abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66642067
truitjeS?

Mijn nalevering is pleite... althans.... ze hem eruit gehaald???
Zouden ze hem er dan ook weer indoen, of is weg ook echt weg...

Hoop het laatste, zou hem net annuleren
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:49:21 #277
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66642136
Ik ga morgen weer eens naar een H&M winkel, kijken wat ik aan voorjaarskleding kan scoren.
Mijn bestellijst op H&M online is al ruim een maand leeg . Ben zo trots op mezelf
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66642473
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef MaLo het volgende:
Ik ga morgen weer eens naar een H&M winkel, kijken wat ik aan voorjaarskleding kan scoren.
Mijn bestellijst op H&M online is al ruim een maand leeg . Ben zo trots op mezelf
Respect!

Mijn bestellijst is sinds vorige week leeg, ik ga ook voor minstens een maand

Ik zit nog wel met een tegoedkaart dus ik vrees dat ik wel binnenkort nog naar de winkel toe moet..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:43:05 #279
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66646913
Ik ga in ieder geval (als ze er zijn ) een zwart giletje en een mooi bloesje scoren, heb ik mezelf voorgenomen .

Daph, succes
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66647663
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Zag ik op de foto's van Miss_S in het slanktopic nou niet dat zij hetzelfde jurkje heeft? Die is toch ook geen tenger poppetje. Misschien haar nog eens vragen hoe het jurkje zit?
En bedankt
Maar nee ben inderdaad niet tenger en heb 75E en bij mij past een maat 42 goed.
Oke hij doet niet veel voor je borsten, ze lijken niet groter ofzo maar dat is dan ook niet echt nodig als je grote borsten hebt.
Hij gaat ook gewoon dicht, dus misschien een grotere maat proberen als je hem niet dicht kreeg?

Ik vind hem wel echt heel leuk
pi_66647784
heb je een pic miss?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66648617
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
heb je een pic miss?
pi_66649038
slim met zo'n bolerotje er over!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66649186
ook van de H&M trouwens
pi_66649231
ik herkende m
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66649556
Juist jammer van het bolerotje Daar wordt het geheel veel te druk van
Noot noot.
pi_66649687
Ik heb ook weer geshopt ben erg blij met dit topic, want ik vergeet die kortingscodes altijd. Heeft iemand deze jas?

Ik wil graag weten hoe warm die is, ik ben een beetje vergeten daar naar te kijken toen ik m in mn winkelmandje gooide
pi_66649906
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook weer geshopt ben erg blij met dit topic, want ik vergeet die kortingscodes altijd. Heeft iemand deze jas?

[ afbeelding ]

Ik wil graag weten hoe warm die is, ik ben een beetje vergeten daar naar te kijken toen ik m in mn winkelmandje gooide
Ik heb die ook gescored bij mijn laatste bunkerjacht in de sale

Die van mij is erg warm, en doordat ie zo hoog sluit hoef ik niet eens een sjaal om Ik had vandaag mijn andere H&M jas aan, maar die was toch beduidend kouder
pi_66650193
Mijn bestelling is in behandeling. Of nou ja, half. Eén van de twee maten schoenen, en één van de twee maten broek is onderweg. En de schoenen zijn zeer waarschijnlijk te groot dus da's weer jammer. Maar kan ik wel meteen zien of ik ooit in staat zal zijn op ze te lopen.
pi_66653360
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Juist jammer van het bolerotje Daar wordt het geheel veel te druk van
Ik vond het nog wel meevallen, maar goed ik had niets anders voor handen
pi_66654573
het is idd wat druk maar het breekt het vierkant dat je anders door de boobies krijgt zeg maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66657715
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Dipkip het volgende:

[ afbeelding ]

Die heb ik! Lekkere warme jas. Doe er altijd wel 2 sjaals bij om
Noot noot.
pi_66661194
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Respect!

Mijn bestellijst is sinds vorige week leeg, ik ga ook voor minstens een maand

Ik zit nog wel met een tegoedkaart dus ik vrees dat ik wel binnenkort nog naar de winkel toe moet..
Ik heb nog 1 bestelling staan, maar ik doe met je mee. Mijn maand gaat vandaag in
pi_66661537
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb nog 1 bestelling staan, maar ik doe met je mee. Mijn maand gaat vandaag in
Whehe H&M-Addicts Anonymus

Succes trouwens
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:52:17 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66661840
Wow, dat vind ik echt knap, als je een maand niks in je bestellijst hebt staan Mij lukt het denk echt niet Er staan sowieso nog dingen in die pas eind mei ofzo geleverd worden.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66662414
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehe H&M-Addicts Anonymus

Succes trouwens
Eigenlijk moet daar een apart topic voor geopend worden hé Ik had een week ofzo niets in behandeling/onderweg toen ik in dit topic keek en wat leuks zag

Jij ook succes
pi_66662429
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:52 schreef Enfermera het volgende:
Wow, dat vind ik echt knap, als je een maand niks in je bestellijst hebt staan Mij lukt het denk echt niet Er staan sowieso nog dingen in die pas eind mei ofzo geleverd worden.
Maar dat is bij voorbaat al een verloren zaak.. Als je het op moet nemen tegen een bestellijst die tot mei nog vol staat Dat zou ik ook niet kunnen weerstaan..

Mijn laatste heb ik gister gepast, gaat donderdag retour en dan liggen er geloof ik nog 3 facturen op betaling te wachten
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:10:17 #298
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66662589
Ik kan het zelf ook bijna niet geloven, dat ik al zo lang niks besteld heb .
Succes mede-afkickers
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:12:47 #299
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66662692
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Maar dat is bij voorbaat al een verloren zaak.. Als je het op moet nemen tegen een bestellijst die tot mei nog vol staat Dat zou ik ook niet kunnen weerstaan..

Mijn laatste heb ik gister gepast, gaat donderdag retour en dan liggen er geloof ik nog 3 facturen op betaling te wachten
Echt he.. Nouja, daarom. Misschien dat ik het daarna gewoon maar 's waag om een maand niets te kopen Ik hou jullie iig wel op de hoogte
Haha ja precies.. Je blijft bezig zo
Idd, succes afkickers!! Ik duim voor jullie!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66663175
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die heb ik! Lekkere warme jas. Doe er altijd wel 2 sjaals bij om
wil die jas ook gaan bestellen
hoe valt die?? twijfel over welke maat ik moet nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')