quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind heren leuk, maar zo gay hoeft het ook weer niet te zijn
[ afbeelding ]
Ik wil ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan de mijne afhalen bij mijn Kiala-punt! Jippie...
Dat is gewoon het thema van de shoot, The Outsiders, op de volgende foto is hij een gevaarlijk stoere kill, daarna weer een nerd, dan weer een hete bouwvakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Skinny hoe?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het maar een skinny-bones typje
Ik ook niet, maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Skinny hoe?
Ach van mij hoeft een man niet overdreven gespierd te zijn.
't Is maar een foto, een look, zie mezelf niet met zo'n man.
Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whaha!
Deze is wel!
[ afbeelding ]
De rechtse he!
hij is gesorteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Langer nog![]()
Ik heb het een keer gehad toen stond ie 2,5 week manco in Zwolle
Weet ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ehmmm, volgens mij is het een en hetzelfde model hoor... Alleen hij wisselt steeds van look.
Dat noemen ze volgensmij bij de H&M 'koraal'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Aight! Op die foto van de oranje versie zie je pas hoe hoog de hak is.. Kut
Hmm, vreemd.. Die van mij is vandaag afgeleverdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef StrawberryFields het volgende:
Mijn bestelling is er nog niet, en hij had gisteren al binnen moeten zijn
Volgens mij vallen die blousejes wel mooi, ik heb in ieder geval genoeg blouses van H&M en omdat ze stretch zijn valt het ook mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Kleintje19 het volgende:
Jeej h&m topic
ik had die creme schoenen besteld, komen in mei binnen, en dat kastanje stel, en net heb ik toch maar dat roze blousje besteld
http://i39.tinypic.com/2dangk1.jpg
die roze dus, twijfelde eerst omdat ik met me borsten zit, maar ik doe hem tegenwoordig tot onder me borst dicht, en dan een basic tshirtje eronder, dan ziet het er ook gaaf uit, anyway die broek wil ik ooook! kan hem alleen niet vinden..![]()
ik las het al vaker, ik heb ze alleen op de schoenen gebruikt die ik heb besteld ik hoop heel erg dat het toch nog verzonden word..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladysusy het volgende:
Ik heb net even gebeld met H&M met de vraag wanneer mijn bestelling (van zaterdag) in behandeling wordt genomen en waarom deze pas half februari wordt bezorgd (nu bijna alles wat ik had besteld op voorraad is) en toen kreeg ik dus de vraag hoe ik aan die kortingscodes kwam. Ik had gezegd dat ik deze van iemand heb gekregen, maar dat mag natuurlijk niet en komt eigenlijk neer op fraude zei die mevrouw. Dit mag dus niet want het zijn persoonlijke codes, en dit wordt volgens haar wel degelijk onderzocht. Dit kan ook een reden zijn waarom een bestelling (nog) niet in behandeling is genomen. Ik hield me maar van de domme en zei dat ik wist dat dit veel vaker gebeurde met die codes en dat het ook vaak goed ging, en dat ze dan het systeem misschien wat beter moeten beveiligen, maar volgens haar wordt er wel degelijk op gecontroleerd (misschien A-select of misschien heb ik nu mijn eigen glazen wel ingegooid door te bellen, wie zal het zeggen) maargoed ik kreeg wel een waarschuwing, want als ze dit vaker zien dan loop je de kans dat je account wordt geblokkeerd.
Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens die h&m bruine veterpumps kunnen scoren?en vind ze toevallig net iets te hoog,te strak oid?maat 37... hoe flauw, ik zag ze toen staan op een foto maar waren nergens te bekennen in de schoenen shop, was opslag verliefd, week later alles uitverkocht damnit.. wil ze zo graag
![]()
http://link.marktplaats.nl/233098085
deze dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |