abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 13:22:01 #251
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587200
Overigens, het parkeertarief in tuindorp wordt 2,10 per uur Toen ik dat las dacht ik echt "What, the, fuck....?"
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 september 2007 @ 13:23:03 #252
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53587226
Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 30 september 2007 @ 13:25:11 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587301
Het zal hier ook wel ingevoerd worden over niet al te lange tijd denk ik, scheelt weer een boel Jaarbeursoverlast. Ik zit er niet mee, we hebben een eigen binnenterrein hier.
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:30:28 #254
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587455
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_53587616
Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
  zondag 30 september 2007 @ 13:36:24 #256
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53587657
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 30 september 2007 @ 13:40:32 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587798
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou me daar drukker maken over de inhoud van je auto. .
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:41:24 #258
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587822
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
Het is naar mijn mening ook gewoon melken. Ik geloof dat het tarief in de binnenstad 3,70 per uur is. Weet je wat het tarief op 100 meter van Times Square NYC is? 3 dollar Kromme kutvergelijking natuurlijk, maar hoe idioot is het dat bewoners van een simpele woonwijk als Tuindorp binnenkort 2,30 per uur moeten gaan betalen?? Dat is toch gewoon pure uitzuigerij? Wees dan constructief en zet de schep in het griftpark, bouw er een megaparkeergarage onder voor de bewoners en plant daarna weer wat gras aan. Als je zorgt dat daar enkele honderden auto's kwijt kunnen, die allemaal een euro per dag betalen, dan is het met een beetje subsidie makkelijk haalbaar. En die subsidie hebben de autoeigenaren van deze stad al meer dan verdiend.
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:42:08 #259
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587844
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
deed het licht uit
pi_53590960
Oh ja, ik had ge-edit en dat ging niet helemaal goed zie ik nu:

In de Bilt hebben ze een bauwe zone in het winkelgebied. Niks betaad parkeren, gewoon zo'n parkeerschijf achter je voorruit. Zullen we daarheen gaan verhuizen?
  zondag 30 september 2007 @ 17:03:13 #261
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53593993
Hier in de buurt (transwijk/nieuw welgelegen) loopt nu ook een onderzoek, ik stem tegen.
Zelf heb ik zelden last van de drukte (aangezien ik overdag over het algemeen toch niet thuis ben en met die ene vakantiebeurs ook nog wel kan leven).
Ik snap best dat mensen voor zullen stemmen.
De kosten voor de vergunning zijn niet schrikbarend , maar wel zonde en het feit dat bezoek ook moet betalen (wel met korting maar met een beperking van een x aantal uur per kwartaal).
Als het betaald parkeren word zal het bij de buren voor de deur (daar is het al wat maanden betaald parkeren) wel weer drukker worden , bedrijven betalen mijn inziens toch wel voor de plekken en dat zijn mijn inziens de grootste overlast veroorzakers.
Dus de buren (seniorenflat) zijn grotendeels weer terug bij af , die liggen op kleinere loopafstand van de bedrijven die bij ons voor parkeren.
  zondag 30 september 2007 @ 17:31:38 #262
81237 releaze
best of both worlds
pi_53594885
achterlijk eigenlijk. voor je het weet is heel utrecht een betaald parkeren zone.
pi_53685138
'k Werd door een 'Roze Raadslid' uitgenodigd om naar een 'Roze Burgemeestersdebat' te komen a.s. vrijdagavond in de Raadzaal.

Misschien dat ik nog ga ook .
pi_53733276
Jullie krijgen allemaal de groeten van Aleid .

Was een leuke borrel in de Winkel van Sinkel, die ze enorm mooi aan 't opknappen zijn trouwens!
Die toiletten boven, mozaïek-toestanden, erg mooi .
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:11:30 #265
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53734938
Flikker op met dat k*treferendum
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:16:49 #266
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53735032
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
?
Zyggie.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:57:21 #267
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53740080
Ik ben nog nooit in de winkel van sinkel geweest

Vandaag trouwens een huwelijk in het Paushuis, daarna receptie en feest in Lofen. Moet er om half 2 zijn, misschien moet ik maar even gaan douchen, moet ook nog spullen ophalen in de stad namelijk....
deed het licht uit
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:07:11 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_53740271
Ik vind Aleid nog wel aardig, die lijkt tenminste oprecht z'n best te doen. Goed, hij heeft niets met Utrecht, en praat als een boer, maar het is beter dan die Pans. Zat ik gister een interview met hem in het U-Blad te lezen, zei hij dat hij uit Maastricht kwam en in Groningen is gaan studeren, omdat hij Amsterdam te randstads vond. Moet je vooral zeggen als je burgemeester van Utrecht wil worden knuppel .

Niet dat ik uberhaupt ga stemmen, ik zit dan lekker met m'n luie kont op een strand in Egypte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:22:40 #269
141482 Q.
JurassiQ
pi_53740570
Ik ga wel stemmen maar zeker niet op Pans, het feit dat die de afgelopen weken niet van de Maliebaan af is geweest zegt genoeg vind ik.
For great justice!
pi_53741123

.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:53:22 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_53741167
Je zou bijna wel gewicht aan het referendum hangen, om maar te voorkomen dat Pans het wordt.
Maarja, vind maar eens iemand die je kunt machtigen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53741445
Wolfsen heeft het idee van de spijbelrechter weer van stal gehaald .
En hij wil in ieder hek een deurtje.

Het referendum zou trouwens niet zijn keuze zijn geweest, zei ie, maar het was de enige manier om burgemeester te worden, dus hij doet maar mee...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:12:45 #273
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_53741523
ach dat betaald parkeren. Vind 't alleen smerig voor studenten die een auto hebben. Die staat natuurlijk niet je eigen naam, dus krijg je geen vergunning. Ook 't feit dat je in sommige delen van Utrecht gewoon 3 jaar moet wachten voor een vergunning... Omdat de gemeente het belangrijker vind om te investeren in transferiums dan in fatsoenlijke voorzieningen. Hier (Kanaalstraat) is 't ook ingevoerd. Ik woon net op de rand en kan mijn auto nog goed kwijt hier tegenover zonder te betalen. Maar straks ga ik ook een vergunning aanvragen. Dan kan ik mooi mijn auto recht tegenover mijn huis in de parkeerhavens zetten op de JP Coen. Kan er ook niemand tegenaan rijden

Toch is 't geldklopperij, want je moet dokken voor die vergunning om te kunnen parkeren waar jij zelf belasting over betaald. Je betaald dus gewoon dubbel eigenlijk. Beetje jammer...

In 't centrum betaal je trouwen 4,70 per uur... Belachelijk, want om op die parkeerplekken te komen moet je 's eerst een speurtocht volgen, want die wegen er naar toe veranderen ze zo vaak dat geen Tomtom 't bij kan houden...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:39:58 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53747309
1. wat vonden jullie van de nieuwe utrechtse soap nachtegaal en zonen ?

2. wie gaat er vanavond uit in Utrecht
3. waar?

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:40:43 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53747320
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

.

Pans stond achter me op de bunnikside , ik heb later keilang met hem over voetbal gepraat hij word het hem voor mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')