Het is ook deze:quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS![]()
![]()
![]()
Kan hem niet vinden op de site???![]()
![]()
![]()
Love that dress in pink thoughquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Lieve H&M addicts,
Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:
[ afbeelding ]
Past die ook als je een flinke boezem hebt?
Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Qarinx het volgende:
Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja, gewoon bij 'jurken/rokken' en dan 'toon alle'. Dan zie je hem vanzelf langskomen!
Maar nou weet ik nog niet of hij past met ietwat big boobies
Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt (uit 2004 en het is mijn lievelingsjurkje!) Ook van de H&M en je kent mijn bescheiden boezem en ik zou zeggen dat het met de jouwe moeilijk wordt. Maar je kan misschien een maat te groot bestellen en dan de taille weer innemen??
Ik vind het moeilijk in te schatten. 42 gaat in ieder geval te groot zijn bij de taille, maar als je wat handig bent kan je gewoon wat coupenaadjes maken of vermaken en dan zittie goed. De lengte van het jurkje is ook niet zo'n probleem, want op de knie is het ook leuk (die van mij is bv ook op de knie).quote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies
Of wel?Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks...
) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche heeft stijl en ik ben een lomperikje.
Dus ik laat me gráág door haar adviseren!
Yup.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
hoe werkt dat terug sturen?
gewoon via elk random postkantoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |