Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:15 schreef ioko het volgende:
Ik heb geen blauwe korrels gezien volgens mij.
Trouwens vandaag Braderie op de Amsterdamsestraatweg, van het verkeersplein aan het begin tot de Marnixlaan is de hele straat afgezet en staat vol met kraampjes en zulks. Dus mocht je een activiteit zoeken, er is altijd wat te zien.
Dat is nou juist het leuke! Die braderie zelf boeit me weinig, maar een uurtje mensen kijken is altijd leuk. En er was weer genoeg te zien!quote:Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen..
Wat klaag je? Er is verder helemaal niks te beleven in die godsverlaten stad met die achterlijke kerktoren. Wees blij dat dat paupervolk tenminste voor wat extra inkomsten zorgt want de lokale bevolking die heeft het allang niet meer is mij vertelt.. Niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die verdomde braderie maar eens per jaar is en dat hij nu voorbij is! Verschrikkelijk paupervolk dat hun huis in grote getalen verlaat om allemaal troep te kopen..
Ja Utrecht is altijd helemaal dood.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef ihugster het volgende:
[..]
Wat klaag je? Er is verder helemaal niks te beleven in die godsverlaten stad met die achterlijke kerktoren. Wees blij dat dat paupervolk tenminste voor wat extra inkomsten zorgt want de lokale bevolking die heeft het allang niet meer is mij vertelt.. Niet?![]()
Nee.quote:
Jaa, het is echt een fijn straatje. Ga het ook wel met pijn in het hart verlaten, vijf jaar goed gewoond, maar ja, het scheelt mij & Freundin behoorlijk wat reistijd straks...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dirkje Mariastraat. Loop ik altijd doorheen om bij m'n huis te komen. Altijd denk ik weer "In dit straatje ga ik later wonen"
.
gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld maar als stad overtreffen we dat uitgedijde dorpquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja Utrecht is altijd helemaal dood.
Blijf lekker in dat dorpje genaamd Amsterdam waar de APV's de boventoon voeren.
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef ihugster het volgende:
[..]
gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld maar als stad overtreffen we dat uitgedijde dorp
kwa bezoekersaantallen, evenementen en zelfs mooie vrouwen. Ik was er alleen maar vanwege werk anders had
je mij er niet gezien.![]()
Daar ben ik dan ook zeer blij mee.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef ihugster het volgende:
[..]
gast.. we ownen niet alleen jullie elke keer op het voetbalveld
Leuk al die drugs- en wallen toeristen.quote:kwa bezoekersaantallen, evenementen en zelfs mooie vrouwen.
Je hoeft toch niet eens op hem te reageren, je weet toch hoe triest die Amsterdammers zijn. (met hun achterlijke accent ouweeeeequote:Op donderdag 6 september 2007 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook zeer blij mee.
[..]
Leuk al die drugs- en wallen toeristen.
Evenementen? Ik dacht dat Utrecht evenementenstad nummer 1 was? Mooie vrouwen == veel vrouwelijke studentes == Utrecht
Niet geweest helaas, wel een stukje op tv gezien.quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Q. het volgende:
Je kon met Open Monumentendag zaterdag oa de Inktpot in, waar je hooguit 1x per vijf jaar in kan. Was erg mooi van binnen. Nog meer mensen geweest?
Ik heb me met m'n keeperstas op de rug door het roseslurpende graftakkenpubliek heengebeukt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel even naar buiten gelopen om te kijken ja.
Nog niet, nog niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:48 schreef speknek het volgende:
Toen ik de deur opendeed vielen er een paar meisjes naar binnen.
Jammer genoeg waren ze niet nakende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |