Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkerenquote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.![]()
Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...![]()
![]()
Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.quote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren. Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.
Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
Ik zou me daar drukker maken over de inhoud van je auto.quote:Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
Het is naar mijn mening ook gewoon melken. Ik geloof dat het tarief in de binnenstad 3,70 per uur is. Weet je wat het tarief op 100 meter van Times Square NYC is? 3 dollarquote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.![]()
Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?quote:Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
?quote:Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |