abonnement Unibet Coolblue
pi_52175942
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht IX. In de schaduw van de Dom is het bier kouder.
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht XIII: het stadjiej dat bruist van alle kant
Utrecht XIV: van Oudwijk tot Transwijk
Utrecht IX - Dan zie ' t ouwe grachie.......
Utrecht X - Van Overvecht tot Lunetten
Utrecht deel XI
Utrecht, deel XII met de beste hulpsinterklaas
Utrecht deel XIII: Bijna kesvakaaansjie
Utrecht XIV: Romaaantiek onder de Dom.
Utrecht XV: Lawinepijl of niet, de Dom staat er nog.
Utrecht XVI: Putting the "Dom" in Dom P rignon, jeweets.
Utrecht XVII: Ook leuk mèt storm!
UTRECHT XVIII - Zón! Zómer! Bijna ijsjes! Weekend!
UTRECHT XIX - Rust keert weder in Ondiep
Utrecht XX - Vrijmarkt!
Utrecht XXI - En in Leidsche Rijn is het echt niet fijn.




quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

:'( ! :'( ! :'( !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

    Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
  • Openingspost
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:01:59 #2
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_52177462
    Ik blijf maar houden van mijn (ok, ons ) stattie
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_52181389
    Vriendlief en ik zijn dit weekend een nachtje in Utrecht, en we zoeken eigenlijk nog iets leuks om te doen op zondagmiddag nadat we zijn uitgecheckt uit het hotel. Heeft iemand hier een idee? .

    Ik ben 21, hij 30, cultuur geen bezwaar.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_52193056
    Qua cultuur zou ik zeggen: het Centraal Museum (inclusief Dick Bruna huis).
    pi_52208735
    ik was het topic al kwijt
    Too much is never enough!
    pi_52241207
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef The6thgate het volgende:
    ik was het topic al kwijt
    *ook
    pi_52242176
    Ik zocht het topic ook al.

    Het ziet wat zwart van de mensen in Utrecht op het moment .
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:46:07 #8
    32402 s0k
    ..............................
    pi_52245611
    quote:
    Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
    Ik zocht het topic ook al.

    Het ziet wat zwart van de mensen in Utrecht op het moment .
    dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagen
    ..................................................................................................................................................
    pi_52255857
    quote:
    Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef s0k het volgende:

    [..]

    dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagen
    Dan lopen er niet zoveel gothics.
    pi_52256511
    oh zo zwart is er een gothicdag dan ofzo?

    blegh van het zonnige zuiden is deze week niet bepaald sprake dus vanavond weer lekker naar utrecht. hopelijk wilhelminapark-weer dit weekend
    Too much is never enough!
    pi_52256576
    quote:
    Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef The6thgate het volgende:
    oh zo zwart is er een gothicdag dan ofzo?
    Meerdere dagen zelfs

    http://www.summerdarkness.nl/
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:54:47 #12
    32402 s0k
    ..............................
    pi_52256645
    gothics raar volk. Is het 30 graden, lopen ze nog in lange zwarte leren jassen. Dan heb je echt een doodswens.
    ..................................................................................................................................................
    pi_52260104
    quote:
    Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Meerdere dagen zelfs

    http://www.summerdarkness.nl/
    Too much is never enough!
    pi_52313629
    Utrecht
      zondag 12 augustus 2007 @ 21:52:24 #15
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_52314033
    Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
    pi_52314414
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
    Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
    Dit gaat om véél bier, dus we maken er een poll van.
    pi_52314435
    Poll: Dat poolcentrum op de mariaplaats heet :
  • Bison
  • Smith & Jones
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   zondag 12 augustus 2007 @ 22:13:02 #18
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_52314675
    Om Smith en Jones nog wat kracht bij te zetten:
    pi_52314790
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
    Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
    WTF. Aan dat bonnetje te zien heet het dus gewoon Smith & Jones. Nooit geweten. Wat ontzettend vaag. Ik had iig ook veeeel bier ingezet op Bison. Maar dat is blijkbaar dus alleen de bowling.
    pi_52320215
    dacht ook bison, maar goed ik ga dan ook altijd poolen bij die tent op de ganzenmarkt (zo heet het toch? voorbij de winkel van sinkel)
    Too much is never enough!
    pi_52331914
    UIT dagen zijn begonnen, dus dan zal Utrecht zo langzamerhand weer helemaal tot leven komen.
    pi_52334647
    hehe handig weer. had een kratje bier op de grond staan en zei ook tegen de kassiere dat ik die moest afrekenen. "ok zal het aanslaan" was haar reactie. pas toen ik buiten was realiseerde ik me dat 2 euro voor mn boodschappen eigenlijk wat weinig was en is ze het dus alsnog vergeten aan te slaan waardoor ik nu gewoon onbedoeld n winkeldief ben
    Too much is never enough!
    pi_52334712
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef The6thgate het volgende:
    hehe handig weer. had een kratje bier op de grond staan en zei ook tegen de kassiere dat ik die moest afrekenen. "ok zal het aanslaan" was haar reactie. pas toen ik buiten was realiseerde ik me dat 2 euro voor mn boodschappen eigenlijk wat weinig was en is ze het dus alsnog vergeten aan te slaan waardoor ik nu gewoon onbedoeld n winkeldief ben
    Schandalig! Teruggaan en alsnog betalen .


    Eergister wilde ik een fustje halen voor m'n Wunderbar . Pak een Grolsch fustje mee en kom er thuis achter dat hij houdbaar was toch 03-07 (maart 2007). Dus ik weer terug, geld teruggekregen en een nieuw fustje gehaald.
    Werd onbedoeld een feestje thuis, dus ik weer naar de AH om een fustje te halen en welke stond er gewoon weer in het vak. Die met de datum 03-07 ....
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:18:57 #24
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_52334819
    aah hier dus
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:30:27 #25
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52335124
    Zo, ik ben inmiddels ook al weer twee weekies in De Meern. Lekker hoor! Binnenkort maar weer eens de stad in, aangezien ik daar maanden niet ben geweest! (behalve CS dan)
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:32:57 #26
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_52335198
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef Public_NME het volgende:
    Zo, ik ben inmiddels ook al weer twee weekies in De Meern. Lekker hoor! Binnenkort maar weer eens de stad in, aangezien ik daar maanden niet ben geweest! (behalve CS dan)
    En ik heb zin om weer eens naar de Meern te gaan, om m'n hockeystick weer eens uit te laten
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:41:46 #27
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52335466
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    En ik heb zin om weer eens naar de Meern te gaan, om m'n hockeystick weer eens uit te laten
    Hehe, buurman . De pachter (en hoofdtrainer van het eerste) heeft de hockeykantine ook overgenomen geloof ik. Binnenkort zal ik ook weer veel op de velden van de VV vertoeven. (aan de bar weliswaar)
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:45:26 #28
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_52335574
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Hehe, buurman . De pachter (en hoofdtrainer van het eerste) heeft de hockeykantine ook overgenomen geloof ik. Binnenkort zal ik ook weer veel op de velden van de VV vertoeven. (aan de bar weliswaar)
    Ik weet alleen dat er een echte uitbater inkomt idd. En nog anderhalf veld erbij.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:53:40 #29
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52335796
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik weet alleen dat er een echte uitbater inkomt idd. En nog anderhalf veld erbij.
    Die zit er al . Hoop dat wij er ook nog wat velden bij krijgen, er werden gewoon geen leden meer aangenomen op de Zaterdag (senioren) omdat er geen capaciteit is. (met 6 velden
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:56:12 #30
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_52335858
    Wij hebben er 7 seniorenteams bij gekregen dit seizoen. En dus is het maar goed ook. Het kwam nu al te vaak voor dat je met 3 teams op een veld moest trainen...
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 13 augustus 2007 @ 19:56:54 #31
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_52339269
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
    Wij hebben er 7 seniorenteams bij gekregen dit seizoen. En dus is het maar goed ook. Het kwam nu al te vaak voor dat je met 3 teams op een veld moest trainen...
    Ach, ik heb bij Kampong nog in Heren 25 gezeten. Heren ging dat jaar tot 31, Dames tot iets van 34 ofzo. Those were the days. Ook inderdaad wel eens met 3 teams op 1 veld. Het scheelde weldat er dan per team maar 3 man stond

    [ Bericht 8% gewijzigd door kwib op 13-08-2007 20:07:45 ]
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      maandag 13 augustus 2007 @ 20:42:09 #32
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_52340908
    Mja de uitloop ervan komt dus nu bijons terecht.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 15 augustus 2007 @ 03:18:12 #33
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_52379909
    * Battlefan doet de groeten aan alle mede Utrechters vanaf zijn vakantieadres
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
      woensdag 15 augustus 2007 @ 07:43:41 #34
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52380372


    Groeten uit Utr.... ehm.

    Kyushu, Japan.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52384953
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef speknek het volgende:
    [afbeelding]

    Groeten uit Utr.... ehm.

    Kyushu, Japan.
    pi_52388334
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef speknek het volgende:
    [afbeelding]

    Groeten uit Utr.... ehm.

    Kyushu, Japan.
    Agh daar hoef je tenminste niet al die trappen op, de lift doet het goed.
      woensdag 15 augustus 2007 @ 16:13:58 #37
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52393339
    Geen idee, ben niet omhoog geweest (ook niet in utrecht trouwens). Wel grappig om Utrecht zo schoon te zien. In de grachten zwommen koi karpers en zwanen. In Utrecht drijft er natuurlijk hooguit een lang ontbonden rattenlijk langs.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 15 augustus 2007 @ 21:30:10 #38
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52402987
    Ik ga morgen weer naar Utrecht!
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_52406195
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef speknek het volgende:
    Geen idee, ben niet omhoog geweest (ook niet in utrecht trouwens). Wel grappig om Utrecht zo schoon te zien. In de grachten zwommen koi karpers en zwanen. In Utrecht drijft er natuurlijk hooguit een lang ontbonden rattenlijk langs.
    Ik heb er eens een schildpad in zien zwemmen!
      woensdag 15 augustus 2007 @ 23:13:39 #40
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52408020
    Is die toren bij Huis ten Bosch in Japan ook echt 112m?!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_52408078
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef Public_NME het volgende:
    Is die toren bij Huis ten Bosch in Japan ook echt 112m?!
    Iets kleiner dacht ik
      woensdag 15 augustus 2007 @ 23:17:39 #42
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52408160
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Iets kleiner dacht ik
    Ok, maar nog steeds echt bizar dat ze die gewoon nabouwen! Nog nooit van gehoord trouwens... Hij is trouwens niet zo mooi als de originele
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      donderdag 16 augustus 2007 @ 01:43:50 #43
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52412065
    Ja in Japan is ie 105m. Maar het blijft volkomen gestoord inderdaad . Het materiaal is denk ik iets goedkoper geweest, daarom ziet ie er wat anders uit. Ze hebben ook het Gouds stadhuis op ware grootte (of ook bijna) nagemaakt, Kasteel Nijenrode, etc etc.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52413134
    Er schijnen hier (gezien vanuit Overvecht) van die "zoek"lichten tegen de wolken aan! Weet iemand waar dat vandaan komt?
    pi_52414866
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 04:35 schreef SnowDoggg het volgende:
    Er schijnen hier (gezien vanuit Overvecht) van die "zoek"lichten tegen de wolken aan! Weet iemand waar dat vandaan komt?
    Ik geloof van The Jam.

    Maar ik kan het ook zomaar fout hebben
    pi_52420313
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 04:35 schreef SnowDoggg het volgende:
    Er schijnen hier (gezien vanuit Overvecht) van die "zoek"lichten tegen de wolken aan! Weet iemand waar dat vandaan komt?
    Die zijn er bijna elke week. Volgens mij staat een van die lampen boven op de Woo.
      donderdag 16 augustus 2007 @ 13:38:57 #47
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52421077
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Die zijn er bijna elke week. Volgens mij staat een van die lampen boven op de Woo.
    Bij die club onder het stadhuis hadden ze ze eerst ook.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_52427869
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Bij die club onder het stadhuis hadden ze ze eerst ook.
    De Arena?
      donderdag 16 augustus 2007 @ 18:09:13 #49
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52429105
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Borkydude het volgende:

    [..]

    De Arena?
    Ja kan wel vroeger had het een andere naam. Ben er nooit geweest...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      donderdag 16 augustus 2007 @ 21:12:10 #50
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_52434026
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 18:09 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Ja kan wel vroeger had het een andere naam. Ben er nooit geweest...
    City Hall ofzo toch? Maar die tenten in Utrecht verwisselen om het jaar wel van naam dus veel verder dan "die tent daaro" kom ik ook niet meer
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_52434665
    Is die irritante intro-periode voor die nieuwe studenten nou eindelijk eens voorbij? Ik word niet goed van die groepjes waar je over struikelt en vooral van die herrie van een of ander buitenevenement dat tot middernacht half Utrecht uit z'n slaap mag houden.
    pi_52434695
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef kwib het volgende:

    [..]

    City Hall ofzo toch? Maar die tenten in Utrecht verwisselen om het jaar wel van naam dus veel verder dan "die tent daaro" kom ik ook niet meer
    In 'mijn' tijd heette het nog Fellini.
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:37:20 #53
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52441256
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:

    [..]

    In 'mijn' tijd heette het nog Fellini.
    Ik kom nu weer op de naam, hij heette de Axl
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 03:56:11 #54
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52441637
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
    Is die irritante intro-periode voor die nieuwe studenten nou eindelijk eens voorbij? Ik word niet goed van die groepjes waar je over struikelt en vooral van die herrie van een of ander buitenevenement dat tot middernacht half Utrecht uit z'n slaap mag houden.
    Gezellig toch? Ik vind dat juist een van de leukere momenten van Utrecht :$. Goed, je moet die dag daarna niet iets belangrijks hebben, en van dronken geschreeuw op andere momenten dan de UIT tijd word ik ook niet vrolijk.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52442151
    Zo. Back in Utrecht.
    For great justice!
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:10:36 #56
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52455268
    vanochtend om kwart over zes was het best rustig op straat anders
    Noise is all relative to the silence preceding it
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:51:26 #57
    187474 iruub
    It is never too late to learn
    pi_52457748
    Tis nu een en al bedrijvigheid in het centrum vanwege het mooie weer...
    "A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
      zondag 19 augustus 2007 @ 20:35:45 #58
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_52509525
    druk met verhuizen en klussen nog steeds

    Kanaalstraat is toch een stuk lekkerder wonen dan aan de andere kant van de Vleutenseweg (bij de Rhijnvis Feithstraat). Nu lekker chill!

    Met dit uitzicht (met dank aan mijn nieuwe lens )



    Als ik nog wat meer naar rechts bewoog stond de Dom er ook nog (net achter een boompje wel) op en 't gemeente kantoor ook
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_52512239
    Waarom is het ONMOGELIJK om een enigszins betaalbaar koophuis in een redelijke buurt in Utrecht te vinden??? Huren is al helemaal een illusie, of je moet 8 jaar ingeschreven staan. Ik zit er bijna over te denken om in Leidsche Rijn/Houten/Nieuwegein/... te gaan zoeken. Bijna.

    Tevens tvp.
      zondag 19 augustus 2007 @ 23:21:38 #60
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52515273
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef FloggingMolly het volgende:
    Waarom is het ONMOGELIJK om een enigszins betaalbaar koophuis in een redelijke buurt in Utrecht te vinden??? Huren is al helemaal een illusie, of je moet 8 jaar ingeschreven staan. Ik zit er bijna over te denken om in Leidsche Rijn/Houten/Nieuwegein/... te gaan zoeken. Bijna.

    Tevens tvp.
    Omdat IEDEREEN in Utrecht of omgeving wil wonen. Daarom.
    For great justice!
      maandag 20 augustus 2007 @ 01:11:33 #61
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52518045
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef zwahiel het volgende:
    druk met verhuizen en klussen nog steeds

    Kanaalstraat is toch een stuk lekkerder wonen dan aan de andere kant van de Vleutenseweg (bij de Rhijnvis Feithstraat). Nu lekker chill!

    Met dit uitzicht (met dank aan mijn nieuwe lens )
    [afbeelding]
    [afbeelding]

    Als ik nog wat meer naar rechts bewoog stond de Dom er ook nog (net achter een boompje wel) op en 't gemeente kantoor ook
    Jij bent toch boven het museum gaan wonen??
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_52571164
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Omdat IEDEREEN in Utrecht of omgeving wil wonen. Daarom.
    Tja blijkbaar....

    Zojuist weer de resultaten binnen van woningnet, hoogste plaats is 38, dit huis is ook nog eens naar zo'n urgentiefiguur gegaan.

    We zoeken rustig verder.......
    pi_52579950
    Sarasani! KUNNEN WIJ HET MAKEN? Sarasani! NOU EN OF!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 14:47:43 #64
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52590678
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 01:49 schreef VrAnKiE het volgende:
    Sarasani! KUNNEN WIJ HET MAKEN? Sarasani! NOU EN OF!
    Bob de Bouwer goes asia?
    Noise is all relative to the silence preceding it
      donderdag 23 augustus 2007 @ 10:55:23 #65
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_52615397
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef Undergod het volgende:

    [..]

    Jij bent toch boven het museum gaan wonen??
    jup, alleen die foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe grote zoomlens Dus 't lijkt wat vreemd daar op.

    Hier zijn we net klaar met schilderen van de woonkamer (pokke karwei als je 't echt goed wilt) Nu handmatig de vloer ontdoen van verfspetters....

    Trouwens in Utrecht wonen kan best, en nog betaalbaar ook! Je moet alleen geduld hebben en met de juiste mensen netwerken. Zo ben ik ook in dit huis beland wat nog voor mijn begrippen betaalbaar is en in een goede buurt ligt!. Je heb alleen vaak te maken met achterlijke bemiddelingskosten (gelukkig was dat hier 125 euro pp) en hoge borg. Maar ja dat zijn zure appels waar je doorheen moet bijten.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_52619370
    weet er iemand toevallig een kroeg waar je mag blowen in Utrecht?
    pi_52619430
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef VrAnKiE het volgende:
    weet er iemand toevallig een kroeg waar je mag blowen in Utrecht?
    Le Carafon.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 23 augustus 2007 @ 20:51:13 #68
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52631614
    Ik ben weer terug! ( / )
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:48:31 #69
    66363 TrentReznor
    Nothing can stop me now..
    pi_52655666
    Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
    pi_52656647


    Zaterdag 25 augustus 2007,
    vanaf 12.00 uur - Stekker in het Zand

    Programma: Darko Esser, Edwin Oosterwal, 030303 Soundsystem, Michael van L, Pitto, Piet van Dongen en nog veel meer.
    Strand Oog in Al | Kaarten deur ¤ 5,-

    [ Bericht 2% gewijzigd door DennisMoore op 24-08-2007 20:44:09 ]
    pi_52657159
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
    [afbeelding]

    Dinsdag 25 augustus 2007,
    vanaf 12.00 uur - Stekker in het Zand

    Programma: Darko Esser, Edwin Oosterwal, 030303 Soundsystem, Michael van L, Pitto, Piet van Dongen en nog veel meer.
    Strand Oog in Al | Kaarten deur ¤ 5,-
    Ik denk dat je zaterdag 25 augustus bedoelt?
    pi_52660131
    Ohja, niet gezien. Het was een copy/paste .
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:02:05 #73
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_52698586
    quote:
    26 augustus 2007 14:52 uur
    Storing Casema legt tv regio Utrecht plat


    UTRECHT - Sinds half drie vanmiddag is er een storing bij Casema. Daardoor hebben Utrecht, Maarssen en Maarssenbroek geen tv en internet meer.

    Het is nog onduidelijk wat de oorzaak van de storing is en wanneer het opgelost is.
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:11:07 #74
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52698846
    Waarom heb ik nog wel internet? Tv heb ik inderdaad niet meer.
    For great justice!
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:22:04 #75
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_52699198
    En je hebt wel internet via Casema? Op de site van casema zelf is trouwens niks te vinden.
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_52699308
    Ik heb gewoon internet hoor. TV weet ik niet, want ik heb Digitenne .
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:26:37 #77
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52699319
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef Battlefan het volgende:
    En je hebt wel internet via Casema? Op de site van casema zelf is trouwens niks te vinden.
    Ja, ik heb wel internet van casema.
    quote:
    Op dit moment is er een storing in een deel van Bilthoven, Culemborg, De Bilt, De Meern, Everdingen, Groenekan, Haarzuilens, Hagestein, Hollandsche Rading, Houten, Leidsche Rijn Utrecht, Maarssen, Maarssenbroek, Maarsseveen, Maartensdijk, Nieuwegein, Oud-Zuilen, Schalkwijk, 't Goy, Tienhoven, Tull en 't Waal, Utrecht, Vianen, Vleuten, Westbroek, Zijderveld, Ammerstol, Amstelhoek, Bergambacht, De Hoef, Harmelen, Kamerik, Linschoten, Lopik, Mijdrecht, Montfoort, Schoonhoven, Vinkeveen, Wilnis, Woerden en Zegveld.
    Hierdoor kunnen wij tijdelijk geen Radio & Televisie, Internet en Telefonie diensten doorgeven via de Casema kabel.
    Het betreft postcodegebied 3443, 3448, 3512, 3514, 3552, 3555, 3561, 3572, 3582, 3603, 3605, 3991, 3992, 3993, 3994, 3995, 3996, 3997, 3998 en 3999.

    Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
    De verwachting is dat deze storing om 23:00 uur verholpen zal zijn.
    Uit Casema medewerkers

    Hey, das niet mijn postcode. Maar toch heb ik geen tv. Nou ja, dat kijk ik toch nooit. Zolang ik maar internet heb.
    For great justice!
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:29:44 #78
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52699405
    Iemand ervaring met een rijschool in Utrecht? Moet toch m'n rijbewijs maar eens gaan halen . Liefst vanaf de Uithof.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:30:02 #79
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_52699417
    Haai Utrecht,

    Ik ga jullie verlaten.

    Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...

    Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:33:12 #80
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52699512
    Verrader!
    For great justice!
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:34:33 #81
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52699567
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
    Iemand ervaring met een rijschool in Utrecht? Moet toch m'n rijbewijs maar eens gaan halen . Liefst vanaf de Uithof.
    Ik heb mijn rijbewijs op de Veluwe gehaald, heb je weinig aan. Inmiddels al weer 10 jaar geleden, moet deze week weer eens langs de ambtenaartjes aan de Arthur van Schendellaan om hem te laten verlengen.

    Ik word oud.
    For great justice!
    pi_52699578
    3582

    Mooi! Ik heb 3581 .
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:45:40 #83
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_52699983
    3524 staat er niet tussen maar hij doet het toch echt niet

    Over die rijscholen, ik ga waarschijnlijk lessen bij Veronica, ken iemand die er goede ervaringen mee heeft, jullie nog wat daarover?

    EDIT: Na het plaatsen van m'n post spring Discovery opeens weer aan
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
      zondag 26 augustus 2007 @ 15:48:55 #84
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52700110
    Ja grappig, op die website zat ik net ook te kijken, en die leek me nog wel aardig.
    http://www.veronicaverkeersschool.nl
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52705022
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
    Haai Utrecht,

    Ik ga jullie verlaten.

    Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...

    Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
    Tis dat er niet echt een buitenruimte bij is, anders was het een serieuze optie.
      zondag 26 augustus 2007 @ 19:11:08 #86
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_52705061
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef lost95 het volgende:

    [..]

    Tis dat er niet echt een buitenruimte bij is, anders was het een serieuze optie.
    Yep, het ontbreken van een tuin of een goed dakterras is ook één van de redenen dat we er weggaan.
    Maar voor de rest is het een heel fijn huis.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:41:37 #87
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_52733216
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
    Haai Utrecht,

    Ik ga jullie verlaten.

    Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...

    Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
    ¤ 234.000 voor een bovenwoning? Bij de Amsterdamsestraatweg? wtf?

    Het is een nette woning a la. Maar zo veel geld voor een veredeld flatje? Damn...
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:42:48 #88
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_52733246
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef kwib het volgende:

    [..]

    ¤ 234.000 voor een bovenwoning? Bij de Amsterdamsestraatweg? wtf?

    Het is een nette woning a la. Maar zo veel geld voor een veredeld flatje? Damn...
    Ik maak het nog mooier: vandaag (voorlopig) verkocht voor meer dan de vraagprijs.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_52733443
    Tja, gaat tegenwoordig echt nergens meer over met die huizenprijzen.
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:52:00 #90
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_52733518
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Ik maak het nog mooier: vandaag (voorlopig) verkocht voor meer dan de vraagprijs.
    toch congrats hoor

    Tja, ik ga met mijn vriendin over een paar maanden de huizenmarkt maar eens op. Gaat nog leuk worden. 250.000 euro voor iets leuks is al zuinig
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_52733694
    Ja, het is echt achterlijk de laatste tijd. Ik ben blij dat ik twee jaar geleden iets heb kunnen kopen. Barely. Alleen is het helemaal onmogelijk te betalen.
    For great justice!
      maandag 27 augustus 2007 @ 20:09:59 #92
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52735760
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:52 schreef kwib het volgende:

    [..]

    toch congrats hoor

    Tja, ik ga met mijn vriendin over een paar maanden de huizenmarkt maar eens op. Gaat nog leuk worden. 250.000 euro voor iets leuks is al zuinig
    Ach, in de nieuwe wijken kan je best een leuk huis krijgen voor dat geld.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_52736472
    Het verschil is zo gigantisch. Mijn ouders zijn bezig om te kijken of ze in het buitenland kunnen gaan wonen, omdat de huizen daar 3 of 4 keer goedkoper zijn.
    In Duitsland kun je kastelen met gigantische stukken grond kopen voor 250.000 bijvoorbeeld.
    pi_52736830
    De even grote flat van mijn schuinbovenburen staat al weer voor 15.000 meer te koop dan waar ik de mijne anderhalf jaar geleden voor heb gekocht.
    For great justice!
    pi_52736929
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Q. het volgende:
    De even grote flat van mijn schuinbovenburen staat al weer voor 15.000 meer te koop dan waar ik de mijne anderhalf jaar geleden voor heb gekocht.
    Tjah bovenburen eh, dat is een verdieping hoger dus beter uitzicht dus 15.000 euro meer .
    pi_52737045
    Beter zicht op de bomen die voor het raam staan. . En een verdieping extra zeulen zonder lift.
    For great justice!
    pi_52738453
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Q. het volgende:
    De even grote flat van mijn schuinbovenburen staat al weer voor 15.000 meer te koop dan waar ik de mijne anderhalf jaar geleden voor heb gekocht.
    Jouw aanwezigheid drijft de prijs natuurlijk omhoog!

    pi_52739483
    Bij het Boekenfestijn lopen ze zo'n 40 jaar achter:
    quote:
    Met het openbaar vervoer
    Trein: Het Centraal Station van Utrecht ligt op een
    loopafstand van slechts vijf minuten van de Jaarbeurs.
    Vanaf de trein loopt u naar de Catharijnensingel.
    Aan de overkant bevindt zich de Jaarbeurs.
    For great justice!
      maandag 27 augustus 2007 @ 22:27:49 #99
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_52739689
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
    Bij het Boekenfestijn lopen ze zo'n 40 jaar achter:
    [..]

    Schattig
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_52786360
    Beste Utrechters

    Even een vraag, heeft iemand enig idee hoe je zo dicht mogelijk bij het Domplein komt per auto? Is het mogelijk om langs het Domplein te rijden?
    pi_52786594
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 18:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
    Beste Utrechters

    Even een vraag, heeft iemand enig idee hoe je zo dicht mogelijk bij het Domplein komt per auto? Is het mogelijk om langs het Domplein te rijden?
    Waarom zou je dat in godsnaam _willen_ ?
    For great justice!
    pi_52786852
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Waarom zou je dat in godsnaam _willen_ ?
    Dat zou ik _willen_ omdat ik daar heb afgesproken met een groep mensen en met een flinke hoeveelheid bagage ben
    pi_52786962
    Je kan er komen maar parkeren kan je daar toch nergens. Vraag me alleen niet hoe je er moet komen want het is een vreselijke zig-zag route over 1-richting-verkeer-wegen.
    For great justice!
    pi_52786983
    Ik word er afgezet dus dat is geen probleem. Thanks iig

    Zal er nog even een routeplanner op naslaan..
    pi_52787198
    Oh, het valt mee, je kan over de Nieuwegracht en de Herenstraat.
    For great justice!
      woensdag 29 augustus 2007 @ 22:48:28 #106
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_52795950
    Domplein zelf mag je niet rijden, die straat is verboden voor verkeer. Heb al een aantal keer mensen een bekeuring zien krijgen daar.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 30 augustus 2007 @ 11:40:38 #107
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52806121
    Vanavond misschien even in de Monza kijken bij Laidback Luke, toch gratis entree!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_52807960
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
    Haai Utrecht,

    Ik ga jullie verlaten.

    Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...

    Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
    Dirkje Mariastraat . Loop ik altijd doorheen om bij m'n huis te komen. Altijd denk ik weer "In dit straatje ga ik later wonen" .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_52808019
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Public_NME het volgende:
    Vanavond misschien even in de Monza kijken bij Laidback Luke, toch gratis entree!
    ]
    Same herrrre.
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 04:38:04 #110
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_52831264
    Vroeger had je 3 dumpzaken in Utrecht. (legerspul)

    Ik wist er een vlakbij het Vredenburg, ergens tussen Staffhorst en de Sint Jacobstraat in. Maar zit die er nog?

    Andere dumpzaken in Utrecht en waar?
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:52:33 #111
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52836814
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef ma_jojo het volgende:

    [..]

    ]
    Same herrrre.
    Het was echt teringdruk, en er waren echt alleen maar meiden van 18
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_52847613
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 04:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
    Vroeger had je 3 dumpzaken in Utrecht. (legerspul)

    Ik wist er een vlakbij het Vredenburg, ergens tussen Staffhorst en de Sint Jacobstraat in. Maar zit die er nog?

    Andere dumpzaken in Utrecht en waar?
    Dat was Dump 2000, die is inmiddels weg. Waar de andere dumps zitten weet ik niet.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:00:03 #113
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_52847873
    Beste nieuws in een lange tijd:
    quote:
    Westbroek uit de race voor burgemeesterschap


    UTRECHT - Zanger en presentator Henk Westbroek wordt geen burgemeester van Utrecht. Commissaris van de Koningin Robbertsen heeft Westbroek geschreven dat hij niet verder wordt meegenomen in de sollicitatieprocedure.

    Robbertsen zou dat hebben gedaan onder druk van de vertrouwenscommissie van de gemeenteraad. En daarmee is Westbroek uit de race.

    Naast Westbroek waren er nog 21 andere kandidaten, onder wie Leefbaar Utrecht-oprichter Broos Schnetz. De vertrouwenscommisie selecteert uiteindelijk twee kandidaten, waartussen Utrechters op 10 oktober in een referendum kunnen kiezen.
    For great justice!
    pi_52852889
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Het was echt teringdruk, en er waren echt alleen maar meiden van 18
    Het was echt teringdruk, teringheet, en ik was binnen een teringhalfuur weg daar .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_52854122
    Gister weer naar Le Noir geweest, ook warm, maar wel leuk
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:48:32 #116
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52857408
    Iemand nog last van blauwe korrels?!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      zaterdag 1 september 2007 @ 09:15:19 #117
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_52862301
    Ik heb geen blauwe korrels gezien volgens mij .

    Trouwens vandaag Braderie op de Amsterdamsestraatweg, van het verkeersplein aan het begin tot de Marnixlaan is de hele straat afgezet en staat vol met kraampjes en zulks. Dus mocht je een activiteit zoeken, er is altijd wat te zien.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_52862719
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:48 schreef Public_NME het volgende:
    Iemand nog last van blauwe korrels?!
    Whehe, ik heb ze nog niet gezien

    Maar waarom zoekt niemand de oorzaak op Lage Weide?
      zaterdag 1 september 2007 @ 11:53:20 #119
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52864088
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:05 schreef ma_jojo het volgende:
    Het was echt teringdruk, teringheet, en ik was binnen een teringhalfuur weg daar .
    Had ik je zo ook wel kunnen vertellen. Een beroemde DJ, gratis entree, in een stad waar geen fatsoenlijke disco zit. .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52864508
    ik was dit topic kwijt
      zaterdag 1 september 2007 @ 12:15:23 #121
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_52864543
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik was dit topic kwijt
    Gebeurd mij ook om de zoveel tijd, maar je bent er weer
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_52864590
    Waaaaah, zometeen de Utrechtse voetbalvelden weer onveilig maken
    pi_52873916
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 09:15 schreef ioko het volgende:
    Ik heb geen blauwe korrels gezien volgens mij .

    Trouwens vandaag Braderie op de Amsterdamsestraatweg, van het verkeersplein aan het begin tot de Marnixlaan is de hele straat afgezet en staat vol met kraampjes en zulks. Dus mocht je een activiteit zoeken, er is altijd wat te zien.
    Braderie was best tof en ik heb me ingehouden alleen een heel schattig dekbedovertrek met schaapjes gekocht voor 5euro
      zaterdag 1 september 2007 @ 20:52:00 #124
    189571 ihugster
    The journey is the reward
    pi_52875069
    Morgenmiddag benik in Utrecht. Is er nog wat te beleven bij het Neude of is het gewoon zoals overal op zondag uitgestorven?
    "People say that life is the thing, but I prefer reading "
    pi_52875098
    Je "boft" aangezien t koopzondag is dus uitgestorven zal wel niet
    pi_52881853
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 09:15 schreef ioko het volgende:
    Ik heb geen blauwe korrels gezien volgens mij .

    Trouwens vandaag Braderie op de Amsterdamsestraatweg, van het verkeersplein aan het begin tot de Marnixlaan is de hele straat afgezet en staat vol met kraampjes en zulks. Dus mocht je een activiteit zoeken, er is altijd wat te zien.
    Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen.

    .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_52885018
    ik vind braderies/markten itt rommelmarkten tof
      zondag 2 september 2007 @ 11:34:49 #128
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52886587
    Ik vind het wel aardig, maar het trekt inderdaad paupervolk aan .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_52887269
    ik verbaasde me ook al dat ik ineens veel meer paupers dan normaal tegenkwam van t station op weg naar huis
    Too much is never enough!
      zondag 2 september 2007 @ 19:49:48 #130
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_52898043
    Ai, een duur stukje afkorten bij Janskerkhof vandaag.... 10 meter busbaan en 2 pliesies... Jammerrrrr. Maar ja eigen schuld, maar toch

    Trouwens ligt het aan mij of zijn ze in de binnenstad weer borden roulette aan het doen. Straten waarvan ik weet die een tijdje geleden nog niet eenrichting waren of omgekeerd waren waren nu ineens afgesloten of eenrichtingsverkeer geworden
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      zondag 2 september 2007 @ 20:57:39 #131
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_52899865
    De straat aan mijn deur wordt voortdurend van richting verwisseld. Super irritant. Ben al een paar keer bijna omver gereden omdat ik standaard de andere kant opkijk voor verkeer.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 3 september 2007 @ 10:24:36 #132
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_52911503
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef ma_jojo het volgende:

    [..]

    Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen.

    .
    Dat is nou juist het leuke! Die braderie zelf boeit me weinig, maar een uurtje mensen kijken is altijd leuk. En er was weer genoeg te zien!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_52927884
    grr overal introgroepjes van studies die eetcafe's vol reserveren uiteindelijk nog bij stairway kunnen eten om het nieuwe jaar weer in te luiden
    Too much is never enough!
      dinsdag 4 september 2007 @ 21:40:18 #134
    189571 ihugster
    The journey is the reward
    pi_52945746
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef ma_jojo het volgende:

    [..]

    Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen.

    .
    Wat klaag je? Er is verder helemaal niks te beleven in die godsverlaten stad met die achterlijke kerktoren. Wees blij dat dat paupervolk tenminste voor wat extra inkomsten zorgt want de lokale bevolking die heeft het allang niet meer is mij vertelt.. Niet?
    "People say that life is the thing, but I prefer reading "
    pi_52949527
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef ihugster het volgende:

    [..]

    Wat klaag je? Er is verder helemaal niks te beleven in die godsverlaten stad met die achterlijke kerktoren. Wees blij dat dat paupervolk tenminste voor wat extra inkomsten zorgt want de lokale bevolking die heeft het allang niet meer is mij vertelt.. Niet?
    Ja Utrecht is altijd helemaal dood.
    Blijf lekker in dat dorpje genaamd Amsterdam waar de APV's de boventoon voeren.
    pi_52951200
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef ihugster het volgende:

    [..]

    Niet?
    Nee.
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      woensdag 5 september 2007 @ 10:33:03 #137
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_52954951
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef ma_jojo het volgende:

    [..]

    Dirkje Mariastraat . Loop ik altijd doorheen om bij m'n huis te komen. Altijd denk ik weer "In dit straatje ga ik later wonen" .
    Jaa, het is echt een fijn straatje. Ga het ook wel met pijn in het hart verlaten, vijf jaar goed gewoond, maar ja, het scheelt mij & Freundin behoorlijk wat reistijd straks...
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      donderdag 6 september 2007 @ 17:45:40 #138
    189571 ihugster
    The journey is the reward
    pi_52986419
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Ja Utrecht is altijd helemaal dood.
    Blijf lekker in dat dorpje genaamd Amsterdam waar de APV's de boventoon voeren.
    gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld maar als stad overtreffen we dat uitgedijde dorp
    kwa bezoekersaantallen, evenementen en zelfs mooie vrouwen. Ik was er alleen maar vanwege werk anders had
    je mij er niet gezien.
    "People say that life is the thing, but I prefer reading "
      donderdag 6 september 2007 @ 17:48:32 #139
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_52986490
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef ihugster het volgende:

    [..]

    gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld maar als stad overtreffen we dat uitgedijde dorp
    kwa bezoekersaantallen, evenementen en zelfs mooie vrouwen. Ik was er alleen maar vanwege werk anders had
    je mij er niet gezien.
    Wat doe je dan in dit topic?
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_52987657
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef ihugster het volgende:

    [..]

    gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld
    Daar ben ik dan ook zeer blij mee.
    quote:
    kwa bezoekersaantallen, evenementen en zelfs mooie vrouwen.
    Leuk al die drugs- en wallen toeristen.
    Evenementen? Ik dacht dat Utrecht evenementenstad nummer 1 was? Mooie vrouwen == veel vrouwelijke studentes == Utrecht
      donderdag 6 september 2007 @ 22:15:07 #141
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_52992083
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 18:39 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Daar ben ik dan ook zeer blij mee.
    [..]

    Leuk al die drugs- en wallen toeristen.
    Evenementen? Ik dacht dat Utrecht evenementenstad nummer 1 was? Mooie vrouwen == veel vrouwelijke studentes == Utrecht
    Je hoeft toch niet eens op hem te reageren, je weet toch hoe triest die Amsterdammers zijn. (met hun achterlijke accent ouweeeee
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      zondag 9 september 2007 @ 17:30:44 #142
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53053036
    Je kon met Open Monumentendag zaterdag oa de Inktpot in, waar je hooguit 1x per vijf jaar in kan. Was erg mooi van binnen. Nog meer mensen geweest?
    For great justice!
    pi_53053396
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Q. het volgende:
    Je kon met Open Monumentendag zaterdag oa de Inktpot in, waar je hooguit 1x per vijf jaar in kan. Was erg mooi van binnen. Nog meer mensen geweest?
    Niet geweest helaas, wel een stukje op tv gezien.

    M'n broer werkt er, dus misschien dat ik binnenkort maar eens moet gaan buurten
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:00:45 #144
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_53090425
    Shit heb die hele monumenten dag gemist...

    Zijn er nog wel mensen bij de drijf in geweest? Was wel leuk (maar koud ) in de Weertsluis
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:39:07 #145
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53091300
    Ik ben wel even naar buiten gelopen om te kijken ja .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:41:40 #146
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53091364
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef speknek het volgende:
    Ik ben wel even naar buiten gelopen om te kijken ja .
    Ik heb me met m'n keeperstas op de rug door het roseslurpende graftakkenpubliek heengebeukt.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:48:46 #147
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53091530
    Toen ik de deur opendeed vielen er een paar meisjes naar binnen.
    Jammer genoeg waren ze niet nakende.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:50:16 #148
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53091553
    "Heeee, meisje"
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_53091588
    "Pssst pssst"?
    pi_53091665
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 10:48 schreef speknek het volgende:
    Toen ik de deur opendeed vielen er een paar meisjes naar binnen.
    Jammer genoeg waren ze niet nakende.
    Nog niet, nog niet.
    For great justice!
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:54:06 #151
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53091678
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
    "Pssst pssst"?
    "Wil je iets van me drinken, popje "
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_53091836
    "Nee? Hoerrrrrr!"
      Redactie Frontpage woensdag 12 september 2007 @ 15:02:42 #153
    145738 superworm
    is erbij
    pi_53122284
    Utrechter meldt zich!
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
    pi_53130184
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef superworm het volgende:
    Utrechter meldt zich!
    Locatie?
    For great justice!
      Redactie Frontpage woensdag 12 september 2007 @ 21:16:22 #155
    145738 superworm
    is erbij
    pi_53132040
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Locatie?
    Nog géén, officieel. Overdags vaak te vinden op Trans 10, Drift 23, de City-bioscoop (benedenzaal), Krommenieuwegracht 80.
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      donderdag 13 september 2007 @ 21:05:57 #156
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53155594
    Alle Utrechters mogen de straat weer op, mijn eerste rijles zit erop
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_53158456
    Wolfsen of Pans?
    pi_53163301
    quote:
    Een voorwaarde voor de geldigheid van een referendum is dat ten minste 30% van de kiesgerechtigden zijn stem uitbrengt.
    Het zal mij werkelijk worst zijn. Keuze uit twee PvdA'ers,
    En ik vermoed dat we die 30% niet gaan halen .
    pi_53163306
    quote:
    Vanaf 1 oktober ruimte voor horeca in Utrecht

    De gemeenteraad van Utrecht heeft gistermiddag 6 september het 'Ontwikkelingskader Horeca' vastgesteld, dat per 1 oktober 2007 in werking treedt.

    Utrecht wil ruimte bieden aan nieuwe horecagelegenheden in concentratiegebieden en gemengde functiegebieden in de stad. In de Binnenstad zijn dat ondermeer het Neude en omgeving, delen van de Oude Gracht, Domplein en het Janskerkhof. Grootschalige ontwikkelingen vinden vooral plaats in het Jaarbeursgebied en in Leidsche Rijn Centrum. Andere locaties waar meer horeca mogelijk is zijn de grotere winkelcentra en de oude dorpskernen Vleuten en De Meern.

    De nota vormt een toetsingskader voor nieuwe horeca in de gehele stad en voor terrassen in de Binnenstad. In het centrum worden nieuwe terrassen onder voorwaarden mogelijk op het Neude, de Ganzenmarkt, Janskerkhof, Oudegracht ten noorden van de Vismarkt, Vredenburg en omgeving, Tolsteegbrug, Domplein, het Wed en de Vismarkt.
    .
    pi_53163307
    Keuze uit twee mensen die nog saaier dan mij zijn. . Maar goed, alles beter dan Henk Westbroek. Ik hoef ook niet zonodig een volksfiguur als burgemeester.
    For great justice!
      vrijdag 14 september 2007 @ 09:06:34 #161
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53164251
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 07:02 schreef DennisMoore het volgende:
    Het zal mij werkelijk worst zijn. Keuze uit twee PvdA'ers,
    En ik vermoed dat we die 30% niet gaan halen .
    Serieus, twee PvdAers? . Was het een PvdA commissie ofzo? Doe dan geen referendum, sjongejonge.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 14 september 2007 @ 09:07:15 #162
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53164263
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 07:04 schreef DennisMoore het volgende:
    .
    Werd ook wel tijd, zwaar irritant dat heel Utrecht alleen maar terrassen in de schaduw heeft, en je uren moet zoeken tot je een plekje hebt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 14 september 2007 @ 09:47:20 #163
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_53164991
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 09:06 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Serieus, twee PvdAers? . Was het een PvdA commissie ofzo? Doe dan geen referendum, sjongejonge.
    Waarschijnlijk komt dat doordat de PvdA zich een tijdje geleden ongerust maakte dat de partij zoveel burgemeestersposten (voornamelijk aan het CDA) verloor, en dat er wellicht intern wat zeilen zijn bijgezet om deze post 'veilig te stellen'. Ja, hoe dat met het idee van een referendum valt te rijmen is ook mij een raadsel. Maar zodoende.
      vrijdag 14 september 2007 @ 09:52:20 #164
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53165091
    Al die bombarie over een referendum en dan met twee van die wandelende preien aan komen zetten om uit te kiezen
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_53165560
    Wat gaat men doen dit weekend?
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:16:29 #166
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53165591
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 07:04 schreef Q. het volgende:
    Keuze uit twee mensen die nog saaier dan mij zijn. . Maar goed, alles beter dan Henk Westbroek. Ik hoef ook niet zonodig een volksfiguur als burgemeester.
    Ik ook niet, maar het houdt mensen tenminste nog geinteresseerd in gemeentepolitiek. Deze lui daarentegen, dat wordt een opkomst van 6%. En een referendum kunnen we wel weer vergeten de komende jaren .

    Of zoals Sjoewe het zei:
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:17:05 #167
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53165605
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 10:14 schreef Borkydude het volgende:
    Wat gaat men doen dit weekend?
    M'n verjaardag vieren. Misschien na afloop nog naar de Derrick rollen.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:23:24 #168
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53165727
    Ik wil gewoon een burgemeester zoals Opstelten (Ivo kom terug, vergeet je roots niet ) of Cohen. Veroorzaak gewoon wat bombarie, besteed ook eens aandacht aan iets anders dan Overvecht, het Stationsgebied, of Sint Graftakkenvinexveen aan de Meern.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:33:06 #169
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53165953


    van utrecht.nl lol
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      vrijdag 14 september 2007 @ 14:28:00 #170
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_53172130
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 07:04 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    .
    Nou dan vraag ik me sterk af waar men het op Janskerkhof wil hebben, die extra terrassen...

    * zwahiel werkt op Janskerkhof.

    Daar is namelijk echt geen ruimte voor! Misschien als ze die parkeerplaats op het plein weghalen, maar dat is voor vergunninghouders, en die zullen daar niet voor wijken lijkt me even zo.
    Denk dat de Filemon nu het terras uit mag (vraag 's of 't kan) uitbreiden en 't pakhuis. Bij Hofman zal 't denk ik wel 't zelfde blijven. En voor de rest heb je geen horeca behalve de Woo op 't Janskerkhof.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_53172396
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:28 schreef zwahiel het volgende:

    [..]

    Nou dan vraag ik me sterk af waar men het op Janskerkhof wil hebben, die extra terrassen...

    * zwahiel werkt op Janskerkhof.

    Daar is namelijk echt geen ruimte voor! Misschien als ze die parkeerplaats op het plein weghalen, maar dat is voor vergunninghouders, en die zullen daar niet voor wijken lijkt me even zo.
    Denk dat de Filemon nu het terras uit mag (vraag 's of 't kan) uitbreiden en 't pakhuis. Bij Hofman zal 't denk ik wel 't zelfde blijven. En voor de rest heb je geen horeca behalve de Woo op 't Janskerkhof.
    Misschien bij dat Italiaanse stalletje vlak naast de kerk?
      vrijdag 14 september 2007 @ 14:37:43 #172
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53172431
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef VoreG het volgende:
    Misschien bij dat Italiaanse stalletje vlak naast de kerk?
    Ja volgens mij kun je op zich om de hele kerk heenbouwen..
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_53172486
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:37 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Ja volgens mij kun je op zich om de hele kerk heenbouwen..
    Er zijn daar overal parkeerplaatsen dus dat zal een probleemzijn, voor de ingang van de kerk is geen parkeerplaats, alleen een zonnewijzer
    pi_53172999
    quote:
    Ik vind het een rare uitslag en ik denk dat ongeveer iedereen de uitslag interpreteert zoals jij. Zou ik ook gedaan hebben. Ben er ook niet blij mee. En toch vind ik het té gemakkelijk om de PvdA er helemaal de schuld van te geven. Waarom? Nou, gisteravond moesten we stemmen of we het eens waren met de voordracht van deze twee kandidaten. Die twee kandidaten zijn geselecteerd door een vertrouwenscommissie. In de vertrouwenscommissie waren raadsleden van álle partijen vertegenwoordigd. De vertrouwenscommissie had als opdracht meegekregen om de twee beste kandidaten te selecteren, ongeacht de politieke kleur.
    Om politieke kleuring te voorkomen, hadden alle leden van de vertrouwenscommissie evenveel stemrecht. De stem van de PvdA (14 zetels) woog dus niet zwaarder dan de stem van Burger en Gemeenschap, met 1 zetel.

    In de raadsvergadering stemden álle leden van de vertrouwenscommissie, ook die van de SP en Leefbaar Utrecht, voor deze voordracht en keurden dus het werk van die commissie goed. De rest van SP en LU stemden tegen. Als de vertrouwenscommissie slecht werk geleverd had, dan was het voor de raadsleden van SP en LU veel makkelijker geweest om met hun fractie mee te stemmen. Het getuigde van moed dat ze dat niet gedaan hebben en is een belangrijk signaal dat het werk zo goed mogelijk gedaan is.

    Er is geen enkele aanwijzing dat de commissie slecht werk geleverd heeft. Als je ze de opdracht geeft om niet naar de politieke kleur te kijken en ze komen dan met twee mensen van 1 partij, moet je achteraf niet zeuren.

    Wel is dit een aanwijzing dat een burgemeestersreferendum eigenlijk niet kan werken. Een door de raad gekozen burgemeester evenmin. Of je benoemt hem op de oude manier, wat lekker makkelijk is, maar ook bewezen nepotisme en vriendjespolitiek. Of je werkt aan een échte gekozen burgemeester met bevoegdheden van dien. Voor beide zijn zinnige argumenten en de gekozen burgemeester wordt nooit de redding van Nederland.
    Kopietje van een post op een ander forum, van een Utrechts raadslid.
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:17:54 #175
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53173561
    Rare laatste alinea.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_53173575
    Hij's D66-raadslid .
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:33:26 #177
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53173943
    Misschien dat ie daarom in de laatste zin zichzelf probeert in te dekken .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:44:28 #178
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_53174251
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:37 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Ja volgens mij kun je op zich om de hele kerk heenbouwen..
    Ongezellig, dan sta je vol op de parkeerplaats en in de middag niet op de zon.
    Dan zal die parkeerplaats weg moeten. Mij best, hoor. Ik werk (meestal) aan het Janskerkhof, en het OV is er goed en het is benenwagenvriendelijk.
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:47:12 #179
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53174331
    Ik denk dat ik het dan verkeerd heb onthouden, in mijn gedachten zat er nog wat stoep om de kerk heen.

    En ik dacht dat Rechten aan het Janskerkhof zat? .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_53180809
    Komend weekend wordt de Hogeweidebrug bij de DE het kanaal overgevaren, wordt leuk spektakel. En het weekend daarna wordt hij op zn plek naast de huidige vleutensebrug gelegd.
    For great justice!
    pi_53181227
    Jottem.
    pi_53182200
    Dat is bijna net zo leuk als de Jumbo, DM!
    For great justice!
    pi_53182482
    Oja, die's al vanaf 5 sept open he? 'k Ben er nog niet wezen kijken.
    De laatste tijd meestal de AH op HC.
    pi_53182509
    De gangpaden zijn net zo smal als de Edah maar het is een stuk minder deprimerend. Prima winkel. Alleen minder kant-en-klare maaltijden dan de AH, voor mij als grootverbruiker daarvan toch minder.
    For great justice!
    pi_53183611
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:47 schreef speknek het volgende:
    Ik denk dat ik het dan verkeerd heb onthouden, in mijn gedachten zat er nog wat stoep om de kerk heen.

    En ik dacht dat Rechten aan het Janskerkhof zat? .
    Rechten zit voor een groot deel aan het Janskerkhof, maar er zit ook wat van Letteren.
    pi_53183639
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:

    [..]

    Ongezellig, dan sta je vol op de parkeerplaats en in de middag niet op de zon.
    Dan zal die parkeerplaats weg moeten. Mij best, hoor. Ik werk (meestal) aan het Janskerkhof, en het OV is er goed en het is benenwagenvriendelijk.
    Volgens mij zit de ingang van de Janskerk in de zon of niet?

    Waar werk je dan? Voor de universiteit of voor een van die cafeetjes .

    [ Bericht 13% gewijzigd door VoreG op 15-09-2007 01:39:49 ]
    pi_53195014
    Hebben jullie die enorme knal ook gehoord vanochtend heel vroeg om ongeveer 5.15 uur? Wat was dat in vredesnaam?? Het was geen onweer en ik vond het ook anders klinken dan vuurwerk, maar misschien was het dat toch...
    pi_53195086
    Ik viel uit bed.
    pi_53195109
    Niets gehoord.
    For great justice!
    pi_53195123
    O gek, ik zat er juist rechtop in.
    pi_53202950
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
    Dat is bijna net zo leuk als de Jumbo, DM!
    Boh, daar was 't vandaag echt superdruk bij Kanaleneiland. Maargoed, dat is 't eik bij elke supermarkt op zaterdag in Utrecht, vind ik .
    I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
    pi_53221672
    Even een vraagje. Weet iemand hier een makelaar die ook kamers verhuurd? Laatst kwam ik 1 op het internet tegen, maar die verhuurde alleen aan dames

    Ook een huis huren is prima. Heeft iemand ervaring met een huis huren als student zijnde? Dit plan is al langer bij ons in de groep. We zijn nu met 4 personen en een huis huren is ook interessant (goedkoper en gezelliger). Kent iemand een makelaar die dit kan regelen?
      zondag 16 september 2007 @ 16:54:31 #193
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53222052
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 16:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
    Even een vraagje. Weet iemand hier een makelaar die ook kamers verhuurd? Laatst kwam ik 1 op het internet tegen, maar die verhuurde alleen aan dames

    Ook een huis huren is prima. Heeft iemand ervaring met een huis huren als student zijnde? Dit plan is al langer bij ons in de groep. We zijn nu met 4 personen en een huis huren is ook interessant (goedkoper en gezelliger). Kent iemand een makelaar die dit kan regelen?
    .
    For great justice!
      zondag 16 september 2007 @ 17:18:45 #194
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53222617
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
    Komend weekend wordt de Hogeweidebrug bij de DE het kanaal overgevaren, wordt leuk spektakel. En het weekend daarna wordt hij op zn plek naast de huidige vleutensebrug gelegd.
    Brugje varen, theetje drinken:

    For great justice!
      zondag 16 september 2007 @ 19:07:33 #195
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_53225104
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 16:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
    Even een vraagje. Weet iemand hier een makelaar die ook kamers verhuurd? Laatst kwam ik 1 op het internet tegen, maar die verhuurde alleen aan dames

    Ook een huis huren is prima. Heeft iemand ervaring met een huis huren als student zijnde? Dit plan is al langer bij ons in de groep. We zijn nu met 4 personen en een huis huren is ook interessant (goedkoper en gezelliger). Kent iemand een makelaar die dit kan regelen?
    DTZ Zadelhoff heeft wel een aardig netwerkje
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      woensdag 19 september 2007 @ 12:42:04 #196
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_53297251
    Semi-Utrechter meldt zich
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_53307525
    Ik heb mn stemkaartje binnen. Welke burgemeester in spé is beter? Wolfsen of Pans?

    Wolfsen heeft meer uitstraling, dat wel .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_53307645
    Wolfsen.
    For great justice!
    pi_53307796
    Niet of blanco
    pi_53307874
    Helaas ( ) kan ik niet gaan stemmen. Als ik gedwongen zou worden om te kiezen, dan maar Pans.
    pi_53308050
    Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
    Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

    Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
    En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

    Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

    Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
    pi_53310031
    Wolfsen, minst ergere van de twee.
    pi_53370423
    Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
    pi_53373782
    En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
    pi_53374885
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
    Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
    Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
    For great justice!
    pi_53374892
    quote:
    Samenscholingsverbod op Kanaleneiland in Utrecht
    vrijdag 21 september 2007 20:15

    (Novum) - De Utrechtse burgemeester Annie Brouwer stelt een samenscholingsverbod in op een gedeelte van Kanaleneiland-Noord. De situatie dreigt onbeheersbaar te worden. Dat bevestigt een woordvoerder van de burgemeester vrijdag naar aanleiding van het tv-programma 4 in het land. De overlast van criminele jongeren in de wijk is zo groot dat de politie in het programma zegt 'hier geen passend antwoord op te hebben'.

    Alleen als probleemkinderen al rond hun twaalfde gedwongen uit gezinnen worden gehaald en in speciale opvoedingscentra worden geplaatst, is de veiligheid in de wijk weer terug te brengen. Dat zeggen de korpschef van de politie en de burgemeester in het programma. Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.

    Het programma 4 in het land deed enkele weken onderzoek in Kanaleneiland-Noord nadat de gemeente hekken rond een seniorenflat plaatste om vluchtroutes voor criminelen op scooters af te snijden. De cameraploeg werd driemaal binnen vijf minuten de wijk uitgejaagd door groepen jongeren. De eerste keer werd daarbij een bedrijfsauto vernield en werd er camera-apparatuur gestolen. Bij een volgende poging werd een verslaggever bekogeld met stenen. Bij een derde poging moest de ploeg de wijk ontvluchten toen een groep jongeren de auto bestormde en op de auto insloeg.

    Daarop besloot de redactie van het programma de buurtbewoners undercover te interviewen over de stand van zaken in hun wijk. Daarin geven buurtbewoners aan de politie niet meer te bellen als hun iets overkomt. 'Als je dat doet, ben je de lul. Dan pakken ze je.' Met ze zouden ze doelen op de jongeren.

    Burgemeester Brouwer trekt extra geld uit om meer agenten in te kunnen zetten in de wijk. Maar volgens de burgemeester en de politie kan de strijd niet worden gewonnen met enkel politie. Het is nog niet bekend per wanneer het verbod wordt ingevoerd, meldt de woordvoerder van de burgemeester.

    PVV-leider Geert Wilders refereerde deze week tijdens de Algemene Beschouwingen nog aan de seniorenflat in Kanaleneiland-Noord. Volgens Wilders worden de bewoners 'geteisterd' door 'Marokkaanse straatterroristen'.
    http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/171371/
    For great justice!
    pi_53375495
    quote:
    Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.
    Dan trek je je pistool en schiet je ze voor hun knar.
    Nu bedreigen 'ze' gewoon de politie omdat ze ermee weg komen. Lachen.
      zaterdag 22 september 2007 @ 11:13:42 #208
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53376337
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 07:57 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
    Tenzij het over St. Graftakkenvinexveen gaat.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zaterdag 22 september 2007 @ 12:30:34 #209
    32402 s0k
    ..............................
    pi_53377838
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef lost95 het volgende:
    En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
    griftpark valt toch best mee?
    ..................................................................................................................................................
      zaterdag 22 september 2007 @ 12:57:47 #210
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53378443
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 07:59 schreef Q. het volgende:

    De situatie dreigt onbeheersbaar te worden.
    _!

    Maar van mij mogen ze samenscholen in Kanaleneiland. Als je het daar verbiedt gaan ze in de binnenstad samenscholen, en het was nou juist zo leuk dat Utrecht de enige van de vier grote steden is met een 'schone' binnenstad.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_53378564
    Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
    Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
      zaterdag 22 september 2007 @ 13:56:52 #212
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53379684
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 13:03 schreef VoreG het volgende:
    Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
    Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
    Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 22 september 2007 @ 14:19:53 #213
    32402 s0k
    ..............................
    pi_53380205
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
    Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
    ..................................................................................................................................................
    pi_53380271
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
    Laat ze maar eens een stevige bak thee drinken. Dat zal ze leren.
    For great justice!
    pi_53381419
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef s0k het volgende:

    Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
    Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
      zaterdag 22 september 2007 @ 16:31:00 #216
    32402 s0k
    ..............................
    pi_53382972
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
    Neu, ik heb het wel eens eerder geopperd, al dan niet op dit forum.
    Enfin, het is gewoon te triest voor woorden dat wij op dit soort ideeën komen t.g.v. dit soort gebeurtenissen.
    ..................................................................................................................................................
    pi_53387869
    Fijnheid, de Jumbo is ook tot 20 uur open.
    pi_53394130
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 12:30 schreef s0k het volgende:

    [..]

    griftpark valt toch best mee?
    Normaal gesproken wel, maar schijnbaar gister niet.
    pi_53435946
    quote:
    Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
    Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
    Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

    Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
    En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

    Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

    Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
    Dit referendum is volgens mij echt puur bedoeld om de burgers betrokken te laten voelen. Ben benieuwd hoeveel mensen de weg naar de potloden gaan maken. En wat betreft de 2 kandidaten, wat maakt het uit? 2 PvdA'ers met ongeveer dezelfde ideeën.
    pi_53436063
    Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
    pi_53437277
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef VoreG het volgende:
    Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
    Waarom wil je dat perse met een potlood dan?
      maandag 24 september 2007 @ 18:43:08 #222
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53438686
    Voreg is een anagram van vroeger, dus hij is nogal nostalgisch.
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_53439791
    Ik wil gewoon een keer met potlood stemmen ipv met een stemcomputer, is dat zo vreemd? .
    pi_53439969
    De laatste keer dat ik met potlood stemde stemde ik nog VVD dus dat is echt lang geleden.
    For great justice!
    pi_53440015
    De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
    pi_53440036
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
    De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
    Mochten jullie daarvoor kiezen? Bij ons werd dat gewoon via een soort staatsgreep (klasgreep) gedaan. Veel handiger.
    For great justice!
    pi_53440115
    Ik heb ooit 's campagne gevoerd met etiket-stickers door de hele school met snedige slogans. De etiketjes waren makkelijk te verwijderen, dacht ik. Niet wanneer je ze een week laat zitten dus. Mocht ik daarna van meneer de conciërge ze allemaal gaan verwijderen met een flesje stickerverwijderaar .
    pi_53440174
    Dat klassenvertegenwoordiger, dat was toch gewoon een soort verkapte taakstraf voor losers?
    For great justice!
    pi_53440241
    Ik weet het niet meer eigenlijk... *denk*
    Nee, ik bedoelde leerlingenraad of iets dergelijks.
    Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
      maandag 24 september 2007 @ 19:32:19 #230
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53440343
    Ik hield me op de middelbare school iig niet bezig met verkiezingen, maar ik kan me alleen maar voorstellen wie dat wel zou doen.
    Vertegenwoordiger was idd altijd de lul, dus doordat zijn naam geroepen werd als het gevraagd werd, werd hij het.
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_53440478
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

    Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
    Is dat niet tof dan?
    For great justice!
    pi_53444226
    *Utrechtse meldt zich*

    Utrecht
    pi_53445742
    Tof. Waar in Utrecht?
    For great justice!
      dinsdag 25 september 2007 @ 22:27:33 #234
    32402 s0k
    ..............................
    pi_53473142
    Weet iemand trouwens iets over korte termijn plannen in de wijk Lombok? Of iets dat nu loopt. Ik bedoel dan niet de Wijkvisie die in 2004 is bepaald, maar iets concreets.
    ..................................................................................................................................................
    pi_53473223
    Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
    For great justice!
      dinsdag 25 september 2007 @ 22:32:48 #236
    32402 s0k
    ..............................
    pi_53473315
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
    Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
    Pienter hoor.
    ..................................................................................................................................................
      woensdag 26 september 2007 @ 00:10:14 #237
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_53476474
    momenteel zijn er geen nieuwe plannen. De plannen voor de kop van Lombok liggen nog steeds bij de gemeente, de klankgroep en de architecten. Gelukkig voor ons in Lombok was de Ullu Moskee 't ook niet eens met het ontwerp waarmee de gemeente op de proppen kwam en zij hebben samen met de buurt een redelijke stem erin

    Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_53476799
    Ik wilde even zeggen dat jullie stad tof is. Zelfs de deprimerende Vinex-wijken zijn er beter dan hier. Zelfs de zwervers en junks en randfiguren die "JA NEE IK MAG HET NIET WANT ME TANDEN HÈ (de beste man had er dríe), MAAR VRAAG HET EFFE AAN PETER, DIE ENE DAAR" roepen als je ze een donut aanbiedt doen jullie beter.

    Door jullie stad klinkt een whopping 7 vierkante meter in Zuilen opeens héél reëel, en dat is best een compliment, want ik ben claustrofobisch as fuck.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_53478666
    Graag gedaan, Nosh.
    For great justice!
      woensdag 26 september 2007 @ 15:59:28 #240
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53489548
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef zwahiel het volgende:

    Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
    Is dat die tent die nu op de kop van lombok staat?
    En zo ja, wat gebeurt daar allemaal dan?
    Noise is all relative to the silence preceding it
      zaterdag 29 september 2007 @ 14:02:44 #241
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_53567061
    nou, ik heb gisteren gehoord dat ze plannen hebben om onze huisjes hier in hoograven te gaan slopen, we horen de definitieve plannen binnen 2 jaar.. de nieuwe bovenbuurman heeft ervoor getekend dat hij geen oprotpremie krijgt maar goed, wij wel.

    was wel ff schrikken. ok, het is mn eerste huisje en verhuizen zat er toch wel in aangezien mijn vriend het hier niet fijn vindt, maar toch, mijn eerste huisje gaan ze slopen!
    ik vraag me wel af wat voorn vervangende woonruimte we gaan krijgen. ze willen hier dure koopwoningen neerzetten dus we komen wrs niet terug. maar wij hebben een leuk huis. een benedenverdieping met 3 slaapkamers en een voor en een achtertuin. als ze iets gelijkwaardigs voor ons kunnen vinden hebben we hopelijk over een jaartje of twee een eengezinswoning want die tuin, ja die willen we houden
      zondag 30 september 2007 @ 12:52:48 #242
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53586438
    Teruggevonden na een paar maanden

    Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
    burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:04:06 #243
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_53586720
    als jij bewoner bent van die wijk dan kan je waarschijnlijk wel ergens een pasje aanvragen bij de gemeente. in lombok hebben ze een jaar (of twee?) terug ook betaald parkeren in de woonstraten ingevoerd (dus niet alleen in de kanaalstraat) en mn ouders hebben toen een brief ontvangen waarbij ze pasjes kregen voor 3 auto's geloof ik. (of het aantal autos dat je hebt en een bezoekerspas). Zij betalen dus niet, of heel erg weinig, en als mn zusje langskomt met de auto dan kan zij ook gratis. ik zou daar ff naar informeren als ik jou was.
      zondag 30 september 2007 @ 13:09:36 #244
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53586867
    Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
    quote:
    nieuwe terrassen onder voorwaarden mogelijk op het Neude, de Ganzenmarkt, Janskerkhof, Oudegracht ten noorden van de Vismarkt, Vredenburg en omgeving, Tolsteegbrug, Domplein, het Wed en de Vismarkt.
    Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:10:43 #245
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_53586894
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 12:52 schreef Oosthoek het volgende:
    Teruggevonden na een paar maanden

    Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
    burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
    Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
    Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zondag 30 september 2007 @ 13:13:17 #246
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53586958
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
    Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
    Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

    Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:14:37 #247
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_53586995
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:09 schreef Oosthoek het volgende:
    Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
    [..]

    Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...

    heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
      zondag 30 september 2007 @ 13:17:14 #248
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587060
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:14 schreef releaze het volgende:

    [..]


    heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
    Ik word al moedeloos als ik er aan denk om die hersenloze figuren van de gemeente te bellen Ik heb een ambtenarenfobie
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:19:06 #249
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53587117
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:13 schreef Oosthoek het volgende:

    [..]

    Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

    Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
    Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
    For great justice!
      zondag 30 september 2007 @ 13:21:21 #250
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587182
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
    Vrees van niet. Ik overweeg nu om mijn auto in Helmond te parkeren bij mijn ouders. Het is een stukje fietsen, maar dan staat hij tenminste gratis!
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:22:01 #251
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587200
    Overigens, het parkeertarief in tuindorp wordt 2,10 per uur Toen ik dat las dacht ik echt "What, the, fuck....?"
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:23:03 #252
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_53587226
    Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
    Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

    Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

    Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      zondag 30 september 2007 @ 13:25:11 #253
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53587301
    Het zal hier ook wel ingevoerd worden over niet al te lange tijd denk ik, scheelt weer een boel Jaarbeursoverlast. Ik zit er niet mee, we hebben een eigen binnenterrein hier.
    For great justice!
      zondag 30 september 2007 @ 13:30:28 #254
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587455
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
    Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
    Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

    Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

    Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
    Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

    Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
    pi_53587616
    Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
      zondag 30 september 2007 @ 13:36:24 #256
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_53587657
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Oosthoek het volgende:

    [..]

    Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

    Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
    Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
    Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      zondag 30 september 2007 @ 13:40:32 #257
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53587798
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
    Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
    Ik zou me daar drukker maken over de inhoud van je auto. .
    For great justice!
      zondag 30 september 2007 @ 13:41:24 #258
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587822
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
    Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
    Het is naar mijn mening ook gewoon melken. Ik geloof dat het tarief in de binnenstad 3,70 per uur is. Weet je wat het tarief op 100 meter van Times Square NYC is? 3 dollar Kromme kutvergelijking natuurlijk, maar hoe idioot is het dat bewoners van een simpele woonwijk als Tuindorp binnenkort 2,30 per uur moeten gaan betalen?? Dat is toch gewoon pure uitzuigerij? Wees dan constructief en zet de schep in het griftpark, bouw er een megaparkeergarage onder voor de bewoners en plant daarna weer wat gras aan. Als je zorgt dat daar enkele honderden auto's kwijt kunnen, die allemaal een euro per dag betalen, dan is het met een beetje subsidie makkelijk haalbaar. En die subsidie hebben de autoeigenaren van deze stad al meer dan verdiend.
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zondag 30 september 2007 @ 13:42:08 #259
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53587844
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
    Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
    Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
    pi_53590960
    Oh ja, ik had ge-edit en dat ging niet helemaal goed zie ik nu:

    In de Bilt hebben ze een bauwe zone in het winkelgebied. Niks betaad parkeren, gewoon zo'n parkeerschijf achter je voorruit. Zullen we daarheen gaan verhuizen?
      zondag 30 september 2007 @ 17:03:13 #261
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_53593993
    Hier in de buurt (transwijk/nieuw welgelegen) loopt nu ook een onderzoek, ik stem tegen.
    Zelf heb ik zelden last van de drukte (aangezien ik overdag over het algemeen toch niet thuis ben en met die ene vakantiebeurs ook nog wel kan leven).
    Ik snap best dat mensen voor zullen stemmen.
    De kosten voor de vergunning zijn niet schrikbarend , maar wel zonde en het feit dat bezoek ook moet betalen (wel met korting maar met een beperking van een x aantal uur per kwartaal).
    Als het betaald parkeren word zal het bij de buren voor de deur (daar is het al wat maanden betaald parkeren) wel weer drukker worden , bedrijven betalen mijn inziens toch wel voor de plekken en dat zijn mijn inziens de grootste overlast veroorzakers.
    Dus de buren (seniorenflat) zijn grotendeels weer terug bij af , die liggen op kleinere loopafstand van de bedrijven die bij ons voor parkeren.
      zondag 30 september 2007 @ 17:31:38 #262
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_53594885
    achterlijk eigenlijk. voor je het weet is heel utrecht een betaald parkeren zone.
    pi_53685138
    'k Werd door een 'Roze Raadslid' uitgenodigd om naar een 'Roze Burgemeestersdebat' te komen a.s. vrijdagavond in de Raadzaal.

    Misschien dat ik nog ga ook .
    pi_53733276
    Jullie krijgen allemaal de groeten van Aleid .

    Was een leuke borrel in de Winkel van Sinkel, die ze enorm mooi aan 't opknappen zijn trouwens!
    Die toiletten boven, mozaïek-toestanden, erg mooi .
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:11:30 #265
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_53734938
    Flikker op met dat k*treferendum
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:16:49 #266
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_53735032
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef Oosthoek het volgende:

    [..]

    Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
    ?
    Zyggie.
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:57:21 #267
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53740080
    Ik ben nog nooit in de winkel van sinkel geweest

    Vandaag trouwens een huwelijk in het Paushuis, daarna receptie en feest in Lofen. Moet er om half 2 zijn, misschien moet ik maar even gaan douchen, moet ook nog spullen ophalen in de stad namelijk....
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:07:11 #268
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53740271
    Ik vind Aleid nog wel aardig, die lijkt tenminste oprecht z'n best te doen. Goed, hij heeft niets met Utrecht, en praat als een boer, maar het is beter dan die Pans. Zat ik gister een interview met hem in het U-Blad te lezen, zei hij dat hij uit Maastricht kwam en in Groningen is gaan studeren, omdat hij Amsterdam te randstads vond. Moet je vooral zeggen als je burgemeester van Utrecht wil worden knuppel .

    Niet dat ik uberhaupt ga stemmen, ik zit dan lekker met m'n luie kont op een strand in Egypte.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:22:40 #269
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53740570
    Ik ga wel stemmen maar zeker niet op Pans, het feit dat die de afgelopen weken niet van de Maliebaan af is geweest zegt genoeg vind ik.
    For great justice!
    pi_53741123





    .
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:53:22 #271
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_53741167
    Je zou bijna wel gewicht aan het referendum hangen, om maar te voorkomen dat Pans het wordt.
    Maarja, vind maar eens iemand die je kunt machtigen .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_53741445
    Wolfsen heeft het idee van de spijbelrechter weer van stal gehaald .
    En hij wil in ieder hek een deurtje.

    Het referendum zou trouwens niet zijn keuze zijn geweest, zei ie, maar het was de enige manier om burgemeester te worden, dus hij doet maar mee...
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:12:45 #273
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_53741523
    ach dat betaald parkeren. Vind 't alleen smerig voor studenten die een auto hebben. Die staat natuurlijk niet je eigen naam, dus krijg je geen vergunning. Ook 't feit dat je in sommige delen van Utrecht gewoon 3 jaar moet wachten voor een vergunning... Omdat de gemeente het belangrijker vind om te investeren in transferiums dan in fatsoenlijke voorzieningen. Hier (Kanaalstraat) is 't ook ingevoerd. Ik woon net op de rand en kan mijn auto nog goed kwijt hier tegenover zonder te betalen. Maar straks ga ik ook een vergunning aanvragen. Dan kan ik mooi mijn auto recht tegenover mijn huis in de parkeerhavens zetten op de JP Coen. Kan er ook niemand tegenaan rijden

    Toch is 't geldklopperij, want je moet dokken voor die vergunning om te kunnen parkeren waar jij zelf belasting over betaald. Je betaald dus gewoon dubbel eigenlijk. Beetje jammer...

    In 't centrum betaal je trouwen 4,70 per uur... Belachelijk, want om op die parkeerplekken te komen moet je 's eerst een speurtocht volgen, want die wegen er naar toe veranderen ze zo vaak dat geen Tomtom 't bij kan houden...
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:39:58 #274
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53747309
    1. wat vonden jullie van de nieuwe utrechtse soap nachtegaal en zonen ?



    2. wie gaat er vanavond uit in Utrecht
    3. waar?

    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:40:43 #275
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53747320
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

    .


    Pans stond achter me op de bunnikside , ik heb later keilang met hem over voetbal gepraat hij word het hem voor mij
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_53747505
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    Pans stond achter me op de bunnikside , ik heb later keilang met hem over voetbal gepraat hij word het hem voor mij
    Ik ga niet stemmen.

    Ik word twee dagen later pas 18
    pi_53747653
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
    1. wat vonden jullie van de nieuwe utrechtse soap nachtegaal en zonen ?

    [afbeelding]

    2. wie gaat er vanavond uit in Utrecht
    3. waar?



    Ik vond het wel lachen, ben niet zo'n soapkijker, maar dit kan ik wel waarderen.
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:59:43 #278
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53747670
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 18:58 schreef FloggingMolly het volgende:

    [..]

    Ik vond het wel lachen, ben niet zo'n soapkijker, maar dit kan ik wel waarderen.
    vond het accent alleen een btje te dik er bovenop
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:11:57 #279
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_53747874
    Ik ga sowieso niet stemmen op die linkse rakkers. Ik vind normaal gesproken dat je altijd je stem moet uitbrengen, maar dit referendum slaat helemaal nergens op. Smerige achterkamertjes politiek is het. Ik hoop (en weet het bijna zeker) dat ze de 30% niet gaan halen.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:13:24 #280
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53747903
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 19:11 schreef Public_NME het volgende:
    Ik ga sowieso niet stemmen op die linkse rakkers. Ik vind normaal gesproken dat je altijd je stem moet uitbrengen, maar dit referendum slaat helemaal nergens op. Smerige achterkamertjes politiek is het. Ik hoop (en weet het bijna zeker) dat ze de 30% niet gaan halen.
    Ja maar dan stemt de gemeenteraad toch ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_53748786
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    vond het accent alleen een btje te dik er bovenop



    Bij sommige personages wel ja, maar dat heeft ook wel weer wat grappigs. Ik denk dat ik het wel ga blijven kijken.
    pi_53749061
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 13:12 schreef zwahiel het volgende:
    ach dat betaald parkeren. Vind 't alleen smerig voor studenten die een auto hebben. Die staat natuurlijk niet je eigen naam, dus krijg je geen vergunning. Ook 't feit dat je in sommige delen van Utrecht gewoon 3 jaar moet wachten voor een vergunning... Omdat de gemeente het belangrijker vind om te investeren in transferiums dan in fatsoenlijke voorzieningen. Hier (Kanaalstraat) is 't ook ingevoerd. Ik woon net op de rand en kan mijn auto nog goed kwijt hier tegenover zonder te betalen. Maar straks ga ik ook een vergunning aanvragen. Dan kan ik mooi mijn auto recht tegenover mijn huis in de parkeerhavens zetten op de JP Coen. Kan er ook niemand tegenaan rijden

    Toch is 't geldklopperij, want je moet dokken voor die vergunning om te kunnen parkeren waar jij zelf belasting over betaald. Je betaald dus gewoon dubbel eigenlijk. Beetje jammer...

    In 't centrum betaal je trouwen 4,70 per uur... Belachelijk, want om op die parkeerplekken te komen moet je 's eerst een speurtocht volgen, want die wegen er naar toe veranderen ze zo vaak dat geen Tomtom 't bij kan houden...


    Ik woon in het centrum (Nieuwegracht) en ik heb laatst voor alleen het inladen van de auto om (tijdelijk) te verhuizen iets van 8 of 9 euro in dat apparaat moeten gooien En met mn verjaardag moeten mn ouders en mn zus er gewoon op rekenen zo'n 10 a 12 euro extra uit te geven om op bezoek te komen, voor het parkeren...

    Er is een parkeergarage op de Lange Nieuwstraat, maar die is volgens mij alleen voor bewoners van dat bejaardentehuis ofzo wat er staat Kunnen ze niet gewoon 1 vergunning per huis afgeven?...
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:56:16 #283
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_53751540
    Nachtegaal & Znn gemist, moet ik nog ff gaan zien. Lijkt me wel leuk op zich.

    Vanavond @ work @ Hofman
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:50:01 #284
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53752537
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 20:08 schreef Inu het volgende:

    [..]


    Ik woon in het centrum (Nieuwegracht) en ik heb laatst voor alleen het inladen van de auto om (tijdelijk) te verhuizen iets van 8 of 9 euro in dat apparaat moeten gooien En met mn verjaardag moeten mn ouders en mn zus er gewoon op rekenen zo'n 10 a 12 euro extra uit te geven om op bezoek te komen, voor het parkeren...

    Er is een parkeergarage op de Lange Nieuwstraat, maar die is volgens mij alleen voor bewoners van dat bejaardentehuis ofzo wat er staat Kunnen ze niet gewoon 1 vergunning per huis afgeven?...

    Ik vind dat als je op een locatie als de Nieuwegracht woont je geen recht hebt van klagen over parkeerissues, dat weet je als je daar gaat wonen. Als je dat niet wil hebbben moet je er niet gaan wonen.
    For great justice!
    pi_53752745
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 22:50 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ik vind dat als je op een locatie als de Nieuwegracht woont je geen recht hebt van klagen over parkeerissues, dat weet je als je daar gaat wonen. Als je dat niet wil hebbben moet je er niet gaan wonen.


    Ik heb zelf geen auto, maar het staat altijd wel stampvol bij mij voor de deur (woon in een studentenhuis van de SSH, dus niemand van ons heeft een auto) en als ik dan eens iemand op bezoek krijg zou het wel prettig zijn als dat gewoon voor een normale prijs kan, toch?... En eerst kon je nog vanaf 21.00 uur gratis parkeren en dat hebben ze nu opgeschroefd naar 01.00 uur

    Alhoewel komen ze de laatste tijd vaker met de trein, dat begint gewoon goedkoper te worden dan de auto parkeren
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:19:56 #286
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53761679
    Derrick is echt een puicke disco
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:20:16 #287
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53761688
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef zwahiel het volgende:
    Nachtegaal & Znn gemist, moet ik nog ff gaan zien. Lijkt me wel leuk op zich.

    Vanavond @ work @ Hofman
    herh. vandaag
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 7 oktober 2007 @ 13:37:32 #288
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53762085
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 19:13 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    Ja maar dan stemt de gemeenteraad toch ?


    Mijn vader zegt dat als de 30% niet gehaald wordt dat dat niet boeit.
    Het referendum geeft een advies uit aan de gemeenteraad, maar ze mogen daar ook anders over denken (zullen ze niet doen want dan heb je poppen aan het dansen)
    Dus eigenlijk heeft de gemeenteraad zowiezo het laatste woord, maar ze zullen wel goed naar het volk luisteren.


    bureaucratie
    Noise is all relative to the silence preceding it
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:40:22 #289
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53762166
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 13:37 schreef Undergod het volgende:

    [..]

    Mijn vader zegt dat als de 30% niet gehaald wordt dat dat niet boeit.
    Het referendum geeft een advies uit aan de gemeenteraad, maar ze mogen daar ook anders over denken (zullen ze niet doen want dan heb je poppen aan het dansen)
    Dus eigenlijk heeft de gemeenteraad zowiezo het laatste woord, maar ze zullen wel goed naar het volk luisteren.


    bureaucratie


    Dan weet ik toch al dat het Wolfsen word
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 7 oktober 2007 @ 13:56:43 #290
    193639 milo.
    He who can,does.He who cannot
    pi_53762725
    Ha! Utrecht topic. Morgen en overmogen met een bezoek vereren.Boeiende stad met even zo boeiende bewoners..
    Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.
    pi_53769367
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 13:20 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    herh. vandaag
    Whehe, ik zag tieten
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:06:53 #292
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53824134
    Morgen stembus!
    For great justice!
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:14:07 #293
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_53824327
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
    Morgen stembus!
    Please mag ik gaan?!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_53824408
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 13:37 schreef Undergod het volgende:
    ze zullen wel goed naar het volk luisteren.
    .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:32:55 #295
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53824841
    MORGEN STEMMEN JONGENS
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:47:21 #296
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_53825298
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
    MORGEN STEMMEN JONGENS
    Rot toch op man, kut linkse rakker!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:58:42 #297
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53825669
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Rot toch op man, kut linkse rakker!
    Wat ie zegt, lekkere keuze is het
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:03:00 #298
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_53825778
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Rot toch op man, kut linkse rakker!
    Stem op Pans

    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_53827120
    Pans heeft een Brabants accent, blegh. Of Limburgs, Belgisch, whatever... van beneden-de-rivieren, en dus onbetrouwbaar. En nog PvdA'er ook. Goes to show.
      woensdag 10 oktober 2007 @ 01:24:39 #300
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_53828945
    Stemmen my ass. Heb wel wat beters te doen. Aan mn pik trekken ofzo.
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
      woensdag 10 oktober 2007 @ 06:58:10 #301
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_53830086
    Vandaag is het Aleid-dag!
    For great justice!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')