Die in een kantoorboekhandel gaat primaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
ben ik weer hoort word mn eerste keer wat terug sturen
zo'n tnt in een kantoorboekhandel is dat ook goed om dingen terug te sturen?
of moet het echt zo'n zeldzaam postkantoor zijn
ik heb hem gepast met mn cup e, ik zelf vind het niet van je het, als hij een V hals had gehad wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Love that dress in pink though
Ik wil het ook graag weten! Zoals ik hem in de winkel zag hangen (op een paspop in het roze - onvindbaar in de winkel natuurlijken in het zwart wit) zag hij er wel redelijk ruim uit aan de bovenkant.. Volgens mij moet het lukken, maar mocht iemand ervaring hebben..?
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank! Heb je dan ook ENIG idee in welke maat ik hem zou moeten bestellen? 42 maar ofzo, ivm de lengte ook?
Hm. Misschien moet ik gewoon onder ogen zien dat dit soort jurkjes eigenlijk alleen leuk staan bij petite figuurtjes en niet bij 1.82 lange chicks met big boobies
Of wel?Eerlijk zeggen? Nee he? Jij weet zelfs hoe ik er in mijn nakie uit zie Co (sauna... meelezers... sauna...that's all folks...
) maar dit gaat niet werken he, ik en dit jurkje?
Ik denk idd wel dat het een jurk is wat veel accent legt op de borst.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb hem gepast met mn cup e, ik zelf vind het niet van je het, als hij een V hals had gehad wel.
THANK GOD!! of nouja, thank youquote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Daph_ het volgende:
Mijn roze blouseje is wel knalroze hoor, alleen niet zo fuchsia als op de site staat.. Wel mooi
Hier in de winkels hangen lichtroze blouses, die zijn het in ieder geval niet
Haha you're welcome hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
THANK GOD!! of nouja, thank you
bestelling is in behandelng genomen, ben benieuwd!
Zag ik op de foto's van Miss_S in het slanktopic nou niet dat zij hetzelfde jurkje heeft? Die is toch ook geen tenger poppetje. Misschien haar nog eens vragen hoe het jurkje zit?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Dank jullie, lieve dames met de wat grotere boobies!
Ik ga het jurkje toch maar aan me voorbij laten gaan dan.
Dan maar wat anders moois zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |