu heb ik hem al ergens anders gekocht. Pech H&M!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zondag 1 maart 2009 @ 21:16:37 #224
123170 alors
zlata1234
pi_66595401
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef Psych-case het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zat ik tot 3 weken geleden op te wachten!!! Nu heb ik hem al ergens anders gekocht. Pech H&M!
Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaald
know'm sayin?
word? word.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:19:40 #225
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66595541
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaald
Hmm en nu zit ie weer bij 'nieuw'! Eigenlijk moeten ze dan neerzetten 'terug van weggeweest'!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2009 @ 22:57:07 #226
163650 Greys
pi_66599831
Lieve H&M addicts,

Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:

Past die ook als je een flinke boezem hebt?
Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66599964
WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS
Kan hem niet vinden op de site???
Noot noot.
  zondag 1 maart 2009 @ 23:03:32 #228
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_66600116
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS
Kan hem niet vinden op de site???
Het is ook deze:

Op pagina 3 van de jurken!
I'm just a girl in the world.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2009 @ 23:13:09 #229
163650 Greys
pi_66600578
Ja, gewoon bij 'jurken/rokken' en dan 'toon alle'. Dan zie je hem vanzelf langskomen!
Maar nou weet ik nog niet of hij past met ietwat big boobies
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 maart 2009 @ 23:24:45 #230
331 Merel
Be here now.
pi_66601113
Ja verdorie, ben ik net druk online aan het shoppen, gaan ze onderhoud houden en zijn ze "om uur" weer online. Daar mist dus een tijdstip
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66601404
Superleuk jurkje. Jammer dat het geen v-hals heeft
Noot noot.
  maandag 2 maart 2009 @ 07:28:25 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66605621
Godverdomme, ga ik er vroeg uit om een superleuk rokje te scoren, is ie ALWEEEER uitverkocht.... Pffff.
Morgen maar weer een poging wagen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66605678
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Lieve H&M addicts,

Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:

[ afbeelding ]

Past die ook als je een flinke boezem hebt?
Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
Love that dress in pink though

Ik wil het ook graag weten! Zoals ik hem in de winkel zag hangen (op een paspop in het roze - onvindbaar in de winkel natuurlijk en in het zwart wit) zag hij er wel redelijk ruim uit aan de bovenkant.. Volgens mij moet het lukken, maar mocht iemand ervaring hebben..?
  maandag 2 maart 2009 @ 09:59:19 #234
123170 alors
zlata1234
pi_66608002
Ik heb om iets voor zessen mijn buit binnengehaald

Nu kan ik voortaan lekker uitslapen
know'm sayin?
word? word.
  maandag 2 maart 2009 @ 10:49:36 #235
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_66609367
Ik heb dat jurkje in het zwart.

Normaal gesproken heb ik een maat 36, maar van deze zat de 36 bij de borst vrij ruim. Ik heb dus weinig boezem, dus heb hem teruggestuurd en een maat kleiner genomen. Die zat veel mooier bij de borst/schouders, alleen wat strakker bij de taille. .maar goed, dat valt minder op omdat de onderkant vrij uitloopt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_66612219
dames, ik snap er niks van
ik had zoveel zooi besteld dat het in een doos kwam maar nu moet een deel terug (verkeerde maten en zo) maar het is toch niet de bedoeling dat ik met die doos op de fiets ga hoop ik?
hoe moet dat dan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66612294
Je kan het natuurlijk ook in een andere doos versturen, of in een tas, als je de retoursticker er maar op doet.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66612546
ah tnx dat is een stuk makkelijker ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 2 maart 2009 @ 12:28:50 #239
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_66612687
Ik vind het altijd lastig om de kleding weer net zo netjes terug in de verpakking te krijgen. Dan wordt het bij mij altijd ineens een heel dik pakket. Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam, onmogelijk om deze weer zonder kreuken goed in dat zakje te krijgen.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:31:32 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66612788
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Qarinx het volgende:
Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66613699
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen
pi_66616390
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja, gewoon bij 'jurken/rokken' en dan 'toon alle'. Dan zie je hem vanzelf langskomen!
Maar nou weet ik nog niet of hij past met ietwat big boobies

Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt (uit 2004 en het is mijn lievelingsjurkje!) Ook van de H&M en je kent mijn bescheiden boezem en ik zou zeggen dat het met de jouwe moeilijk wordt. Maar je kan misschien een maat te groot bestellen en dan de taille weer innemen??
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 14:27:46 #243
163650 Greys
pi_66616697
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt (uit 2004 en het is mijn lievelingsjurkje!) Ook van de H&M en je kent mijn bescheiden boezem en ik zou zeggen dat het met de jouwe moeilijk wordt. Maar je kan misschien een maat te groot bestellen en dan de taille weer innemen??
Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies

Of wel? Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks... ) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66617013
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies

Of wel? Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks... ) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
Ik vind het moeilijk in te schatten. 42 gaat in ieder geval te groot zijn bij de taille, maar als je wat handig bent kan je gewoon wat coupenaadjes maken of vermaken en dan zittie goed. De lengte van het jurkje is ook niet zo'n probleem, want op de knie is het ook leuk (die van mij is bv ook op de knie).

Het enige waar ik aan twijfel, is of het wel bij je passen zal, maar ik zou het gewoon proberen! (De zwart witte) en als het niks is stuur je het gewoon weer terug!!

O en voor de meelezers: Greys in d'r nakie is geen straf om naar te kijken!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 14:44:26 #245
163650 Greys
pi_66617323
Over het nakie en het kijken: right back atcha!
Troela

En ik ga het idd maar gewoon proberen! Vanavond even een bestellijstje invullen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 maart 2009 @ 14:52:17 #246
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66617596
Greys, wat handig, je eigen modeadviseur
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2009 @ 15:07:18 #247
163650 Greys
pi_66618148
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:52 schreef MaLo het volgende:
Greys, wat handig, je eigen modeadviseur
Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.
Dus ik laat me gráág door haar adviseren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66618341
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.
Dus ik laat me gráág door haar adviseren!

So not waar!!!!!

Wat dat lomperikje betreft dan hè....dat ik stijl heb, da's wel waar.

Zo, nu weer genoeg veren in elkaars aars gestoken. Ik ga de keuken soppen. Met m'n stylish schortje voor.....
pi_66618986
hoe werkt dat terug sturen?
gewoon via elk random postkantoor?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 2 maart 2009 @ 15:29:01 #250
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_66619018
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
hoe werkt dat terug sturen?
gewoon via elk random postkantoor?
Yup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')