abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66517593
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn

[ afbeelding ]
pi_66519895
Mijn bestelling staat nog niet eens manco en hij moet begin maart komen .
pi_66520270
Ik kan de mijne afhalen bij mijn Kiala-punt! Jippie...
pi_66520338
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan de mijne afhalen bij mijn Kiala-punt! Jippie...
Ik wil ook
pi_66525678
quote:

[ afbeelding ]
Dat is gewoon het thema van de shoot, The Outsiders, op de volgende foto is hij een gevaarlijk stoere kill, daarna weer een nerd, dan weer een hete bouwvakker
know'm sayin?
word? word.
pi_66530033
Ik heb al twee weken lang een lege 'nog niet geleverde bestellingen' pagina .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66533238
Nice!!

Ik wacht op een pakketje, gelukkig zit er meer voor mijn broertje in dan voor mezelf
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:49:55 #188
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66533628
quote:

[ afbeelding ]
Whaha!

Deze is wel !

De rechtse he!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_66533772
Ik vind het maar een skinny-bones typje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:58 #190
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66534177
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het maar een skinny-bones typje
Skinny hoe?
Ach van mij hoeft een man niet overdreven gespierd te zijn.
't Is maar een foto, een look, zie mezelf niet met zo'n man.

[ Bericht 2% gewijzigd door Psych-case op 27-02-2009 21:12:19 ]
pi_66535330
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Skinny hoe?
Ach van mij hoeft een man niet overdreven gespierd te zijn.
't Is maar een foto, een look, zie mezelf niet met zo'n man.
Ik ook niet, maar het oog wil ook wat
pi_66535438
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Whaha!

Deze is wel !

[ afbeelding ]

De rechtse he!
Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.
know'm sayin?
word? word.
pi_66536432
okay....ik heb nu dus dit:
Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling) 24.02.2009, ¤ -9,

Ik heb al honderd x besteld maar dit nog nooit gehad
Er is iets uit mijn pakketje gehaald ofzo?
Er staat bij mijn kiala-zoek-waar-je-pakketje-is-pagina ook 2 x iets onderweg?
pi_66536624
Jaa dan is er iets uit je pakje gehaald
know'm sayin?
word? word.
pi_66536709
Shit, ik weet niet wat! Ik zie de bui al hangen
Ik ga mijn mail maar eens opzoeken....
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:58:43 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66536769
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Langer nog

Ik heb het een keer gehad toen stond ie 2,5 week manco in Zwolle
hij is gesorteerd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:10:55 #197
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66537313
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.
Weet ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door Psych-case op 28-02-2009 14:06:49 ]
pi_66537560
Het is óf een van de twee spijkerbroeken óf een zwart vest uit de sale....
Spijkerbroeken heb ik laatst nog genoeg gekocht, dus ik ben bang dat met mijn geluk het zwarte vest er uit is gemieterd....
pi_66546478
Ik mocht m'n twee grote dozen ophalen bij Kiala.. Zegt die vrouw 'zo jij kan weer vooruit'. Ik heb maar niet gezegd dat er weer een pakket aankomt volgende maand

Wat dingen uit 'home' besteld en ik hou het allemaal denk ik. Ik heb alleen wat twijfels over het tafelkleed, ik vermoed dat die vaal word in de was. Maar de kussentjes zijn

badmat

Het zwarte jurkje dat ik eerder postte past, ¤16,90 En nog wat blousjes, bikini.. En alles past. Mijn arme portomonee
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:08:02 #200
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66551170
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Aight! Op die foto van de oranje versie zie je pas hoe hoog de hak is.. Kut
Dat noemen ze volgensmij bij de H&M 'koraal'.
pi_66554740
Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza

Deze dus

[ Bericht 39% gewijzigd door Daph_ op 28-02-2009 16:23:30 ]
pi_66555199
Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
pi_66555267
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef StrawberryFields het volgende:
Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
Hmm, vreemd.. Die van mij is vandaag afgeleverd

Jammer alleen dat ik pas maandagavond weer thuis ben
pi_66555402
Jeej h&m topic
ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..
pi_66555585
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Kleintje19 het volgende:
Jeej h&m topic
ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..

Volgens mij vallen die blousejes wel mooi, ik heb in ieder geval genoeg blouses van H&M en omdat ze stretch zijn valt het ook mooi Ik heb ook een grote cup en bij mij zitten ze prima Hoewel ik deze natuurlijk nog moet proberen, maar ik denk dat ze hetzelfde vallen als de rest van de blouses die ik heb

De broek stond trouwens in de sale, dus ik denk dat je morgen- of maandagochtend rond een uur of 7 de meeste kans maakt (alstie er nog is)
pi_66555677
ik zelf ben gek op blousjes van de h&m, staat heel chique met een gilletje (uiteraard ook van de h&m) en dat kan je dan combineren met of een nette broek of spijkerbroek, t staat toch altijd leuk, als hij bevalt, dan bestel ik de andere kleuren ook ik ga eens voor de broek kijken thanks! betalen jullie trouwens met een acceptgiro? zag namelijk ook maandfactuur, iemand ervaringen daarmee?

ik heb trouwens nog nooit bij de sale gekeken, is me nooit opgevallen
pi_66555929
Thanks voor de tip, die broek was er niet meer maar heb wel lekker 2 andere besteld!

edit: in een ander topic zag ik dit:
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladysusy het volgende:
Ik heb net even gebeld met H&M met de vraag wanneer mijn bestelling (van zaterdag) in behandeling wordt genomen en waarom deze pas half februari wordt bezorgd (nu bijna alles wat ik had besteld op voorraad is) en toen kreeg ik dus de vraag hoe ik aan die kortingscodes kwam. Ik had gezegd dat ik deze van iemand heb gekregen, maar dat mag natuurlijk niet en komt eigenlijk neer op fraude zei die mevrouw. Dit mag dus niet want het zijn persoonlijke codes, en dit wordt volgens haar wel degelijk onderzocht. Dit kan ook een reden zijn waarom een bestelling (nog) niet in behandeling is genomen. Ik hield me maar van de domme en zei dat ik wist dat dit veel vaker gebeurde met die codes en dat het ook vaak goed ging, en dat ze dan het systeem misschien wat beter moeten beveiligen, maar volgens haar wordt er wel degelijk op gecontroleerd (misschien A-select of misschien heb ik nu mijn eigen glazen wel ingegooid door te bellen, wie zal het zeggen) maargoed ik kreeg wel een waarschuwing, want als ze dit vaker zien dan loop je de kans dat je account wordt geblokkeerd.
ik las het al vaker, ik heb ze alleen op de schoenen gebruikt die ik heb besteld ik hoop heel erg dat het toch nog verzonden word..

[ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 28-02-2009 18:00:50 ]
pi_66563240
Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
http://link.marktplaats.nl/233098085
deze dus...
pi_66564044
Vandaag in een H&M in Den haag goed geslaagd;
*leuk zwart lang shirtje korte mouw met koord wat je kunt strikken onder borsten (zie ik niet online staan)
*stretch rokje wit met paarse bloemfiguren (staat ook online)
*2x een hele fijne linnen broek met band aan de bovenkant en koordjes onderaan van de Divided met een verticaal streepje in de print ,eentje donkergrijs en andere legergroen. Zie ik niet online staan en ik had hem nog wel willen hebben in andere kleuren, jammer!

en net online ook nog even geshopt
Blondie

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66566989
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid? maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
http://link.marktplaats.nl/233098085
deze dus...
Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')